Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BioThee
BioThee
Specialist in biologische, hoogwaardige, losse thee.

Thee is verrukkelijk en levering netjes en punctueel. Ook e-mail contact is snel een attent. Ga zeker vaker bestellen.
Snelle service en de thee is van zeer goede kwaliteit.
Heerlijke thee
Ik vind Bio Thee een prachtige site met heerlijke theesoorten van hele goede kwaliteit. Ik had eerst wat proefzakjes besteld en had daarbij een waardebon gekregen, superleuk! Ik heb de lekkerste smaken besteld en de verzending was heel snel, zoals beloofd, de volgende dag al in huis. Ook heel leuk dat er 2 koekjes inzaten, maar ik had het eigenlijk nog leuker gevonden als er een proefzakje thee bij had gezeten. Er zijn zoveel smaken waar ik benieuwd naar ben, als er een proefzakje thee bij je bestelling zit, ontdek je misschien weer een nieuwe heerlijke smaak! Maar dat is maar een kleinigheid, verder was alles perfect. Hartelijk bedankt en tot een volgende keer!
Goede producten en uitstekende service!
Goed begin om wereld gifvrij te krijgen.
Alleen maar positief.
Heerlijke thee
Een grote variƫteit uitstekende theesoorten. Erg fijn om met een klein proefzakje meerdere soorten thee te proberen. Echt top!
Heerlijke proefzakjes... Smaakt naar meer. Fijn om op deze manier kennis te maken met diverse verse theesoorten.
Groene thee (gunpowder en jasmijn) zijn heerlijk. Helaas pitta thee vonden we allemaal niet lekker. Dus dat is jammer. Maar smaken verschillen!