voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: pinkorblue.nl

8.4 / 10

Gemiddelde van 891 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1379

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij pinkorblue.nl

10 / 10

betrouwbaar en scherp prijs!

op 24.04.2017 om 10:08 uur

8 / 10

Het product werd binnen de op de website genoemde periode geleverd. Was goed verpakt en voldeed precies aan de omschrijving op de website.

op 24.04.2017 om 10:04 uur

10 / 10

Prima webshop. Snel geleverd zoals afgesproken.

op 23.04.2017 om 11:20 uur

Snelle levering. Prima produkt

op 22.04.2017 om 11:11 uur

4 / 10

Het product leveren zou fijn zijn. Ik heb donderdag 6 april een bestelling geplaatst en heb het nog niet binnen nu op de 21e.

Dat ik niet de allerslechtste beoordeling heb gegeven is omdat de mensen op de email me vriendelijk te woord staan. Maar verder valt er weinig te beoordelen als een webshop geen producten aflevert.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Ik zie dat jouw pakketje helaas is verdwenen. Wij proberen altijd alle pakketen bij alle klanten binnen de aangegeven termijn te bezorgen. We maken gebruik van een groot internationaal logistiek netwerk, waarbij het helaas soms voorkomt dat er pakketjes verdwijnen. Als dit gebeurt, proberen wij het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen. De nieuwe zending is inmiddels ingeboekt en zal spoedig bij ons de deur uit gaan. We hopen dat deze zending wel goed en snel bij jou aan zal komen. Mochten zich verdere problemen voor doen, zullen we je hier uiteraard weer zo goed bij proberen te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Het Pinkorblue-team.

op 21.04.2017 om 08:17 uur

6 / 10

PinkOrBlue is een Nederlandse webshop van een Duits bedrijf, en verzend dus ook vanuit Duitsland. Dat duurt een stuk langer dan je gewend bent van écht Nederlandse shops. Product was prima in orde, maar leek niet helemaal nieuw uit de verpakking te komen. Vooral dingen als het instructieboekje (best belangrijk bij een kinderstoeltje voor in de auto) was al beschadigd bij aflevering en leek gewoon in de doos gegooid, wat mij doet vermoeden dat e.e.a. niet oorspronkelijk zo verpakt was.

op 21.04.2017 om 06:06 uur

6 / 10

Prima afgehandeld. Echter vandaag besteld, morgen in huis bleek overmorgen in huis. Jammer.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Wij hanteren over het algemeen een levertijd van ca. 3 a 4 werkdagen. Dit hebben wij ook aangegeven op onze website, in onze bestelbevestiging en in de verzendbevestiging. Zou je ons een priveberichtje kunnen sturen en kunnen aangeven waar je de informatie 'vandaag besteld, morgen in huis' hebt zien staan? Indien dit berust op een misverstand, willen we je vriendelijk vragen de review aan te passen of in te trekken. Met vriendelijke groet, het pinkorblue-team.

op 20.04.2017 om 18:55 uur

6 / 10

Er was een orderbevestiging, maar geen indicatie van levertijd. Vervolgens stond de bezorger al aan de deur. Geen aankondiging van bezorging, geen track and trace. Communicatie kan dus beter. Product en prijs zijn prima.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. We kunnen ons voorstellen dat je wat verrast was, toen de bezorger in eens op de stoep stond. Het is vervelend dat de communicatie over de levering van jouw bestelling niet zo goed is verlopen.
    De producten die jij hebt besteld, worden direct door de fabrikant verzonden. Normaalsgesproken sturen zij hierover een verzendbevestiging, zodat je van de levering op de hoogte bent. Wij zullen dit proces met de fabrikant bespreken, zodat gekeken kan worden hoe dit proces verbeterd kan worden.
    Met vriendelijke groet, het pinkorblue-team.

op 20.04.2017 om 14:31 uur

2 / 10

Ik zou pinkor blue absoluut niet aanbevelen. Wij kochten 2 autostoelen, maar toen de aangekondigde levertijd was verstreken hadden wij onze stoelen nog steeds niet. Na navraag bleek dat deze waren zoek geraakt en als verloren konden worden beschouwd. Inmiddels waren de stoelen ook niet meer leverbaar en werd ons medegedeeld dat we ons geld zouden terugkrijgen. Een week later hebben we ons geld nog niet terug. Inmiddels hebben we elders de stoelen tegen hogere kosten aangeschaft. Het had pinkorblue gesierd als ze mee hadden gedacht over een alternatieve oplossing, bv door de meerkosten die wij nu maken te vergoeden
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. We begrijpen dat je niet tevreden bent met hoe de bestelling is verlopen.
    Wij proberen altijd alle pakketen bij alle klanten binnen de aangegeven termijn te bezorgen. We maken gebruik van een groot internationaal logistiek netwerk, waarbij het helaas soms voorkomt dat er pakketjes verdwijnen. Als dit gebeurt, proberen wij het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen. Helaas was het product uitverkocht en hadden wij geen andere keus dan de terugbetaling te verzorgen.
    Deze terugbetaling is reeds in gang gezet en zal naar verwachting spoedig op jouw rekening staan. Wij zullen de terugbetaling in de gaten houden en melden ons nog even bij je zodra deze is overgemaakt. Onze excuses voor het ongemak.

op 20.04.2017 om 12:36 uur

Goeie service , mooi produkt

op 20.04.2017 om 12:31 uur

pinkorblue.nl

• Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1190 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: