Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Aquatulp
Aquatulp
AquaTulp is de webshop voor al uw RVS Badkamer- en Keukenkranen tegen betaalbare prijzen. De producten worden gratis in Nederland thuisbezorgd en zijn direct uit voorraad leverbaar !

Levering is snel en goed ontvangen
Hele goede service. Landelijke bad- en douchekranen (Sento Stainless) van Aquatulp gekocht, maar helaas waren de wastafelkranen hiervan niet meer leverbaar. Omdat we geen mooie bijpassende (lage) kranen konden vinden heeft Aquatulp ze in de fabriek speciaal voor ons laten maken, zodat we nu toch een mooi geheel hebben in onze badkamer. Zelfs de levertijd was normaal, 10 weken, wat zeer acceptabel is gezien ze niet meer gemaakt werden. Een dikke pluim voor Aquatulp. 5 dikke sterren verdiend. We zouden zeker weer bij dit bedrijf kopen. De kwaliteit van de kranen is zeer goed en ze zijn ook nog eens bijzonder mooi.
Goed advies, snelle levering en goede prijs kwaliteit. Heel blij mee. Alles compleet voor onze badkamer.
Snel geleverd, Moet nog geïnstalleerd worden.
goede website en snel levering
Ik was blij met het meedenken vanuit het kantoor over hoe ik een passende flexibele slang voor een keukenkraan kon bestellen.
Snelle levering goede prijs.
Zeer snelle service
Wij waren op zoek naar een specialist in rvs kranen en hebben dat bij aquatulp gevonden. Prachtige en betaalbare kwaliteitskranen, alles op voorraad en deskundige advisering. Nogmaals dank!
Prima telefonisch advies.