voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 881 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 4760

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Bowork

geen

op 16.01.2018 om 23:12 uur

Snel geleverd!

op 16.01.2018 om 22:16 uur

8 / 10

Pakket is goed ontvangen

Commentaar van bowork.nl:
    Veel plezier met uw producten!

op 16.01.2018 om 15:34 uur

Makkelijke website, snelle levering

op 16.01.2018 om 09:14 uur

Komen ma wat ze beloven

op 15.01.2018 om 22:03 uur

4 / 10

vind het geen goede service dat de verzendkosten voor jezelf zijn en nog gekker vind ik dat als je het artikel ruilt dat je dan nog een keer de verzendkosten moet betalen dus ik heb in totaal € *** betaald, dus wat mij betreft koop ik bij dit bedrijf niet meer.
    Wel snelle service......
    Commentaar van bowork.nl:
    Bedankt voor uw reactie. Wij versturen gratis vanaf EUR 75,- Hierdoor zijn verreweg de meeste pakketten die we versturen gratis. Bij het ruilen sturen wij u een gratis nieuwe maat op. Dit staat ook duidelijk op meerdere plaatsen op de website vermeld. Onze excuses als we desondanks niet aan uw verwachtingen konden voldoen.

op 15.01.2018 om 21:47 uur

4 / 10

Schoenen passen niet , zending retour gestuurd. 12 euro naar de haaien onacceptable veel. Zam me geen tweede keer gebeuren.
    Commentaar van bowork.nl:
    Bedankt voor uw feedback. Wij hebben alleen geen idee hoe u aan 12 euro komt. Wanneer u een product wilt retourneren of omruilen zijn de kosten van het opsturen van u naar ons, voor uw rekening (max 6 euro) en sturen wij op onze kosten een nieuw product.
    Wellicht kunt u contact met ons opnemen hoe u aan 12 euro komt?

op 15.01.2018 om 19:46 uur

10 / 10

Uitstekend! Goede produkten en veel sneller geleverd dan ik gedacht had! Bedankt!

op 15.01.2018 om 19:17 uur

6 / 10

De eerste bestelling vond ik de schoen niet overeenkomen met het plaatje dat op de site staat!! Helaas door de haast toch eventjes geprobeerd ondertussen de doos weggegooid en nu zit k met de schoen wat ik niet aandoe. Als er alsnog een oplossing ervoor is hoor ik het graag.. De 2de bestelling was top
    Commentaar van bowork.nl:
    Bedankt voor uw feedback. Wij maken gebruik van eigen productfoto's om op die manier ervoor te zorgen dat er geen misverstanden ontstaan. Wanneer u vindt dat een product toch niet op de foto's lijkt (de meeste producten hebben 6 foto's) dan kunt u altijd contact met ons opnemen en het product retourneren. In uw geval heeft u ervoor gekozen om op de schoenen te gaan lopen, waardoor we ze niet meer retour kunnen nemen.

We zijn blij dat de 2e bestelling wel naar uw tevredenheid was.

op 15.01.2018 om 11:53 uur

8 / 10

*** is op zich prima, maar facturen zonder BTW krijgen we bij onze financiele afdeling niet voor elkaar.
    Lastig, zou mooi zijn als dat wel het geval zou zijn.
    Commentaar van bowork.nl:
    Bedankt voor uw reactie. Voor buitenlandse bedrijf zit er de mogelijkheid in de betaalpagina om dmv het btwnummer een factuur zonder BTW te verkrijgen. Deze optie werkt en wordt regelmatig gebruikt. Neem bij de volgende bestelling gerust contact met ons op om dit door te nemen.

op 15.01.2018 om 10:54 uur

Bowork

• Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 4690 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: