Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Marieke A
Snelle levering, producten precies zoals afgebeeld. De prijs gaf de doorslag; de Affenzahn rugzakjes vindt je nergens goedkoper.
Marleen v.
Lastig om op mobiel een bestelling te plaatsen. Hierover ook contact gehad met medewerker.
Heel raar en vervelend dat de prijzen van producten vrijwel dagelijks anders zijn.
Daphne V
De prijs was lager dan elders
Het is snel bezorgd
Radha S.
Had artikel met spoed nodig. Dit had ik laat ontvangen. Kan niet terug sturen omdat ik niet gratis kan terug verzenden. Inmiddels had ik elders besteld en de volgende dag ontvangen.
Zal nooit meer bij jullie bestellem. Pas je webshop aan.
A D
Prima geregeld
Shenez R
Snelle levering, top!
Anita v
Snelle en goede service. Ik ben helemaal tevreden.
monique w
goed overzichtelijke website
Marloes B
Snelle levertijd en scherpe aanbieding
Rian B
Heb het product voor mijn dochter besteld. Was er inderdaad binnen enkele dagen. Verder niet geshopt.