Aquatulp
Aquatulp
AquaTulp is de webshop voor al uw RVS Badkamer- en Keukenkranen tegen betaalbare prijzen. De producten worden gratis in Nederland thuisbezorgd en zijn direct uit voorraad leverbaar !

Het is voor de tweede keer dat wij kranen bij Aquatulp hebben gehaald. De kwaliteit van de kranen is erg goed. De service is van zeer hoog niveau. Ook nu weer op een uitstekende wijze geholpen. Onze nieuwe badkamer zal weer shinen
e b
Zeer vriendelijke, deskundige en snelle hulp. Uitstekende helpdesk. Topbedrijf.
Mooie producten en snelle levering. Alles netjes verpakt!
Op zoek naar vervanging voor onze RVS kraan konden we hier gelukkig kiezen uit iets dat past. Goede kwaliteit en snelle levering.
Bestelde product nog steeds niet ontvangen! Product bestelnummer ***
Alles verliep goed van bestelling tot levering, ondanks de kerstdrukte en corona was de bestelling snel geleverd. Mooi product.
Angela K
Snel, kundig en vriendelijk geholpen aan de telefoon nav een vraag die ik had gemaild. Er werd goed meegedacht en geadviseerd. Daarna heb ik besteld en de producten had ik een dag later al binnen! Super mooie kranen en heel erg goed verpakt. Erg blij mee!
Binnen 24 uur geleverd
Myranda J
Het is nog niet ingebouwd, dus de werking kunnen we niet beoordelen. Maar de levering was supersnel en het ziet er prachtig en solide uit. Ook aan de telefoon heel aardig geholpen.
Direct contact opgenomen na vertraging/vermissing levering, chapeau voor de snelle reactie tijdens vakantie