Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

xxlhoreca.com
xxlhoreca.com
XXLhoreca XXLhoreca is één van de grootste leveranciers van horeca-apparatuur in Nederland, België en Oostenrijk. Wij leveren zowel aan bedrijven als aan particulieren. U kunt bij ons terecht voor onder andere grootkeuken producten, klein keukenmateriaal en rvs-producten. Vijf Reden Om Te Kiezen Voor XXLhoreca Nederlands grootste assortiment Bij XXLhoreca beschikken we over het grootste assortiment van de Benelux op het gebied van horecamateriaal. We hebben meer dan 20.000 producten en daarmee zijn we één van de marktleiders in de Benelux. Daarnaast zijn we hard op weg om één van de grootste horeca-leveranciers in Europa te worden. Snelle levering Snelheid en betrouwbaarheid staat bij XXLhoreca zeer hoog in het vaandel. Als u voor 14:00 besteld en we hebben het product in ons eigen magazijn beschikbaar, dan wordt de bestelling de volgende werkdag al geleverd. Mochten we het product niet in ons eigen magazijn hebben, maar in ons hoofdmagazijn in Duitsland, dan leveren we binnen 3 werkdagen. Hoelang de levertijd is kunt u altijd zien op de productpagina. Onze klantenservice staat 24/7 voor u klaar Om u de beste service te bieden zijn wij altijd bereikbaar. U kunt ons bereiken via de live chat, via de mail, ons contactformulier of telefonisch. Ook als u niet tevreden bent over een artikel of onze service, horen wij dat graag. We zoeken dan samen met u naar een passende oplossing die u tevreden stelt. Minimaal 1 jaar volledige garantie XXLhoreca staat voor kwaliteit. Daarom ontvangt u op alle bestellingen minstens 1 jaar volledige garantie. Op bepaalde merken, zoals Bartscher, Saro, Vama en Dyson, bieden we zelfs 2 tot 5 jaar garantie. Hoelang de garantieperiode is kunt u altijd zien op de productpagina. Kortom, bij XXLhoreca leveren we snel, bieden we goede service en voorzien we u van een professioneel advies. We staan altijd voor u klaar en ondernemen direct actie om uw vragen te beantwoorden en/of problemen op te lossen. Wij houden van aanpakken op een XXL manier!

Als je slecht ter been ben de oplossing in huishouden.
Na bestellen netjes aangegeven dat e e a in behandeling was. Na verwerking keurig en op tijd afgeleverd.
Prettig om dit op zo'n manier te ervaren
het is makkelijk, snel en duidelijk
prima product levering ging niet vlekkeloos 2 verschillende producten besteld een werd snel en goed geleverd 2e was zoek op ander adres aangeboden en niet te volgen op trias en trek
Snelle en correcte levering
Bij XXL Horeca een Bain Marie met temperatuur regeling door een graden instelknop besteld.
Bij aflevering blijkt een ander type(nummer) apparaat met temperatuur instelling door een 5 standen knop zonder graden instelling geleverd te zijn.
Contact op genomen met XXL Horeca opgenomen waarbij zij zich verschuilen achter leveringsvoorwaarde die hen toestaat een afwijkend artikel toe te sturen.
Geen service, geen oplossing voorstel, geen mogelijkheid om om te ruilen voor een product welk wel aan de omschrijving voldoet.
Kortom: Een hele slechte ervaring !!!!
VAN EEN BEDRIJF DAT ZICH ZELF VOORSTAAT OP GOEDE KLANT ERVARINGEN MAG JE MEER SERVICE VERWACHTEN>
Prima geregeld
Snel leveren en goed service
Goede product, doet wat ie moet doen
Goede site…..snelle levering….correcte prijs