Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Ben heel prettig geholpen, en mijn probleempjes werden prettig opgelost. Persoonlijk contact deed prettig aan!
Vlotte levering; goede communicatie over bezorging middels mailing en track & trace.
Ik ben tevreden over de artikelen. Het zou fijn zijn als online het materiaal van de buitenkant van de brillenkoker en het lipstickdoosje was beschreven.
Online was te zien dat de bestelling was afgeleverd op een moment dat ik thuis was, maar er was niets bezorgd. Er lag geen kaartje in de bus. Toen ik daarover met u ging bellen werd nagezocht op welk nummer het was afgeleverd (en werd mij toegezegd dat dit zou worden teruggekoppeld met de bezorger). Dat zou op nummer 9 zijn. Daar bleek het niet te zijn afgegeven. Wel op nummer 11. Dat mag niet meer gebeuren. (Fijn dat u hier veel schrijfruimte geeft!)
ik vond de site niet erg helder, maar ik wist wat ik zocht (ik had er al exemplaren van gekocht bij een boekhandel) en kwam zo wel bij het product uit. Toen ik mijn zending kreeg zat er een kanootje bij, een vergelijkbaar product, leuk, maar ik had die niet gezien op de site.
Het bestellen verloopt vlot en de website is overzichtelijk. Het bezorgen door DPD is zeer matig. De track en tracé code geeft andere informatie (bv. Uw pakket is afgeleverd in een andere woonplaats). Er is geen briefje in de bus gedaan met de melding waar mijn pakket was afgeleverd. Dankzij een buurman van 4 huizen verderop kreeg ik mijn pakket terwijl DPD een andere stad aangaf. Dit is het 3e jaar op rij dat de bezorging niet in een keer goed gaat. Jammer want de producten van Bekking en Blitz zijn van een hoge kwaliteit. Een andere bezorgdienst zou wenselijk zijn.
Correct geleverd
Het bestelproces is niet erg gebruiksvriendelijk, inloggen ging pas na twee keer en alles moest weer opnieuw ingevoerd worden
Prachtige agenda Bedankt
de wenskaarten zijn erg mooi. Heel anders dan het assortiment in een winkel. Het online bestellen gaat heel eenvoudig .Kortom; een positieve ervaring
Prima service!
Prima webshop met prachtige artikelen en snelle levering.