Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Snel geleverd
Mooie schoenen, goede prijs, snelle levering. Dus zeker tevreden!
ben telefonisch prima te woord gestaan,en goed geholpen/en een snelle levering
Prima service. Binnen 24 uur geleverd perfect.
Goede kwaliteit en snelle levering
Top!!!
Snelle levering