Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Was ff een zoektocht naar de juiste klompen, maar heb ze hier gevonden. Veel keuze en goed geholpen door een leuke behulpzame vrouw
Ruim assortiment, veel keuze en scherpe prijzen ook. Plus goed geholpen toen ik even belden, eigenlijk wat je van een goede webshop verwacht.
Fijne ervaringen hier, kom zeker terug!
Vriendelijke personeel, goed en snel telefonisch geholpen en uitstekende service
Geweldige winkel en webshop
Snelle levering!
Schoenen zaten niet goed, dus retour gestuurd. Allemaal netjes en snel geregeld en nu andere maat die perfect zit. Goede service, veel keuze, kom hier zeker terug
Als je hier niet kan slagen, dan slaag je nergens
Online besteld en opgehaald in de winkel, die ontzettend groot is. Daar ter plekke nog meer gehaald, je kan je hart ophalen hier
Lekkere korte werkbroek gekocht en meteen een paar nieuwe schoenen erbij. Snel in huis ook, superblij mee!