Autopartsonline.nl
Autopartsonline.nl
Autopartsonline is De auto-onderdelen specialist van nederland sinds 1983 in Remdelen-Stuurdelen en Wiellagers 50.000 OE-kwaliteit onderdelen op voorraad,tegen groothandelsprijzen, morgen bij u thuis.

Goede service ,openingstijden,mogen iets langer,tot 17:30 ,bijvoor beeld,in plaats van 17:00), verdertevreden klant!
snelle levering! ik vind het alleen jammer dat zelfs na het checken van het vin nummer de geleverde remblokken toch niet helemaal paste. aangezien we er haast bij hadden was terug sturen geen optie. na wat aanpassingen past het nu toch!
Snel en goedkoop.
Top
Goed geholpen. Snelle levering
goed telefonisch contact, goede prijzen, snel geleverd. Aangeraden bij andere mensen en garage
Goede service, snelle levering... helemaal goud dus. 😊
Goed
Ik ben niet tevreden !
Ik zit nog te wachten op het juiste onderdeel..
Ik bestel een complete remmen set(schijf blokjes en montage setje) krijg ik spullen van mercedes mee gestuurd waardoor ik dus nog steeds niet met mijn remmen aan de slag kan. En dus onveilig moet blijven rijden. Er zou contact over op genomen worden met ons. Maar helaas tot vandaag niks gehoord !!!
Verder snelle levering van mooie kwaliteit.

Alstublieft los dit op !
Had op kenteken besteld en toch paste de helft niet