voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: BioThee.nl

9.6 / 10

Gemiddelde van 168 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1207

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij BioThee.nl

10 / 10

Heerlijke Theesoorten, mits op voorraad de volgende dag in huis.
    Echt een aanrader!
    ***

op 27.06.2017 om 09:30 uur

10 / 10

thee besteld deze is heerlijk en ruikt prettig.
    bestelling prima in orde.

op 27.06.2017 om 07:02 uur

8 / 10

1 Van mijn beste ervaringen Online EVER met een SUPER opvolging van de Lekkerste Thee dat ik al gedronken heb! De enigste verbetering dat ik duidelijk zie is op het gebied van leveren al weet ik dat jullie daar 100% aandacht voor hebben. TOt ZIENS!!

op 25.06.2017 om 13:34 uur

10 / 10

Zo als altijd snel en van een perfecte kwaliteid.
    Ik blijf erbij dat er geen betere is,

op 24.06.2017 om 13:11 uur

Fijn bedrijf.
    Lekkere thee.

Het is misschien een idee om ook wat andere thee soorten, die niet zo uitbundig zijn zoals de groente theesoorten, op te nemen in het assortiment. Of wat variatie aanbrengen met de seizoenen in de reguliere theesoorten.

op 20.06.2017 om 08:33 uur

10 / 10

Helemaal te gekke service! Altijd de mogelijkheid om vragen te stellen, en als er iets niet helemaal volgens plan bezorgt wordt, wordt je benaderd of het uiteindelijk toch goed gekomen is. Buiten dat het SUPER thee is, zou ik alleen voor de service al bij BioThee klant worden :-)

op 19.06.2017 om 12:11 uur

10 / 10

Na 1 mislukte bezorgpoging geen tweede poging. Ik moest het pakketje ergens ophalen. Niet 'de schuld' van Biothee, maar wel minder praktisch.

op 18.06.2017 om 08:26 uur

8 / 10

lekkere thee en goede, vriendelijke bediening bij BioThee. Doch bestelling van vrijdag op woensdag nog niet geleverd.
    Commentaar van biologischethee.nl:
    Onze excuses voor de vertraging. Volgens onze gegevens is de bestelling vrijdag verzonden en woensdagochtend bezorgd op uw adres in België. In de meeste gevallen is de bezorging de volgende werkdag. De laatste tijd blijkt er echter zo nu en dan vertraging op te treden. Overstappen naar een andere transporteur brengt aanzienlijk hogere verzendkosten met zich mee die wij gedeeltelijk door zouden moeten rekenen. Wij houden onze huidige bezorgingen in België nauwlettend in de gaten. Wanneer het aantal vertragingen verder oploopt zullen wij opnieuw moeten overwegen over te stappen met de genoemde gevolgen voor de verzendkosten.

op 14.06.2017 om 08:12 uur

Zoals altijd weer goed.

op 13.06.2017 om 10:15 uur

10 / 10

Heerlijke thee voor een prima prijs en altijd snel geleverd met betaling achteraf. Kan geen minpuntje ontdekken.
    Groet, ***

op 11.06.2017 om 15:52 uur

BioThee.nl

• Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1205 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: