buddywise.nl
buddywise.nl

“De schriftelijke cursus Filosofie en Levensbeschouwing was een verrijkende ervaring die mijn perspectief op het leven heeft verbreed. De materialen waren goed gestructureerd en de inhoud was zowel uitdagend als inspirerend. De lessen boden een diepgaande verkenning van filosofische concepten en levensvragen, wat leidde tot boeiende zelfreflectie en discussie. De flexibiliteit van de schriftelijke cursus stelde me in staat om in mijn eigen tempo te leren, wat ideaal was voor mijn drukke schema. Ik waardeer de nieuwe inzichten die ik heb opgedaan en zou deze cursus zeker aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in het verkennen van de grotere vragen van het leven.”
...
Prima lesmateriaal, goede uitleg en d.m.v. de microfoon kan de uitspraak goed geoefend worden.
Stof is opbouwend en toegesppotst op alledaagse situaties.
Blij dat ik het werkboek erbij gekocht heb zodat ik een papieren hoofdstuk makkelijk mee kan nemen in de trein e.d. om zo mweer even te oefenen.
Bovendien is mijn leeftijd van dien aard dat ik nog graag papier in de hand heb!
Mooie gelegenheid om op een eenvoudige manier cursussen uit te zoeken en te volgen
Zie mijn beschrijving
Tot nu toe heel tevreden omdat het allemaal supermakkelijk te vinden is
In korte tijd super veel geleerd
Ik had vooraf vragen over de cursus en heb snel en vriendelijk antwoord gehad.
Super bedankt goed
Mooie leer platform, grote aanbidding.