voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: pinkorblue.nl

8.4 / 10

Gemiddelde van 905 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1714

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij pinkorblue.nl

8 / 10

Bestelling ging goed, werd goed op de hoogte gehouden omtrent de levering.
    Duurde wel 5 werkdagen, dat mag wel wat korter!

op 22.09.2017 om 15:03 uur

10 / 10

space scooter voor onze kleindochter, zorgvuldige verzending en goedkoopste van alle webshops!

op 22.09.2017 om 13:43 uur

8 / 10

nette site veel producten, prima geleverd volgens de aangegeven levertijd. mocht ik iets nodig hebben in de toekomst zal ik zeker eerst hier kijken.
    mvg ***

op 22.09.2017 om 11:53 uur

10 / 10

Ondanks negatieve reviews toch bestelling gedaan en je moet dus niet alles geloven want het liep allemaal vlekkeloos...bravo !
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Hallo, bedankt voor jouw positieve feedback. Altijd fijn om dit te horen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! groeten, jouw pinkorblue-team

op 20.09.2017 om 11:32 uur

Geleverd zoals aangegeven
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent! We hopen je graag nog eens terug te zien in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 20.09.2017 om 10:27 uur

6 / 10

De levering mag wel sneller.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Hallo, bedankt voor jouw feedback. Wij hebben een levertijd van 3 a 4 werkdagen, wat als het goed is ook wordt aangegeven op onze website. Het spijt ons, dat dit niet duidelijk was. We hopen dat je verder tevreden bent met de bestelling en wensen je veel plezier met de producten. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 20.09.2017 om 06:41 uur

Snel geleverd. Duidelijke communicatie
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Hallo, bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen, dat je tevreden bent. Wie weet, tot snel! Groeten, jouw pinkorblue-team

op 19.09.2017 om 21:03 uur

8 / 10

Snelle levering en zijn naderhand geholpen, toen het bestelde kapot bleek te zijn.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Beste klant, bedankt voor jouw feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en service. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groeten, jouw pinkorblue-team

op 19.09.2017 om 16:57 uur

8 / 10

Snelle service en goed verpakt. Wel jammer dat de kortingscode ivm het 5 jarig bestaan slechts één dag geldig was. Met een pasgeboren baby heb je niet elke dag tijd.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Hallo, bedankt voor je feedback. Ik ben blij dat alles goed verlopen is. Vervelend dat je onze korting gemist hebt. Misschien kun je onze nieuwsbrief abonneren, dan blijf je altijd op de hoogte van de laatste kortingscodes, acties en nieuwe producten. Groetjes, jouw pinkorblue-team

op 19.09.2017 om 14:30 uur

10 / 10

Everything went without issues, I'm completely satisfied with the product and the service.
    Commentaar van pinkorblue.nl:
    Hello, thank you for your comment. Our pleasure! Kind Regards, your pinkorblue-team

op 19.09.2017 om 11:49 uur

pinkorblue.nl

• Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 30.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1476 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: