Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Trustoo B.V.
Trustoo B.V.
Vind snel de beste bedrijven in jouw regio! Je zoekt een goede lokale dienstverlener? Op Trustoo vind je de beste bedrijven in je buurt. We zetten alle informatie voor je op een rijtje, zodat je gemakkelijk iemand kan contacteren of een prijsopgave kan aanvragen.

makkelijk menu wat logisch in elkaar zit en er komen goede resultaten uit. de eerste die reageerde gaf zo'n goede klik dat ik niet eens meer dan globaal vergelijk naar de kostprijs niet verder gekeken heb.
Keurig afgehandeld keuring reactie op mijn vraag terug ontvangen
Goede hulp om een snelle keus te maken
snel en makkelijk offertes op kunnen vragen bij notarissen in de regio.
Voldeed precies aan mijn verwachting
Taxatie veel kennis van zaken en uitstekende hulp bij vinden passende verkoopmakelaar
Makkelijker zoeken
Maandagochtend de aanvraag en s middags had ik al 4 offertes.
Keurig en duidelijk!

Ik had me geen betere service kunnen wensen.
Ik ben via Trustoo bij *** dakdekkers terechtgekomen: wat een drama! Ik ben gewoon ***. Twee dagen werk heeft een maand geduurd, er is geld achterover gedrukt voor niet uitgevoerd werk. Men heeft een berg vuil achtergelaten, het dak was kek en wat er lag was schots en scheef. Hele dak is overnieuw gelegd.U last bedrijven toe die dit niet waardig zijn. Dit bedrijf is nu uitgeschreven, maar ik en naar ik weet twee andere gezinnen zijn gedupeerd!! En Trustoo zegt “dag met het handje”!!!
Ik was op zoek naar een schildersbedrijf voor buitenschilderwerk van ons huis. Verschillende offertes ontvangen en gekozen voor een schildersbedrijf dat ook in het weekend werkt.