pinkorblue.nl
pinkorblue.nl
Pinkorblue.nl is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100,000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Qiang W.
Product van hoge kwaliteit met een redelijke prijs
Ilse V.
Product klopte met de foto en omschrijving. Bestelling kwam op de afgesproken datum en was goed te volgen onderweg.
Sami K.
Het is een drama bedrijf!!! Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Kreeg een melding van beschadiging maar verder niks doorgegeven en geen informatie. Ik zal nooit meer wat kopen hier en zal dit allemaal vermelden op social media met aardig wat volgers. Wie weet krijgen jullie het allemaal mee op social media!!!
Liam C.
It is my third buy, third the same one - so I definitely trust this shop, it is quick, efficient, and on time. It is also so well packed that even original cardboard is like just made :) fully recommend
Samantha B.
Snelle levering goede service
Sedat Y.
Beste kindersite
Marja B.
Tevreden over het vinden van cadeau, binnen binnen gemelde tijd, alleen misten we de mogelijkheid om het te laten bezorgen bij een ophaalpunt.
Tomasz D.
I am very happy