123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Alles goed. Alleen wat er in de ring stond liet men niet duidelijk zien dit hebben we met vergrootglas gsm in de winkel zelf moeten checken....
3e keer dat we hier iets kopen. Telkens keurig ontvangen in een schitterende zaak.
Snel en goed geholpen.
Goede begeleiding en advies . Het resultaat was geheel volgens verwachting .
Zeer tevreden over het personeel en assortiment bij steinberg op blaak te rotterdam
Zeer goed en deskundig geholpen erg vriendelijke en geduldige werknemers
Goed geholpen. Vriendelijke mensen.
Ik ben goed en zeer professioneel geholpen, het was een fijne omgeving waar ik in alle rust alles van a tot z uitgelegd kreeg.
In alle opzichten geweldig geholpen door consultant *** bij het maken van mijn keuze.
Je wordt gelijk welkom geheten, hebt tijd om zelf rond te kijken en wij werden zeer vriendelijk geholpen.