xxlhoreca.com
xxlhoreca.com
XXLhoreca XXLhoreca is één van de grootste leveranciers van horeca-apparatuur in Nederland, België en Oostenrijk. Wij leveren zowel aan bedrijven als aan particulieren. U kunt bij ons terecht voor onder andere grootkeuken producten, klein keukenmateriaal en rvs-producten. Vijf Reden Om Te Kiezen Voor XXLhoreca Nederlands grootste assortiment Bij XXLhoreca beschikken we over het grootste assortiment van de Benelux op het gebied van horecamateriaal. We hebben meer dan 20.000 producten en daarmee zijn we één van de marktleiders in de Benelux. Daarnaast zijn we hard op weg om één van de grootste horeca-leveranciers in Europa te worden. Snelle levering Snelheid en betrouwbaarheid staat bij XXLhoreca zeer hoog in het vaandel. Als u voor 14:00 besteld en we hebben het product in ons eigen magazijn beschikbaar, dan wordt de bestelling de volgende werkdag al geleverd. Mochten we het product niet in ons eigen magazijn hebben, maar in ons hoofdmagazijn in Duitsland, dan leveren we binnen 3 werkdagen. Hoelang de levertijd is kunt u altijd zien op de productpagina. Onze klantenservice staat 24/7 voor u klaar Om u de beste service te bieden zijn wij altijd bereikbaar. U kunt ons bereiken via de live chat, via de mail, ons contactformulier of telefonisch. Ook als u niet tevreden bent over een artikel of onze service, horen wij dat graag. We zoeken dan samen met u naar een passende oplossing die u tevreden stelt. Minimaal 1 jaar volledige garantie XXLhoreca staat voor kwaliteit. Daarom ontvangt u op alle bestellingen minstens 1 jaar volledige garantie. Op bepaalde merken, zoals Bartscher, Saro, Vama en Dyson, bieden we zelfs 2 tot 5 jaar garantie. Hoelang de garantieperiode is kunt u altijd zien op de productpagina. Kortom, bij XXLhoreca leveren we snel, bieden we goede service en voorzien we u van een professioneel advies. We staan altijd voor u klaar en ondernemen direct actie om uw vragen te beantwoorden en/of problemen op te lossen. Wij houden van aanpakken op een XXL manier!

Online twee bolero tafels besteld. Een prachtige degelijke klaptafel. Had er vorig jaar al een gekocht en die is na kerst nooit meer ingeklapt maar doet dienst als bureau/knutseltafel in een kamer. Dat zegt genoeg.
Nu weer twee stuks besteld want meer gasten met kerst.
Mailverkeer was volledig met aankodiging levering. Vervolgens belt chauffeur ook even 10 minuten voor tijd op dat hij er aan komt. Behulpzaam om tafels neer te zetten waarik ze wil hebben. Hij bood aan zelfs te wachten op controle (hetgeen jullie in de mail adviseerden om nl bij afwijkingen binnen 24 uur te kunnen melden). Daar heb ik geen gebruik van gemaakt, ze hebben meer adressen op een dag…
Een ding vond ik wel apart: de pallet waarop de tafels vast zaten nam chauffeur niet mee terug. Ikzelf vind dat niet zo’n punt maar wellicht andere mensen wel.
Snelle service, vriendelijke klantenservice.
goed verpakt voor verzending
Bepaalde dingen in groot keukengerei kunnen duidelijker zoals: hoe lang iets in zijn geheel is en van welke materialen de dingen gemaakt zijn.
Vlotte service en kwaliteit
Top service
Diverse bestellingen gedaan. Allemaal keurig bevestigd en afgewerkt. Bestellingen prima verpakt en snel geleverd. Ook terugname van door ons verkeerd bestelde prima opgelost door de zeer deskundige, zeer klantvriendelijke klantenservice. Kortom: alleen maar positieve ervarigen
Zeer behulpzame klantenservice. Prijzen prima.
Overzichtelijke website met een groot assortiment aan goed geprijsde artikelen. Zeer vlotte communicatie v.w.b. de levering. Ik ben zeer tevreden!!
Heb nalevering van de kranen nog niet gehad en dit duurt wel erg lang.