Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Therese M
Snelle levering en leuke webshop
D. P
Voor het eerst besteld bij Pinkorblue en het is me prima bevallen. Steeds door e-mail op de hoogte gehouden van de staat van mijn bestelling. Track en trace van Post.nl lag er een paar dagen uit, maar via de verzendbevestiging van Pinkorblue kon ik mijn pakje tot in de postwagen volgen en wist precies wanneer mijn pakje werd bezorgd. Ze hebben heel veel leuke babyspullen en nog voordelig ook. En de korting is ook mooi meegenomen. m.vr.gr. ***
Carola F
Makkelijk bestellen, snel geleverd
Claudia S
De bestelling verliep voorspoedig alleen de levering was pas na vier dagen ipv de toegezegde 1 a 2 dagen
Yolanda B
Artikelen die ik zocht, waren gunstiger geprijsd en uit voorraad leverbaar. Dit in tegenstelling tot andere aanbieders.
Claudia R.
De site is fijn. De levering was iets minder elke keer kwam het toch niet.
We misten 1 onderdeel en de stickers blijven niet zitten. Dit moet je ergens anders regelen via een Duitse site wat ik erg omslachtig vind.
Michiel N
Duidelijke site, snelle levering
Zoë K
Goede kwaliteit, goed op de hoogte gehouden betreft levering. Zeer tevreden.
Suzanne O.
Bezorging duurde al met al een week en toen ik hierover contact opnam met de klantenservice moest ik gewoon nog maar even wachten. Vond het niet klantvriendelijk.
Ratan M
Ik heb via overschrijving betaald daarom duurde het lang voordat ik me bestelling had
volgende keer via ideal betalen dat gaat veel sneller