Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Lekker licht jasje gekocht van Snickers.
Mijn pakketje 1 dag te laat ontvangen, maar dat gebeurd vaker met DPD. Verder tevreden over jullie.
Jammer dat we verzendkosten moeten betalen, maar verder tevreden met mijn nieuwe werkschoenen.
Ik heb t-shirts van Workman gekocht. Ook fijn dat deze na diverse malen gewassen te zijn goed blijven, ook qua kleur. Dat is bij andere merken wel eens anders geweest. Vandaar ook dat we op zoek zijn gegaan en bij jullie terecht zijn gekomen.
Heel blij met mijn bedrukte werkkleding.
Prettige website en relatief snel bezorgd
Bowork prima!
Na contact per mail over het bedrukken van shirts, was het heel snel geregeld en het resultaat is ook prima.
Goed geholpen door Bowork toen mijn pakketje kwijt was. Bleek gewoon bij de buren te staan.
Ik had een product gekocht wat achteraf toch niet op voorraad bleek. Binnen tien minuten werd ik gebeld en werd er een alternatief gekozen. Toen ik dat niet wilde stond het geld de volgende dag weer op mijn rekening. Niet helemaal zoals het hoort, maar wel snel en klantvriendelijk opgelost. Vandaar 4 steren in plaats van 5.