Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Veel aanbod in de webshop en de prijzen ook lekker scherp, dus m'n mandje was goed gevuld
Set kleding laten bedrukken en dat was van uitstekende kwaliteit
Mooie klompen kunnen scoren, kom zeker terug!
Er is perfect met ons meegedacht en ook rekening gehouden met onze wensen. Wij hebben helaas 8 paar schoenen moeten omruilen voor een kleinere maat en dat was binnen 2 dagen (van opsturen tot retour) gefikst.
Sneller had denk ik niet gekund. TOP GEREGELD.
Goede producten met een juiste prijs en kwaliteit verhouding, snelle levering en betalen op rekening voor bedrijven. Top 👍🏻
Vaste klant. Inloggen, bestellen en een dag later de spullen in huis.
Goede service en scherpe prijzen. Het zou top zijn als de levering iets snel kon.
Keurige service
Zeer goed geslaagd. In de winkel geweest en geholpen door leuke dames en naderhand nog wat online bijbesteld, ook snel in huis.
Uitstekend