Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Mooie broek gekocht
Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis.
Ik loop al jaren op dezelfde schoenen. De fabrikant heeft die uit het assortiment gehaald en Boworks heeft enorm haar best gedaan om mij alsnog van die schoenen te voorzien. Bedankt daarvoor.
Very good quality products for a good price!
Shop ziet er professioneel uit. Product was nestjes ingepakt. Nu hopen dat het lang mee gaat.
Mooie site en de bestelling snel binnen.
Fijne shop. Wel een dag vertraging rondom de feestdagen, maar dat mag de pret niet drukken.
Er is ontzettend goed met me meegedacht om een passen de werkschoenen te vinden. Contact gehad via WhatsApp en later ook nog telefonisch. Uiteindelijk heb ik schoenen die lekker zitten en geen pijnlijke voeten opleveren.
In verband met mijn diabetes heb ik veel last van koude voeten. Hierover heb ik contact gezocht met Bowork en ben ik uiterst vriendelijk, behulpzaal en uitgebreid geholpen. Een absolute aanrader! Bedankt.
tevreden over de leveringen maar vaak gangbare artikelen snel uitverkocht of geen gangbare maten