Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Milan M.
Prima
Maartje K.
Prima
Michaela L.
prima
R M
Site is prima, ingedeeld. Helder al moet je wel even met de maten bekend worden.
Staat een typ fout in de beoordeling. Shopping-***
Aico T
Prima aanbod, goed te browsen, de beste prijs, makkelijk betalen en ook nog eens redelijk snel geleverd.
Irene V.
Ruime voorraad aan spullen, goedkoper dan andere winkels.
Suze H
Veel keus in goed speelgoed, snelle levering
Esther K
Prijs super. Levering duurde langer dan verwacht
Marcella D
De prijs gaf de doorslag en stuk goedkoper dan bij bijv ***. Maar verzenden duurt lang heb dikke week gewacht. En zeer langzaam met antwoorden op mails.
Srawankoemar P
1.5 week nadat we onze maxi cosi binnen hadden toen was de prijs drastisch verlaagd met *** eur. Ik heb jullie klantenservice ge-emailed en toen kreeg ik als reactie terug dat jullie niet achteraf kortingen toepassen. En dat ik de maxi cosi terug kon sturen maar dat jullie het mss niet aannemen en dat ik de verzendkosten moet betalen maar dat mag helemaal niet volgens nederlandse regelgeving. De kosten van retourzending zijn ten alle tijden voor het bedrijf. Ik snap heel goed dat jullie niet achteraf prijsverlagingen kunnen verwerken maar ik vind het onacceptabel dat jullie verzendkosten weer naar de klant willen verhalen.