Autopartsonline.nl
Autopartsonline.nl
Autopartsonline is De auto-onderdelen specialist van nederland sinds 1983 in Remdelen-Stuurdelen en Wiellagers 50.000 OE-kwaliteit onderdelen op voorraad,tegen groothandelsprijzen, morgen bij u thuis.

de persoonlijke begeleiding naar het juiste onderdeel is schitterend, de opvolging is ook bijzonder goed. Ik voelde me als in een fysieke winkel met bediening die jouw noden kent, en dat is prachtig! De afhandeling en opvolging bijzonder snel, de verpakking van de stukken is eveneens heel goed. Kortom ik kan autoparts online enkel maar adviseren aan iedereen vanwege de prachtige ervaring. Dank!
Super bedrijf, heb er al diversen maken besteld en ze kijken ook of het echt past en anders bellen ze na erover. Zal er in de toekomst zeker weer bestellen, nu nog wat meer onderdelen zou helemaal fijn zijn. Echt een bedrijf om aantebevelen!
is perfect .
🤩👍👍👍👍👍👍 Top bdankt
Dit was mijn eerste keer dat ik van deze site auto onderdelen besteld heb super snel verzending top kwaliteit en prijs ik ben heel erg blij mee echt top

Groeten ***
Top gewoon
Kan geen negatieve zaken opnoemen, alles goed, snel en vakkundig afgehandeld. TOP !
Perfecte service. Snelheid uitstekend en ook contact opgenomen voor de juiste onderdelen. Een onderdeel niet op voorraad en geld meteen teruggestort. Heel goecd allemaal alleen gratis remreiniger en vet zat er niet bij daarom 4 sterren
Autopartsonline heeft goed met mijn bestelling meegekeken. Direct na mijn bestelling belden ze me om door te geven dat er een andere set remblokken op mijn auto moest. Dat is klantenservice!
Helaas heeft DPD verzuimd om het pakket de volgende dag (vrijdag) te leveren waardoor en komt het op maandag. Hierdoor kon ik niet zaterdag alles vervangen.
Goed