Aquatulp
Aquatulp
AquaTulp is de webshop voor al uw RVS Badkamer- en Keukenkranen tegen betaalbare prijzen. De producten worden gratis in Nederland thuisbezorgd en zijn direct uit voorraad leverbaar !

Na een bezoek aan de loods hadden wij een goed gevoel over het product en de aanbieder. Vervolgens per mail nog wat adviezen gevraagd waarna we een aantal kranen hebben besteld. Ondertussen hebben we de kranen alweer een paar weken naar tevredenheid in gebruik. Het meegeleverde onderhoudssetje hebben we aangebroken voor een schoonmaakbeurt. Verder is het materiaal gebruiks- en onderhoudsvriendelijk. En ook de nazorg door de aanbieder was keurig.
Fijne winkel om RVS kranen te bestellen.
Zeer tevreden
De reacties en levering zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Helaas een keer een dag op een bestelling zitten wachten maar ook hier is direct naar volle tevredenheid op gereageerd. Vooralsnog zie ik geen verbeter opties. Mijn advies is om vooral zo door te gaan en de klant behulpzaam te blijven.

***
Aquatulp bevalt prima, inmiddels twee keer iets besteld en goed verlopen, producten bevallen tot nu toe goed.
Levering door DHL laat helaas flink te wensen over. Jullie site geeft aan te leveren via Postnl en DHL. Postnl tot nu toe alleen maar als positief ervaren bij andere bestellingen in het verleden. DHL leverde jullie eerste bestelling enige tijd geleden van bijna €*** zonder overeg af bij de buren. Wij gaven bij onze tweede bestelling aan dit niet wenselijk te vinden. Tijdsbestek van levering kwam via mail, tussen 9.00-18.00!!! Pas 18 minuten van tevoren werd er een tijdsblok van 2 uur aangegeven, wij waren toen net even niet thuis! Geen andere keuze mogelijk. Bij thuiskomst bleek de bezorger gewoon bij onscachterom gelopen te zijn ( privacy?????) en het pakket van bija € *** bij de achterdeur gezet te hebben. Vind dit echt niet kunnen! Als ik jullie was zou ik niet meer gebruik maken van de diensten van DHL!!!
Goede, snelle en behulpzame service.
Een defecte doucheslang werd prompt vervangen door een nieuw exemplaar.
Erg klantgericht en denkt goed mee. Duidelijk in mogelijkheden en flexibel in afspraken.
Prima bedrijf, alle afspraken perfect nagakomen.
Producten zijn goed en de service is geweldig. Ruim 5 jaar geleden een regendouche gekocht en recent een defecte doucheslang gehad. Hierop contact opgenomen en direct kosteloos een nieuwe ontvangen. Top!
Zeer snel en correct!