Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Snelle levering
Super snelle levering, goeie prijs kwaliteit
Top. Volgende keer ga ik weer hier bestellen.
Snelle Levering
Snel geleverd goede kwaliteit
Heldere site, goede prijs, snelle levering en prima product
Duidelijke product omschrijving en bij bestelling keurig verpakt en snel geleverd.
Goede en fijnzittende werkschoenen van Lowa gekocht. Ene dag besteld, andere dag al in huis (ondanks de grote maat).
Produkten netjes verstuurd. Helaas staat op site dat iets op voorraad is en dat is het dan niet. Daarom weet ik niet of ik hier nog wel een keer iets zou bestellen.
Mooi bedrijf, goede webshop.
Het product is snel geleverd, en de omruiling i.v.m. te grootte schoenen is ook zeer snel en professioneel uitgevoerd. Zeer tevreden!