Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

goede levering
Top!
Snelle levering van een afwijkende maat die niet algemeen verkrijgbaar is
Ik ben erg tevreden met de snelle maar zorgvuldige service van Bowork . In middels heb ik ook collega’s ingelicht over deze bijzondere organisatie .
Vriendelijk bedankt
Ik was reuzen tevreden .
GOOD JOB BOYS !
Fijne site, makkelijk bestellen en snelle levering.
snelle levering en een goede prijs
Kwam het toevallig tegen,toen ik op zoek was naar werklaarzen,ze waren op dit moment de goedkoopste, voor mij de eerste keer, maar niet de laatste,keurig afgehandeld,en snelle levering( volgende werkdag).
Super snelle levering, fijne website, prima kwaliteit geleverde bestellingen, raad een ieder aan.
Top
Snel simpel en goed