Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Allianz Nederland
Allianz Nederland

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen
over de afhandeling van schade van een autoverzekering

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Ruud van Otterlo
Duidelijkheid over een van een communicatie meldpunt, die je niet van het kastje naar de muur stuurt! en de onbeschoftheid dat als b.v de digitale spreekpop je niet verder kan helpen, het gesprek gewoon wordt afgebroken!!! Voor mij een zeer ergerlijke situatie geweest omdat b.v het polisnummer niet klopte volgens haar?!
Het betreft hier glasschade, in principe een "gemakkelijke zaak"!
geen op of aanmerkingen
Luite van Veldhuizen
Fijn dat wij eigen dealer terecht konden voor een ruitvervanging, we kregen daar als service een leenauto mee voor 5 dagen.
Hepke Petter
Het blijft een hekel punt dat je geconfronteerd wordt met niet verhaalbare schade, waardoor je in 38 schadevrije jaren een malus om je oren krijgt….
Kees
geen toelichting beschikbaar
Jan Faas
Alles liep op rolletjes en was snel afgehandeld.
Michel.duits@hotmail.com
geen toelichting beschikbaar
Aangifte schade gaat heel eenvoudig eigenlijk alles tot en met reparatie van de auto. Ontzorgen heet dat.
Zeer makkelijk proces om de schade te melden, zeer vriendelijke en vakkundige service van ASP en goede communicatie over de afhandeling van de schade.

Loading...

Het eKomi zegel