Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Snelle levering!
De site is overzichtelijk en bestellen gaat prima. Alleen bij het afrekenen Lukte t me niet om met een creditcard te betalen. Daarom had ik met after-pay ingevuld.
Daarna kreeg ik een een mailtje dat mijn bestelling niet rond was, dus nog een keer gedaan. Daarna zag ik dat het toch gelukt was en had ik 2x besteld, gelukkig hebben jullie dat ook gezien en 1 bestelling meteen geannuleerd.
Ik heb nog steeds niks gehoord dat het pakket klaar ligt
Snelle levering.
De schoenen zitten comfortabel!
Ze zijn gewoon prachtig!
Snel geleverd
Prima
Snelle correcte service!
Snelle en goede service. Thanks
Goede service, snelle verzending en topkwaliteit spullen.
Overzichtelijke webshop, nette prijzen en vlotte levering. Ik heb 4 sterren gegeven omdat ik geen factuur heb gekregen wat natuurlijk wel belangrijk is voor onze boekhouding.
Verder zou ik meer mogelijkheden willen hebben om verschillende adressen in te voeren. Wij hanteren een apart mailadres voor de factuur. Ons afleveradres is vaak anders dan het postadres.