Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Goed advies en aardig personeel.
Ik had de verlovingsring snel nodig, en deze was dan ook binnen twee weken klaar om afgehaald te worden. Ben erg blij met de verleende service.
Mooie winkel .veel keus en keurig te woord gestaan
Erg goed geholpen; medewerkers nemen ruim de tijd voor je en geven eerlijke en behulpzame adviezen. Zeker een aanrader!
Fijn geholpen service gaat ver en het is er altijd gezellig. Wij zouden iedereen Steinberg aanbevelen.
We hadden zelf al een idee wat we wilden uitzoeken...dat scheelt want het aanbod is enorm om uit te kiezen. We zijn heel erg prettig geholpen en geadviseerd. De ringen zijn prachtig!!!!
We zijn ontzettend tevreden met geboden service. Mevrouw Kr├╝ger is heel vriendelijk, uitermate deskundig en ze heeft ons uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze trouwringen. Hartelijk bedankt. We zijn erg blij met onze ringen en we komen in de toekomst zeker weer terug.
Perfectie service vriendelijk en duidelijk
Hele fijn ervaring gehad in Steinberg. De verkoopster was echt super! Ook echt attent
Super vriendelijk en goed geholpen in amsterdam nemen echt de tijd voor je :)
Geweldige persoonlijke service bij het bestellen en ook bij het afhalen. Personeel bleef professioneel maar ook vrolijk en klantvriendelijkheid en onze keus was snel gemaakt. Dit was de eerste winkel waar we keken en vanwege de goede service ook gelijk besteld