Certificaat

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Greetz
Greetz

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Bestelling geplaatst voor de verjaardag van de dochter.
Eerst krijg ik een bericht dat het pakket is vertraagd, daarna werd het een dag later, daarna enkele dagen niks meer om dan toch 5 dagen later afgeleverd te worden. Pakket nooit gevonden. Geen reactie op 3 mails, chatbots werken niet, nummer buiten gebruik. Dit bedrijf zijn regelrechte afzetters, mijn advies; niets bestellen!!!
Besteld met de bezorgdatum die tijdens het bestellen werd getoond, een week van tevoren. Daarna kreeg ik ineens een veel latere leverdatum die ik nooit had gekozen — te laat, waardoor ik niets meer aan de kaart had. De klantenservice beloofde eerst dat ze contact zou opnemen om het terug te betalen, maar daar kwam vervolgens niets van. Bij de volgende agent kon het opeens helemaal niet meer. Zwabberende communicatie en geen enkele oplossing. Voor €9 ben ik een klant kwijt.
Ik bestel een cadeau en kaartje 5 dagen voor leveringsdatum. Ik zie in de bevestiging pas een foutje staan wat betreft het huisnummer. Gelijk contact opgenomen met Greetz. Als het nog niet in productie is kunnen ze een link via de mail sturen voor correctie. Geldt niet als de bezorgdatum de volgende dag is. Dat snap ik maar 5 dagen ervoor kan ook niet is het antwoord het is al in productie. Heb net 5 minuten ervoor de bestelling gedaan. Zet het dan niet op jullie site . Slechte service zeer klantonvriendelijk! Jullie maken zeker nooit een foutje!
Wat een verschrikkelijk en empathieloos bedrijf. Wij hebben bloemen en een kaart besteld voor een condoleance (ordernr: 26146GLE5RW). Per ongeluk hadden we huisnummer 10 i.p.v. 90 ingevuld. Onze fout, kan gebeuren. Greetz mailde dat we binnen 2 dagen het juiste adres moesten doorgeven om de levering door te zetten. Dit heb ik DIRECT gedaan.

Wat volgt is een opeenstapeling van blunders. Greetz blijft tot drie keer toe naar het foute adres rijden omdat ze de mailwisseling intern niet verwerken. Vandaag heb ik DRIE keer aan de telefoon gehangen. Vanochtend werd er nog glashard beloofd dat het vandaag goed geleverd zou worden. Niet dus.

Toen ik weer belde, werd er aangeboden het opnieuw te versturen. Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg een bevestiging waarin WÉÉR het foute adres staat. Toen ik direct nóg een keer belde om dit aan te geven, kon het ineens niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.

Het gaat hier om een condoleance! Door het totale amateurisme en de loze beloftes van Greetz staan wij nu met lege handen bij een sterfgeval. Schandalig hoe er met klanten en met dit soort gevoelige situaties wordt omgegaan. Hier bestellen wij NOOIT meer wat. Pas op met dit bedrijf als je bestelling belangrijk is!
Een ballon en kaart willen bezorgen op de 40ste verjaardag van mijn zusje. Pakket zou vrijdag bezorgd worden. Eerst een tijdvak tussen 10 en 12, daarna tussen 12 en 22.00 uur. Mijn zusje heeft hele dag gewacht; geen pakket! zaterdag weer melding dat het bezorgd wordt tussen 9 en 11.00 uur; daarna weer tussen 12 en 22.00 uur. weer geen pakket, zondag hetzelfde verhaal! Vandaag wordt het weer bezorg...hahaha...nou ben benieuwd...ik heb Greetz gebeld en gezegd dat ik mijn geld terug wilt, bezorgen heeft geen zin, verjaardag al voorbij en geen verrassing en kaart voor mijn zusje. Ze willen de bezorging vandaag afwachten....belachelijk gewoon. vaste klant en nu deze service....bestel nooit meer wat bij ze!!!! beter Hallmark..service 10x beter!!
Bestelling wordt gewoon in de centrale hal gezet van het appartement complex, iedereen had het pakket zo mee kunnen nemen.
Dus ik raad het niemand aan om bij hun nog iets te bestellen en te laten bezorgen
Eerder al mijn zoon die zijn vriendin wilde verrassen, hij betaalde extra voor goede timing met Valentijnsdag. Bestelde ruim op tijd maar pakketje bleef anderhalve week zoek. Zelf vorige week om op een specifieke dag te bezorgen maar het is er nog niet. Nog 1 verjaardagskaart voor mijn moeder komende donderdag, ook vorige week besteld, we zullen zien. Maar het is mijn laatste order geweest.

Ik beveel het niet aan.

Met name het extra betalen voor bezorging op een dag die je wil is ordinaire geldklopperij: het bedrijf doet niet wat ze belooft. En als je er extra geld voor vraagt mag je ook niet de bezorgdienst de schuld geven.
Kadobestelling gedaan en betaald. Zou dag later worden geleverd ivm verjaardag. Niet geleverd. Zending blijkt zoekgeraakt? Klantenservice alleen via chat. Pas na 45 minuten antwoord! Ben je al jaren een trouwe klant, krijg je alleen te horen "dat het heel vervelend is en ze alles doen om service te verbeteren". Dat was het. Geld terug, idee kado verpest en niets voor verjaardag. Bedankt Greetz voor deze fijne opstelling en ook maar enige vorm van compensatie. (niet dus) Nee nooit meer. is al de zoveelste keer dat niet op tijd wordt geleverd of weg is.

Goed alternatief:
Hallmark (heeft mijn vriendin account) Top bedrijf! Absolute aanrader!
Doe doen teminste wat ze beloven!
Ik ben altijd zeer content met de service van Greetz en het gemak van bestellen. Echter de bezorging laat de laatste tijd echt te wensen over! Ik betaal extra voor een exacte datum voor aflevering en nog wordt het iedere x te laat bezorgd. Wat is er aan de hand?!
Een pakket besteld voor moederdag, ruim op tijd. Totale kosten 45 euro. Op de dag zelf geen bericht, noch terugkoppeling. Blijkt ‘s Avonds laat dat het pakket is teruggestuurd, de dag voor bezorging. Zonder bericht, melding oid. Contact met klantenservice is nog slechter dan slecht. Terugbetaling wordt toegezegd, maar komt niet. Sterker nog; 23 euro wordt in mijn account als tegoed opgenomen. 22 euro minder dan het pakket gekost heeft

Loading...

Het eKomi zegel