Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Mooie kaarten assortiment. Zou mooi zijn dat ik bij de kaartmapjes kan inzoomen om duidelijker welke kaarten in het mapje zitten. Dat mijn bestelling zo was ingepakt dat het door de brievenbus kon was heel erg fijn en vooral heel erg handig. Verder heel erg attent dat bij mijn bestelling een notitieboekje was bijgevoegd. Heel erg mooi. Nogmaals mijn dank voor de fijne ervaring bij mijn bestelling!!
Over het bestelde en de levering daarvan ben ik heel tevreden, niets op aan te merken. Ook nog een paar mooie wenskaarten cadeau, ik kom nog eens terug bij u.
"Maestro van Wittel" is een schitterend boek. Ben er erg tevreden mee. Het feit dat dit boek niet naar mijn woonland Spanje gestuurd kon worden is direct aangepast door een medewerker van B&B. Fantastisch. Jammer dat de verzendkosten *** erg hoog zijn. Nu bij mijn zoon in Nederland laten bezorgen en via post NL voor *** naar Spanje verzonden.
Goede producten, snelle levering
Snelle levering en prima verzorging
Snelle service, communicatie duidelijk en helder.
Bestel- en betaalproces is prima verlopen, maar het verpakkingsmateriaal kan beter. De 6 sets van10 kaarten met enveloppen zijn aangekomen met vervormde hoeken. Er was een langwerpige dunne verpakking gebruikt. Beter toch een standaard doosje?
De website vind ik duidelijk en prima te gebruiken om iets te bestellen. Ook over de snelle levering ben ik zeer tevreden.
De paraplu was echt zo mooi als op internet werd aangeprijsd door Bekking en Blitz.
Mijn moeder was heel erg tevreden , ze vond het een heel mooi ding, met bloemen erop geschilderd en een losse houder die je ook nog als wandelstok kunt gebruiken zei ze.en de bestelling was ook erg snel geleverd.
Alleen zou ik met een moederdagactie zoals deze ook gelegenheid bieden er een kaartje bij te doen of een tekst, nu moest ik apart gaan bellen dat er een cadeautje aankwam. Zie bijvoorbeeld Bol.com daar kun je cadeautjes mooi ingepakt en met een zelfgeschreven tekst versturen voor een klein bedrag extra.
Correct behandeld en bezorgd(bestelling vrijdagavond, bezorging dinsdagmiddag, begrijpelijk met weekend ertussen). Invullen bestelling was voor mij niet zo gemakkelijk (80-plusser)
Dank voor cadeautje