Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BioThee
BioThee
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Alles helemaal naar wens! Zelfs een lief geschreven kaartje erbij, top!
Ik had al ervaring met de Griekse bergthee, echter de *** van het eiland Chios. Omdat deze op was en verzending vanuit Chios prijzig is ben ik gaan zoeken op internet naar een leverancier in Nederland. Uitgekomen bij Biothee en daar besteld. Wat mij aansprak is dat de thee rechtstreeks komt van de teler in Griekenland. Snelle levering. Thee is super vers. Ruikt en smaakt heerlijk fris. Is ideaal bij verkoudheid. Alle bergthee varianten smaken verschillend, maar deze van Kostas en Katharina is een aanrader. Zal deze zeker weer opnieuw bestellen. Aangenaam verrast. ***
Lekker!
Super thee, super service
Snelle levering. Ik heb wel eens eerder thee besteld en had verschillende soorten thee geprobeerd. Ze waren allemaal lekker dus ik heb nu grotere verpakkingen van de favorieten besteld. Ben er blij mee!
Niet alleen de thee is uitstekend, maar ook de persoonlijke manier van handelen.
Goede service en heerlijke biologische kruidenthee. Hoef niet uit te leggen hoe gezond dit voor je is. Ben fan van de zuiverende thee uit Griekenland. Maak deze met gezuiverd water. Deze combinatie zit vol met mineralen. Love it!
E website is duidelijk. De levering is snel en de thee is heerlijk
Snelle levering en lekkere thee
Goede kwaliteit en levering.