Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bogijn Automotive
Bogijn Automotive
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Automotive opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Automotive de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Automotive een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Automotive mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending ! (vanaf €79,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Goede service
De service is altijd super. Mocht een onderdeel toch niet leverbaar zijn, dan word ik gebeld en krijg ik een alternatief.
Daarnaast is de verzending met DPD super!
Webshop met ruime keuze en accurate en snelle levering.
Zeer goede service, vriendelijk en snelle levering..aanrader!!
Helemaal super!
Bestel handig online gelijk betalen, smiddags kon ik mijn onderdelen al ophalen ! Easy. Personeel in de winkel ook top gewoon gezellig.
Prima website, duidelijke informatie en goed vindbare bestelmogelijkheid. Goede kwaliteit/prijsverhouding.
Ben zeer te vreden mijn bestelling heb ik altijd de volgende dag al in huis . En als ik vragen heb dan word ik heel klant vriendelijke te woord gestaan.
Als je een firma zoekt met:
Een zeer compleet assortiment
Dat buitengewoon aantrekkelijk geprijsd is
Die altijd prompt verzenden
Die perfect verpakken
Die een fijne en makkelijke website heeft
Waar bij vragen een mailtje, telefoontje of appje al genoeg is
Die super coulant retouren accepteert
Waar het betaal systeem werkt als een zonnetje
Waar de verzendkosten een grapje zijn
Waar abnormaal veel kennis van otomobielen is huis is
Waar je kunt kiezen uit diverse fabrikanten bij heel veel produkten
En als je die vindt......Dan heeft Meneer Bennie Bogijn vermoedelijk een tweeling broer. Want Bogijn? Da's U N I E K. Of zoasl de Duitschers zeggen: Einzigartig.
Groeten van een zeer tevreden klant!
Zeer klantvriendelijke telefonische hulp.
Bij het zoeken naar het juiste artikel werd ik vakkundig geholpen en zelfs op een goedkoper product gewezen.

Al met al een prima ervaring!!
Bestelling goed en snel afgehandeld Ikzelf had een vergissing gemaakt bij de bestelling,maar doouw firma snel en klantvriendelijk verholpen