Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Allianz Nederland
Allianz Nederland

over de afhandeling van schade van een autoverzekering

Uitstekende communicatie omtrent schadeafwikkeling en snelle, goede service bij schadehersteller!
Geen enkel belletje hoe het ging. Brief gestuurd die niet klopte. Afhandeling duurde veel te lang, dik 5 maand voor een makkelijke zaak (er was een politierapport en getuige van mijn onschuld) En al die tijd geen persoonlijke aandacht en maar 2 brieven, waarvan 1 fout was
Alles liep op rolletjes
Ik was totaal onthutst over wat mij was overkomen. Een paaltje raken met het maken van een bocht. Deze heb ik totaal over het hoofd gezien! Snelheid had ik niet. Ik schrok mij "rot" toen ik de schade zag. Dar werd ik beroerd van. Met dat gevoel nam ik contact op bij een door Allianz aanbevolen bedrijf op en deze Schade Hersteller, Schadenet Breukelen stelde mij direct op mijn gemak. Daar werd gesteld dat de schade aanzienlijk was en nam grondige schouwing, waar ik bij was, werd deze op zeker *** Euro geschat met de mededeling van onvoorziene gebreken.
Ik werd direct op mijn gemak gesteld met de hulp, die direct werd geboden in zin van u belt Allianz en wij nemen u alle kopzorg uit handen. Wij regelen verder alles voor u met Allianz.
Dan het contact met Allianz. Dat was ook direct OKE! Een groot compliment hiervoor. Ool wat betreft de afhandeling en de gevolgen van de premie volgend jaar. Ik heb veel betuigingen van begrip van de mensen van Allianz ondervonden. Zakelijk en correct.
Dat vertel ik door aan iedereen, die dat horen wil. Als jullie mij kunnen "gebruiken" voor een reclame actie, dan wil ik dit heel graag voor en met jullie doen.
***
Snelle probleemloze afwikkeling.
Alles is snel en naar tevredenheid behandeld
Ik ben zeer content over Allianz
Goed geholpen!
Snel geregeld, klantvriendelijk contract.
Netjes afgehandeld!!
Omdat alles perfect is afgewerkt