Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Batko Machines
Batko Machines
MULTIFUNCTIONEEL. KRACHTIG. SOLIDE. DUURZAAM. Op zoek naar een duurzame en robuuste bandslijpmachine ontmoette Jac Nijskens, oprichter van Batko, een lokale producent, Ivica en zijn dochter Marijela, met dezelfde visie. De Batko bandslijpmachine werd CE-gecertificeerd. Momenteel is de Batko bekend in alle landen van Europa, van Albanië tot Zweden.

Ik kon mijn schuurbanden lastig vinden tussen het aanbod van de sets
Super tevreden met de servies en het product.
Zondags besteld en 2 dagen later in huis. Er miste wel iets van de bestelling maar na 1 telefoontje waarbij ik vriendelijk tewoord werd gestaan was dat ook opgelost en binnen 2 dagen het ontbrekende product ook ontvangen. Ik ben zeer blij met de service en snelheid van de leveringen.
Snelle, aangename service. Ook als er iets misloopt wordt dit snel en vriendelijk opgenomen en behandeld
Great Shop and fast Delivery!
Sehr guter Kunden-Support und angemessene preise
Excellent produit, machine robuste avec un rapport qualité prix imbattable. Le montage et le réglage sur mon moteur ont été facile. Les bandes sont très efficaces. Le colis était très soigné et l’envoi rapide jusqu’en France. Je n’hésiterai pas à repasser commande ( accessoires comme pour les abrasifs). Je recommande à 100%.
Snelle levering . Kwaliteit . 100% tevreden
Super kwaliteit, keer op keer.
Wanneer een product niet in stock is een duidelijke communicatie en samen een goed alternatief gezocht waar ik heel tevreden mee ben.
Goede en deskundige uitleg, goede ontvangst, ruimte om de vragen te stellen. Overzichtelijk.
Mails met vragen worden snel en correct beantwoord, bestellingen snel verzonden..
Top service👌🏻