Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Snelle levering, goed verpakt, gratis brillen doekje bij geleverd
Attent. Mijn bestelling kwam iets later, t weekend ging eroverheen, maar met een accuraat mailtje uwerzijds is t allemaal goed gekomen en ben ik weer blij met mijn Ada Breedtvelt jaarkalender
De kalender die ik had besteld, kwam 2 dagen later al binnen. Keurig verpakt en bovendien als cadeautje 3 prachtige kaarten met envelop.erbij. De kalender is prachtig.
Geweldig service georienteerd personeel als ik belde met vragen over de web site. Zeer vriendelijk en verwelkomend
Zéér snelle service en àls er iets fouts gaat wordt dit snel en adequaat opgelost.
Ben tevreden; zeer snelle en correcte levering.
Het postbedrijf DPD levert niet aan huis. Ze zeggen wel dat ze zijn langgewenst maar dat is 100% zeker niet het geval geweest. Ook geen bericht in de bus achtergelaten. Ze dumpen al hun pakketten bij een afhaalpunt waar je de bestelling zelf mag gaan ophalen. Dit heb ik ze telefonisch laten weten en het antwoord van de telefoniste was: Dat doen andere postbezorgers ook.
Bekking&Blitz is daarentegen erg vriendelijk, daarover absoluut geen klachten!
Snelle service! Prima producten!
Snelle levering, ben heel blij met mijn product, veel dank!
De bestelling was goed verzorgd. Ondanks de feestdagen snel binnen. Goede kwaliteit producten. En erg leuk dat er een mooi ingepakt cadeautje bij zat.