Bogijn Car Parts
Bogijn Car Parts
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Car Parts opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Car Parts de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Car Parts een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Car Parts mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending! (vanaf € 119,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Snellen levering
Spullen bestellen ging gemakkelijk, Keuze uit diverse merken of het "huis merk" wat ook van top kwaliteit is. Vandaag besteld, morgen geleverd.
AAvvvv
Eerst bestel je iets wat direct leverbaar is en dan gaat het fout bij dhl! Vervolgens krijg je een catalysator binnen die zo krom als een hoepel is! Zeer slechte service van jullie. Valt ons erg tegen
Gelukkig de koppelingskabwl met handafstelling ontvangen ipv die met automatische afstelling.
Is gemakkelijk te monteren en af te stellen.
Snelle levering en goed product top
Een onderdeel nog niet binnen binnen de afgesproken tijd
De andere top
Advies: Stuur de onderdelen die op voorraad zijn alvast op, zodat de klant alvast aan de gang kan. ( koppelingspedaal waarbij de kabel nageleefd werd). En bel klant op bij afwijkingen in leveringen/levertijden.
Bestelling geplaatst op 29-3, op 2-4 gebeld met de vraag wanneer geleverd wordt. Ik rekende op 3-4, het werd 5-4. Dit was een minder prettige ervaring...
Advies: Neem contact op beperkte voorraad, zodat de klant weet waar hij aan toe is.
Jammer dat de geadverteerde levertijd niet gehaald werd door de paasdrukte. Maar producten zijn netjes verpakt en geleverd.