Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

De collega's zijn blij met hun nieuwe schoenen!
Hallo, gisteren is mijn mooie oranje vest geleverd, ben erg blij mee. kan ik Max Verstappen lekker kijken in mijn mooie nieuwe oranje vest.
Dank jullie voor de nette afhandeling, ben zeer tevreden over jullie
In de winkelwagen is niet te zien welke kleur je hebt besteld. Alles wel goed en op tijd aangekomen.
Ik kreeg de bestelde kleding netjes in de originele verpakking in huis. Er zaten geen overbodige zaken in het pakket en het pakket was netjes ingepakt in een door die herbruikt was. Heel netjes.
Snel nadat ik mijn bestelling had geplaats kreeg ik een mail dat de bestelling een dag later zou komen. Wel jammer.
Prima gegaan.
Toen ik iemand van de klantenservice aan de lijn had, klonk het op de achtergrond heel gezellig. Ik denk dat jullie een leuk bedrijf zijn. bedankt voor de werklaarzen!
Hoewel jullie niets aan het rare gedrag van de DPD bezorger kunnen doen geef ik toch geen 5 sterren omdat deze man erg onaardig is.
De Reebok werkschoenen met memoryfoam die ik besteld heb zijn echt geweldig. je kan er de hele dag op lopen.
Ik vind het niet erg als iets soms niet de volgende dag binnen is (als was dat bij jullie wel het geval) als ik maar goed geïnformeerd wordt. En de track & trace was duidelijk!