Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

GoToo

Ik ben al eerder echt “solo” op reis geweest, maar miste het om toch van tijd tot tijd de leuke momenten te kunnen delen met mensen waar je net iets meer band mee hebt dan dat je samen ergens wat drinkt of een activiteit hebt gedaan. Ben behoorlijk gesteld op mijn vrijheid en benieuwd hoe dat nu dan gaat zijn.

GoToo trok me aan vanwege het zo expliciet noemen van (ik noem het maar even) “vrijheidsaspect”. Ik wil mijn eigen plan kunnen trekken zonder dat iedereen je gek aankijkt. Ben heel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat zijn en hoe de klik met de groep gaat zijn. Ik hoop dat er iemand bij zit die in ieder geval wat interesses/hobby's deelt. Waar ik nog twijfelde kreeg ik snel en duidelijk antwoord van GoToo. Helemaal top dus!
Ik ben nog maar net single, ben nog niet eerder alleen op een avontuurlijke reis geweest. GoToo sprak me gelijk aan, de reizen zijn leuk geschreven en het is makkelijk om je reis te boeken. Ik heb contact gehad met Maike en ik kreeg bijna direct antwoord, wat heel prettig is. Als de reis verloopt zoals het boeken dan zal ik tevreden zijn, en volgen er mss nog wel andere reizen.
Ik was behoorlijk enthousiast over de Bali reis en dan met name de optie van de beklimming van de Vulkaan Rinjani. Hierover gesproken met Maaike van GoToo en ik kreeg echt goed advies. Heb ook mijn twijfels geuit over dat GoToo nog een nieuwe reisorganisatie is en er dus weinig ervaringen online te vinden zijn, waarop hun vraag was of ik zelf een review wilde posten. Hierbij dus. Ben dus nog niet op reis geweest, maar het contact vooraf is in ieder geval erg prettig.
Ik heb net mijn 2e GoToo reis geboekt, naar Vietnam! Ik ben hiervoor naar Zweeds Lapland geweest en dat was zo leuk dat ik nu al dus mijn 2e reis heb geboekt! Dat zegt genoeg toch? DUs als je twijfelt kan ik alleen maar zeggen; gaan!

Ik heb in Lapland hele leuke mensen ontmoet en dingen gedaan die ik nooit eerder heb gedaan. Je zult er geen spijt van krijgen!