123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Wij hebben via de nail en telefonisch contact gehad en een bestelling gerealiseerd. Ging prima met ook voldoende service en zorgvuldigheid naar ons toe.
Wij zijn heel fijn en professioneel geholpen zou jullie zeker aanraden bij vrienden en familie!
Fijne medewerker die uitstekend advies gaf en wederom erg tevreden over mijn aankoop.
Ik was mijn trouwring verloren die bij jullie vandaan kwam. Ik ben heel netjes en snel geholpen en binnen een paar weken had ik een nieuwe gesigneerde ring. Erg tevreden!
We zijn erg blij met zowel de ringen als de dienstverlening eromheen. Top!
Het was een zeer fijne en prettige ervaring en werden goed geholpen en namen echt de tijd voor ons
Het concept is goed, veel aanbod, snelle levertijden, mooie ringen. Echter is de manier van communiceren en het enthousiasme van de medewerkster die ons hielp erg tegen gevallen. De dame was erg gesloten, kort van stof en totaal niet enthousiast.
Wij zijn super fijn geholpen. Van te voren hadden we de website bekeken en inspiratie op gedaan. Op de locatie namen ze de tijd en gaf de verkoper goede adviezen. Er wert niks opgedrongen om iets te kopen of iets exstra te nemen. Het was een fijne ervaring.
De personen die ons hebben geholpen met het uitzoeken van de ringen en bij wie wij de ringen kwamen ophalen ( 2 verschillende personen) waren niet erg klantvriendelijk. Ze waren kort af, ongeïnteresseerd en hun toon was alles behalve enthousiast.
Miquel heeft ons goed geholpen. De winkel is prettig. Ringen zien er top uit.

Het enige echte minpuntje is dat het Steinberg-logo in de ring staat gegraveerd. Dit was ons vooraf in ieder geval niet duidelijk en doet af aan de sobere stijl van de ring.