Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Bogijn Car Parts
Bogijn Car Parts
Kwalitatief hoogwaardige onderdelen tegen lage kostprijzen. Het eenvoudige en doeltreffende uitgangspunt van waaruit Bogijn Car Parts opereert. Ontstaan door de immer hoger wordende consumentenprijzen en kleinere marges in de automobiel-industrie, vult Bogijn Car Parts de behoefte naar betaalbare onderdelen van uitstekende kwaliteit. Door gebruik te maken van efficiente systemen en de bedrijfskosten zo laag mogelijk te houden, heeft Bogijn Car Parts een goed alternatief voor de huidige kanalen gerealiseerd. Bogijn Car Parts mag zich daarom met recht ‘uw onderdelendiscounter’ noemen. Wij van Bogijn willen autorijden graag betaalbaar houden. Daarom zorgen wij voor een kwalitatief, prijsgunstig alternatief. Waarom Bogijn? -Hoge kwaliteits onderdelen voor voordelige prijzen -Kwaliteits onderdelen van bekende merken -Twee jaar garantie op ons gehele assortiment -Gratis verzending! (vanaf € 119,-) -Shop veilig met SafeBuy en Thuiswinkel

Net wat voordeliger dan de winkel waar ik ook kom
levertijd soms best lang 4 of 5 werkdagen dat is soms jammer
Goed en snel geregeld
Snelle levering. Producten zoals besteld, onbeschadigd en goed verpakt ontvangen.
Prima service, alleen het retourneren van artikelen duurt lang.
Verder zeer tevreden!
Snel en correct geleverd
S’middags besteld, s’avonds verstuurd, volgende dag binnen. Heeft me uit de brand geholpen toen ik m’n stabilisatorstang alleen destructief los kreeg…
Snelle levering
Even contact telefonisch contact gehad ivm met vragen over de onderdelen. Waarna ze alles wat ik nodig had klaar hadden gelegd zodat ik het al na een halfuurtje op kon pikken. Top service 😉
Ben zeer tevreden over de wijze van bestelling en levering. kwaliteit van de onderdelen moeten zichzelf nog bewijzen ;-)