Bowork
Bowork
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Was erg tevreden dankjewel !
Prima servive. Snelle levering.
Heel snel ontvangen. Alleen een beetje te groot.
snelle levering en schoenen voldoen goed aan omschrijving en pasmaat
Goede service
Het bedrijf en de service is erg goed te noemen. Hier zou ik dan ook een ruime voldoende voor geven.

Echter valt de kwaliteit van de schoenen erg tegen. Heb ze in een paar uur uitgeprobeerd onder het mom van, ze zullen wel beter gaan zitten, maar helaas is dit absoluut niet het geval. De lip van de schoen lijkt wel van hard kunststof gemaakt en snijdt bij normaal lopen in de bovenkant van de voet.
Donderdagmiddag besteld en vrijdagmorgen al binnen.helemaal top.heel erg bedankt voor de snelle levering
Bowork Graag gedaan en veel plezier van uw bestelling! Uw bowork.nl team
Mooie aanbieding, duidelijke communicatie en zeer snel en netjes geleverd. Top!
Goed
Goede snelle service!