Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.4  /  10

Gemiddelde van 130 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1587

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Fijne klantenservice die accuraat vragen heeft beantwoord. Keurig ingepakt binnengekregen. Mooie kwaliteit.

op 15.10.2021 om 12:13 uur

10 / 10

bestelling werd vlot geleverd en was netjes verpakt geen te grote dozen zoals je bij andere tegenkomt gewoon perfect .

op 07.10.2021 om 14:43 uur

10 / 10

Prachtig whiteboard van hoge kwaliteit en supersnel geleverd.

op 06.10.2021 om 16:22 uur

10 / 10

Naast de ruime keuze op de website en de gemakkelijke wijze van bestellen is het product ook nog eens razendsnel geleverd in een degelijke verpakking.

op 01.10.2021 om 17:07 uur

10 / 10

Tevreden met de projectiescherm, binnen 2 werkdagen geleverd !

op 29.09.2021 om 18:37 uur

10 / 10

Ik had al een paar jaar dezelfde papierversnipperaar, maar ging de laatste tijd wat moeizamer rond, en moest steeds het papier uit de messen verwijderen. Ik heb nu weer dezelfde, en hoop ook van deze PS200 lang plezier te hebben!

op 21.09.2021 om 15:51 uur

6 / 10

bestellen via de site ging makkelijk, levering ging snel.
    Doos was open gemaakt voor het toevoegen van mee bestelde wisser + boardmarkerset maar deze set zat er echter niet bij. Zojuist SAM geïnformeerd en ik vertrouw erop dat deze morgen worden na geleverd.

op 20.09.2021 om 21:11 uur

10 / 10

Meteen de volgende dag geleverd en het bestelde klopte.

op 14.09.2021 om 08:34 uur

8 / 10

De pakketten met letters zouden beter samengesteld moeten worden want sommige gangbare letters zitten er te weinig in .Waardoor ik 4 pakketten heb moeten kopen en andere letters die je bijna nooit gebruikt heb je er veel te veel van

op 09.09.2021 om 19:40 uur

10 / 10

Zeer snelle levering, mooi product. we zijn er blij mee

op 08.09.2021 om 12:31 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International