Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

4-casa zitzak
4-casa zitzak
Webshop voor uw zitzak, zitzakken, reclame zitzakken, kerstgeschenken, relatiegeschenken.

Extra aandacht voor een persoonlijk touch
Zeer tevreden over de kwaliteit van de zitzak. Ons kleinkind was superblij met zijn cadeau voor zijn eerste communie. Minder enthousiast over de levertermijn! Maar dat zal waarschijnlijk aan PostNL België liggen...
snelle levering goed product mooie prijs
Goed product, snelle service, fijne communicatie. Kortom perfect 👍
Twee prachtige naamlabel zitzakken ontvangen voor mijn kleinkinderen! Ze zijn écht geweldig en heel mooi en stevig..
Ik bestelde ze op donderdagavond en ontving ze zaterdagmiddag al!! Zo kon ik mét cadeau naar de verjaardag van mijn kleindochter
Fantastisch!
snelle levering. Mooie sterke stof en large is heeeeel groot ;-)
Ik heb twee zwarte FREDSACK zitzak hoezen gekocht! Ik had ze super snel binnen! Bij de eerste indruk is dit al een veel betere kwaliteit dan de originele sit and joy hoes. Hij past perfect!
Mooie kwaliteit kussen hoezen gekocht, marine blauw!
Makkelijk om onze fatboys heen te schuiven, al lekker van kunnen genieten afgelopen weekend!
Een aanrader ...;-)
snelle en correcte levering