Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.4  /  10

Gemiddelde van 126 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1386

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Snelle bevestiging, pakbon, duidelijke factuur en hoe betaald. Meteen een traceercode. De volgende dag netjes verpakt afgeleverd.

op 07.04.2020 om 17:18 uur

10 / 10

Zeer snelle levering. Uitstekende kwaliteit van de geleverde producten.

op 07.04.2020 om 17:04 uur

10 / 10

Uitstekend geregeld en een prima kwaliteit.

op 03.04.2020 om 17:41 uur

6 / 10

Heb een "pro" whiteboard gekocht, maar ben teleurgesteld met de kwaliteit. Markers die ik ook meebesteld had, zijn niet goed uit te vegen met de standaard wisser die ik ook meebesteld heb. Dit wordt zelf nog moeilijker als je de marker langer laat staan.
    Overall een matige indruk van de kwaliteit, zou dit bedrijf niet aanbevelen tov andere competitie

op 03.04.2020 om 15:48 uur

10 / 10

Zeer tevreden over de snelle service en daarmee levering! Bovendien is de kwaliteit top en was de verpakking van het whiteboard afdoende beschermend voor eventuele schade!

Wat miste, maar wat waarschijnlijk bij de bezorgservice en niet bij SAM ligt was de notificatie van bezorging/track en trace code die ik niet heb ontvangen. Verder kan er nog een verbetering worden gemaakt in de handleiding door daar ook de afstanden van bevestigingspunten op te vermelden, zodat die denkstap niet meer door de klant zelf gemaakt hoeft te worden. Ook denk ik dat wanneer er bij aanschaf van een whiteboard een korting zou worden aangeboden op accessoires (stiften etc.), ik daar wel gebruik van had gemaakt.

Al met al zijn de tips peanuts bij de service kwaliteit van SAM! Wat mij betreft zeker een aanrader voor betrouwbare levering en kwaliteit.

op 01.04.2020 om 14:24 uur

10 / 10

Het whiteboard hangt stevig aan de muur met de bijgeleverde montagemiddelen en is van goede kwaliteit. De bijgeleverde magneetjes en stiften zijn ook ronduit prima. Bord en accessoires zat ook mooi compact ingepakt. En het geheel was geeneens heel duur. Bestelling was wel een dagje later dan gepland, maar dat is niet meer dan logisch in deze tijden van Corona.

op 26.03.2020 om 22:40 uur

10 / 10

Super snel in huis en ziet er goed uit! Bedankt

op 20.03.2020 om 12:54 uur

10 / 10

Goede prijs voor product. Net product. Goed geleverd, op de eerste verdieping in de goede kantooruimte. Prefect,

op 18.03.2020 om 19:48 uur

8 / 10

Prima prikbord, bezorgtijd kwam niet overeen met werkelijkheid.
    Verder zou de uitleg wel wat duidelijker kunnen, maar het is wel een mooi eindresultaat.

op 16.03.2020 om 18:43 uur

10 / 10

Alles is naar tevredenheid afgehandeld

op 16.03.2020 om 17:18 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International