Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
BioThee.nl
BioThee.nl
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Bij mn bestelling zat een busje met slecht sluitende deksel. Ik had juist om een nieuw busje gevraagd omdat het huidige busje steeds slechter sloot. Een mailtje met uitleg resulteerde met een snelle reactie, dat het bedrag van het busje, op basis van vertrouwen van mn rekening werd gehaald en zelfs navraag gedaan werd of ik kon wachten met het nieuwe busje tot mn volgende bestelling.

De thee is als altijd heerlijk, vrgr, ***
Zeer correct. Altijd snelle levering. Netjes verpakt. Een aanrader voor een ieder.
Prima thee. Wat ik erg leuk vond is het filmpje over waar de thee vandaan komt.. Snelle bezorging. Verder zal het wel noodzakelijk zijn een mening te geven, Maar ik houd niet zo van beoordelingen. wanneer iets niet goed is zal ik het kenbaar maken. Ik vind de site ook makkelijk te lezen, te vinden en door te sturen. Ik heb nog wel eens moeite met accounts maken. Hier is dit niet nodig. Het geheel geeft een betrouwbaar gevoel. hartelijke groet ***
Prima service en vooral lekkere thee!
de thee was weer keurig op tijd zoals altijd.
Gelukkig maar want ik was door de vorige bestelling heen.
Diverse andere thee├źn geprobeerd maar ik mis dan altijd weer jullie thee.
Vooral de moonlicht en de sencha zijn super lekker en ik kan echt niet meer zonder jullie gunpowder.
Goede kwaliteit, groot aanbod, klantvriendelijke en persoonlijke aanpak, snelle levering.
Ik gebruik al 10 jaar de biologische thee van BioThee. Altijd goede kwaliteit en snel geleverd. Top!
Ik ben zeer tevreden!
Het is niet eenvoudig in nl om regulier aan goede thee te komen!
Dank dus van deze tevreden klant..
prima kwaliteit, snelle levering
zeer goede thee, snelle levering,zeer tevreden.