123gold.nl
123gold.nl
Steinberg / 123gold Nederland is gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van trouwringen in diverse prijsklassen. Online bestellen kan via http://www.123gold.nl. In hartje Amsterdam en Rotterdam, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, kunnen onze Nederlandse klanten ter plaatse hun droomringen uitzoeken. De zeer exclusief ingerichte Trouwringen Centra presenteren trouwringen, verlovingsringen, diamanten en sieraden van 123gold en Steinberg Ringfabriek.

Mijn verloofde en ik zijn heel hartelijk ontvangen. Het personeel was vriendelijke n gastvrij. Verder zijn we super goed geholpen door ***. Het was echt een super mooie ervaring. Bedankt.
Ik werd geholpen in de vestiging in Rotterdam en ben zeer fijn en kundig geholpen door een nette dame.
Goed advies, goed op de hoogte gehouden van status bestelling
Het vriendelijke personeel, een aangename sfeer en goede service. Wij hebben goede en duidelijke informatie en advies gehad van ***, een heel leuke en spontane mevrouw. En wij zijn enorm blij met onze trouwringen. Dankzij ***. Bedankt voor u hulp.
Medewerkers in de winkel waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Echter, bij het kiezen van de trouwringen werd een datum afgesproken waarop de ringen gehaald konden worden. De ringen lagen er niet op die dag en Steinberg heeft geen contact met ons opgenomen hieromtrent.
professionele uitleg er werd ruim de tijd genomen om tot een keuze te komen
Wij waren 30 jaar getrouwd en wilde graag nieuwe ringen, die van mijn vrouw zat te strak, die van mij was al tijdje kwijt. Eerst online ringen bekeken maar omdat we onze maten niet goed wisten toch maar een afspraak gemaakt bij 123Gold in Amsterdam. Gelukkig maar want het was een fijne ervaring. Personeel inclusief bewaker (jullie weten wie we bedoelen) was vriendelijk en waardeerde een beetje humor, net als ons dus er was gelijk een klik! Ze zijn ervaren en hielpen ons dan ook meer dan uitstekend.
Ze probeerde ook niet de ringen duurder te maken maar juist mooi binnen ons budget te blijven en binnen die prijs ons te geven wat wij mooi vonden. Dus van ons een dikke pluim :-)
Bij het ophalen van de ringen weer dezelfde ervaring gehad, we gaan zeker nog is langs voor een cappuchino wanneer we in de buurt zijn. Genieten nog elke dag van onze ringen!!!!
***
Elke juwelier probeert winst te maken en dat is voor jullie geen uitzondering. Het belangrijkste verschil is toch wel dat ik het gevoel kreeg dat winst op de 2e plek komt en de voorkeuren van de klant op de 1e. Ik wil ook in het bijzonder mevrouw *** een shoutout geven. Deze dame heeft er voor gezorgd dat ik de meest ideale ring heb kunnen samenstellen en haar smaak is "impecable". Geef die dame een loonsverhoging, want hoe zij met klanten omgaat zorgt voor terugkerende klanten in de toekomst zoals mij. Mijn terugkeer en mijn doorverwijzing van vrienden en familie naar jullie toe zal gedeeltelijk beoordeeld worden op de vraag of zij daadwerkelijk een opslag heeft gekregen en ik ook kan terugzien in hoeverre jullie je werknemers waarderen.

Een ander belangrijk punt: het is fijn dat een beveiliger de deur opent zodat de klant dat niet zelf hoeft te doen. Maar ik kan mij alleen maar voorstellen wat voor nachtmerrie dat is voor de beveiliger zelf. Iedereen doet wat hij moet doen om geld te verdienen natuurlijk. Ik vind wel dat de beveiliger vaker weg moet kunnen gaan van de deur om weer even tot zichzelf te komen. Dergelijke werkzaamheden zijn mentaal zwaarder dan het lijkt en ik vind dat ook hij/zij af en toe weg moet kunnen lopen, los van wettelijk verplichte pauzes.

Maar nogmaals dit zijn slechts dingen die mij opvielen. Voor de rest zijn jullie echt toppers en is de kans groot dat ik mijn trouwring ook bij jullie zal aanschaffen.
Super goed geholpen en geadviseerd
Erg goed geholpen door de dame in de winkel in Amsterdam. Ik heb een verlovingsring gekocht en we hebben een leuk gesprek gehad over hoe ik mijn (inmiddels) verloofde ging vragen.