Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100,000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Josainti A
Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven.
Hele slechte klantenservice en afhandeling. Een fietsstoel besteld, maar de verkeerde kleur zitting ontvangen. Deze mag ik zogenaamd gratis retour zenden waarbij het pickup point ook niet echt om de hoek ligt..
Al aangegeven dat ik geen auto heb dus niet zomaar die grote doos even terug kan sturen, daarnaast is het ook niet milieuvriendelijk omdat ik hetzelfde stoeltje wil met een andere kleur zitting.. gevraagd of ik alleen de zitting kon opsturen. Dat kon niet en andere opties waren er ook niet, ik moest het hele stoeltje maar afleveren.. Hoe ik dit ga doen zonder auto dat is dan mijn probleem. Dus ik moet extra kosten maken voor een fout die Pink or Blue heeft gemaakt.

Bij *** kan je zelfs een klein pakketje retour geven met de chauffeur..

Denken totaal niet mee en zijn heel erg slecht voor het milieu. Proberen je om te kopen als je het verkeerde artikel houdt met een kadobon van *** euro die je ook gratis krijgt als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.. Ik ga hier NOOIT meer bestellen!
Morsal P
Service was prima, alles goed duidelijk ook de mailtjes die je krijgt wat betreft je bestelling en de status ervan. Geen opmerkingen dus voor verbetering
Harun T
Binnen 2 dagen geleverd. Heel tevreden over de product.
Radna P
Het was in het begin zoeken naar het geen wat ik wilde hebben. Jullie hebben veel producten, maar ik vond het best wel lastig om het product die ik zocht op de laptop te vinden. Op mijn mobiel kon ik het juist snel vinden.
Khadija A
Goed product en snelle levering
Tanya v
Snel geleverd, alles compleet, top!
f v
Snelle service, duidelijke track&trace.
Zeer tevreden!
Mariska V
Veel producten, leuke aanbiedingen en snelle levering. Helaas niet alles op voorraad.
Bestelde producten zijn van goede kwaliteit, erg leuk en voldoen aan de beschrijving.
Arianne K
Wij vinden het een prima site. De producten zijn netjes verpakt en op tijd geleverd.
Ashley S
Snelle levering.