Certificaat

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Greetz
Greetz
-

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Woensdag 9 juli jl een bestelling gedaan bij Greetz, een ballon met een kaart om iemand te verrassen op maandag 14 juli 2025. Gisteren einde dag een bericht gekregen dat de bestelling is overgedragen aan de vervoerder. Tot Vanmiddag 14.15 uur heeft er bij track en Trace gestaan dat de bestelling vandaag 14 juli 2025 tussen 8 en 10 bezorgd zou worden, Om 14.15 uur veranderde dat ineens in het bericht dat de bestelling door externe omstandigheden niet kan worden bezorgd vandaag en dat het een werkdag later wordt. M.i. heeft Greetz de bestelling dan toch echt te laat aangeleverd bij de vervoerder. Als compensatie willen ze de verzendkosten vergoeden maar wat mij betreft hoeven ze de hele bestelling niet meer te bezorgen, is mosterd na de maaltijd, is zijn doel voorbij geschoten. Geen Greetz meer voor mij. Heel jammer dit!
Maar nu…… nooit meer!

Je kunt je als bedrijf niet blijven verschuilen achter het feit dat je bezorger meer dagen nodig heeft.
Geef op je website aan dat de bezorgdatum dan niet gehaald kan worden…

Heel jammer
Ik had een kaart en foto gemaakt voor de verjaardag van mijn kleinzoon, 3 jaar. 2 weken geleden al besteld en aangegeven dat de kaart op de 18e geleverd moet worden. Ik krijg de dag ervoor nog een mail van Greetz dat de kaart de 18e afgeleverd zou worden, echter op de 18e kijk ik bij de track en trace en wordt gezegd dat de bestelling vertraagd is, sterker nog, nog niet eens gesorteerd !! Geen kaart van oma en opa dus.
Voor onze 32e trouwdag wilde ik een aardigheidje regelen voor mijn vrouw. Collega’s waren positief over Greetz en het leek me wel makkelijk.

Daarop een leuke trouwfoto ingescand en die een plekje gegeven op het digitale kaartje. Bloemetje erbij besteld en ik dacht dat ik het perfect had geregeld.

Op die bewuste 28e Mei j.l. lag er een kadootje voor mij op tafel. Mijn favoriete aftershave. “Jouw attentie wordt straks bezorgd” zei ik met een knipoog. Mijn vrouw knikte en zei: “leuk, ik ben benieuwd”. De uren verstreken maar er werd maar niets bezorgd. Keer op keer naar het raam gelopen maar er was geen bezorger te bekennen. Keer op keer onze Ring deurbel gecheckt maar niemand die naar onze voordeur toeliep. Het was al bijna 20:00 uur en mijn vrees leek uit te gaan komen. Geen attentie hebben voor je vrouw op je trouwdag.

Uiteindelijk werden de kaart en het bloemetje op 30 Mei bezorgd. 2 dagen te laat! De doos was ook nog eens gedeukt en er bleek ook nog eens bijna geen water meer in het plastic vaasje te zitten waardoor de stengels van de bloemen droog hadden gestaan. Wat een waardeloze bedoening!!!

Meteen een email gestuurd naar Greetz maar prompt daarop kreeg ik een automatisch gegenereerd mailtje terug dat je enkel via de chat contact met ze kon opnemen. Dat maar gedaan. Je komt dan in een wachtrij terecht en na meer dan 1 uur kwam ene Melvin in de chat.

Hem het verhaal verteld en aangegeven dat ik uiterst teleurgesteld was door de veel te late levering. Melvin kon zich niet inleven in de ontstane situatie, maar hij wilde de verzendkosten ter hoogte van € 6,49 terug overmaken. Pardon? Ik heb ruim € 32 betaald en dankzij jullie heb ik geen leuke 32e trouwdag gehad. Jammer dan, maar dit was alles dat hij eraan kon doen.

Onnodig te vermelden dat ik nooit niet meer iets zal bestellen bij Greetz. Als je een fout maakt, neem dan je verantwoordelijkheid en compenseer die dan. Wat een aanfluiting daar bij Greetz.
Meerdere malen kaart met cadeaus verstuurd. Iedere keer raak. Niet geleverd. Nu weer meer dan 21 euro kwijt. Niets geleverd. Krijg mailtje we willen het goedmaken met 1 gratiskaartcode.

Mailen, chatten. Geen daadkracht, geen afhandeling van klachten of geld terugstorten zonder de levering.

Alweer 8 dagen bezig en geen resultaat.

Nooit je geld aan geven. Nep bedrijf met nep beloftes. Geld incasseren en niet leveren.
Nadat mijn bestelling tot twee keer niet werd afgeleverd op hetzelfde adres contact opgenomen. Via de telefoon 54 minuten in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken. Via de chat werd ik ook niet geholpen, want zodra ik het woord klacht noemde werd de chat beëindigd.
Cadeau niet geleverd en bloemen geknakt. Ze reageren dan met standaard bericht "oh wat vervelend, kun je ons meer informatie geven" en dat is het dan. Tip: ga niet met dit bedrijf in zee. In mijn geval 38€ door de gootsteen. Nooit meer Greetz.
Voor moederdag mijn schoonmoeder een bos bloemen en een kaartje toegezonden. Nu begrijp ik dat bloemen rond die tijd van het jaar wat duurder zijn, dat is geen probleem. Maar het 'boeket' wat toegezonden was voldeed bij lange na niet aan wat ik dacht te hebben besteld. In plaats van een boeket heeft mijn schoonmoeder 4 bloemen en een takje groen ontvangen, en dat voor de prijs van 25 euro, exclusief verzending en kaartje.
Bij contact met de klantenservice hierover werd mijn klacht niet serieus genomen, werd er kortaf, in slecht nederlands en lichtelijk geïrriteerd beantwoord en kon ze me, na veel aandringen, 5 euro tegoed doen.
Hoewel de chatfunctie van de klantenservice van Greerz ruimte lijkt te geven voor feedback op je gesprek was dit, nadat ik had aangegeven dat ik ontevreden was met de kwaliteit van het gesprek, niet mogelijk.

Ik zou willen dat dit mijn eerste slechte ervaring was maar ik heb vaker gehad dat kaarten en bloemen niet bezorgd werden en ik heb zelf een keer, in plaats van mijn eigen bestelde kerstkaarten, de voorgeschreven en gepersonaliseerde kerstkaarten van iemand anders binnen gekregen.

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar het is me nu wel heel vaak overkomen bij Greerz wat er voor zorgt dat dit de laatste keer was dat ik daar iets heb besteld.
Kaart en cadeau voor Moederdag. Krijg bericht dat het is afgeleverd, maar niets is aangekomen. Nooit meer
Boeket plus kaart besteld voor moederdag.
Zogenaamd bij buren geleverd.
Maar geen huisnummer gekregen.
Dus waar is mijn boeket en kaart van bijna 42 euro gebleven?

Loading...

Het eKomi zegel