Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Bogijn Automotive
Bogijn Automotive
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Automotive opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Automotive de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Automotive een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Automotive mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending ! (vanaf €79,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Bestelling goed en snel afgehandeld Ikzelf had een vergissing gemaakt bij de bestelling,maar doouw firma snel en klantvriendelijk verholpen
Ik beb zeer tevreden over onderdelen van Bogijn en snel verzending en kwaliteit.
Perfecte pasvorm in de auto. Snelle bezorging.
Snelle levering, grote voorraad gangbare onderdelen, altijd scherpe prijzen
Had verkeerde bougies ontvangen, zaten andere in de doos dan de afbeelding, kon ze omruilen en netjes mijn verzendkosten terug gekregen
Zeer tevreden, snelle en duidelijke service, gemakkelijk bereikbaar en ik kan hier altijd al mijn onderdelen vinden die ik nodig heb.
snelle en goede service. Onderdelen waren snelben correct geverd. Dit bedrijf verdiend alle sterren. Bedankt
Mijn ervaringen met Bogijn zijn prettig, ik kijk, als ik een onderdeel nodig heb niet meer bij andere bedrijven, zelfs als jullie wat duurder zijn, het is jullie service, aftersalesservice en bereikbaarheid die voor mij de doorslag geeft om voor Bogijn te kiezen
Snelle en correcte levering.
Snel, correct en goedkoop