Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Super snel,top service
Snel gevonden wat ik zocht en product snel in huis.
Voor het eerst besteld!!!
Hele snelle levering. Makkelijk om te bestellen.
Goede kwaliteit. Ga hier zeker meer producten bestellen
Ik ben zeer tevreden, top
Prima
Alles snelgeleverd en ziet er goed uit.
Alles gaat volgens afspraak.
Ruime keuze, overzichtelijke website, goede service, snelle levering. Ben erg tevreden met mijn aankoop. Top👍🏼
Belofte 'voor 16:00 besteld, volgende dag in huis' waargemaakt. Werklaarzen die ik besteld heb zijn mooi en zitten precies goed.
Erg bedankt, Bowork!
Ik heb een bodywarmer besteld in uw winkel.
Het kwam op tijd binnen en verwarmt mijn rug!
Ik ben erg tevreden.