Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Het concept is goed, veel aanbod, snelle levertijden, mooie ringen. Echter is de manier van communiceren en het enthousiasme van de medewerkster die ons hielp erg tegen gevallen. De dame was erg gesloten, kort van stof en totaal niet enthousiast.
Wij zijn super fijn geholpen. Van te voren hadden we de website bekeken en inspiratie op gedaan. Op de locatie namen ze de tijd en gaf de verkoper goede adviezen. Er wert niks opgedrongen om iets te kopen of iets exstra te nemen. Het was een fijne ervaring.
De personen die ons hebben geholpen met het uitzoeken van de ringen en bij wie wij de ringen kwamen ophalen ( 2 verschillende personen) waren niet erg klantvriendelijk. Ze waren kort af, ongeïnteresseerd en hun toon was alles behalve enthousiast.
Miquel heeft ons goed geholpen. De winkel is prettig. Ringen zien er top uit.

Het enige echte minpuntje is dat het Steinberg-logo in de ring staat gegraveerd. Dit was ons vooraf in ieder geval niet duidelijk en doet af aan de sobere stijl van de ring.
Hi,
Ik heb een ring bij jullie gekocht in de winkel super vriendelijk geholpen kan niet anders zeggen ook bij het inmeten van de ring. Daarna meermaals gebeld of de ring er al was kreeg ik simpelweg het antwoord ben je al gebeld, nee dan is die er nog niet. Ik ben echter nooit gebeld maar een mailtje gekregen. Waarop ik direct de winkel bel om een afhaal afspraak te maken wordt er gezegd moet je even zelf doen online. Dat vind ik ronduit slecht als ik iets kom afhalen dat ik zo behandelt werd.
Nette ontvangst bij het ophalen van de ringen net zoals bij de aankoop.
Alles werd duidelijk uitgelegd en doorgenomen.

Zeer tevreden met onze aankoop.
Heel erg tevreden over het eind resultaat en hoe wij geholpen werden door mevrouw Dag.
Bedankt voor een fijne ervaring!
Prettig geholpen en prachtige trouwringen uitgezocht.
Fantastisch geholpen en een zeer dierbaar product!