123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Egt vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt. Ik heb mijn ring anders bestelt dan de standaard en hij is in 1x perfect geleverd. Ook bij het afhalen zonder afspraak nemen ze alle tijd voor je . Zodat je ze rustig kan bekijken en vragen kan stellen.
Wij hadden al wat voor werk gedaan en wisten dus wat voor ringen we wilden. Dat scheelde wat tijd in de winkel tijdens het uitzoeken. De verkoper heeft ons wel nog super goed geholpen met het finetunen van de ringen.
Bij het ophalen was het snel geregeld (max. 10 minuten) en dat was voor ons helemaal prima.
BEDANKT!
Wij zijn heel prettig geholpen door de medewerker in de winkel.
We werden goed welkom geheten en geholpen. Prettige ervaring
Prima geholpen en goed assortiment. *** in het bijzonder heeft mij heel goed geholpen.

Ik vraag me wel af hoe betrouwbaar jullie feedback systeem is omdat de klant toestemming moet geven. Meestal zie je dan dat personeel alleen klanten vraagt bij wie ze positieve feedback verwachten.
Wij zijn erg tevreden, zoals het eigenlijk hoort als je trouwringen besteld. Goede persoonlijke aandacht, geduld en vriendelijkheid in de winkel. Een groot assortiment met prachtige ringen.
Zeer goed geholpen en een uitstekende service. Zal de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Goed geholpen, je koopt trouwringen als het goed is maar 1 keer en dat was een feestje
Prima advies
*** heeft een zeer fijne service geleverd!