Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Estivant Vakanties
Estivant Vakanties
Eenoudergezinnen (en singles) blij maken. Dat doen we al meer dan 20 jaar met onvergetelijke eenoudervakanties (en single vakanties) waar je in alle vrijheid samen van geniet. Onze eenoudervakanties worden beoordeeld met een 9,0 / 10 op Reisgraag.nl door 871 gasten.

Evi Bouw
Het leek een fijne organisatie met de juiste normen en waarden. Dit is mij tegen gevallen. Helaas werd mijn klacht niet respectvol gehoord.
Ik heb zelf meerdere keren na moeten bellen om te kijken of er iets mee werd gedaan.

Dus mijn tips voor Estivant:
- bij ontvangst van een klacht, bel of mail gelijk dat de klacht is ontvangen. Dit geeft erkenning.
Geef daarbij ook aan wat de procedure gaat zijn

- maak er geen welles of nietes discussie van. Neem de klacht serieus en probeer een goede dialoog op gang te houden.
Geef niet gelijk de leiding van de vakantie gelijk.

- kijk of je de klant op een juiste manier tegemoet kan treden zodat deze met een beter gevoel kan terug kijken op de klacht- afhandeling.
Een bos bloemen of wat chocola is al een goed gebaar.

- probeer de ambitie te hebben om de klant te behouden ipv te verliezen.
Najia, Sara en Nina
Wij zijn voor de 2de keer met Estivant op vakantie geweest en dat is wederom super goed bevallen. De begeleiders en locatiemanager waren top! En we kijken al weer uit naar de volgende zomervakantie. Estivant bedankt!
Yvonne
Alles is altijd goed geregeld en je wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Al je documenten worden in je mijn-omgeving gezet! Erg handig.
Rianne J.
Snel telefonisch bereikbaar en altijd vriendelijk. De website is erg overzichtelijk en makkelijk te boeken.
Dirk
Duidelijke en snelle info!
Marc
Voor het eerst met mijn zoon(7) op skivakantie gegaan met Estivant. Wij hebben genoten afgelopen week in Jenig. Het hotel was mooi en authentiek, we hebben heerlijk gegeten. Het Estifun team zorgde voor de kids, waardoor wij heerlijk konden (après)skieen. Het skigebied is ruim genoeg voor beginnende en gevordere skiërs. Volgend jaar weer!! Een blije papa.
De vakantie was top. Estivant team zeer betrokken. Heerlijk gegeten en genoten van de goede zorgen. Enige minountje was dat er geen les beschikbaar was voor de kids die wilden snowboarden. Verder alles zeer comfortabel en goed geregeld.
Monique K.
Werd met al mijn vragen direct geholpen. Echt fantastisch. Kan niet beter.
V.
Ik kan de lijst met deelnemers nergens vinden. Onoverzichtelijke site. Super dat ik daarna meteen door Estivant werd gebeld en ze me uitleg over de site hebben gegeven.
Tusen het moment van boeking en de reis heb ik nul contact vanuit Estivant gehad. Geen enkele mailing, geen informatie.... niet eens een geautomatiseerde email of zoiets. Andere reisorganisaties doen dat beter. Ik ga er vanuit dat het een leuke reis wordt, dus hopelijk meer aandacht tijdens de reis dan in het voortraject.