Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Schlechter Transport en Verhuizingen B.V.
Schlechter Transport en Verhuizingen B.V.

In 4 uur tijd werden in het oude huis de meubels gedemonteerd en alles leeg gehaald én alles in het nieuwe huis gezet en weer gemonteerd. Zeer professioneel en prettig bedrijf. Absoluut een aanrader!
Korte lijntjes, heel flexibel en oplossingsgericht. De meubels en overige zaken zijn in uitstekende handen en worden met grote zorgvuldig verhuisd.
Aankomst tijd volgens afspraak. Uiterst voorzichtig met onze spullen omgegaan. Snel en hard gewerkt; met twee mensen de klus geklaard. Plezierig met de mensen kunnen werken. Prima prijs en kwaliteit verhouding.
Wij raden dit bedrijf aan een ieder aan.
Zeer blij dat ik op zaterdag kon verhuizen
Prima verhuisbedrijf met vriendelijke en hard werkende verhuizers!
Leuke mensen, makkelijk contact etc
Geen klagen
Ontzettend tevreden. Martijn en Julian hebben fantastisch werk geleverd! Ze zijn zeer zorgzaam met mijn spullen omgegaan, uiterst vriendelijk en gingen zeer bekwaam te werk. En het was echt niet makkelijk om mijn spullen in mijn nieuwe huis op de juiste plek, zonder beschadigingen, te krijgen.
Ik beveel jullie aan bij iedereen die gaat verhuizen en dat stressvrij, tegen een mooie prijs wil. Ontzettend bedankt!!
Vriendelijk behulpzaam netjes. Komt afspraken na. En komt vooraf bij je thuis. Dat vond ik prettig omdat je dan weet waar je ĵe spullen in handen geeft
Mijn ervaring met de Schlechter is heel goed. Alles tot in de puntjes verzorgd en alles ging heel snel, ingepakt, alles heel op de plaats van bestemming en montage van de machines. Ze zijn niet duur en hebben heel vriendelijk en deskundig personeel.Kortom, je kunt je spullen aan ze toevertrouwen. Dit is geen nep review, dit is echt zo.
Volledig ontzorgd. De verhuizers zijn vriendelijk, attent en servicegericht met zorg voor onze spullen. Geen enkele moeite is teveel. En al dat harde werken wordt gedaan door een ervaren ploeg in een goede sfeer en met een glimlach.