Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bogijn Automotive
Bogijn Automotive
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Automotive opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Automotive de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Automotive een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Automotive mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending! (vanaf € 119,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Prijs/kwaliteit is oké snelle levering.
Ik ben Goed tevreden
Een heel goed bedrijf goed producten
Ben zeer tevreden
Zeer goede service
Vlotte levering
Service au top, livraison et prix pour les batteries imbattable.
goede informatie van uw adviseur
snelle levering
goede kwaliteit en prijs
Duidelijke site en korrekte afhandeling
Mooie duidelijke site en normale prijzen
Alle bestellingen die ik hier heb gedaan zijn altijd op tijd geleverd, en de kwaliteit is ook goed.
En de medewerkers zijn ook mee denkend als je iets wilt weten kortom een zeer goede service.
Goedkoop, snel geleverd en nadat DHL het pakketje kwijtgeraakt was zonder vragen of gedoe opnieuw verstuurd.

*** en alle anderen hebben voor mij afgedaan. Bogijn all the time!