Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
BioThee.nl
BioThee.nl
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Netjes verpakt, snel geleverd.
Ik had net even te lang gewacht met bestellen en intussen andere thee gekocht wat ik iedereen kan aanraden ,want dan weet je pas weer wat je mist en wat voor een verrijking echte thee is.
Wat een zaligheid en een geluk kun je ervaren als je weer echte [bio] thee drinkt,
Ik had voor het eerst witte moonlicht thee besteld en die smaakte exact zo als de naam aangaf naar moonlicht dus , heerlijk .
Prima. En de envelop zat vol met fantastisch postzegels! Prima voor mijn toekomstige postzegelverzameling (-:
Uitermate vriendelijk, snel en duidelijk mijn vraag behandeld en bestelling afgewerkt.
goede informatie en snelle levering en bovenal goede kwaliteit van de thee.
Wij hadden de verkeerde keuze gemaakt, maar met uw hulp is het toch goed gekomen.
Het pakketje met de chocolaadjes is goed verzorgd, alsook de snelle levering.
De smaak van de thee past bij ons.
Uitstekende service en een hele goede kwaliteit thee
Top kwaliteit, snelle levering en een persoonlijke benadering. Kon niet beter!
Ik heb voor de eerste keer (witte) thee besteld. Smaakt heerlijk. Kwaliteit goed. Vlotte levering.
De webshop vind ik tegenvallen en niet heel overzichtelijk..daar kan veel aan gemoderniseerd worden. De service / levering was keurig.
Bij de bestelling zat een mooie kaart en als extra's 2 chocolaatjes en een paar filterzakjes. Erg leuk en goed voor elkaar.