Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

BungalowS.nl
BungalowS.nl

Prima site om iets te boeken, alleen het toevoegen van cadeaukaarten
verliep moeizaam. Later bleek dat de kaarten van weekeindjeweg.nl
niet op de manier zoals aangegeven toegevoegd konden worden, na

telefonisch contact is het uiteindelijk op een andere manier wel gelukt.
Onbetrouwbaar. Ruim twee maanden geleden bij Bungalows een aanbieding voor Center Parcs geboekt. Drie dagen van te voren een mail ontvangen met in twee zinnen door systeem technische reden is het geannuleerd. We hopen hiermee u voldoende geïnformeerd te hebben. De klantenservice aan de telefoon zegt niet het recht te hebben om iets anders aan te bieden en dat er ook de komende dagen niemand is die hier iets over kan beslissen. Zouden zogenaamd terug gebeld worden, maar niks meer gehoord. Als klant kan je geen kant op. Onbegrijpelijke manier om zo iets te annuleren. Geen telefoontje, geen uitgebreide mail, geen alternatieve optie en de klantenservice doet ook geen moeite om iets anders te organiseren. Als je dus zeker wilt weten dat je op vakantie gaat moet je hier niet boeken.
Na een reservering gemaakt te hebben wilde ik nog iets vragen/wijzigen. Toen ik belde kreeg ik te horen dat er nog 2 wachtenden voor mij waren, dat lijkt dus mee te vallen. Na lange tijd gewacht te hebben was er nog 1 wachtende voor mij. Na 25 minuten kreeg ik de melding dat de eerst volgende vrijkomende lijn voor mij gereserveerd was. Na weer een minuut of 5 kwam de melding dat het erg druk was en dat er veel vragen werden beantwoord op de website. En ondanks dat ik de eerst wachtende was werd de verbinding botweg verbroken met de melding dat ik het later nog maar eens moest proberen. Hoeveel mensen zitten er daar aan de telefoon? Dat kan er zeker niet meer dan één zijn!
Ik vond er een heel erg leuk concept. Je gaat naar Centerparcs maar weet slechts 1 dag van tevoren naar welk park. Heel erg leuk om iets nieuws te ontdekken.
Makkelijk en gebruiksvriendelijk.
De site verstrekt alle informatie om een keuze te kunnen maken voor de boeking van de vakantie.
snel en goed en duidelijk om te boeken
Site duidelijk, reservering ging makkelijk en snel
Goede site. Leuke prijzen voor toch even weg met de kids. :)
Heel duidelijk. Ook het invoeren van de cadeaukaarten ging prima.
Compliment