Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

keurig! met een aangename verrassing
Snelle levering
Weer snel en prima verzorgt, alleen jammer dat het zo'n zending geen brievenbuspost is, tewijl het in de brievenbus zou passen. Voorheen was dat wel het geval, net zo handig.
Ik ben zeer tevreden over B&B. Zeer snelle levering en altijd een extraatje erbij als ‘gift’. Komt heel prettig over. Bij een vergissing werd het meteen opgelost en als compensatie mocht ik een extra pakje kaarten uitkiezen! Zeer klantvriendelijk en klantgericht! Top👍
Prima webshop met hele ruime keuze in prachtige artikelen. Het zou mooi zijn als je nog iets meer schilder of onderwerpgerelateerd kunt zoeken, zoals bijvoorbeeld bij Fiep Westendorp wel kan. Superleuk dat er een extraatje bij mijn webbestelling zat, bedankt daarvoor.
prima geregeld, ben nieuwe klant, inschrijven gaat vlot, bezorging goed verzorgd, keurig verpakt. zeer tevreden.
Prima sevice, met een cadeautje!
Wat wil je nog meer
bij bestelling 10 januafi 2020 via web kreeg ik bericht dat bestelling mislukt was. Heb nog een keer besteld. kreeg vervolgens wel weer twee mails met bestellingsbevestiging. Gebeld en belofte gekregen dat 1x het bedrag zou worden terug gestort. Is niet gebeurd. En de kalender heb ik ook niet gekregen
Miiue kaarten en de site is overzichtelijk.
De bestelling was degelijk verpakt in stevig karton. Binnen de afgesproken tijd ontvangen. En een aardigheidje in de vorm van een paar kaarten.