Schlechter Transport en Verhuizingen B.V.
Schlechter Transport en Verhuizingen B.V.

Wat zijn de mannen snel, zeer beleefd en gaan netjes met je spullen om.
Vriendelijk, behulpzaam en snel.
De twee verhuizers waren super vriendelijk en ook erg behulpzaam.
Ze werkten erg hard en efficient.
Maar achteraf toch wel wat beschadigingen her en der.
Beschadigig aan bed en ronde tafel.
Slang wasmachien scheef op de kraan gedraaid waardoor schroefdraad is beschadigd.
Koppestuk in afvoersland wasdroger afgebroken.
Kolomboor mach. doet het niet meer.
Allemaal kleine dingetjes die met net ies meer aandacht en rust voorkomen hadden kunnen worden
Een professioneel team dat de afspraken nakomt.
Wij hebben Schlechter onze verhuizing naar Duitsland laten doen. Achteraf gezien zijn wij niet echt tevreden over de gang van zaken. Bij het uitpakken en in elkaar zetten van onze spullen zagen wij dat er best veel beschadigd of niet netjes ingepakt was. Dikke krassen op de voorkant van het hoofdbord van het bed en op de deuren van de kledingkast, deuken in lades, waardevolle schilderijen die bij elkaar in één schilderijdoos waren gestopt of zelfs helemaal los waren vervoerd, zonder beschermende verpakking. Voetstuk van een kast afgebroken, fauteuil en bank niet beschermd en daardoor vies, stukken van een design plafondlamp afgebroken. Er zouden speciale dozen voor kleding ter beschikking worden gesteld wat niet gebeurd is, ondanks dat wij erachteraan hebben gebeld. We hebben onze kleding dan maar in vuiliszakken ingepakt. Daarnaast moesten wij zelf een parkeerverbod in de straat regelen omdat de verhuiswagen en lift niet op de stoep zouden kunnen staan. Kosten: ca. 380€. Op de verhuisdag bleek dat de vrachtwagen en verhuislift wel op de stoep konden staan en het parkeerverbod en de daaraan verbonden kosten niet nodig waren geweest.
Dit alles maakt dat wij hooguit een matig cijfer kunnen geven.
Verhuizen.. veel werk, maar met genoeg mensen om je heen en veel hulp komt het allemaal goed! Tot dat.. door verschillende omstandigheden er toch geen hulp is, maar wel binnen 5 dagen je huis uit moet.

We hebben contact gezocht met Schlechter transport en verhuizingen, waar we in het verleden ook al positief een opslag gehuurd hadden. Het verhaal uitgelegd. Alles is uit de kan gehaald, afspraken verzet en mensen last minute kunnen regelen om ons uit de brand te kunnen helpen.

Na veel geregeld stonden ze er! Onze redders in nood. Zelfs de directeur kwam helpen om deze klus te klaren. De collega’s waren professioneel en echte aanpakkers, daarnaast werd alles netjes ingepakt zodat er niks werd beschadigd. In een rap tempo zijn we op een hele prettige en vriendelijke manier geholpen, bovendien was de sfeer ook nog gezellig ook!

We gaan er niet van uit, maar mochten we in de toekomst nog eens gaan verhuizen gaan we dit direct goed regelen met Schlechter transport en verhuizingen. Mocht je gaan verhuizen een absolute aanrader! Direct doen!
Prima service, vakkundig personeel
Fijne communicatie, zeer vakkundig, goede materialen, heel hulpvaardig
Prettige hulp bij ontspannen verloop van de verhuizing.
Jeroen komt vooraf persoonlijk aan. Zeer deskundig advies en de eerste stap naar het verder ontzorgen en regelen van de verhuizing. Na duidelijke uitleg volgde ook snel de offerte.
Ook tussentijds telefonisch overleg en het brengen van de verhuisdozen ging prima. Net als de verhuizing. Die verliep soepel en geheel naar wens.

Al met al een hele positieve ervaring, die wij iedereen kunnen aanraden. Tenminste als je verhuisplannen hebt.