Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Sterk sticksel.
Ik had mijn bestelling snel nodig ivm een Buitenlandse reis. Ik kreeg het pakket de volgende binnen. Dat is wel zo prettig!
Iedere keer weer vertraging bij DPD. Of ze zeggen dat ik niet huis ben terwijl ik dat wel ben.
Nette spullen tegen nette prijzen.
Hallo, het is prima gegaan. Ik ben al twee dagen aan het werk op mijn nieuwe schoenen. Groeten René uit Apeldoorn.
Netjes op tijd geleverd.
Mijn persoonlijke ervaring is goed. Ik werd door een collega gewezen op de Bowork site.
Niks op aan te merken.
De kleding paste voor geen meter, maar het retourneren ging soepel en ik had dezelfde dag het geld alweer op mijn rekening staan. Dat is top.
Fijn dat er werd meegedacht. Ik kocht twee lossen werkbroeken. Ik werd er na mijn bestelling door Bowork op geattendeerd dat het voordeliger was een voordeelpakket te kopen. En toen ze me belden hebben ze het ook direct aangepast. Bedankt!