Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Goede werkbroeken hier en daarbij ook meteen een paar werkschoenen besteld, helemaal toppie
Goed geholpen na even gebeld te hebben en online besteld. Netjes verpakt, snel in huis, dikke pluim!
Veel schoenen en qua prijs erg scherp. En netjes snel geleverd, ik bestel hier vaker
Goed geholpen na even gebeld te hebben en inmiddels al in huis wat ik bestelde. Een mooi paar werkschoenen. Kom hier zeker terug
Fijne webshop en snel gevonden wat ik zocht, prijs ook goed
Niks negatiefs te bedenken, ga zo door
Duidelijke informatie over Corona en de nodige producten ook daartegen en zelfs nog snel in huis ondanks dat ze aangeven dat het wat langer kan duren. Dikke pluim!
Fijne webshop, fijne winkel en kunnen vinden wat ik zocht
Mooie werkbroek hier kunnen kopen, verzending ging voorzien met alle nodige informatie
Top werklaarzen en meteen set veiligheidskleding kunnen kopen. Even gepast in de winkel en later online besteld