4-casa zitzak
4-casa zitzak
Webshop voor uw zitzak, zitzakken, reclame zitzakken, kerstgeschenken, relatiegeschenken.

Bestelling prima afgehandeld.

Had kleur Petrol besteld. Op de foto zag ik al dat deze lichter is als wat elders als Petrol wordt aangegeven. Zak ontvangen is zelfs nog lichter van kleur dan op de foto en in mijn ogen Turquoise! Verder voldoet de zak aan de verwachtingen.
Lengte van ongevulde zak is 165 cm. Gevuld is dit ongeveer 145cm. Breedte gevuld is ongeveer 110cm.
De bezorging was een dag later dan gepland. Het is een cadeau voor onze kleindochter en is nog niet uitgepakt. Van buiten gezien ziet het er verzorgd uit.
Met vriendelijke groet.
Extra aandacht voor een persoonlijk touch
Zeer tevreden over de kwaliteit van de zitzak. Ons kleinkind was superblij met zijn cadeau voor zijn eerste communie. Minder enthousiast over de levertermijn! Maar dat zal waarschijnlijk aan PostNL België liggen...
snelle levering goed product mooie prijs
Goed product, snelle service, fijne communicatie. Kortom perfect 👍
Twee prachtige naamlabel zitzakken ontvangen voor mijn kleinkinderen! Ze zijn écht geweldig en heel mooi en stevig..
Ik bestelde ze op donderdagavond en ontving ze zaterdagmiddag al!! Zo kon ik mét cadeau naar de verjaardag van mijn kleindochter
Fantastisch!
snelle levering. Mooie sterke stof en large is heeeeel groot ;-)
Ik heb twee zwarte FREDSACK zitzak hoezen gekocht! Ik had ze super snel binnen! Bij de eerste indruk is dit al een veel betere kwaliteit dan de originele sit and joy hoes. Hij past perfect!