Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9  /  10

Gemiddelde van 64 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1647

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Prima letterbord, snelle levering.

op 23.09.2022 om 16:58 uur

10 / 10

Heel blij met de kwaliteit van de whiteboard. Makkelijk op te hangen, exact wat ik nodig heb.

op 29.08.2022 om 02:30 uur

10 / 10

Ik heb een groot whiteboard besteld en de levering was binnen twee dagen. Het pennenbakje was beschadigd en na één mailtje werd er gelijk een nieuw bakje gestuurd. Ik ben er blij mee!

op 18.08.2022 om 07:40 uur

10 / 10

Whiteboard besteld bij Whiteboards.nl. Mooi whiteboard en snel geleverd. Ik kan dit aanraden.

op 03.08.2022 om 12:43 uur

6 / 10

DE PINS voor prikbord. ze waren groter dan ik dacht, maar dat heb ik dan zelf verkeerd beoordeeld
    ik dacht 4 cm totaal dus incl. de prikker

op 14.07.2022 om 17:20 uur

6 / 10

het is jammer van zo duur bord dat er veegege en stiften bij zitten

op 29.06.2022 om 13:18 uur

10 / 10

Duidelijke site en snelle correcte levering. Product goede kwaliteit.

op 28.06.2022 om 07:22 uur

Snelle levering.
    Binnen twee dagen in huis
    Goed verpakt ter voorkoming van schade.

op 24.06.2022 om 13:48 uur

10 / 10

Heerlijk snel en ongecompliceerd bestelproces, snelle levering. Alles goed!

op 22.06.2022 om 18:14 uur

10 / 10

Mooi product: het bestelde magnerische krijtbord, snelle levering en goed verpakt.

op 14.06.2022 om 17:20 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International