Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Allianz Nederland
Allianz Nederland

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen
over de afhandeling van schade van een autoverzekering

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Perfect
Joop Flipse
Melding en afhandeling ging heel soepel. Jammer dat het wel even duurt voordat de schade kan worden beoordeeld en herstel ook nog wel even duurt bij Hoogenboom.
Duidelijk communicatie ik heb de schade gemeld eind juli eind oktober is de schade netjes afgehandeld door Pon autoschade, de communicatie ging digitaal via de tussen elk vraag zat minimaal twee weken. Verder ben ik tevreden over de schade afhandeling
geen toelichting beschikbaar
geen toelichting beschikbaar
J. M.
Er was wat verwarring over het maken van een reparatie afspraak maar verder dik tevreden.
geen toelichting beschikbaar
T.k. ik was allrisk verzekerd, en niet de veroorzaker v/h ongeval.Heb zelf moeten regelen dat schade auto bij een bedrijf gestald kon worden anders dan de schadeherstelbedrijven die op de (groene) kaart stonden.
De reden dat de schadeherstelbedrijven de schade auto niet wilde ontvangen was dat de auto niet verplaatsbaar was.
Heb gedurende de afhandeling in totaal enkele uren telefonisch in de wacht gestaan om iemand aan de lijn te krijgen.
De doorlooptijd van melding schade tot einde afhandeling is 5 weken geweest.
Het belangrijkste is: Als klant/slachtoffer wil je ontzorgt worden, en dat gevoel heb ik niet.
geen toelichting beschikbaar
geen toelichting beschikbaar

Loading...

Het eKomi zegel