Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Drankenshop Broekmans
Drankenshop Broekmans
Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.

J'ai recherché depuis longtemps cette bouteille et je l'ai trouvé très facilement sur votre site et ça a été livré encore plus vite que prévu
Wanneer ik mijn factuur kreeg, zag ik dat ik het verkeerde adres had ingevoerd. Ik stuurde een e-mail . Ik kreeg snel een antwoord dat het geen probleem was, ze zouden het aanpassen. Enkele dagen later mijn neefje kreeg zijn geschenk aan op zijn 18de verjaardag.

Thanks Broekmans
Expérience très positive
Super!
Super!
Mijn bestelling werd met heel veel zorg verpakt en veilig op het afgesproken tijdstip geleverd.
Ben zèèr tevreden altijd keurig verzorgd

altijd op tijd en betaling cash of payconnic
Ideaal ga zo door Drankenshop Broekmans
Ben zèèr tevreden altijd keurig verzorgd

altijd op tijd en betaling cash of payconnic
Ideaal ga zo door Drankenshop Broekmans
Had 3 champagne besteld van moët&chandon 2 van 1.5 liter ice imperial demi sec en 1 van 0.75 liter . Ze waren heel goed aangekomen en goed ingepakt. Ik ben echt super enthousiast en blij voor de levering .