Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Allianz Nederland
Allianz Nederland

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen
over de afhandeling van schade van een autoverzekering

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Chiel Evers
Kort na de datum van de schade heb ik contact gehad met de desbetreffende afdeling en uitgelegd hoe de toedracht was en de schade is ontstaan.Ik stond helemaal in mijn recht ,kom dagelijks op die rotonde en weet heel goed hoe dat in zijn werk gaat.
Ik ben van mening dat jullie prutswerk hebben verricht en niets hebben gedaan om dat het juiste bewijs te leveren.
Het is natuurlijk gemakkelijker om de handelswijze toe te passen van premie verhogen,dan ben je er op een goedkope manier vanaf.
Ik rijdt al mijn hele leven schadevrij en dan verlagen jullie net zo gemakkelijk de schadevrije jaren op een ordinaire manier.
Daarnaast ontvang ik ook nog schrijven waarvan ik me afvraag hoe je het durft te versturen.
Ik zal me verder inhouden en geen benaming geven aan de vraag over de enquete.
Na jarenlange schadevrije jaren ineens zover terugvallen doet zeer. Zeker met mijn AOW. Het zou erg prettig zijn deze groep wat humaner tegemoet te komen. Deze meeste en grootste schade, dat lees je herhaaldelijk, worden door de jongere generatie veroorzaakt.
Het us erg moeilijk om hè pers. Schade-beha dekaar telefonisch te spreken over div. Vragen. Je krijgt steeds iemand van klantenservice, waar he steeds zelfde verhaal miet doen. Erg irritant. *** schadebehandelaar geen tel. Spreekuur ofzo houden?Zelfs per mail lukt het niet om in contact te komen.
Goed geholpen aan de telefoon. Snel afgehandeld
Roderick
15 September 2025 stormschade aan mijn auto waar ik zo zuinig op ben, mail opgemaakt en foto's bijgevoegd.Ik kan alleen maar zeggen dat het hele proces fijn is verlopen.
Bij Wittebrug schade in Den Haag prettig geholpen alles was duidelijk, auto meegekregen voor een week.
Fijn om zo geholpen te worden nadat zoiets je is overkomen.
Echt fijn.
hantm
Alles verliep prima. Enige minpunt was het moment dat ik telefonisch contact moest zoeken i.v.m. een fout in het rekeningnummer. 1 uur en 12 minuten in de wacht gestaan en toen afgebroken.
De uitleg had duidelijker gekund, dit i.v.b. met een tweede schade, waardoor de no claim korting heel veel lager werd.Zou goed geweest zijn dit van te voren te melden
geen toelichting beschikbaar
Perfect
geen toelichting beschikbaar

Loading...

Het eKomi zegel