Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Body Supplies - Sports Nutrition
Body Supplies - Sports Nutrition
Het vertrouwde adres voor vele sporters in Nederland en Belgie! Wij zijn de grootste supplier in sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. We hebben een schat aan ervaring opgebouwd en hebben vanuit daar ook een eigen huislijn kunnen ontwikkelen. We hebben het grootste online aanbod en we leveren volledig uit voorraad, binnen 24 uur. We bieden de goedkoopste prijzen, beste service, maar bovenal de allerhoogste kwaliteit! Wij wensen u veel winkel plezier!

Levering was snel
Snelle levering, de volgende dag is de bestelling geleverd.
Het bestelde product is goed ingepakt, kan niet beter.
Ik ben heel tevreden.
Top produkten, heel lekker van smaak, enne op 1 dag geleverd in België
Zeer tevreden en prima tegemoetkoming inzake verzendkosten. Mijn bestelling was niet voldoende op voorraad waardoor het bedrag lager was dan nodig voor gratis verzenden. Bedrag van niet voorradige artikelen werd keurig teruggestort, de rest tóch gratis verzonden. Netjes!
Goede prijs en een hele snelle levering. Erg tevreden
Snel en scherpe prijs.
Ik bestel altijd bij body en fit, hadden een product niet, hier wel op voorraad. Volgende dag in huis, helemaal 0 op aan te merken, zal vaker eens kijken voor de nodige supplementen 👍
Altijd goede levering en top kwaliteit
Ik kan niet anders zeggen dan dat iedere aankoop tot nu toe in goede orde werd afgehandeld.
Altijd groot assortiment van producten met super kwaliteit en snel geleverd.
Je kan ook steeds alle positieve en negatieve reacties terug vinden van elk product.
Ook is het meestal snel geleverd zonder enige problemen, buiten het feit dat post.nl zijn werk niet goed doet, maar daar kunnen zij weinig aan veranderen,