Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

ArganWinkel.nl
ArganWinkel.nl
ArganWinkel.nl levert 100% Pure Arganolie welke biologisch geproduceerd en COSMOS ORGANIC gecertificeerd zijn door EcoCert Greenlife.

Daphne N.
Fijne olie en snelle levering
Marco F.
Dat kleine proeflesje gratis heeft mij overgehaald. Heel goed idee van jullie marketing .
Ook de mooie tekst erbij waarvoor die argan olie allemaal goed is vond ik mooi .
Nieuwe flesje koop ik weer bij jullie.
( veel succes )
Marco
Jolanda L.
Hele fijne olie en goede, snelle service!
J d.
Prima spul voor huid en haar! Alleen mis ik een fijn doseerpompje, zoals bij de 'arganolie' van het Kruidvat. Daarmee kun je precies doseren (paar druppels per 'pompje') en ook onthouden hoeveel je moet/wilt gebruiken. Nu hoeft niet elk flesje zo'n pompje te hebben, maar het zou mooi zijn als Arganwinkel dit er wel los bij kon leveren.
MJ M.
Mooie producten. Heerlijke olie, zacht voor de huid
$firstname $.
Ik bestel al jaren bij jullie, top kwaliteit olie. Wij gebruiken hem met het hele gezin, incl jonge kindjes. De huid voelt soepel en niet vet aan.

Super dus
Esther W.
Ik ben zeer tevreden over het product. Ik kocht eerder de glazenflesjes met doseerpompje. Ik kocht nu de plastic flesjes (om mee te nemen op vakantie). Wat ik jammer vind is dat er geen "wipdopje" op de flesjes zit maar enkel een draaidopje. Dat moet je dan met je 'vettige" handen erop draaien.
Inge B.
Heel fijn product, zuinig maar effectief.
Daphne W.
erg snel bezorgd en werkt goed, een echte aanrader
Rochelle H.
Hele goede olie.