Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Verkeerd product ontvangen. Wel snel opgelost.
Na het retour sturen van 1 van de bestelde schoenen, de volgende dag het geld al op mijn rekening. Uitstekende service.
Geen onnodig gedoe. Lekker bestellen en snel leveren.
Bestellen ging prima en bezorging was ook snel.
Met behulp van de keuzehulp tot de juiste schoen gekomen. Super handig allemaal!
YESSS eindelijk een webshop met service. Ik had zelf het verkeerde product besteld maar had het dinsdag al nodig. Dezelfde dag dat ik gebeld had werd alles opgelost waardoor ik zaterdag het juiste product in huis had. Bedankt Bowork!
Bij mijn zoektocht naar nieuwe schoenen uitgekomen bij Bowork. Bestellen ging goed en de volgende dag geleverd. Ik loop er nu ruim een week op en ze zitten lekker.
Ik hoop dat ze nog heel lang meegaan.
Goed advies over werkhandschoenen gekregen ook meteen schoenen en sokken meebesteld haha.
Ik liep vast op de site, maar ben telefonisch heel goed geholpen. De spullen de volgende dag in huis.
Ik wilde na het gedoe rondom corona graag weer nieuwe werkkleding voor mijn bedrijf. We hebben contact opgenomen met Bowork en zijn langs geweest zodat alle collega's konden passen. De kleding is prachtig bedrukt, het logo is naar wens aangepast en we lopen er weer als nieuw bij. Nabestellingen doen we gewoon via de webshop. Een echter aanrader. Er is goed met ons meegedacht.