Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

4-casa zitzak
4-casa zitzak
Webshop voor uw zitzak, zitzakken, reclame zitzakken, kerstgeschenken, relatiegeschenken.

Fijn contact in het meedenken voor een goede verzending!
Snelle levering, mooie, stevige producten.
Het naamlabel was veel groter dan verwacht, wat de zitzak nog leuker maakt. Twee heel tevreden dochters
Ik heb nog niets ontvangen. Vind sowieso dat de levering lang duurt.
Het was fijn geweest als er op de site vermeld was dat er tijdens de carnaval niet geleverd wordt, nu kreeg ik er later een melding van, gelukkig is het pakket toch op tijd bezorgt en ons kleinkind heeft toch haar verjaarscadeau.
De Track & trace hierover hebben we moeten bellen, om het pakket te volgen dit moet volgens mij niet nodig zijn.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest met vriendelijke groet,
***
Heel snelle levering. Eerste hoes bleek de verkeerde, maar de rechtzetting gebeurde erg snel en correct!
Supersnel! Mooie zitzak en goede kwaliteit, zo te zien.
De zitzak besteld. Deze ziet er kwalitatief goed uit en de levering was keurig de volgende dag. De website werkt ook makkelijk. Wij hadden een camouflage kleur besteld. De kleur was alleen niet zoals afgebeeld op de afbeelding van de website. De zak is aan beide zijden dezelfde kleur en meer zandkleur. Mijn zoon vond het echter gelukkig écht camouflage, dus gelukkig geen probleem. Persoonlijk had ik het fijner gevonden als de goede kleur zou zijn afgebeeld.
Bestelling prima afgehandeld.

Had kleur Petrol besteld. Op de foto zag ik al dat deze lichter is als wat elders als Petrol wordt aangegeven. Zak ontvangen is zelfs nog lichter van kleur dan op de foto en in mijn ogen Turquoise! Verder voldoet de zak aan de verwachtingen.
Lengte van ongevulde zak is 165 cm. Gevuld is dit ongeveer 145cm. Breedte gevuld is ongeveer 110cm.
De bezorging was een dag later dan gepland. Het is een cadeau voor onze kleindochter en is nog niet uitgepakt. Van buiten gezien ziet het er verzorgd uit.
Met vriendelijke groet.
Extra aandacht voor een persoonlijk touch