123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Een woord “Top...!!!”
Zowel voor service, klantvriendelijkheid, kwaliteit van het product, opvolging enzo...
Service could not have been better.
Voor het moment van je leven wil je een (verlovings) ring die je een goed gevoel geeft, voor die ring moet je dus NIET bij deze zaak zijn. Tijdens de verkoop zijn ze erg aardig en een soort van behulpzaam maar zodra er betaald is gaan de zaken heeeel anders. Behalve een slechte service nadat je de ring hebt gekocht is er nog een belangrijk punt wat ik zou willen aanhalen.

Er werd een diamant van een loepzuivere kwaliteit beloofd, daarvoor heb ik immers gekozen en betaald. Na ontvangst van de ring bleek hiervan echter niets waar te zijn. De kwaliteit van de diamant is ver weg van wat ze beloven. Dit hebben wij laten controleren bij een juwelier. Die zag al dat er iets niet oke was. Voor een echte keuring zou de ring naar een keuring instantie moeten.
Dus hiermee terug naar de winkel gegaan, daar werd de ring "opgestuurd" ter controle naar hun eigen hoofdkantoor.. Na een maand gingen wij de ring weer ophalen, er bleek niks aan de hand te zijn als je met een loepje erop kijkt..... Echter hebben wij foto's van de test bij een andere juwelier, hierop is te zien dat de diamant vol imperfecties zit, dus verreweg van een loepzuivere kwaliteit. De manager weet duidelijk meer, maar bleef volhouden dat hij niks meer voor ons kon betekenen. We werden niet erg vriendelijk verzocht de winkel te verlaten. Andere klanten mochten kennelijk niet weten dat ze niet eerlijk zijn over de kwaliteit die ze beloven en verkopen. Makkelijk geld verdienen door een andere kwaliteit te verkopen dan dat ze beloven.

Dus voor aanstaande en bestaande klanten van deze zaak: PAS OP! Je wordt/bent bedrogen door deze zaak. Ze verkopen een hele andere kwaliteit dan dat ze je beloven! Laat je diamant controleren bij een andere zaak.

Voor een fijne en eerlijke ervaring kun je beter naar andere zaken uitwijken. *** is een echte aanrader! Deze mensen weten wat ze doen en doen dit goed. We hebben een erg goed en fijn gevoel over onze trouwringen.
zeer vriendelijk en goed geholpen. Niets is teveel. goede service. Erg blij met onze ringen
Het zou leuk zijn als er wat meer een speciaal moment gemaakt werd van het ophalen van de ringen. Voelde nu als iets ‘normaals’
Behulpzaam personeel, nemen de tijd, denken met je mee
De verkoopster was heel vriendelijk. Wel vind ik het jammer dat we geen korting kregen. Mijn familieleden hebben hun trouwringen ook van jullie en wij hebben ook onze verlovingsringen en ook nu trouwringen gekocht. Zelfs de gravering kon er niet van de prijs af.
Erg vriendelijk personeel, zowel bij het uitzoeken van de ringen als bij het ophalen. Bij het uitzoeken was er een hele gemakkelijke sfeer en werd duidelijk uitgelegd welke keuzes wij konden maken. Verder is de locatie fijn ingericht waardoor wij comfortabel konden zitten. De ringen werden mooi ingepakt en er werd goed omgegaan met privacy en er werd netjes gevraagd of de prijs van de ring openbaar was voor de bruid. Over de ringen zelf waren wij ook zeer tevreden! Wij zijn erg tevreden met onze keuze om bij jullie de ringen te kopen.
Wij zijn super tevreden met onze trouwringen! Er is goed met ons meegedacht qua budget en design. Service was perfect en met vragen kunnen wij altijd terecht. Bedankt!
Positieve ervaringen gehad met ***. Fijne verkoper met eerlijk advies.