Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Een dikke pluim voor Bowork. ik had 12 producten besteld, 1 bleek er langdurig niet op voorraad en zonder aarzelen hebben ze ons een credit gestuurd en het geld stond diezelfde dag nog op de rekening. Fijn dit. Geen gezeur over geld terugstorten, maar gewoon doen.
Na heel wat jaren toch maar eens verder gaan kijken naar een andere leverancier. Ik ben bij jullie uitgekomen en tevreden. Wat een mooi aanbod.
Goedemorgen,

Ik heb t pakketje zelf opgehaald en het bezorgadres stond er duidelijk op.

Maar goed. Super bedankt voor de service.
Zelden zulke fijne en lichte werkschoenen aangehad. Complimenten.
Zelf op zaterdag wordt hier de telefoon opgenomen. Erg fijn en het komt ook betrouwbaar over.
Snel contact via de WhatsApp.
Lekker werkbroek gekocht. De kniestukken zitten precies waar je ze wilt hebben. Dat scheelt veel irritatie tijdens het werk.
Nadat ik de orderbevestiging had ontvangen zag ik dat ik de verkeerde maat had besteld (Handig ***). Ik heb gebeld met Bowork en het werd direct aangepast.
Mijn baas koopt al jaren slechte diepvrieskleding. Nu ben ik zelf op zoek gegaan en bij jullie terecht gekomen. Ik loop nu eindelijk in geode diepvrieskleding.
Coole nieuwe sneaker werkschoenen.