Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Besteld met achteraf betalen. Heel handig.
Bij Bowork hebben ze een mooie keuze uit werkschoenen. Ik heb inmiddels de juiste gevonden.
De website werkt prima, makkelijk zoeken en de prijzen zijn ook goed.
Heel snel geleverd. Alleen jammer dat je bij omruilen zelf de retourkosten moet betalen.
Ik had een nieuwe jas nodig. Dankzij de duidelijke omschrijving van Bowork heb ik in een keer de juiste jas gekocht. Bedankt Bowork.
Ik geef vijf stellen omdat ik tevreden ben over de service en de duidelijke communicatie.
Een lekker licht jasje besteld en laten bedrukken. Ging allemaal prima.
S'Ochtens besteld, helaas niet de volgende dag maar een dag erna in huis. Maar ze zitten wel lekker hahaha
Geen overdreven poespas. Heerlijk.
Blij dat de omruiling ook snel ging!