Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BioThee
BioThee
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Silvy v.
Vriendelijk, goede service, kwaliteit
Marielle S.
Thee is heerlijk, wel soms prijzig. Ik zou het leuk vinden een klein proefzakje van iets dat ik niet besteld heb, maar wel in mijn smaaklijn past leuk vinden om als verrassing erbij te ontvangen om uit te proberen.
Andre V.
xxxx
Wat een thee-beleving, mijn complimenten voor de duidelijke website, wat ik vooral prettig vind is de uitgebreide uitleg over elke thee. Heb meerdere soorten besteld en de heilzame werking van de bio kruiden is duidelijk voelbaar, een heuse aanrader.
Het heeft mij in ieder geval van mijn koffie verslaving af geholpen!. BioThee, jullie hebben er een vast klant bij.
Goed en snel!
Elisabeth H.
Voor mijzelf had ik al eens bij Biothee besteld en was heel tevreden over het aanbod en de kwaliteit.
De laatste keer een mooi theepakket besteld voor mijn jarige schoonzus. De thee in mooie theeblikjes laten verpakken. Gevraagd of het mogelijk was om er een verjaardagskaart aan toe te voegen. Dit was mogelijk en mijn tekst is er handmatig opgeschreven. Wat een superservice! Mijn schoonzus was enorm verrast en blij met dit mooie pakket. Kortom, Biothee is een aanrader.
Ditte v.
Ik ben heel blij met BIo Thee,de passie en zorgvuldigheid ,
dat zie en merk je gelijkl,De thee ziet er zo goed en mooi uit,met zorg geplukt en in een stevige papieren zak
met fijne clipsluiting om goed te kunnen bewaren.Ik word hier blij van!
En de Griekse bergthee is ook echt heerlijk,heel tevreden.
Abdurrahman (Ap) C.
Snel, vriendelijk en altijd een beetje extra
Mary R.
Heerlijke thee.
Alleen moeten jullie mij niet per uur op 1 en dezelfde dag mailtjes sturen om te weten hoe tevreden ik ben, dat roept weerstand op en dan krijgen jullie een dikke ON- tevreden.

Groet, ***
Bert B.
Wij vinden de gewone gunpowder thee veruit het lekkerst. We houden wel van een beetje pittige, licht bittere thee.
De door jullie voorgestelde - en ook wel behoorlijk opgehemelde Oolong thee- vonden we niet echt de de moeite waard, zat weinig smaak aan. Eerder hadden we eens Matcha thee met roasted rice smaak, die drinken we wel zo nu en dan, is wel net even anders. The temple of heaven thee, ook als bijzonder omschreven, sprak ons niet aan, weinig smaak. ( zal dan wel als subtiel genoemd worden)
Dus met sterke aanbevelingen van jullie kant zijn we voorzichtiger