123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Ik ben heel blij dat ik kennis met jullie heb mogen maken! Erg dankbaar!
We zijn erg goed op weg geholpen naar de medewerker en vooral met het maken van de keuzes.
Wij zijn super tevreden,
Wij zijn heel goed geholpen we hebben goed advies gehad en de ringen zijn prachtig

Dank u wel!!
Gastvrij ontvangen. Behulpzame medewerkers. Kundig advies
Fijne en goede service!
Goed en snel geholpen. Inmiddels mooie ring aan de vinger van mijn aanstaande vrouw.
Fijne ontvangst, er werd alle tijd genomen en goede uitleg van ervaren medewerkers
Hier zal ik de vragen beantwoorden die als voorbeeld worden gegeven in de mail en we zullen zien welke kant het dan op zal gaan :) Wij zijn geholpen door ***
We werden ontzettend warm welkom geheten in de winkel ion Amsterdam waar iedereen zich ook goed aan de maatregelen hield. We hebben met veel 'oeh'tjes' en 'ah'tjes' gekeken wat er in de vitrines lag om vervolgens aan tafel te gaan met *** In de tussentijd is *** een fantastische adviseuse geweest: super vriendelijk, perfect op ons aangepaste humor, eerlijkheid en zeeën aan geduld. Elke 'sorry voor het moeilijk doen' van onze kant werd ferm van de hand gewezen, want ze was er om te helpen bij het vinden van de perfecte trouwringen. Give. This. Woman. A. Raise. Please. I'm not even kidding, she deserves it. Weet u waarom? Wij hebben het dubbele van ons budget uitgegeven aan de ringen zónder ook maar een seconde een rotgevoel eraan over te houden. Natuurlijk komt dat door mijn eigen instelling (mijn vriend verdient de wereld), maar veel meer door de manier waarop wij zijn geïnformeerd over de verschillende materialen, opties en lieve woorden.

Het voelde uiteindelijk echt als een gezamenlijke overwinning ipv een monsteruitgave. Uiteindelijk was er iets met de manier waarop carbon in de fabriek op/in (?) de ring verwerkt wordt en konden we zonder enig probleem opnieuw langskomen om iets anders te kiezen om vervolgens een paar weken later al de ringen te kunnen komen ophalen. De tweede én derde ervaring waren beide even goed als de eerste, dus niets te klagen.

Verbeterpunten...
...
Mijn persoonlijke ervaring is dat het super irritant is als iemand geen verbeterpunten heeft, maar ik kan echt niets bedenken wbt de ervaring zoals hierboven beschreven. De enige tip die ik zou hebben, is dat het altijd handig is om als bedrijf slechte reviews te adresseren: 3 slechte reviews van de 100-zoveel maakten ons bang. Een passende reactie van een bedrijf zorgt ervoor dat toekomstige klanten zich gerustgesteld voelen. Maar dat is niet *** fout denk ik, dus beter geven jullie die vrouw opslag :)
Erg prettige ervaring. Er werd de tijd genomen en rustig met je meegedacht. Miquel wist veel over de materialen en liet ook verschillen in soorten zien. Hij heeft me goed geholpen bij de keuze.
Zeer goed geholpen door een vriendelijke dame. Kundig en professioneel. Wij zijn zeer tevreden.