Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Allianz Trade in Nederland
Allianz Trade in Nederland

Ik wilde het liefst met *** spreken omdat zij 100% op de hoogte was van de kwestie, die die dag niet bereikbaar was.
zeer prettig geholpen door ***
Ik ben zeer ontevreden over de contact vandaag met een medewerker van Allianze Trade (***). Andere medewerker heer *** was niet bereikbaar, noch via de telefoon, noch via de e-mail. Hij wilde niet mij te contacteren. Mogelijk omdat hij een incasso dossier heeft aangemaakt en naar de klant gestuurd zonder dat hij de opdracht van onze kant daarvoor heeft.Het was onterecht een dossier aangemaakt ( betreft incasso) terwijl ik heb email gestuurd en nadrukkelijk aangegeven dat de klant al betaald heeft. Ik heb ook betaalbewijs gestuurd. Voor mij dit is een heel slechte ervaring, het was voor mij volkomen onlogisch dat iemand een dossier aanmaakt terwijl de klant (ik) zegt dat het niet meer hoeft. Het is ook schadelijk voor onze klantrealtie, de klant is inmiddels ( zonder reden) aangesproken door de incasso bureau.
Ik ben heel ontevreden en ik wil graag weten wat de klachtenprocedure is bij Allianz-Trade.
geen toelichting beschikbaar
Mijn vraag is prima en snel beantwoord