Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Ruime keus
Snelle levering
Ik was blij verrast dat ik uw wenskaartmapjes online kon bestellen en de snelle levering. Al reeds vele jaren was ik bekend met uw producten, aangezien ik tot voor kort werkzaam was in het boekenvak. Helaas is het niet mogelijk op dit moment om deze mapjes te kopen in de winkel.
Een duidelijke site met prachtige producten ! Zoveel mooie spullen, voor ieder wat wils. Gemakkelijk te bestellen en snel bezorgd, goed verpakt en een leuk extraatje erbij.
Heerlijke sortering kaarten,waarmee ik een boel mensen blij mee kan maken.En een leuk kalendertje als geschenk bij mijn bestelling.
Heb al 2 weken geleden betaald maar nog niks ontvangen. Duurt nog zeker 2 a 3 weken. Dat vind ik niet goed.
Prima! Netjes verpakt en snel geleverd en een leuk presentje als dank voor de aankoop.
Goed verpakt en snelle service.
Plus een kleine, kalender van Van Gogh erbij!
Zeer tevreden over de keuzemogelijkheden, de goede kwaliteit en de vlotte bezorging.
Dit keer viel er helaas na het aanpakken van het pakket een mapje kaarten met enveloppen (klein formaat) uit de verpakking via een van de open zijkanten. Niet beschadigd, viel op de vloerbedekking in de gang.
Tip: toch maar een plakbandje over de open zijkanten van de verpakking zodat dit niet meer kan gebeuren. Groet, ***
Ruime keuze aan kaarten mapjes. Alleen kon ik de enkele stuks niet vinden.
Wat een fantastische webshop! Ik kwam er bij toeval op via de site van de ***. Jullie moeten het veel meer promoten. Heb nu prachtige kaartensets gekocht, mooi briefpapier ( ook ideaal op kado te geven, en licht genoeg om per post naar het buitenland te verzenden als kado) en nog meer leuks. Een losse kaart bij de *** bijv kost al snel *** dan is zo;n kaartenset beter en mooier. Plus ruimer aanbod van webshop van één specifiek museum dus leuker. En geen bezorgkosten boven een bepaald bedrag, ook fijn. Kortom zeer tevreden! Ik verzend altijd, niet alleen in Corona tijden, veel kaarten dus mijn voorraad is weer aangevuld.