Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BioThee
BioThee
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Super service. Wordt met je meegedacht en veel is mogelijk. Ik was erg verbaasd dat er ook een mogelijkheid is dat iemand het brengt......dat is geval van nood best handig !
Alles naar tevredenheid zowel de thee als verpakking en verzending.
Heerlijke thee. Service kan ik niets van zeggen. Geen problemen gehad met bestellen of verzenden
Heel lekkere thee, heel lekkere chocolade en jullie manier van omgaan met klanten is echt super fijn en heel zorgzaam en zeker een meerwaarde. Ik blijf dus bij jullie bestellen!
Heerlijke thee, snelle service en sinds kort ook heerlijke chocolade!
Deze laatste levering Gunpowder lijkt wel poeder lijkt me niet zon goede kwaliteit
Ik ben vaste klant bij Biothee en dik tevreden. Goede kwaliteit van de thee en hoogwaardige verpakkingen. Daarnaast een uitstekende service.
Op de site en verpakking goede uitleg over de producten. Customer service heeft uitgebreid geholpen met ijsthee mogelijkheden. De thee zelf is goed hersluitbaar verpakt en er de opvulling in de doos is papier en gelukkig geen plastic. Ook fijn dat je eerst proef zakjes kan bestellen, daardoor heb ik lekkere smaken kunnen ontdekken. Ik geniet iedere keer van de thee!
Thee perfecte kwaliteit en snelle levering.
Enige kleine minpuntje is geen bevestiging/factuur als je besteld.
Lekkere thee en snel geleverd