Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Aquatulp
Aquatulp
AquaTulp is de webshop voor al uw RVS Badkamer- en Keukenkranen tegen betaalbare prijzen. De producten worden gratis in Nederland thuisbezorgd en zijn direct uit voorraad leverbaar !

AquaTulp is een prettige online winkel om prachtige kranen, handdouches, regendouches, inbouw(thermostaat)kranen van prachtig RVS 316 te kopen. Ook wordt er deskundig advies gegeven zodat je de juiste keuze kunt maken.
Wij gebruiken al ruim 2 jaar een Sento Stainless uittrekbare keukenkraan, super kwaliteit.
Afgelopen jaar hebben wij onze badkamer gerenoveerd en wederom gekozen voor AquaTulp, Beldeaux inbouw serie wastafel kranen met uitlopen, Beldeaux inbouw thermostaat kraan met regendouche en daarbij Sento Stainless staafhanddouche ook nog een inbouwkraan met Sento Stainless staafhanddouche die als soort van bidetdouche gebruikt wordt bij het toilet.
Alles volgens afspraak snel geleverd.
Ziet er prachtig mooi stak uit.
Ook het Beldeaux reinigings-en onderhoudsmiddelen zijn perfect. Wel goed afspoelen met koud water en droogwrijven met bijbehorende microvezeldoek en het RVS 316 is weer als nieuw.
Als wij in de toekomst misschien nog eens kranen of aanverwante producten nodig hebben dan zoeken wij eerst bij AquaTulp.
**** en **** **** dank voor alles en succes met jullie bedrijf.
De mensen van AquaTulp denken goed met je mee zodat je de juiste keuze kunt maken. Hebben alle tijd voor je.
Twee jaar geleden een mooie Sento Stainless Steel flex keukenkraan gekocht en vanwege deze mooie RVS kraan dit jaar alle kranen, uitlopen, handdouches en regendouche voor onze vernieuwde badkamer gekocht, een combinatie van Beldeaux en Sento.
Prachtige kwaliteit RVS, wij zijn erg blij met onze kranen etc. en bevelen AquaTulp van harte aan om mooie RVS producten voor keuken, badkamer of toilet te kopen.
Betrouwbaar, scherpe prijzen en snelle service!
Mooie kranen, goede adviezen en uitstekende service. Zeer tevreden.
Op tijd geleverd juiste product prima dus
Mooie collectie en prima afhandeling
Goed advies, neemt de tijd voor advies, vriendelijk, snelle levering mooi product
Alles is perfect!
Levering is snel en goed ontvangen
Hele goede service. Landelijke bad- en douchekranen (Sento Stainless) van Aquatulp gekocht, maar helaas waren de wastafelkranen hiervan niet meer leverbaar. Omdat we geen mooie bijpassende (lage) kranen konden vinden heeft Aquatulp ze in de fabriek speciaal voor ons laten maken, zodat we nu toch een mooi geheel hebben in onze badkamer. Zelfs de levertijd was normaal, 10 weken, wat zeer acceptabel is gezien ze niet meer gemaakt werden. Een dikke pluim voor Aquatulp. 5 dikke sterren verdiend. We zouden zeker weer bij dit bedrijf kopen. De kwaliteit van de kranen is zeer goed en ze zijn ook nog eens bijzonder mooi.