Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Snelle service
Altijd een correcte en juiste levering!
In verband met moeilijke voeten eerder al gewoon in de winkel schoen gehaald, nu bij vervanging voor het eerst online besteld. Bestelling is keurig en vlot afgehandeld.
Snelle service
Je krijgt precies wat je besteld
Goede prijs
Zowel bestellen als ontvangen gingen probleemloos. Het product heb ik helaas wel terug gestuurd omdat het niet naar m'n zin was. Lag zeker niet aan 'Bowerk'.
👍🏽
Duidelijke internet site, veel aanbod en snelle levering.
Kan ik me als bedrijf inschrijven met leuke kortingen.

Wel jammer dat tijdens bestelling pas, opeens wel de verzendkosten in beeld komen.
Ook had ik met bestellen het probleem dat site vast liep.
Mevr aan de telefoon was niet bijzonder klantvriendelijk. Retourkosten zijn voor eigen rekening, ook bij omruilen.
Op website was niet vermeld dat de klompen een maat kleiner uitvallen.
Levering is vlot, maar garantie is treurig. Wacht nu een week op antwoord op een garantievraag. Schoenen hebben het geen jaar volgehouden, netjes teruggestuurd met briefje erbij. Nog steeds geen antwoord.
Snelle levering goede service