123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Heel goed geholpen.
Mijn man en ik hebben trouwringen gekocht.
We hebben van te voren op internet informatie ingehaald en hebben zodoende de website van Steinberg 123 gold gevonden. Nadat wij al enkele mooie ringen gezien hadden, hebben we een afspraak voor de winkel in *** gemaakt. In deze email hebben we alvast de details van de ringen die ons bevielen doorgegeven.
In de winkel werden wij hartelijk begroet en aan een verkoper voorgesteld.
Deze was blijkbaar niet op de hoogte van onze wensen. We werden ondanks de al gemaakte keuze gevraagd om de ringen in de winkel alsnog te bekijken hoewel we duidelijk zeiden dat dit meer niet nodig was. Dit vonden mijn man en ik wel erg onprettig. Wij dachten er zelfs aan om gewoon weer te vertrekken.
Vanaf het moment dat de verkoper met ons ging zitten werd de sfeer gelukkig ontspannen.
De medewerker heeft ons goede aanvullende informatie gegeven en uiteindelijk hebben wij precies die ring gekocht die wij al in het oog hadden.
We zijn nog steeds blij met onze keuze.

Ons advies voor de verbetering van de service zal wel duidelijk zijn.
Als je de klant op de website al om een voorselectie vraagt, doe er dan ook iets mee !
Het was voor ons een hele beleving zoals het er in de winkel aan toe ging. Je kreeg meteen een gevoel dat je in goede handen was. Wat ook zeker klopte. Het was om door een ringetje te halen. Bovendien hadden we bij het uitkiezen van de ring en bij het ophalen dezelfde persoon die ons hielp. Dat was een lieve, aardige meid. Super winkel + ervaring. Zeker aan te bevelen.
De persoonlijke aandacht was erg prettig. Er werd goed geluisterd en daarmee iets gedaan. De tijd die voor deze aandacht er was, was ook erg fijn. Ik kon vragen stellen. Als feedback: de procedure was niet altijd even duidelijk: wanneer ophalen? Aan de telefoon werd er gezegd (door twee van jullie medewerkers) "we gaan je bellen" en uiteindelijk kreeg ik een mail (niet zo handig voor de verassing) en kwam er geen telefoontje.
Correct en adequaat geholpen.
Uitermate tevreden met de kennis en vriendelijkheid van het personeel. We konden alle tijd nemen om 2 fantastische trouwringen uit te zoeken.
Wij werden heel goed geholpen door ***. Zij was heel gastvrij en zette haar adviesrol in zodra het moest maar gaf ons tegelijkertijd ook weer de ruimte om zelf te bepalen wat wij nou willen. Wij zijn heel erg content en als we de tijd terug konden draaien, zouden we niks aan dat proces willen veranderen.
Hartelijk dank voor de professionele bediening en de vriendelijkheid.
Het assortiment was enorm, desondanks kozen wij voor een traditionele set trouwringen.

***
Heel duidelijke uitleg over de soorten ringen; geduldige medewerkers; ringen waren snel klaar, goed gegraveerd.
De ervaring was nieuw.
De medewerkster was heel behulpzaam.
En er werd uitgebreid de tijd genomen voor een goede dienstverlening, wat eindelijk naar een goede keuse heeft geleid nog eens bedankt.

Vriendelijke groet,
***