123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

We zijn zeer tevreden met ***/123 gold. We zijn eigenlijk zonder vooronderzoek te hebben gedaan naar de winkel gegaan en zijn heel vakkundig geholpen door *** (Amsterdam). Ze gaf ons alle ruimte om te kijken en bedenken wat we wilden. Zonder ons te sturen heeft ze ons op weg geholpen met het vinden van onze trouwringen. Echt top!
Ik ben super tevreden over de service, kwaliteit en deskundigheid van *** (123gold.nl) maar de eer gaat voornamelijk naar ***, die er alles aan heeft gedaan om de ring optijd geleverd te krijgen waardoor ik de aanzoek van mijn leven kon doen!
Fijn en vriendelijk geholpen
We zijn prima ontvangen. Zeer vriendelijk personeel die antwoord konden geven op al onze vragen.
Vanaf het begin hartelijk ontvangen. Er werd ons ruimte gegeven om zelf eerst rond te kijken en een aantal mooie ringen te laten zien die we vonden. Omdat de ringen die we vonden buiten het budget lagen dacht de medewerker mee hoe de ring toch betaalbaar voor ons kon worden door verschillende opties voor te leggen. Dit vonden wij heel prettig!
Ik vind dat Steinberg zich vooral onderscheid met de mogelijke functionaliteiten van de ringconfigurator online en het uitgebreide aanbod. Ook de bandbreedte in prijs zorgt ervoor dat er voor ieder budget een ring te vinden is.
Vorig jaar een verlovingsring gekocht. Het hele proces, en de ring, waren goed bevallen, dus dit jaar samen teruggekomen voor de trouwringen. Goede service, veel keus in de winkel, en met de online editor kun je elke ring volledig naar wens aanpassen. Zeker een aanrader voor verlovings- en trouwringen.
De service is super goed. Men neemt uitgebreid de tijd en geeft vakkundig advies.
Het is wel vreemd om in de mail aangesproken te worden met 'dhr/mevr ***'. Dit komt vrij onpersoonlijk over.
Prima service en snelle levertijd.