Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Batko Machines
Batko Machines
MULTIFUNCTIONEEL. KRACHTIG. SOLIDE. DUURZAAM. Op zoek naar een duurzame en robuuste bandslijpmachine ontmoette Jac Nijskens, oprichter van Batko, een lokale producent, Ivica en zijn dochter Marijela, met dezelfde visie. De Batko bandslijpmachine werd CE-gecertificeerd. Momenteel is de Batko bekend in alle landen van Europa, van Albanië tot Zweden.

Alles is keurig en in orde machine 3000 is top schuurbanden OK
Very satisfied. Good products with quick delivery. I have no hesitation in recommending!
Produits de grande qualité , emballés parfaitement ; c'est vraiment sérieux.
j'apprécie ce professionalisme.
Il ne reste plus qu'à essayer tout cela maintenant.
Merci "Batko", ne changez rien.
Gilles
Ich habe jetzt schon oft bei Batko bestellt und werde es wieder tun. Es gibt nichts zu bemängeln! Die Lieferzeiten waren tadellos die Qualität der Schleifbänder die ich bestellt habe ebenfalls.
Als je iets besteld kan de levering natuurlijk nooit snel genoeg maar de levering was redelijk snel dus hierbij neutraal. Wat ik zeker als een Plus heb ervaren is dat Batko bestelde materialen zeer goed verpakt!
J’ai eu des problèmes de livraison, ils ont toujours été là pour me répondre me rassurer ils se sont occuper de tout ils ont retrouvé mon colis ils n’ont rien lâcher bravo à vous vous accompagner bien vos clients vraiment bravo si toutes les entreprises s’occuper de leurs clients comme vous ça serait merveilleux
I recently upgraded my 2x72 grinder to the Batko 3000XL (full set). The machine runs very smoothly and works wonderfully well. It is incredibly well made and easy to use, the attachments are simple to change. *** was extremely helpful and quick to respond to any questions I had. If you are thinking of buying a grinder I'd highly recommend ****. 10 out of 10 from ***** at MB Blades.
Ik ben ontzettend blij eindelijk een slijpmachine te hebben gevonden die perfect is voor het slijpen en polijsten van mijn gesmede gereedschappen en andere werkstukken! Ik moet bekennen; die machine werkt nog harder dan ik! Petje af voor de ontwikkelaars en andere betrokkenen.
Quick delivery, High quality materials, easy shopping on a convenient website.
Die Schleifmaschine hat meine Erwartung getroffen, sie ist sehr gut in ihrer Funktion.
Die einzelnen Teile sind schnell und einfach zu montieren. Es wird sich noch herausstellen wie sie sich im Alltag bewährt. Danke noch für die gut Zusammenarbeit

Mit freundlichen Grüßen.