Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Gering Hout & Beton B.V.
Gering Hout & Beton B.V.
Gering Hout & Beton B.V. produceert en plaatst al meer dan 60 jaar hout-beton schuttingen, poorten, overkappingen en bergingen in Oost-Nederland. Door de constante kwaliteit, het professionele advies in combinatie met vakmanschap is de "Gering schutting" uitgegroeid tot een begrip in Oost-Nederland. Hierdoor weten ook steeds meer Duitse klanten ons inmiddels te vinden. Het familiebedrijf Gering Hout & Beton B.V. wordt inmiddels gerund door de tweede generatie. Samen met de beste vakmensen wordt ervoor gezorgd dat de naam die Gering Hout & Beton B.V. heeft, dagelijks wordt waargemaakt.

De twee heren verschenen op de afgesproken tijd en hebben de klus vlot een professioneel geklaard. Zij hebben keurig werk afgeleverd en de heren waren correct in de omgang.
Als sluitstuk van onze omheining moest een hoogte verschil worden overbrugd, wat de mensen van Gering dan ook uitstekend hebben gedaan.

In en om onze tuin is veel werk van Gering Hout & Beton te vinden. We hebben al tientallen jaren steeds weer hele goede ervaringen met de firma Gering: schuttingen en een prachtige grote serre.
Het is geen licht werk , maar ik vond het knap hoe ze de schutting in een redelijke snelle tijd afgebroken en de nieuwe weer netjes opgebouwd hebben .
Ze hebben de situatie vooraf bekeken en begroot om vervolgens de schutting vlot en vakkundig te plaatsen, wij zijn er super blij mee
Zeer tevreden
Snel, correct en voor de juiste prijs!
Vakkundige medewerkers die zelfs in de stromende regen gewoon doorwerken en kwaliteit leveren. Toppers!
Vanaf de eerste keer bellen tot de laatste afhandeling was in 1 woord geweldig. Vriendelijke en vakkundige mensen.
Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe schutting die kwalitatief mooi en goed is geplaatst door de vriendelijke en kundige medewerkers van Gering Hout & Beton