Gering Hout & Beton B.V.
Gering Hout & Beton B.V.
Gering Hout & Beton B.V. produceert en plaatst al meer dan 60 jaar hout-beton schuttingen, poorten, overkappingen en bergingen in Oost-Nederland. Door de constante kwaliteit, het professionele advies in combinatie met vakmanschap is de "Gering schutting" uitgegroeid tot een begrip in Oost-Nederland. Hierdoor weten ook steeds meer Duitse klanten ons inmiddels te vinden. Het familiebedrijf Gering Hout & Beton B.V. wordt inmiddels gerund door de tweede generatie. Samen met de beste vakmensen wordt ervoor gezorgd dat de naam die Gering Hout & Beton B.V. heeft, dagelijks wordt waargemaakt.

Vanaf de eerste keer bellen tot de laatste afhandeling was in 1 woord geweldig. Vriendelijke en vakkundige mensen.
Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe schutting die kwalitatief mooi en goed is geplaatst door de vriendelijke en kundige medewerkers van Gering Hout & Beton
Duidelijke afspraken , vriendelijk personeel
Netjes geplaatst, vriendelijk personeel, goed mee te overleggen, ziet er heel netjes uit, had niet verwacht dat het zo strak zou worden omdat de grond /bestrating soms erg ongelijk is.
10 meter schutting snel en vakkundig geplaatst.
Zeer vriendelijke jongens.
Wij zijn goed geholpen door de heren van Gering Hout en Beton. Vanaf moment 1 hebben ze ons goed geholpen.

De heren die onze schutting gemonteerd hebben waren heel netjes en hebben als netjes afgehandeld en opgeruimd.
Vakwerk, harde werkers, vriendelijk en uiterst korect in het afwerken.
Hout/beton schutting is netjes gelpaatst volgens een nette prijs.
Schuttingdelen laten vervangen en een nieuw tuinhuis (beton/douglas) inclusief aanstraten.

Netjes werk en vriendelijke vakmannen.

Er moest een paar keer teruggekomen worden om het straatwerk in en rondom af te werken, maar er werd netjes gecommuniceerd.
Positief! Wij zijn heel tevreden met het werk wat is verricht. Je krijgt een hele duidelijke offerte met tekening en foto’s.
Vervolgens wordt het precies zo uitgevoerd.