Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Ozer O.
Het was precies goed
Marion V.
Is prima verlopen goede status verloop update en product was naar verwachting
Mila K.
Very quick and professional service.
Rob O
***
E. d.
Vreselijk. Autostoeltje besteld omdat deze hier goedkoper was dan bij andere winkels. Achteraf grote spijt van. Stoeltje zou ongeveer 2 dagen na bestelling geleverd worden. Nu, twee weken later nog geen product gezien en niemand weet waar het gebleven is. Nooit weer!
Henk A.
Bestelling ging eenvoudig, werd goed op de hoogte gehouden en levering & product voldeden volledig aan de verwachting.
Jeannet V
Ik heb iets besteld van ***. Ik moest er wat bij bestellen om geen verzendkosten te betalen. Jullie zouden er in dit geval beter *** euro van kunnen maken. Ook de afmetingen van het product stonden er niet bij. Had handig geweest
Bianca v
Makkelijke bolderkar. Zo uitklapbaar. Erg handig in gebruik.
Karin L
Product werd redelijk snel en goed verpakt geleverd. Het voldoet aan de verwachtingen en was mooi geprijsd.
Helaas zat er wel een naai fout in de voetenzak. Het zit aan de binnenkant en aangezien ik de verzendkosten terug zelf moet betalen heb ik er voor gekozen dat niet te doen en misschien zelf te maken.
Maria L.
De levering duurt lang. Bij de collega's is de volgende dag.