Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

snelle service
Snelle levering en een goede prijs!
Eerste bestelling nooit aangekomen (wel volgens de PostNL bezorger blabla). Bodysupplies reageert op een gegeven moment gewoon niet meer op mails om de situatie op te lossen en het geld terug te geven nadat ik een tweede bestelling plaatste.
Alles prima in orde. Snel geleverd, concurrerende prijzen, groot assortiment. Top!
Prima!
Netjes verpakt. Bij de beschrijving aangegeven het product eind van de middag laten bezorgen en daar is gehoor aan gegeven en dat verdient ook 5 sterren.
Ik ben tevreden over Body-supplies.
Zoek ik naar b.v.aminozuren,dan zie ik door de bomen het bos niet meer,het lijkt allemaal hetzelfde.
Voor mij is het nieuw,dan is wat info wel prettig.
Voor de eerste keer besteld, was andere dag compleet binnen en goed verpakt.
Ik zal zeker weer bestellen ;)
Heel snelle levering. Ben zeer tevreden.
top service! snelle levering!