Autopartsonline.nl
Autopartsonline.nl
Autopartsonline is De auto-onderdelen specialist van nederland sinds 1983 in Remdelen-Stuurdelen en Wiellagers 50.000 OE-kwaliteit onderdelen op voorraad,tegen groothandelsprijzen, morgen bij u thuis.

zeer tevreden
Snelle service
snel geleverd, alleen een beetje jammer dat jullie andere schijven en blokken hebben opgestuurd dan ik besteld had, moest ze gaan ruilen had wel de goede besteld.!
In tegenstelling van wat per e-mail aangegeven werd, werd de bestelling niet op dit tijdstip geleverd. Werd wel netjes gebeld dat de onderdelen niet op voorraad waren. Moest daardoor wel extra dag wachten. Toch vervelend als je er om verlegen zit. Prijzen zijn niet bijzonder, kon ergens anders voor de helft van de prijs hetzelfde kopen. Maakt de gratis remreiniger een koekje van eigen deeg.
Ga helaas hier nooit meer bestellen.
Goede omschrijving van de onderdelen, prijs is zeer concurrerend, snelle verzending
Perfect alles greregeld
Ik vindt ze behulpzaam en de onderdelen zijn de juiste en waren snel bezorgd top service
De controle op de producten die je koopt is best wel handig. Dit word niet door iedereen gedaan.
Het onderdeel (remblokken) was juist, maar de bezorging niet op zaterdag maar pas op maandag
De bestelling die ik bij Autoparts online.nl heb gedaan is perfect 100% afgehandeld
snelle bezorging en goed contakt, voor herhaling vatbaar, Super!!!