Autopartsonline.nl
Autopartsonline.nl
Autopartsonline is De auto-onderdelen specialist van nederland sinds 1983 in Remdelen-Stuurdelen en Wiellagers 50.000 OE-kwaliteit onderdelen op voorraad,tegen groothandelsprijzen, morgen bij u thuis.

snelle service
Te duur zelfde geld originele remklauw
Goeie service en goed geholpen prima
Goeie service.
Goeie webshop. Duidelijk in onderdelen en ook nog perfect door het na bestellen nog maals te condoleren! Zeer tevreden.! Super!
Ik krijg mijn bestelling redelijk op tijd. Alleen ik krijg niet zoals er op de site staat, want ik moet de leverancier gaan bellen voor de ontbrekende toebehoren bij de bestelde settje wiellagers. Zelfs na het bellen, krijg ik niet zoals het beloofd was.
Jammer!
Uitstekende service
De onderdelen zijn keurig op tijd bezorgd en waren de juiste. De remmenreiniger en het keramische vet zijn er alleen niet bijgeleverd. Wel jammer want dat vind ik altijd erg handig. Had zelf gelukkig nog dus was geen probleem. Vandaar 3 sterren anders waren het er gewoon 5 geweest!
Ik heb nu voor de tweede maal onderdelen bij u besteld. Perfect afgehandeld. Hartelijk dank!! M.v.g., ***
Snelle levering alleen de remmenreiniger vergeten