Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Ruime keuze, snel geleverd
Snelle levering, goed verpakt en de beste prijs.
De eerste keer ontbraken 6 artikelen (!) van de bestelling.
Na contact hierover werden die alsnog nagezonden.
Maar op het verzendlabel stond geen naam, alleen het ophaalpunt ("tav Gamma" + het adres van Gamma) terwijl mijn naam wel op mijn bestelling stond. Hierdoor kostte het mij en 2 medewerkers van het ophaalpunt veel tijd en ergernis om mijn pakket te vinden.

Toen ik Body Supplies hierover belde gaven zij de scbuld aan PostNL. Toen ik aangaf dat HUN verzendlabel niet kllpte, en het dus HUN verantwoordelijkheid is, snauwde de "klantenservice" me toe dat ik aan het "blèren" was..zo ongelofelijk grof ben ik nog nooit behandeld. Nooit meer dit bedrijf voor miij.
Zeer snelle levering en goed verpakt
Prima product, prima site
Prima webshop, snelle levering, tevreden met de bestelde producten.
Supersnelle levering en altijd leuk om er iets "extra's" bij te krijgen!
I am satisfied with the process of ordering and the delivery. Product that I ordered and the delivery was good as well. Definitely I will order again.
Snel geleverd, goed verpakt en lekker laag geprijsd. Ga zo door, geen enkel verbeterpunt te bekennen.
Product lekker verfrissend alleen jammer dat doseer pomp apart erbij gekocht moeten worden, snelle levering