Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Vlot verlopen. Toegevoegde cadeaumapje erg op prijs gesteld.
Wat een mooie, snelle en uitgebreide website! Daardoor kan men snel een keuze maken uit uw prachtige producten.

Voor wat betreft het bedrijf DPD wat u gebruikt voor de verzending heb ik wel problemen. Mijn bestelling werd bij iemand anders in ons appartementengebouw afgegeven, ZONDER DAT DPD HIERVOOR EEN BRIEFJE IN MIJN BRIEVENBUS HAD GEDAAN! Het is echter NOOIT bij mij aangeboden! Mijn echtgenoot en ik zijn beiden hoog risico patiƫnten en nog niet gevaccineerd, dus komen wij al meer dan 1 jaar NIET buiten behalve voor bezoek aan artsen. De rest boodschappen, cadeaus, medicijnen etc. komen per post of worden aan huis geleverd. Met andere woorden er is ALTIJD IEMAND THUIS! Het pakje werd gisteren geopend (per ongeluk gedaan door degene die het had aangenomen) bij mij afgegeven.

De levering was compleet en ik wil u nog bedanken voor de attentie!

Het is voor ons jammer genoeg niet de eerste keer dat wij problemen hebben gehad met bestellingen die via DPD moeten worden geleverd!
Daarvoor hebben wij ook al meermaals klachten ingediend bij het distributiecentrum van DPD voor exact of bijna hetzelfde als bij uw levering is gebeurd. Dan word een pakje op een depot afgegeven en moet je als klant maar zelf detective spelen waar het is, want je hebt geen briefje in je bus gehad waar het is!
Het ergste is dat 1 van ons dan gedwongen erop uit moet om het pakje dan op te halen met voor ons alle risico's van dien!

Dus nogmaals uw producten zijn prachtig, hoogwaardig en prettig geprijsd en zeker een aanrader voor iedereen die een mooi en apart geschenk wil aanschaffen! En de attentie werd door mij zeer op prijs gesteld!

Misschien kunt u op uw website cliƫnten de mogelijkheid geven een ander postbedrijf/vervoerder te kiezen dan DPD?
zeer tevreden, mogelijk kunt U de kunstkaarten een apart plekje geven. dank
Mooie, overzichtelijke website. Snel geleverd en goed verpakt. Redelijke prijzen.
Snelle en correcte levering.
Duidelijke communicatie via mail.
Keurig verpakt, plus een mooie verrassing! Blij mee!
Leuke collectie, snelle en goede verzending en nog een extra set als cadeautje erbij! Heel tevreden.
Na een inclompete levering ontving ik snel een aanvullend pakket met een extra item.
Alles verliep prima: bestelde producten in goede staat, bestelling netjes op tijd bezorgd, bijzonder aardig: een presentje bij de levering! Via de website is alles goed te bestellen.
Prachtige kaarten! Ga zeker vaker bestellen
De bestelling werd heel snel en verzorgd geleverd en er zat nog een extra kaartenmapje bij als present. Leuke verrassing!!