Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Door een buurman was ik op uw winkel geattendeerd. Wat een mooie winkel en vriendelijke mensen. Ik kom beslist terug.
Ik loop weer in heerlijk zitten nieuwe werkschoenen. De communicatie omtrent de bestelling had beter gemogen.
Een dagje later dan verwacht, maar ik ben wel blij met mijn nieuwe schoenen.
Mijn pakket is keurig bezorgd door ene kletsnatte en vriendelijke bezorger.
Prima.
Werkschoenen die elders niet op voorraad waren, kreeg ik via Bowork de volgende dag binnen.
Persoonlijk had ik de bestelling eerder binnen verwacht na het moment van bestellen. Ik ben wel goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Hierdoor zal ik een volgende keer toch Bowork weer overwegen.
Hoewel ik mailtjes met vragen voor een review niet op prijs stel wil ik aangeven dat we al jarenlang een tevreden klant van Bowork zijn. Ik hoop wel dat ik dit soort mailtjes nu niet meer krijg.
Website werkt goed, kan wel iets sneller. Maar de bezorging is supersnel!
Ik kreeg mijn pakketje netjes op tijd op zaterdag bezorgd.