Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Prima verlopen levering
Dag BOWORK.NL

Ik ben zeer tevreden over geleverde schoenen en de wijze waarop ik kon bestellen en de levering.

Vriendelijke groet
Schoenen waren op voorraad en snel geleverd,topklasse.
Top service. Vandaag besteld morgen in huis. Perfect.
Ik had de red brick motion besteld, die zitten lekker!
snelle en correcte levering
Prima service en leveirng.
Makkelijk via internet te bestellen en snelle levering!
Snelle levering, product conform omschrijving.
Prima bedrijf
Snelle levering