Certificaat

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Greetz
Greetz
-

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Nadat mijn bestelling tot twee keer niet werd afgeleverd op hetzelfde adres contact opgenomen. Via de telefoon 54 minuten in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken. Via de chat werd ik ook niet geholpen, want zodra ik het woord klacht noemde werd de chat beëindigd.
Cadeau niet geleverd en bloemen geknakt. Ze reageren dan met standaard bericht "oh wat vervelend, kun je ons meer informatie geven" en dat is het dan. Tip: ga niet met dit bedrijf in zee. In mijn geval 38€ door de gootsteen. Nooit meer Greetz.
Voor moederdag mijn schoonmoeder een bos bloemen en een kaartje toegezonden. Nu begrijp ik dat bloemen rond die tijd van het jaar wat duurder zijn, dat is geen probleem. Maar het 'boeket' wat toegezonden was voldeed bij lange na niet aan wat ik dacht te hebben besteld. In plaats van een boeket heeft mijn schoonmoeder 4 bloemen en een takje groen ontvangen, en dat voor de prijs van 25 euro, exclusief verzending en kaartje.
Bij contact met de klantenservice hierover werd mijn klacht niet serieus genomen, werd er kortaf, in slecht nederlands en lichtelijk geïrriteerd beantwoord en kon ze me, na veel aandringen, 5 euro tegoed doen.
Hoewel de chatfunctie van de klantenservice van Greerz ruimte lijkt te geven voor feedback op je gesprek was dit, nadat ik had aangegeven dat ik ontevreden was met de kwaliteit van het gesprek, niet mogelijk.

Ik zou willen dat dit mijn eerste slechte ervaring was maar ik heb vaker gehad dat kaarten en bloemen niet bezorgd werden en ik heb zelf een keer, in plaats van mijn eigen bestelde kerstkaarten, de voorgeschreven en gepersonaliseerde kerstkaarten van iemand anders binnen gekregen.

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar het is me nu wel heel vaak overkomen bij Greerz wat er voor zorgt dat dit de laatste keer was dat ik daar iets heb besteld.
Kaart en cadeau voor Moederdag. Krijg bericht dat het is afgeleverd, maar niets is aangekomen. Nooit meer
Boeket plus kaart besteld voor moederdag.
Zogenaamd bij buren geleverd.
Maar geen huisnummer gekregen.
Dus waar is mijn boeket en kaart van bijna 42 euro gebleven?
Mijn schoonzus krijgt een lintje, Wij kunnen er niet bij zijn. Ik stuur een kaart met de bezorgdatum ruim na het uitreiken van de Koninklijke Onderscheidingen. Wat gebeurt er: de kaart wordt de dag voor lintjesdag al bezorgd. HELE VERRASSING IS VERKNALD. Klantenservice gebeld, de manager gesproken. En wat doen ze? Ik kon het bedrag terug krijgen. (wat ik niet gehad heb) en op mijn uitdrukkelijk bezoek zouden ZIJ hun excuses aanbieden. Komt het zelfde kaartje nog eens met daarop “oeps te vroeg bezorgd”. Deze sukkels bij Greetz snappen niet hoe een stomme actie ze hebben gedaan. Zeer kwalijk en totaal geen begrip van hun kant. ECHT ONBETROUWBAAR. NOOIT MEER GREETZ.
Slechte service ontrouw in klanten. Het lijkt wel een robot die dezelfde verhaal herhaalt zonder te kijken wat er echt aan de hand is. Zal hier ook nooit meer bestellen. Want als de pakket en inhoud kapot is dan zijn de foto's niet genoeg. Verschikkelijke site en klantenservice!!
Op 15 april zijn goede vrienden van mij getrouwd. Voor deze bijzondere gelegenheid had ik via Greetz een feestelijke ballon met een persoonlijke kaart besteld, iets speciaals om hen te verrassen op hun grote dag. Helaas bleek bij bezorging dat er alleen een kaartje in de doos zat. De ballon, het belangrijkste onderdeel van het cadeau, waren ze gewoon vergeten. Hoe kun je bij een trouwcadeau zo’n enorme blunder maken?

Maar goed, fouten kunnen gebeuren. Alleen: probeer dan maar eens contact te krijgen met Greetz. Na 30(!) minuten in de wachtrij via de chat eindelijk iemand te pakken gekregen. En wat krijg je aangeboden? Ze sturen de ballon alsnog op (de verrassing is dan natuurlijk compleet weg), geven een compensatie van €2,50 en voegen een "excuuskaartje" toe. Ik had bijna €30 betaald, voor iets wat totaal zijn waarde verloor op het moment dat het niet op tijd aankwam.

Ik heb nog gevraagd of ze voor het bruidspaar iets extra’s konden doen om het goed te maken, maar dat werd afgescheept met enkel dat kaartje. En dan kreeg ik ook nog de vraag of ik akkoord ging met deze oplossing – alsof ik nog een echte keuze had.

Ik ben absoluut geen fan van slechte recensies schrijven, maar hoe Greetz hiermee omgaat is ronduit schandalig. Dit was een belangrijk moment, en ze hebben het verpest. Voor mij nooit meer Greetz!
Bij een bestelling van bloemen stond gratis vaas !
Voor mij is gratis dus gratis, maar helaas niet bij Greetz, je moet een code meegeven VAAS.
Greetz was echt mijn favoriete website voor kaartjes en kadootjes maar de laatste 3 bestellingen zijn gewoon niet geleverd maar wel betaald en het lijkt alsof alles goed is gegaan maar de pakketten komen gewoon niet aan. Bij 3 verschillende adressen en woonplaatsen ook dus daar heeft het niets mee te maken. Jammer maar ik ga op zoek naar een andere

Loading...

Het eKomi zegel