Bowork.nl
Bowork.nl
Bowork is een Handelsonderneming vanaf 1990 gevestigd te Bunschoten-Spakenburg. Onze specialiteit is de Werkschoenen, Veiligheidsschoenen-Klompen-Laarzen en Bedrijfskleding waar we een zeer groot assortiment van op voorraad hebben.Veiligheid en duurzaamheid zijn belangrijke aspecten bij de keuze van bedrijfskleding en schoeisel. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in meer dan 500 soorten Veiligheidsschoenen Klompen en Laarzen waarin wij het grootste assortiment van Nederland op voorraad hebben, al deze schoeisel voldoen aan de strengste Europese veiligheidsnormen en eisen. Alle schoenen zijn afzonderlijk getest door erkende Europese keuringsinstituten en mogen alleen het CE merkteken voeren nadat certificatie heeft plaatsgevonden. Wij heben ook Lichte werkschoenen / veiligheidsschoenen met een goed gekeurde kunststof neus en een kevlar zool S3, Deze schoenen zijn extra licht en gaat niet af bij detectiepoorten, omdat er geen staal in verwerkt is.

Prima, snelle levering.
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Zeer snel geleverd
Helemaal goed!!
Snelle bezorging en goede kwaliteit schoenen
Mooie werklaarzen uit de outlet hoek besteld, helaas net te klein, zelfde dag nog retour gedaan en ander type besteld, volgende dag ontvangen en het retour bedrag was ook al weer terug geschreven. Netjes.
Geweldige webshop!
Zeer snelle afhandeling & producten van zeer goede kwaliteit.
Snelle verzending en goede kwaliteit!
overzichtelijke website, snelle levering
Gewoon goed. Schoenen besteld, snel geleverd in goede verpakking en klaar. Niks mis mee, en dat doen jullie al jaren zo! 👍