Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Schlechter Transport en Verhuizingen B.V.
Schlechter Transport en Verhuizingen B.V.

Op korte termijn een ploeg georganiseerd omdat we op korte termijn moesten verhuizen. Goed en deskundig geregeld.. met een leuke en vriendelijke ploeg.
De mannen die onze verhuizing deden hebben ontzettend hun best gedaan maar, door een zieke collega en geen verdere hulp werd het erg laat. Ook waren wij genoodzaakt te helpen!
De intake was prettig en transparant en gaf al gelijk het vertrouwde en ontlastende gevoel. Bovendien viel de prijs ons mee.
Dozen werden volgens afspraak geregeld. Op de verhuisdag zelf verwelkomden we een team van drie, gezellige en harde werkers en werden alle kwetsbare meubels en apparatuur goed beschermd, gedemonteerd en weer gemonteerd. In overleg was er ook nog een tussenstop bij een tijdelijke opslag zonder meerprijs.

Mooi om te zien dat dit team van een stressvolle dag ook een gezellige dag wisten te maken.
Fijne verhuizers , met zorg en aandacht hebben zij mijn verhuizing geregeld
Aardige mannen
Geweldig en goed personeel!
Denken met je mee en komen samen tot een oplossing.
Prijs is ook erg goed voor de service wat je krijgt.
Professioneel personeel die niet te beroerd is iets extra’s te dien.
The movers came sharp on time and were very efficient with moving everything with great care.
s morgens te weinig mensen om alles in te pakken. Men had gezegd 6 man maar ze waren er met 4. Gelukkig s middags 2 man extra.
1 schade gevalletje (bodem uit kast) en dat is jammer. Wel gemeld tijdens de verhuizing. De verhuizer heeft geen foto's gemaakt. Omdat de vitrinekast wel naar binnen moest is de bodem met schroeven vast gezet. Dus nadien foto's maken heeft geen zin. Schade na afloop wel gemeld, maar verder niets mee gedaan.

En omdat de mannen het eind van de middag het zat waren staan de dozen niet allemaal op de plek die ik had aangeven op de stickers. Het werd op het laatst een beetje afgerafeld.