Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BioThee
BioThee
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Service was super en thee is heerlijk
Goede thee en prima service.
fijn knus familiebedrijfje
Uitstekende service. Zelf drink ik geen thee. Het was een cadeautje. De ontvangers waren er erg blij mee en vonden de thee erg lekker.
Lekkere thee en goede info + correcte verzending.
Ik zou de engelse theemelange niet meer bestellen in deze staat als ik hem gekregen heb.
Er zaten rare plastic of kurkachtige granules doorheen gemengd die boven kwamen
drijven. Het waren geen natuurlijke theebladeren zoals de rest van de echte thee die netjes
zonk.. Als je er zo'n korrel uit haalde en samenkneep, waren het net sponsjes die theepoeder
op hadden genomen. Smaakte ook vies. Pulp. Ziet eruit alsof een gierigaard theeafval/ restantgruis van thee
(poeder) ook nog brood in heeft gezien om op een kunstmatige manier door goede thee te mengen, En zo ook nog gewicht
te rekenen bij de koper alsof die echte theeblaadjes koopt.
Het ziet er alles behalve gezond, eerlijk uit. Dit kneust mijn vertrouwen in jullie!
Dus hopelijk voor jullie zit het probleem bij jullie leverancier en gaan jullie hier iets aan doen.
Al jaren is dit mijn adres voor biologische thee. Wat een aardige fijne mensen. Er is veel keuze met een ruim assortiment. De levering is steevast netjes verpakt, soms met een persoonlijke noot en altijd prima op tijd. Kortom een topwebwinkel!!
Altijd op tijd en goede kwaliteit
Heerlijke thee!
Heerlijke thee. Echt een aanrader