Solerza

Mits het een grote bestelling was alles netjes op tijd ontvangen, kwaliteit is uitstekend. Geen min punten alleen maar plusjes
Jaloezieën besteld, goede kwaliteit en wiene op tiid binnen. Maklik montearre en wy binne tefreden.
Wat lak schade getroffen op mijn houten jaloezieën. Contact gehad via de mail, er zijn direct nieuwe besteld. Fijn dat het zonder geroezemoes opgelost wordt.
Telefonisch contact gehad, werd direct opgenomen. Gevraagd wanneer mijn bestelling kwam, duidelijk antwoord op ontvangen.
Alles is goed gegaan, zelf gemonteerd en was ook prima goed te doen.

Met vriendelijke groet,

Jan Hendriks
Horren van goede kwaliteit en magneet strip sluit stevig. Nu komen er gelukkig geen muggen meer binnen.
Tijdens montage het koordje van mijn rolgordijn kapot getrokken. Contact opgenomen en per post een gratis koortje gekregen. Heel fijn erg goede service.
Rond 4000 euro aan raamdecoratie besteld bij Solerza. De jaloezieën waren sneller binnen dan de horren, uit service zijn ze deze 4 dagen na ontvangst al komen monteren. Horren kwamen de week er op binnen waarbij e 2 dagen er na alles kwamen monteren. Erg tevreden en zeker een aanrader. Goede kwaliteit als prijs als service als monteurs als adviseurs.
Besteld en in 3 weken had ik alles in huis. 6 raamhorren, gemonteerd en het werkt als een zonnetje. Eindelijk mug vrij ramen staan 24/7 open heerlijk.
David is langs gekomen voor het inmeten en advies, zeer klantgericht, eerlijk, neemt de tijd en als aller belangrijkste geeft goed advies. Dikke pluim klasse bedrijf!