Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Grote variatie aan producten, eenvoudige webshop, en snelle aankoopafhandeling.
Service is goed....maar ik heb niet het juiste ontvangen. Van de twee potjes was er één niet wat ik besteld had.
Moest het dus retourneren en pas na ontvangst ontvang ik het juiste.
Body Supplies - Sports Nutrition Allereerst nogmaals excuses voor het leveren van 1 foute pot. Fijn dat we het netjes en snel hebben kunnen oplossen.

Wat aan gaat het na ontvangst de andere pot toesturen; dit kwam eigenlijk meer omdat u twee potten had besteld, dus we wisten dat u verder kon met het product. En dan is het operationeel makkelijker zo. Als u geen product had gehad, hadden wij het altijd direct toegezonden.

Voor de meelezende klant; een retournering/oplossing is uiteraard op onze kosten.
Uw body-supplies.nl team
Fijne producten, voor een goede prijs. Snelle afhandeling. Ga zeker meer bestellen.
Zeer tevreden, alles goed en vlot afgehandeld en kon pakket ophalen bij een winkel bij mij in de buurt, dat vind ik erg handig en prettig.
***
Snel en goede servies. Altijd de beste producten met de juiste prijzen. Super tevreden :)
Snelle en klantvriendelijke service
goed
Top levering !
En bpi sports (one more rep) is ook TOP !!

Thanks en tot binnenkort
super snel,en ze hebben alles wat je nodig heb dat is heel fijn.tot volgende betelling