Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Snelle service
Grote aan bieding, goede prijzen, súpersnel verstuurd en ontvangen, geen plastic gebruikt in het pakketje, absoluut perfect!
Snelle levering, alles perfect,
Ik ben heel tevreden, bedankt voor elke keer 😃
Ik ben tevreden over de website, de snelheid van leveren en de informatievoorziening.
Zeer snelle levering, goede prijzen en alles was correct meegeleverd. 10/10
Snelle levering, leuke incidentele aanbiedingen, mooie overzichtelijke en goed werkende website met een goede uitleg over de werking etc., de pure producten hebben mooie styling. Ben heel tevreden.

Minpuntje is dat je verplicht bent om een cadeau te kiezen. Heb dan liever een korting van bijvoorbeeld. €1 of de optie om punten te sparen o.i.d. want er zit voor mij niks meer bij waar ik blij van word na diverse bestellingen.
Les meilleurs produits et les meilleurs services
De beste producten en de beste diensten
Directe en correcte service met snelle levering.
Alles verliep prima. Mijn vraag werd snel beantwoord en na uw hulp verliep de betaling zonder probleem