Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

AXA
AXA
AXA Belgium, dat zijn ongeveer 4000 makelaars, 750 bankagenten en 4100 medewerkers die hun deskundigheid ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die afgestemd zijn op de reële behoeften van de klanten. Door zijn rol als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in de genen van AXA Belgium, en dit vertaalt zich dagelijks in aanzienlijke investeringen in onderzoek en bewustmaking van risico's.

Alles verliep zoals afgesproken.
Alles heeft veel te lang geduurd. Wij hebben de hoogste verzekering genomen die er is en toch wordt alles op de lange baan geschoven om zo weinig mogelijk te moeten betalen maar als wij moeten betalen dan is alles ok. 20% van het bedrag wordt niet uitbetaald ???
Na ongeval werd ik heel persoonlijk en vakkundig geholpen door mijn makelaar Mevr. ***
Alles is vlot verlopen
Ik kan niet klagen en AXA deed haar best voor mij. De coronacrisis maakte alles wat moeilijker natuurlijk. Dit wat betreft de termijn natuurlijk. De regels kunnen we niet veranderen, maar ze hebben zich zeker ingezet om schade te vergoeden en dat is positief
Tout a été fait comme je le voulais
mauvaise expérience suit a un sinistre
Alles OK Snelle aanpak.
Vlotte bediening, correct uitgevoerde expertise, vlotte afhandeling van het dossier
Vlug geholpen en vriendelijke service
alles is goed verlopen,expert was heel vriendelijk