Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Solerza

Uitstekende service! Mijn plisségordijnen waren binnen 7 dagen geleverd en direct klaar om opgehangen te worden zonder problemen. Het product is precies zoals ik had besteld en de kleur is prachtig. Dit is de tweede keer dat ik gebruik maak van dit bedrijf en ik kan het zeker aanbevelen!
Kleurstalen waren snel binnen, duidelijke formulier en mooie kleuren als kwaliteit.
Snelle installatie van de hor en vriendelijke service!
Advies en meet service besteld, mail als sms ontvangen met betrekking tot wanneer de adviseurs komen en binnen een week waren ze er. Mooie voorbeelden en direct al een kleurkeuze kunnen maken. Netjes achteraf een offerte ontvangen en direct kunnen betalen vanuit de offerte ook zo fijn. Daarna verliep het heel makkelijk, paar mailtjes gehad over mijn zending waarbij alles in 2 weken binnen was! Nadat het binnen was werd er al in 2 dagen contact gezocht voor montage en ook die afspraak was binnen 1 week gereed! Kwaliteit was goed maar vooral de service, snel acteren op mails als vragen, de snelle planning het mee denken en het resultaat is echt top!
Erg goede kwaliteit, zo een mooie stof! Maar de kleur is het aller belangrijkste, zo mooi!! Past heel goed in onze woonkamer als slaapkamers heel erg tevreden mee!!
Was binnen 2 weken binnen en binnen een mum van tijd opgehangen. Easy click handleiding is erg gemakkelijk vooral de nieuwe variant is heel duidelijk.
Heb bij meerdere bedrijven een offerte opgevraagd. De mensen van Solerza reageerden erg snel en vriendelijk. Bezoek aan huis was snel gepland, ze namen de tijd om de producten te laten zien en voor al je vragen. Eveneens gaven ze goede adviezen. Installatie ging ook goed, ook hiervoor namen ze de tijd. Vriendelijke en professionele mensen! Ben echt zeer tevreden.
1 easy click paste niet goed, contact gehad en kreeg direct een nieuwe. Goed geregeld en fijn dat het kan.
Erg goede kwaliteit! Easy click was goed te monteren, plakt ook erg goed. Duo rolgordijnen zelf zijn erg handig door zowel de verduisterende als lichtdoorlatende eigenschap.
Snel geleverd, A kwaliteit en goed verpakt, montage was eenvoudig en handleiding was duidelijk.