Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BioThee.nl
BioThee.nl
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Snelle service, bedankt!
Lekker
Super lekkere thee. Snelle bezorging. En betalen na bezorgen. Hele fijne webwinkel!
Dit soort mails vind ik zeer irritant. Doe er niet aan mee. Ik vind, dat de bestellingen aangeven, of de klant tevreden is. Dat blijkt uit het feit, dat hij zich weer meldt voor een nieuwe bestelling.
Ik ben zeer tevreden over de leverancier. Snel en goed. De mensen bij Bio thee hebben echt verstand van de producten. En heb je bijvoorbeeld een vraag over een bepaalde smaak dan krijg je hier een passend antwoord op. Heel fijn. Ik heb BioThee al bij verschillende vrienden aanbevolen, die nu ook tevreden klanten zijn!
Dank.
Lekkere thee en snelle service (de volgende dag al in huis).
Zoals gewooonlijk weer niet te evenaren thee.
Dit keer in een nieuwe verpakking die erg goed hersluitbaar is en waar de thee volgens mij lekker vers in blijft,niet dat deze thee erg oud zal worden.
Maar ik vind het wel erg makkelijk zo.
Heerlijke thee! en een snelle levering!
Mijn favoriete site om thee te bestellen.
Ik drink elke dag alleen nog maar thee van bio-thee! Ik kan het echt iedereen aanbevelen.
Uitstekende kwaliteit, perfecte en klantgerichte service