Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Werkt fijn en snelle levering.
Snelle levering.
Klantvriendelijk, voordelig en snel. Waren alle webshops maar zo.
Gebruikersvriendelijke site, snelle levering
Graag zelf de bezorgdag kunnen bepalen. En waarom een legitimatie moeten tonen? Zo kan het pakje niet bij de buren geleverd worden. Over de producten ben ik zeer tevreden
Goede service
Snel thuis bezorgt iets ruilen binnen een paar dagen nieuwe artikel in huis top service!!!
Gewoon super voordelig en nog een geweldige service ook. Ga zo door!
Mooie stevige veiligheidsschoenen.
1 maatje groter genomen, zodat hij alle ruimte heeft. Zelfs met dikke sokken van de winter, maar is niet persè nodig. Hij is er erg blij mee. Erg jammer dat post.nl de schoenen later bezorgde dan vermeld was.
prima verstuurd