Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bogijn Automotive
Bogijn Automotive
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Automotive opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Automotive de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Automotive een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Automotive mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending! (vanaf € 119,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Prima als altijd en voor zeer goede prijzen
Goede website goede levering
Zeer klantgericht bedrijf en makkelijk bereikbaar; prijs kwaliteit verhouding is goed
Goede service en prijzen
Goedkoop. Levert snel. Duidelijke site.
Uitstekende service
Van het bedrijf ben ik tevreden. De bestelling is perfect afgehandeld. Ik ben tevreden
Service is top. Vriendelijkheid, accuuraat, precies en doeltreffend wat betreft mijn bestelling. Wat er niet is kan zeer snel worden besteld.
Het personeel is zeer behulpzaam, meedenkend en oplossingsgericht. Maar vooral eerlijk.
Dank
Greets
Bedrijf is goed en wordt goed en correct behandeld
Ik vind dat er soms te weinig keuze is in bepaalde onderdelen. Soms een te lange levertijd , dus als je het nu nodig hebt en je wilt een bepaald merk onderdeel dan zit er soms 3 tot 5 dgn levertijd op. Valt net het weekend r in dan ben je dus de pineut…Dus graag meer direct leverbaar.Ik vind het ook vreemd en jammer dat je als regelmatige particuliere sleutelaar geen korting krijgt op onderdelen. Ik doe alles zelf aan onze auto,s dus heb regelmatig onderdelen nodig. , dan is Bogijn vaak niet het goedkoopste omdat ik bij Brezan en Leto Wijchen wel korting ontvang.