Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 126 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1356

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

8 / 10

Mooi whiteboard; snel en goed verpakt geleverd; de bijgeleverde instructie voor het ophangen mag wel wat uitgebreider; de klantenservice was vervolgens prima.

De oogjes bleken de tweede optie voor ophangen in landscape.
    Dat was ons niet duidelijk.

op 22.01.2020 om 11:44 uur

alles was prima.

op 19.01.2020 om 13:22 uur

10 / 10

Sneller dan het geluid... goede service via chat gehad. En de prijs was uitstekend.

op 17.01.2020 om 23:40 uur

2 / 10

De letters pasten niet op mijn letterbord. Ik moest de bestelling dus retourneren. Hier heb ik vervolgens *** voor moeten betalen. Dit vind ik echt belachelijk veel!
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat de letters niet op uw elders gekochte letterbord pasten. Om deze nare ervaring misschien te verzachten, kunnen wij u bij uw nieuwe bestelling misschien tegemoet komen. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, SAM online stores

op 09.01.2020 om 15:14 uur

6 / 10

heb een glazen white-board gekocht. eigenlijk een blackboard (kleur zwart)
    Het bord zou geschikt zijn voor magneten. Echter dit is heel zwak. Normale magneten die je in de winkel koopt blijven net hangen; maar met papier ertussen zeker niet. we hebben hier ook sterkere magneten en zelfs deze blijven maar net hangen.
    Nu ik het na de aankoop nakijk staat het wel bij de info tekst, niet gelezen helaas..

Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat u dit pas achteraf heeft gelezen. Wij hebben hele sterke magneten in ons assortiment, die perfect samengaan met het glasbord. Omdat wij het zo vervelend vinden dat u het pas achteraf is opgevallen, willen wij u korting aanbieden op de magneten, mocht u ervoor kiezen deze bij ons aan te schaffen, willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, SAM online stores

op 30.12.2019 om 08:48 uur

snelle service, prima product

op 28.12.2019 om 12:48 uur

10 / 10

We zijn uiterst tevreden en een snelle levering.PRIMA.

op 15.12.2019 om 15:42 uur

10 / 10

Ik ben erg tevreden over het bord dat wij besteld hebben. Ik had van tevoren een aantal vragen en werd snel en goed geholpen via de chat.
    Het bord is prachtig en werd snel en goed verpakt geleverd.

op 29.11.2019 om 20:30 uur

10 / 10

Snelle levering top verpakt en simpel te installeren

op 26.11.2019 om 18:42 uur

8 / 10

Product en snelheid van verwerken van de bestelling was uitstekend.De gekozen bezorging bedrijf had netjes gebeld toen bleek dat wij niet aanwezig waren. (ik heb track en trace gemist doordat email in mijn spam box terecht kwam). Nieuwe afspraak gemaakt met wat "norse" planning man van de bezorgbedrijf. Echter: de super zware en grote whiteboard was onder de trap achtergelaten. Het was uiteraard fijn geweest om de pakket tot deur (lees: verdieping 2) te afleveren.

op 25.11.2019 om 16:59 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International