Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

De Online ParketShop
De Online ParketShop
De Online ParketShop is al sinds 2001 een van de grootste online winkels op het gebied van laminaat-, pvc- en parketvloeren en natuurlijk de daarbij behorende ondervloeren, plinten en accessoires. Meer dan 11.000 klanten hebben wij naar volle tevredenheid mogen helpen en daar zijn wij trots op! Ons doel is niet het verkopen van vloeren, maar met 25 jaar vakkennis jou goed te adviseren en je helpen jou droomvloer te vinden. Natuurlijk zijn wij wel vereerd als wij de vloer uiteindelijk ook aan je mogen leveren.

Vriendelijk geholpen, goed advies gekregen bij het maken van de juiste keuze voor de plinten en de materialen snel geleverd.
Prettig contact. Goede voorlichting. Levering volgens afspraak.
Goede service / snelle reactie op vragen. Alles dik in orde
Laat deze blijven man zoals hij is wij zijn heel tevreden over het advies en behandeling
Hele goede ervaring, Leon is heel erg behulpzaam, kwam laminaat te kort gebeld en de volgende dag kon ik het ophalen, super snelle service.
Zou online Parketshop in Lisse zeker aanbevelen.
Nu al voor de 2. keer bij online Parketshop onze vloeren besteld. Top bedrijf, altijd vriendelijke en duidelijke infos. Alles was super geregeld zoals besproken en ook de retouren waren binnen een dag afgehandeld. Gewoon fantastisch bedrijf, altijd weer
Via een vloerdealer eerder stalen aangevraagd van verschillende vloeren. Vervolgens de vloer bij de onlineparketshop besteld voor €***,- per m2 goedkoper! Top service! Ben nooit zo van vooruit betalen, maar had al eerder goede ervaringen met deze shop. De vloer en ondervloer werden netjes verpakt geleverd. Van tevoren gebeld door de bezorgdienst. De vloer ligt er nu in en ben er onwijs blij mee! Een aanrader!!!
Alles perfect in orde en geleverd volgens afspraak.
Mooie vloer, goed advies en fijne service!
Uitstekende dienstverlening in de winkel, goed advies en fijn meegedacht over een oplossing.
Complete vloer eenvoudig besteld. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering en alles was uitstekend verpakt.