Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

AXA
AXA
AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3200 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2019 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 380 miljoen EUR.

Très réactif lors du sinistre ; expertise professionnelle , expert ponctuel.
Le dédommagement a été rapide.
ZEER TEVREDEN .... ZEER VLUGGE REACTIE OP MIJN VRAAG OF DE SCHADE IN AANMERKING KWAM VOOR DE VERZEKERING.... OOK DE VRIENDELIJKE BENADERING VAN HET PERSONEEL DIE DE VERZEKERING BEHANDELDEN...
Geen feeeback
Axa is voor ons altijd bereikbaar en reageert vrijwel altijd onmiddellijk.
Door het kantoor in ***, de perfecte bezetting en de kennis van het personeel kunnen wij op beide oren slapen wat ons verzekeringen en beleggingen betreft.
Bevestiging van aangifte was snel.
De controleur kwam stipt op afgesproken tijdstip, maar strak, niet spraakzaam en begon met te beweren dat er geen storm geweest was, hoewel het wel bewezen is.
Goede en vlotte afhandeling
Goede makelaar.
Prise en charge rapide et efficace
Als je niet in fout bent, er is een wagen tegen je rechtmatig geparkeerde wagen gereden, en toch het bedrag van de herstelling moet voorschieten vooraleer dit terug te krijgen : dit is de wereld op zijn kop. Not done ! (ik weet niet waar die visie vandaan komt : graag info aub)
Très contente de mon courtier d'assurances, contente de la visite de l'expert d' Axa pour l'évaluation des dégâts mais par contre trop lent pour libérer l'argent. A ce jour, j'ai uniquement touché un acompte.