Bekking & Blitz Nederlands
Bekking & Blitz Nederlands

Heel tevreden over de snelle verzending en de kwaliteit van de kaarten. Ik kocht ze altijd al in de musea maar mijn voorraad was op. Mooie kaarten zonder schreeuwende tekst en voor alle gelegenheden geschikt. Alle ruimte voor een persoonlijke tekst.
Bedankt voor de extra kaarten, cadeautje !
Ola ola, het ging even mis tijdens december maand, maar later alles opgelost en mijn laatste verzending is helemaal top.
Uitgebreid assortiment, snelle levering en nog een klein extraatje erbij. Uitstekende service!
Ik ben blij dat ik jullie op internet heb gevonden. Kocht altijd al veel kaarten in musea om te versturen. Jullie hebben kaarten in dezelfde genres en nog meer => kaarten van kinderboekenillustratoren! Superleuk!
Super snelle levering en heel mooi product. Ook erg leuk dat er iets extra’s bij zat, een klein cadeautje. Top!!
Er zat nog leuke verrassing bij.
Grote keuze, in verschillende genres. Redelijk snelle afhandeling( 1 week)
Iedere keer weer een verrassing extra, wordt zeer op prijs gesteld. Leuke Cadeautjes.Veel dank .
Aangenaam verrast toen ik pakje kaarten bij mijn bestelling cadeau kreeg
Ik was heel verrast dat bij levering van de bestelde mini agenda's er nog een mooi envelop bij zat met drie hele mooie kaarten, een hele mooie attentie.
veilig en vlug, voorkomend