Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

buddywise.nl
buddywise.nl

Fijne vorm van studeren in je eigen omgeving op je eigen tempo
Goede service, bereikbaar en vriendelijk
De cursus was voor mij te eenvoudig eigenlijk heel veel items was ik al op de hoogte dmv YouTube Eigenlijk was het voor mij weggegooid geld, ik had er meer van verwacht en had de cursus binnen een week volbracht.
“De schriftelijke cursus Filosofie en Levensbeschouwing was een verrijkende ervaring die mijn perspectief op het leven heeft verbreed. De materialen waren goed gestructureerd en de inhoud was zowel uitdagend als inspirerend. De lessen boden een diepgaande verkenning van filosofische concepten en levensvragen, wat leidde tot boeiende zelfreflectie en discussie. De flexibiliteit van de schriftelijke cursus stelde me in staat om in mijn eigen tempo te leren, wat ideaal was voor mijn drukke schema. Ik waardeer de nieuwe inzichten die ik heb opgedaan en zou deze cursus zeker aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in het verkennen van de grotere vragen van het leven.”
...
Prima lesmateriaal, goede uitleg en d.m.v. de microfoon kan de uitspraak goed geoefend worden.
Stof is opbouwend en toegesppotst op alledaagse situaties.
Blij dat ik het werkboek erbij gekocht heb zodat ik een papieren hoofdstuk makkelijk mee kan nemen in de trein e.d. om zo mweer even te oefenen.
Bovendien is mijn leeftijd van dien aard dat ik nog graag papier in de hand heb!
Mooie gelegenheid om op een eenvoudige manier cursussen uit te zoeken en te volgen
Zie mijn beschrijving
Tot nu toe heel tevreden omdat het allemaal supermakkelijk te vinden is
In korte tijd super veel geleerd