Certificaat

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Kabelshop.nl
Kabelshop.nl
Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019. Je verwacht het niet, we hebben het wel!

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Geen gehoor op mail en telefoon na het niet ontvangen van een pakket!
Kabelshop voor kabels ok. Andere producten slechte ervaring. Ik kreeg tuingereedschap voor vaderdag. Er moeten nog steeds 2 producten worden geleverd. Trage klantenservice. Meervoudig gesplitste leveringen. Drama. Artikelen niet geleverd d. Een hoop gezeur.
Nee niet meer.
Bestelling een dag later al in huis,top!
Zeer snelle levering
Duivenpinnen | Pro Garden | 10 stuks (Kunststof, 50 cm) zeer slecht. Na alle moeit in de avond uren was er hoop.

In de ochtend zaten de eerste vogels(kraaien)op de schutting. Paar uur later die honds brutale meeuw ook.

Ik raad dit product zeker NIET aan om te kopen. Weggegooid geld
Duivenpinnen | Pro Garden | 10 stuks (Kunststof, 50 cm) zeer slecht. Na alle moeit in de avond uren was er hoop.

In de ochtend zaten de eerste vogels(kraaien)op de schutting. Paar uur later die honds brutale meeuw ook.

Ik raad dit product zeker NIET aan om te kopen. Weggegooid geld
Op 17/06 bestelling gedaan, ging in 2 keer geleverd worden daar niet alles voorradig was, alle begrip voor, maar het is nooit aangekomen! Sterker nog, voor de tweede levering heb ik zelfs geen melding gekregen?

Als je helpdesk contacteert, krijg je als antwoord dat ze niets kunnen doen?
Ronduit oplichting!
Order geplaatst en zou de volgende dag binnen moeten komen. Kreeg geen track and trace, ook bleef de bestelling op ‘is nog niet verzonden’ staan. Via de mail in contact proberen te komen echter nul reactie, dan zakt mijn vertrouwen weg ook al heeft het een keurmerk. Uiteindelijk gebeld (hier ben ik netjes te woord gestaan) wat blijkt de kleur van de kabel was niet beschikbaar, of ik dit probleem vind als die bijvoorbeeld grijs is, nee dat vind ik geen probleem, wat ik wel een probleem vind is dat ik er achteraan moet bellen omdat niemand reageert op eerdere mails. Ik heb de order direct geannuleerd ik hou niet van dergelijke manier van zaken doen en zou ook nooit meer bij hun bestellen. Ik zag een paar reviews staan van nog niet zo lang geleden waar dit probleem van communicatie ook werd benoemd. Het lijkt dus structureel te zijn. Ik wacht nog op mijn geld.
Order geplaatst en zou de volgende dag binnen moeten komen. Kreeg geen track and trace, ook bleef de bestelling op ‘is nog niet verzonden’ staan. Via de mail in contact proberen te komen echter nul reactie, dan zakt mijn vertrouwen weg ook al heeft het een keurmerk. Uiteindelijk gebeld (hier ben ik netjes te woord gestaan) wat blijkt de kleur van de kabel was niet beschikbaar, of ik dit probleem vind als die bijvoorbeeld grijs is, nee dat vind ik geen probleem, wat ik wel een probleem vind is dat ik er achteraan moet bellen omdat niemand reageert op eerdere mails. Ik heb de order direct geannuleerd ik hou niet van dergelijke manier van zaken doen en zou ook nooit meer bij hun bestellen. Ik zag een paar reviews staan van nog niet zo lang geleden waar dit probleem van communicatie ook werd benoemd. Het lijkt dus structureel te zijn. Ik wacht nog op mijn geld.
Aantal tuingrond artikelen besteld voor mijn bloembakken. Circa 10 artikelen in totaal. Ik had ze snel nodig, en zag staan ''voor einde dag besteld, morgen in huis''. 2 artikelen kwamen inderdaad de dag erna. Na 3 dagen heb ik ze gemaild dat ik de rest niet meer kan gebruiken, want ik had planten die de grond in moesten. Reactie was dat ik foto's moest sturen van hetgeen ik wel had ontvangen. Dat heb ik netjes gedaan. Daarna geen reactie meer, ook niet na herhaaldelijk mailen en bellen (ze zijn eigenlijk nooit bereikbaar). Nu 3 weken later heb ik nog 2 artikelen ontvangen, maar de rest niet. Wat een drama bedrijf. Als er een probleem is, los het dan op voor de klant. Niet reageren is het slechtste wat je kan doen. Ik zou de term niet snel gebruiken, maar dit lijkt echt op oplichting.

Loading...

Het eKomi zegel