Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Los van de fijn werkschoenen vond ik de communicatie omtrent mijn bestelling ook erg prettig. Ik wist precies waar mijn pakket was hoe laat het zou komen.
Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en ben ook tevreden met het resultaat van het bedrukken.
Wij zijn erg blij met onze werkkleding.
Ik heb een fijne jas besteld, die ook daadwerkelijk de volgde dag geleverd werd. Ik had alleen liever een andere kleur besteld.
Mijn man was op zoek naar een werkbroek voor onze verbouwing en we hebben heel goed advies gekregen van Bowork. Hij wil de broek het liefst de hele week dragen.
Prima website voor werkkleding en werkschoeisel.
Het gehele traject is goed verlopen.
Ik heb fijne ervaringen met dit bedrijf, ook als het om omruilen en garantie gaat. We kopen inmiddels al ruim 1.5 jaar hier onze werkschoenen.
Fijne website die eerlijk is over de kwaliteit en prijzen. In coronatijd heb ik stofmaskers bij jullie besteld. Dat verliep toen prima waardoor ik nu werkkleding bij jullie besteld heb. Ook dat ging prima.
Betrouwbaar bedrijf.