Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

zeer goede en vooral snelle afhandeling van deze order,ook zeer tevreden over de schoenen!ga hier in de toekomst zeker nog een keer bestellen!mvg
Ik ben tevreden, vlotte levering, goed verpakt. Communicatie via e-mail prima.
goed en vlot service en levering.
Goede en snelle service en levering
Door mijzelf gemaakte fout bij bestelling verkeerde aflevergegevens, uiterst vriendelijk behandeld en keurig teruggebeld met oplossing.
Zeer tevreden en volgende dag in huis!
Wat de sokken betreft: prima, niets op aan te merken. Wat het bestelmenu betreft: niet fijn dat over álle kosten, inclusief verzendkosten, over het eindbedrag nog eens BTW wordt geheven. Dat is misleiding en als klant sta je dan voor een praktisch voldongen feit. Het is dat we die sokken graag wilden, anders had ik geannuleerd.
Goede prijs/kwaliteit
Snelle bezorging