Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Levering, product en prijs in orde.
Aandachtspunt: Het account sales@bowork wordt door google als spam gezien. Dus mijn bevestiging van bestelling belandde in de spambox. Dat is niet handig voor een webshop. En ook niet fijn voor jullie klantenservice lijkt me.
Mijn ervaring met bowork is zeer goed. Ik heb hier sika klompen besteld. De volgende werkdag meteen geleverd. Echter kwam er na 1 dag een raar scheurtje in de neus. Ook dit is zonder problemen opgelost. Zeer tevreden. En mijn volgende set klompen ga ik zeker bij bowork bestellen.
Snelle levering en netjes. Dat is het belangrijkste.
De site is duidelijk... goede info over de producten.
En overzichtelijk.
Goed .
Alleen de gespen waren kkapot heb zelf weer gemaakt
Snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. 👍
Duidelijke website / makkelijk bestellen / snelle levering.
Goede ervaring en snelle levering
Via de website schoenen aangeschaft, deze waren te klein, naar de winkel gegaan om ze te ruilen. Prachtige winkel. Zeer vriendelijk personeel.
Snelle levering, duidelijk webshop.