Bowork
Bowork
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Super. Heel handig om bij jullie te bestellen.
Alles helemaal TOP
Gekocht 2 paar veiligheidsschoenen Blackwel
Na de vraag per mail of ik extra veters kon bestellen.
Onmiddelijk antwoord dat er 2 paar als service bijgeleverd heb.
Dank.
snelle levering
Zeer goede service
Goede snelle service en overzichtelijke website
Geweldige service
prima GELEVERD
Optijd geleverd en goede maat pas precies goed
In een paar woorden gezegd:
gewoon helemaal perfect, uitstekende service als ook de kwaliteit.
vlotte levering absoluut geen problemen.
zeer tevreden over de prijs /kwaliteit en de bezorging