123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Fijn geholpen door ******, duidelijk advies en snelle service. Doordat de ring binnen twee weken klaar was kon ik mijn vriendin/ verloofde tijdens onze vakantie ten huwelijk vragen. She said yes en de ring is ontzettend mooi geworden! Bedankt!
Erg leuke en geinteresseerde mensen! Ik ben fijn geholpen met het uitzoeken van een verlovingsring
Samen met mijn (toen toekomstige) verloofde hebben wij een afspraak gemaakt om onze ringen uit te kiezen. We hebben via iemand anders Steinberg aangeraden gekregen. We zijn supergoed geholpen. Het was de eerste plek waar we zijn geweest en het was meteen raak. Vriendelijke meneer die ons heeft geholpen en echt een topservice. We raden het enorm aan!
Wij hebben via de nail en telefonisch contact gehad en een bestelling gerealiseerd. Ging prima met ook voldoende service en zorgvuldigheid naar ons toe.
De winkel in rotterdam was gesloten, hierom online een bestelling geplaatst. Aangezien we met 2 vrouwen zijn en ik niet goed keek, werd ik telefonisch geholpen door een medewerker. Voor levering nog een telefoontje gehad dat ze bezorgd gingen worden. Vandaag de ringen binnen gehad, ze zitten perfect en zijn zelfs nog mooier dan op de foto! Ik plaats normaal geen reviews, maar dit was echt top service, dus het benoemen waard!
Wij zijn heel fijn en professioneel geholpen zou jullie zeker aanraden bij vrienden en familie!
Fijne medewerker die uitstekend advies gaf en wederom erg tevreden over mijn aankoop.
Ik was mijn trouwring verloren die bij jullie vandaan kwam. Ik ben heel netjes en snel geholpen en binnen een paar weken had ik een nieuwe gesigneerde ring. Erg tevreden!
We zijn erg blij met zowel de ringen als de dienstverlening eromheen. Top!
Het was een zeer fijne en prettige ervaring en werden goed geholpen en namen echt de tijd voor ons