Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 134 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1349

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Ik ben erg tevreden over het bord dat wij besteld hebben. Ik had van tevoren een aantal vragen en werd snel en goed geholpen via de chat.
    Het bord is prachtig en werd snel en goed verpakt geleverd.

op 29.11.2019 om 20:30 uur

10 / 10

Snelle levering top verpakt en simpel te installeren

op 26.11.2019 om 18:42 uur

8 / 10

Product en snelheid van verwerken van de bestelling was uitstekend.De gekozen bezorging bedrijf had netjes gebeld toen bleek dat wij niet aanwezig waren. (ik heb track en trace gemist doordat email in mijn spam box terecht kwam). Nieuwe afspraak gemaakt met wat "norse" planning man van de bezorgbedrijf. Echter: de super zware en grote whiteboard was onder de trap achtergelaten. Het was uiteraard fijn geweest om de pakket tot deur (lees: verdieping 2) te afleveren.

op 25.11.2019 om 16:59 uur

10 / 10

Top service. Binnen 24 uur geleverd!

op 21.11.2019 om 21:12 uur

8 / 10

Bestelling makkelijk op te geven. Levering zoals beloofd. Inhoud volledig en volgens bestelling.
    Prima!

op 21.11.2019 om 08:12 uur

8 / 10

Keurige verwerken en afhandeling van de order. Binnen een werkdag geleverd.

op 13.11.2019 om 18:17 uur

10 / 10

producten zijn naar wens, bezorging was een 10/10 volgende dag al binnen in de ochtend!

op 11.11.2019 om 19:13 uur

8 / 10

Vriendelijke bezorger. Tevreden over het whiteboard zelf, helemaal prima.

Minder tevreden over de kwaliteit van de stiften: na 1 dag begint een stift al leeg te raken + het drukwerk (streepjescode, tekst) op de stift geeft af op je handen. Toekomstige stiften zal ik helaas bij een andere partij inkopen.

op 08.11.2019 om 13:30 uur

Snelle levering, goede kwaliteit

op 06.11.2019 om 14:48 uur

10 / 10

Geweldige service via telefoon en supersnelle levering!
    Echt zeer goed!!

Met vriendelijke groet,
    ***

op 31.10.2019 om 19:16 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International