Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Leuke attentie, mooi assortiment, jammer dat er staat dezelfde dag verzonden. Geeft het gevoel dat het morgen al binnen kan zijn.
Goede website en snelle levering
De levering mocht iets sneller, bijvoorbeeld: vandaag besteld, morgen in huis. Nu was het overmorgen in huis.
Bestelde kalender werd heel snel en goed verpakt geleverd. Bestelling was ook heel gemakkelijk te plaatsen met een duidelijke webside.
Bijgesloten cadeautje werd erg op prijs gesteld. Dank u wel.
Als ik iemand in het buitenland wil bezoeken neem ik graag calenders, notebooks etc van ned schilders mee.
Dan vind je in de museum shop wel een en ander, maar net niet die grote, of die kleine.
dank dus voor de website!
Snelle levering en als verrassing nog een smaakvol notitieboekje er gratis bij.
Zeer snel in huis goed verpakt, extra klein kadootje erbij. Helemaal niks te klagen, gewoon perfect.
De producten zijn geweldug, mooi, origineel. Waar ik minder tevreden over ben is het gegruik van DPD. Meestal zijn mijn bestelling brievenbus post, maar DPD presteert het om telkens de buren lastig te vallen als ik niet thuus ben. En dat is heel vaak aangezien ik fulltime werk. Ze brengen de pakjes ook niet naar ons depot in het dorp. Dat is minder ovrrlsst voor de buren. Dus geen 5 sterren tot DPD wordt heropgevoed!
uitstekende service
uitstekend, 5 sterren ! Beslist geen 2