Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Braadbaas
Braadbaas
Wij zijn er voor bazen die met het mes tussen de tanden koken, bakken en braden, maar zichzelf ook met een korreltje zout nemen.

Breed assortiment met mooie producten en goed verzorgde webpagina. Service is goed, met duidelijke opvolging van bestelling. Aflevering zelfs met een persoonlijke touch, onverwacht maar leuk!
Gewoon goed!
Levering en communicatie was uitstekend.
Pan bevalt erg goed snel warm/heet me een goede warmte verdeling.
Fijne pan om in te bakken zonder aanbakken en dat zonder anti-aanbaklaag, jaren eerder moeten doen.
Raad iedereen deze pan aan, wel prijzig maar dan krijg je ook kwaliteit
Zeer goede kwaliteit en super snel contact bij vragen
Goede kwaliteit spullen, komt netjes verpakt binnen en ook fijn dat er een persoonlijke touch aan wordt gegeven!
Mooie kwaliteits producten en snelle levering.
Zeer tevreden over Braadbaas. Zeer snelle levering, goed en stevig ingepakt, en er zat een persoonlijk kaartje bij. Niets op aan te merken, ik bestel hier de volgende keer weer!
Bestelling gedaan, maar duurde lang voordat ik iets hoorde, even een belletje waarom, duidelijk is me uitgelegd dat er op 1 product een langere levertijd op zat, ik had dit niet gezien. Er werd meteen aangeboden om de nadere producten wel meteen te versturen. Vond ik niet nodig, in een keer is efficiƫnter. Met 2 dagen was alles binnen.
Mooi product, goede communicatie en snel geleverd
Ze konden me direct helpen en verzorgden daarna direct alles