Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Ik ben goed geholpen door Gabriel. Hij denkt met je mee en heeft ruim de tijd genomen om mij te voorzien van informatie.
Bij het uitzoeken van onze trouwringen is uitgebreid de tijd voor ons genomen en hebben wij het advies als zeer deskundig en geduldig ervaren. Dank hiervoor!
ik ben super goed geholpen door Sylvia. van het binnenkomen tot helpen aan de juiste ring.
Erg tevreden over de hulp en professionaliteit van de verkoopster. Zij heeft mij uiterst zorgvuldig door het proces van een verlovingsring uitzoeken begeleidt en er voor gezorgd dat er geen onzorgvuldigheid en plaats vonden.
Gabriel is een nette jongeman die zijn werk netjes en correct uitvoert
Wederom perfect geholpen.
Elke keer voel ik mij een rijk man als ik bij jullie vandaan kom, terwijl ik armer weg ga!
Ik vond het super en de personeel die mij geholpen had was super lief en klantvriendelijk dank jullie wel👌🏼👌🏼
Goed advies waarbij ruim de tijd werd genomen. Werden goed op ons gemak gesteld, ruime keuze. Proces erna ook goed en vlot verlopen. We werden goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden.
Fantastisch geholpen (door Sylvia). Persoonlijke aanpak. Zeer behulpzaam en nam alle tijd. Vervolgens was de levering ook snel, en de ring ziet er geweldig uit.
Goed geholpen met elke stap om de juiste verlovingsring voor mijn vriendin te kiezen. Super enthousiast en luistert echt naar je. Wij komen hier terug voor onze trouwringen.