Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Prima en snel geleverd, ik ben uiterst tevreden.
Ben nog niet lang klant , maar hetgeen ik al besteld heb ben ik best tevreden en een snelle levering
eerlijke prijzen
leuke kortingen
correcte afhandeling
snelle levering
Het is een mooi en modern bedrijf met een overzichtelijke website die correcte werkt ,met uitleg bij elk product en met redelijke prijzen.
De bestellingen worden correct en snel, binnen een paar dagen afgehandeld en correct bezorgd, ook in drukke tijden
Top service en geweldige supplementen
Hele snelle levering en goede vitaminen.
Super klanten service vorige weekend spullen besteld bleek een medewerker bij ons in de buurt te wonen die stond na een paar uur voor de deur met onze bestelling.
Goeie prijzen, topproducten (stampen niet als een xxl of b&f hun huismerk door je strot maar hebben een breed assortiment). Snelle levering, goeie service. Geen slecht woord te spreken over dit bedrijf!
Het bezorgbedrag wordt op allerlaatste moment zichtbaar net voor afrekenen. Deed voorkomen dat bezorgen gratis was ook bij laag bedrag. De Krill olie die toegevoegd werd om bezorgkosten te ontlopen, is niet de gewenste. Het veroorzaakt jeuk. Zal dus niet meer bestellen bij Body supplies.
Bodysupplies is een goed bedrijf, voor mij een goed assortiment, goede prijzen en houden zo en altijd snelle levering . dat wil ik als klant van een bedrijf en als de prijzen zo blijven ,blijf ik klant , groet Erik.