Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Fire for women
Fire for women
Fire for women is het platform waar vrouwen worden geholpen om financieel onafhankelijk te worden. Door inspiratie, informatie en educatie krijgen vrouwen de juiste handvatten om een gezonde relatie met geld op te bouwen, inzicht te krijgen in hun financiën en de eerste stappen in de beleggingswereld te maken. Fire for women maakt samen met partners de vele informatie en kennis beschikbaar, dusdanig begrijpelijk, overzichtelijk en daarmee toegankelijk, om voor elke vrouw elke mogelijke barrière weg te nemen om serieus werk te maken van haar geld. Fire for women focust zich op inzicht, beleggen, meer verdienen en het laten groeien van vermogen.

Dankzij ELFIN neem ik eindelijk mijn financiën serieus, en heb ik er nog plezier in ook! Dit platform biedt zó veel inspiratie en kennis, love it! Ik zou elke vrouw aanraden zich bij de community aan te sluiten
Veel geleerd over beleggen, en met name ook impact beleggen. Goede workshops met interessante sprekers.
Ik dacht een masterclass te gaan volgen met stapsgewijs doorlopen vh beleggingsplan.
Volgens mij doen jullie het top!
Zo doorgaan, het is onwijs interessant allemaal!
Nvt
Jullie zijn lekker bezig meiden! Super leuk om over de website te struinen. Ik merk zelf dat ik nog niet zo actief ben op de Huddle, maar daardoor vind ik juist die masterclasses en live events leuk.
Ik ben 60 en rijkelijk laat, ik zou graag meer info op prijs stellen wat er nog voor mogelijkheden zijn voor mijn leeftijdsgroep hoewel ik echt al veel heb aan jullie informatie zeker wb steeds op de feiten gedrukt.
Freelance gewerkt na de kunstacademie, wel banen maar de tientjesbanen. Geen pensioen wel getrouwd maar dan nog, als mijn man iets gebeurd 🤷🏼‍♀️. Te laat door allerlei omstandigheden niet genoeg prioriteit aan gegeven/kunnen geven. Mijn doel was altijd financieel zelfstandig maar door t leven uit t zicht geraakt. Op t moment weer aan t solliciteren(door geen vaste contracten o a) en wil weer eigen onderneming starten.
Ik ken er best wat die in dezelfde positie zijn dus ja dit ter info🙂
Persoonlijke begeleiding ook een goed punt bij die andere vraag.
Wellicht heb ik er over heen gekeken maar ik had heel veel aan het taboe verlagen. In de community was een groepje waarin het ging over het delen van de hoogte van je salaris, welke kosten je maakte enzovoort. Dit maakt de cijfers persoonlijk en zo haal je ook veel inspiratie voor je eigen personal finance. Ik merk dat ik weggetjes in mijn brein heb gemaakt die ik al jaren zo heb. Als je dan hoort hoeveel andere vrouwen verdienen en hoe zij dit geld uitgeven lees je dingen die je gewoon niet eerder kon bedenken, dat geeft zoveel ruimte en Ah-s, voor mij althans