Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Jorine C
hadden precies het artikel dat ik zocht
nanouk i.
23 november besteld voor de Sint. 29 november track and trace...en nu, lang na de Sint nog niets ontvangen. Pakket is nog niet in sorteerproces, dus post de schuld geven kan ook niet. Klantenservice brengt geen soulaas, op mails wordt niet gereageerd, maar wel spam met nieuwe aanbiedingen. Laatste keer besteld bij Pink OR blue. Gaat hier alleen om het geld en als klant tel je niet als je geld eenmaal op hun rekening staat.
Jolanda R
Bestellen ging makkelijk. Ik had nog een vraag en was snel en vriendelijk geholpen bij de klantenservice.
Bestelling kwam op tijd. Prima product en prima service.
albertina v
Ik werd heel goed op de hoogte gehouden over het bezorg proces👍
A.A.C. v
wij zijn zeer tevreden over het product en de levertijd.
Liselotte v
De bestelling is ondanks dat er een levertijd van 3-4 werkdagen vermeld stond pas geleverd na 8 werkdagen
Marianne H
De winkelervaring was prima, de lever ervaring uiterst teleurstellend, vooral het contact met de klantenservice was slecht.
Yindee D
Mooie producten voor een goede prijs. Fijne en overzichtelijke website ook.
Stefano T
Makkelijke bestelling en bezorging op tijd
Eveline M.
Pakje heeft veel te lang er over gedaan waardoor we uiteindelijk met pakjesavond zonder cadeau zaten. Had gedacht dat ik anno 2018 met 1,5 week wel ruim op tijd was. Maar blijkbaar zijn er nog steeds webshops die overvallen worden door ( toch best voorspelbare)drukte rond sint en black friday
Er is wel redelijk goed gereageerd op de mails die ik hierover gestuurd heb en ook telefonisch goed te woord gestaan.