123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

op ons verzoek werden diverse opties voor roodgouden ringen laten zien. Er veel tijd genomen om te kijken welke dikte, vorm etc. het beste bij ons wensen paste. Er werden geen ringen gebracht die niet bij ons wensen paste en eerlijk advies gegeven. We waren erg blij met de goede service.
Ik ben vriendelijk geholpen door de medewerkster, kreeg een kopje koffie en werd kundig voorzien van adviezen. Tevens heeft zij haar best gedaan de levering zo snel mogelijk te laten plaatsvinden zodat ik 'de' vraag nog vóór haar verjaardag kon stellen, aan het begin van onze vakantie. Fijn dat ze meedacht om mijn ideeën vorm te geven zonder het gevoel te krijgen dat ze je meer wilde verkopen dan waarom ik zou vragen. Het enige wat me een beetje teleurstelde, was de portier die achter de spiegelende deur stond en de deur terugduwde omdat ik geen mondkapje op had. Ik had het prettiger en beleefder gevonden als hij de deur geopend had en mij zou verzoeken een mondkapje op te doen. Maar goed, uiteindelijk erg blij met het resultaat en heb ik mijn vriendin (verloofde) erg blij gemaakt. Ze kon haar ogen niet van de ring en steen afhouden!
Goede service
We zijn erg goed geholpen in de winkel in Graz waar we op vakantie waren. Hierna in thuisstad Amsterdam de definitieve bestelling gedaan. Zeer professioneel geholpen met veel rust en expertise. Prettige afhandeling van het geheel en super snelle service !
Toen we aankwamen, vroegen we ons af of we wel goed zaten. Het pand straalde zoveel luxe uit, dat we ons echt afvroegen of het wel bij ons budget pastte. Het leek eerder voor beroemde mensen dan voor ons. In gedachten zag ik zo Beyonce binnen lopen!
Eenmaal binnen zijn we zeer vriendelijk geholpen, we hebben duidelijk uitleg gekregen over de verschillende soorten diamanten, we hebben verschillende ringen mogen passen en ook kreeg mijn vriend fijn de hulp om welke hand hij zijn trouwring het beste kon dragen! We zijn met een zeer goed gevoel weer weggegaan. We hebben een behandeling gekregen die echt Beyonce-waardig was!
Ook bij het ophalen van de ringen zijn we heel prettig geholpen. Alles nog even goed nagelopen en gecontroleerd. Al met al een hele fijne ervaring!
A++
The lady that helped us was great! She guided us trough our “confusion” and suggested the right model of ring. And she also borrow us dummy rings for the celebration waiting for “our rings”. We really appreciated this!

We liked the way how they treated us during the 3 times we’ve been there and we will recommend it to our friends and relatives with no dubs.
Het enige is dat je alle ringen gaat uitzoeken die je mooi vind, zonder het prijskaartje te weten. Pas bij het passen welke ik het mooist vindt wordt de prijs gezegd. Dit was ver boven mijn budget. Dit werd niet gevraagd aan het begin. Er was toch een ring die ik online had gezien. Deze werd niet door de medewerker aangereikt, ook niet toen ik zei dat het te duur is voor mijn prijsklasse. Het leek er op dat hij sowieso een duurdere variant wilde verkopen. Echter heb ik de goedkopere ring wel gekocht omdat ik hem mooi vond.
Naar grote tevredenheid geholpen door dhr *** bij het selecteren van een verlovingsring in 2019. Daar was ik zo positief over gestemd dat ik in 2020 samen met mijn partner (inmiddels verloofde) terug ben gekeerd om wederom samen met dhr *** onze perfecte trouwringen te vinden. Hiervoor hebben wij meerdere afspraken met hem ingepland om op onze gemak ringen te bekijken en de opties goed te kunnen overwegen. Telkens zijn wij zeer goed en vriendelijk geholpen door dhr ***. Hierdoor hebben wij de aankoop zeer positief ervaren en zouden wij Steinberg Ringen en deze consultant aanbevelen bij personen die op zoek zijn naar een echte, vriendelijke en eerlijke ringenspecialist!
Zeer toegankelijke uitleg over de keuzemogelijkheden rondom het uitkiezen van ring. Snelle service en ronduit prettige ervaring