Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bogijn Automotive
Bogijn Automotive
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Automotive opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Automotive de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Automotive een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Automotive mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending ! (vanaf €79,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Goed
Ik heb in de 22 jaar dat ik, in eerste instantie bij Bas Mol, bij Bogijn kom nog nooit problemen tegen gekomen, gelukkig heeft die trend zich voortgezet. Daarom zijn jullie ook het eerste adres waar ik kijk als ik iets nodig heb.
Wederom bedankt!
duidelijk een betere webshop zowel in prijs als ondersteuning.veel op voorraad en snel leverbaar
Prima bedrijf laagste prijsgarantie dan weet je dat je altijd goed zit.
Juiste onderdelen snel geleverd.
Goedkoper dan de online concurrenten.
Telefonisch staan ze altijd paraat om te helpen/meedenken.

Fijn bedrijf. Bogijn ga zo door!

Groeten,
uit ***
De app is heel handig voor als er iets fout gaat; wordt ook prima op gereageerd
Bestel al enkele jaren hier mijn onderdelen en heb ook zelf opgehaald. Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid staat op top 10!! Bedankt heren..
erg snel geleverd en voor een zeer scherpe prijs. absoluut aanbevolen.
Goede keuzehulp, snel verzonden, uitgebreid assortiment
Vlotte levering zeer tevreden website is er niet beter opgewonden