123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Goede en klantvriendelijke service, niet opdringerig, meer dan tevreden met de trouwringen.
Goed geholpen, namen de tijd voor ons
Wij werden hartelijk en correct ontvangen in de winkel in ***
Waren snel met uitkiezen omdat we al een redelijk idee hadden wat we wilden en kregen goed advies. Er werd ons niets aangepraat wat erg prettig was.
Heel netjes en goed behandeld alles was duidelijk uitgelegd.
Super goede service. Warm verwelkomt bij het kiezen van ringen en met een goed gevoel met ringen naar huis gereden!

Geweldig!
Erg goede service er wordt echt geluisterd en samen kom je tot een mooi eind resultaat. Als ik een tip zou mogen geven is het om van te voren te vragen aan de klant of er bepaalde prijs in gedachte is, als je het aan het samenstellen bent heb je namelijk nog geen idee van de totaal prijs en anders kan de winkelmedewerker al een beetje sturen als dit van te voren bekend is.
Klantvriendelijk, goed advies en scherp geprijsd.
Ik ben perfect geadviseerd in de winkel. De medewerker wist heel goed waar ze het over had en kon zo mij de perfecte ring adviseren
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar wat wij wilde hebben voor ringen en daar hebben ze goed op ingesprongen
Fijn geholpen en precies ontworpen naar onze smaak. Goed en deskundig advies.