123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Ging goed, lekker ruim opgezette zaak en eindeloos aanbod
We zijn goed geholpen en erg blij met onze trouwringen
Top service, hele vriendelijke medewerkers en prachtige ringen!
Tevreden, persoonlijke benadering. Vriendelijk personeel en levering conform de afspraken.
Fantastisch geholpen en echt meer dan tevreden. Alleen het enige punt van verbetering zou kunnen zijn dat de drukte in de winkel beter bijgehouden zou kunnen worden. Het afspraken systeem werkt goed, maar zorgt ook soms voor teleurstellingen wanneer men spontaan de winkel bezoekt.
Erg vriendelijk.
Fijn hoe er meegedacht wordt
Prima service
We werden hartelijk welkom geheten en zeer deskundig geholpen, de verkoper nam alle tijd voor ons, en al onze wensen konden ingewilligd worden.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met veel kennis en ervaring. Onze trouwringen waren ook snel geleverd.
Goede service , vriendelijk
Goed geholpen 😀👍🏻