voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 758 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 4307

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Bowork

10 / 10

vlot geleverd, kwaliteit prima overeenkomstig begeleidende tekst bij het artikel op de site

op 21.07.2017 om 10:48 uur

10 / 10

Comfortabele werkschoenen en goed om met steunzolen te dragen !

op 21.07.2017 om 09:33 uur

10 / 10

De omschrijving kwam perfect overeen met het product, duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de zending.

Ook fijn dat er voor de zending moet worden getekend!

op 21.07.2017 om 07:56 uur

Snelle levering. Goede. Communicatie. Mooie prijzen

op 21.07.2017 om 06:23 uur

gewoon goed

op 21.07.2017 om 05:17 uur

10 / 10

Helemaal top, goede service en prijs kwaliteit.

op 20.07.2017 om 23:27 uur

10 / 10

Goede kwaliteit, lage prijs en snelle levering. Ik ben zeer tevreden. BOWORK is echte aanrader.

op 20.07.2017 om 23:12 uur

10 / 10

Uitstekend bedrijf. Recentelijk ook in de winkel geweest en de dames & heren runnen een uitmuntende winkel. De winkel staat wat vol maar ik begreep dat ze gaan verhuizen naar een groot, nieuw pand. Ik blijf zeker terugkomen, met deze service zowel online als in de winkel zit je geramd.

op 19.07.2017 om 17:24 uur

10 / 10

Ik ben heel erg tevreden over de schoenen zelf zitten goed maat valt goed uit en zijn gewoon perfect
    wat ook een +punt is is dat de schoenen heel snel bij je thuis geleverd zijn !

op 19.07.2017 om 10:47 uur

10 / 10

Goed geregeld allemaal. Ook het omruilen voor een andere maat versliep snel en vlekkeloos. Ga zo door mensen.

op 18.07.2017 om 10:08 uur

Bowork

• Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 4254 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: