123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Nemen alle tijd voor je.
We werden geholpen door ***. Dit was zeer prettig. Hij nam alle tijd voor ons, legde alles goed uit, ook omdat ik een visuele beperking heb liet hij mij de trouwringen voelen in mijn handen. Dit was erg prettig. Ook werd er goed advies gegeven, wat het best bij ons paste, en ook de prijs-kwaliteit dacht hij goed in mee. Dus wij zullen zeker andere mensen aanraden om naar dit filiaal te gaan.
Personeel was vriendelijk en persoonlijk.
Goede service en de ringen werden snel geleverd. Kwaliteit van de ringen is goed. In mooie verpakking meegekregen.
Je wordt persoonlijk geholpen en volledig vrij gelaten in je keuze. Er wordt echt de tijd voor je genomen en net zolang naar mogelijkheden gezocht tot je precies hetgene hebt waar je voor kwam.
Heel fijn geholpen in de winkel. Zowel bij het uitzoeken van de ringen als bij het ophalen van de ringen.
Goed advies, meedenken in onze wensen en daarnaast ook tijd voor een gezellig gesprekje.
Klein verbeterpunt; telefonisch niet altijd even goed bereikbaar.
Ik ben heel blij dat ik kennis met jullie heb mogen maken! Erg dankbaar!
We zijn erg goed op weg geholpen naar de medewerker en vooral met het maken van de keuzes.
Wij zijn super tevreden,
Wij zijn heel goed geholpen we hebben goed advies gehad en de ringen zijn prachtig

Dank u wel!!
Gastvrij ontvangen. Behulpzame medewerkers. Kundig advies