Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Supersnelle levering!
Snelle levering. Goede prijs.
Iedere keer weer snelle levering en geweldig kwaliteit van eigen merk producten.
Zeer snelle levering en terugkoppeling
Volgende dag geleverd, wat erg prettig is. Het product is van goede kwaliteit en voldoet aan de omschrijving.
klasse
Ik heb slechts de helft van de bestelling binnen gekregen. Ik heb daarover gebeld. Men zou de andere helft meteen nasturen. Nu na een kleine week, nog steeds niet de tweede helft binnen.
Beste sport nutrition site van benelux.
Super klant vriendelijk. Customer service is top notch.
Flexibel met kortingen. Bestel nooit meer ergens anders! 10/10
Snelle levering!! 👍👌
Ik was erg blij dat ik eindelijk magnesium citraat in capsules had gevonden, met de juiste dosering en voor een goede prijs. Now staat goed bekend, dus ik heb ook alle vertrouwen in de kwaliteit. Snel bezorgd ook. Aanradertje!