voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 621 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 4068

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Bowork

8 / 10

Recentelijk schoenen van safetjogger aangeschaft via deze webwinkel. Eenvoudig bestel proces, lage prijs, iets te hoge verzendkosten en slechte verpakking waardoor de dooos beschadigd aankwam, schoenen waren wel heel, dus niet een heel groot probleem.

op 24.04.2017 om 11:06 uur

snelle correcte levering

op 23.04.2017 om 11:37 uur

snelle levering!

op 23.04.2017 om 07:46 uur

10 / 10

Prima service en een erg behulpzame klantenservice. Na 1 telefoontje ivm 1 maat te grote blackstone 530 werkschoenen besteld te hebben. Zonder problemen binnen 2 werkdagen een paar in de goede maat.

Mvg ***

op 22.04.2017 om 20:58 uur

Duidelijk,betrouwbaar en snel.
    Tip: voor particulieren ook de mogelijkheid bieden om een pickup-point of parcel-shop te kunnen kiezen als afleveradres.
    Aanrader!

op 22.04.2017 om 11:50 uur

10 / 10

Duidelijke site, makkelijk betalen en snel geleverd.

op 22.04.2017 om 11:32 uur

10 / 10

Heel snelle service: de bestelde werkschoenen werden nog de volgende dag bezorgd! Keurig ingepakt en uiteraard precies zoals de afbeelding op de website. Niets op aan te merken!

op 18.04.2017 om 19:32 uur

10 / 10

Goede en duidelijke en overzichtelijke website.
    De bestelling die ik had geplaatst is prima afgehandeld.
    al met al is dit een prima bedrijf ga zo door.

op 15.04.2017 om 21:45 uur

8 / 10

PostNL had tussen 13:30 en 15:30 opgegeven, maar bezorgde al om 12:15. Deze afwijking tussen _hun_ planning en uitvoering had evengoed tot 'niet thuis' kunnen leiden -en een dag leververtraging-.

op 15.04.2017 om 16:49 uur

10 / 10

Snelle, goede service. ( bij verkeerde bestelling wordt bedrag meteen dezelfde dag geretourneerd.Top!)

op 15.04.2017 om 11:38 uur

Bowork

• Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 4026 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: