Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Zeer vlot bezorgd
Prima, niets op aan te merken. Zelfs de bezorging door DPD verliep vlekkeloos. Prachtige verjaardagskalender en ook nog 3 mooie kaarten erbij cadeau, hartelijk dank!
Ik vond de bestelling en levering perfect gaan, alleen zou ik de volgende keer kiezen voor een bedrijf zonder verzendkosten.
Ik heb de A4 mapjes bekeken, mooie afbeeldingen. Het viel mij op dat doorscrollen niet mogelijk was. Ook onderaan op 'volgende' klikken werkte niet. Ik ben iedere keer naar de adresbalk gegaan om verder te komen.
Nette site. Leuk presentje!
Mooie artikelen en snelle levering.
We hebben nog geen bestelling ontvangen! ***
Hele mooie spullen, goed verpakt maar een van de twee kalenders was door de plastic verpakking bol gaan staan, ziet er niet zo mooi uit nu hij hangt, jammer. Ik zag het pas nadat ik het al ingevuld en opgehangen had dus niet meer retour te sturen. Maar nogmaals prachtige spullen.
Super service!
Mooie spullen!
Snelle levering!
Op 15 juni heb ik de docentenagenda besteld en op 1 juli is de agenda nog niet ontvangen, helaas