Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Prima service
pinkorblue.nl Beste klant. Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent!
We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team
Prima attentie op eventueel verkeerd adres bezorgen. Snelle reactie via mail. Top
Pakket keurig geleverd
pinkorblue.nl Beste klant. Fijn om te horen dat je goed contact had met onze klantenservice.
Snel geleverd. Alles netjes nieuw en voor een goede prijs
Heel fijn en snel contact. Door een storing was de betaling niet correct afgerond, maar na een email werd alles heel snel opgelost. We hebben er totaal geen hinder van ondervangen.

Verder goede kwaliteit speelgoed en nette leveringen. We hebben er nu een paar keer wat besteld en blijven dit zeker doen!
pinkorblue.nl Beste klant, bedankt voor je feedback. Ik zie inderdaad, dat er een storing heeft plaatsgevonden toen je de bestelling plaatste.
Gelukkig hebben we dat snel kunnen oplossen. Fijn om te horen dat je verder tevreden was. We zien je graag terug in onze webshop! Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team
Ik had een kinderkeukentje besteld en kwam netjes op tijd binnen en goed verpakt. Super geholpen aan de telefoon toen ik vragen had.bedankt!
pinkorblue.nl Beste klant. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling en goed contact had met onze klantenservice.
Na, vooral wat negatieve reacties te hebben gelezen was ik wat huiverig om te bestellen.
Ik ben blij dat ik toch bestelt heb. 24 'uur levering zit er niet in (levering volgens mij uit Duitsland) maar de levering is snel en correct. Spullen waren prima verpakt.

Dus in mijn ogen een prima bedrijf. Ik heb de klantenservice niet nodig gehad dus kan daar niet over oordelen.
pinkorblue.nl Beste klant, bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen, dat je ondanks de bedenkingen toch erg tevreden bent over de bestelling. We zien je graag nog eens terug in de webshop! Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team
Alles ging vlot, van bestellen tot en met bezorgen.
pinkorblue.nl Beste klant. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Bedankt voor de positieve feedback.
Wie weet, tot snel in onze webshop. Groetjes, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team
De alecto bc-20 Babyweegschalen is een fijn product en werkt goed. Bij pinkorblue voor een mooie prijs gekocht! Goede ervaringen!
pinkorblue.nl Beste klant, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling en het product.
Wie weet, tot een volgende keer in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team
Bestelling is correct afgehandeld, zoals werd aangegeven binnen 2-5 werkdagen.
Verbeterpunt: mail versturen wanneer pakket is verzonden.
pinkorblue.nl Beste klant, bedankt voor je positieve feedback en het aandachtspuntje. Ik zie in ons systeem overigens, dat de verzendbevestigingen wel door ons verstuurd zijn. Het komt soms voor, dat deze in de SPAM-inbox terecht komen. Wellicht was dat bij jou ook het geval. Wie weet, tot een volgende keer in onze webshop! Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team
De service was goed op de levertijd na.
Er werd een levertijd van 1 á 2 dagen aangegeven maar bij het raadplegen van track en trace stond er steeds geen levertijd aangegeven totdat ik na 4 werkdagen telefonisch contact opnam. Toen kreeg ik de volgende dag een mail dat het die dag geleverd zou worden en dat gebeurde dan ook prompt.
pinkorblue.nl Beste klant, bedankt voor je feedback. Ik zie dat jouw bestelling in het weekend is verzonden. Het klopt inderdaad, dat de verzending dan soms wat langer duurt - daar in het weekend niet alle vrachtwagens rijden. Onze excuses voor de verwarring hierover. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.nl team