123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Klantvriendelijk, ze nemen de tijd voor je en er wordt goed uitgelegd wat de ringen inhouden.
Super tevreden over de service! Erg vriendelijk en alles duidelijk uitgelegd.

Bedankt Freerk!
Het kopen van een verlovingsring vond ik een uitdaging. Je hebt een budget en je wilt hier uiteraard het maximale uithalen. Met de verkoopadviseurs van Steinberg Amsterdam is dit naar mijn mening helemaal gelukt. Het eerlijke advies en legio aan mogelijkheden is op een goede en prettige manier gecommuniceerd.
Tijd om te kijken, goed geholpen. Toen we eenmaal een ring hadden wilde partner nog voor de zeker rond lopen in de winkel om te kijken of er echt geen leukere/mooiere tussen zat. Dit was geen enkel probleem.
De verlovingsring heb ik vorig jaar via internet bestelt en in Rotterdam opgehaald. Met deze service was ik dusdanig tevreden, dat we ook onze trouwringen graag bij *** wilden kopen. We zijn ontzettend goed geadviseerd en we hebben echt onze droomringen gekocht.

Bedankt voor deze mooie ervaring!
Keurige, nette en eerlijke service
Namens mijn vrouw en mij danken wij u medewerkster: *** voor haar, cliënt vriendelijkheid, professionaliteit en technische vaardigheid. Hiermee danken wij haar voor haar geduld en goed resultaat van onze 25 jaar jubel trouwringen. Verder bedanken wij u medewerkster *** en alle medewerkers van u vestiging in *** voor hen warm receptie.
wij hopen dat in de toekomst onze 50 jaar jubel trouwringen bij *** weer te kopen.

***

Familie ***
We zijn erg goed geholpen, we hebben de ringen dei we graag wilden en zijn er nog steeds erg blij mee! Grote dan aan ***.
Vriendelijke mensen, goed advies en redelijke prijzen
De service was goed. Er werd tijd genomen om dingen uit te leggen om de beste uit te kiezen. Maar ik zat wel te stressen dat het een beetje krap werd. Ik gaf datum op dat ik het uiterst de ring nodig had daarna ging ik naar bali op vakantie. En kreeg al die tijd geen bericht hoever het ermee stond tot het laatste moment. Ik denk dat het beter is om een bericht of 2, 2 weken of 1 week ervoor te sturen van hoever het ermee staat. Of het op planning gaat. Of indicatie wanneer het ongeveer klaar zal zijn, om de stress eraf te nemen bij de klanten.