123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

We zijn erg goed geholpen, ze namen de tijd voor ons en stonden ons uitgebreid bij in onze keuze. Alle opties zijn uitgebreid en goed uitgelegd. Tevreden met het mooie resultaat.
We bought our wedding rings at Steinberg and the whole experience was exceptional. Very good service.
...
Ik ben geholpen door ***. Zij was er vriendelijk, dacht goed mee en stelde persoonlijke vragen waardoor zij goed advies kon geven. Hele prettige ervaring dus.
Goede ontvangst, professioneel geholpen, kennis wat er wordt verkocht en een glaasje prosecco bij ontvangst. Ze nemen echt de tijd ervoor. Dank speciaal aan ***.
Vriendelijk, snel, professioneel.
Om tot een aankoop te komen zijn wij uitermate proffessioneel en warm begeleid. Het gehele traject klopt.
Je wordt vriendelijk ontvangen door vakkundig personeel in de vestiging Rotterdam.
Was helemaal top!!
Wij zijn zeer goed geholpen, er wordt mee gedacht en de verkoper had veel geduld en was zeer professioneel en vriendelijk
Wij zijn hee erg tevreden over onze ringen. We zijn ook heel leuk geholpen en onze ringen waren ook leuk verpakt!