Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Ok.
betrouwbaar
Levering altijd snel!
Betaalbaar
Good products, fair prices, and absolutely the fastest delivery times I have ever seen from a company!
Zeer gemakkelijke site, per merk en stof alles op te zoeken.
Zeer snelle levering, de volgende dag heb je je besteld produkt al. Ook snelle communicatie met Body Supplies als er een vraag is. Dus doe zo verder zou ik zeggen...
Zeer tevreden!
Uitstekende kwaliteit en enorm snel geleverd(22.10 uur besteld, volgende dag al in huis!)
Ik kom zeker terug.
Ga zo door. Alleen erg toevallig: op het moment dat ik de bestelling plaats. De dag erna komt er een kortingscode per mail.

Is nu al een paar keer gebeurt.
Supersnelle levering, goede prijs-kwaliteit.
Echt super kwaliteit met super voordelige prijzen. Ben blij dat ik jullie website heb ontdemt!