Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Klompen besteld en een paar dagen later keurig bezorgd gekregen.
Het zou handig zijn om een link naar tracking infromatie van het pakket te krijgen.
Dan weet je wanneer het ongeveer aankomt en kun je thuis zijn om het aan te nemen.
Prima en snelle levering
Ik ben tevreden, je krijgt wat je besteld en dan ook nog eens een vlotte bezorging.
Snelle levering. En goede website.
Bestelling ,betaling en levering perfect en snel verlopen!
Product zoals besteld. Snel geleverd en goede service.
Bedankt
Goede service..alles duidelijk omschreven..
Keurig verpakt geleverd.
En mn werkschoenen zitten top.
Volgende keer zal ik zeker weer hier bestellen. Gr ***
Goed product en snelle levering
goede en snelle afhandeling van de bestelling.
Alles prima. Vlotte reactie op mijn mails en snelle levering.