Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 141 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1567

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

8 / 10

ik ben zeer tevreden over het projectiescherm.
    ophanging ging soepel, tevens de op en neer
    bewegingen. Prima product
    ***

op 30.07.2021 om 11:12 uur

10 / 10

Mooi prikbord, snelle levering.
    Minpuntje is dat Post NL de bestelling niet thuis heeft afgeleverd maar bij een servicepunt. We waren thuis en er is niet aangebeld. Dat is zeker te melden aan Post NL.

op 21.07.2021 om 16:04 uur

8 / 10

Alles keurig en vlot gegaan. Goed geadviseerd via de chat. Kortom; prima service.

op 20.07.2021 om 21:00 uur

10 / 10

Prima service, snelle levering, mooi product !

op 16.07.2021 om 16:19 uur

8 / 10

Prima levering, geen enkel probleem ondervonden.

op 15.07.2021 om 12:30 uur

10 / 10

Great product, easy to use

op 12.07.2021 om 21:36 uur

10 / 10

Keurig afgehandeld en volgende dag bezorgd. Het whiteboard dat ik besteld had overtrof mijn verwachting: inclusief stiftenbakje, chique lijst eromheen en bevestigingsmateriaal voor ‘onzichtbaar’ bevestigen.

op 12.07.2021 om 17:14 uur

10 / 10

Het was artikel gemakkelijk te bestellen. En de postbode bracht het bestelde op de afgesproken dag en tijd.
    Perfect.

op 12.07.2021 om 16:24 uur

Supersnelle levering binnen 20 uur

op 12.07.2021 om 12:41 uur

8 / 10

Whiteboard is prima. Ik vraag me alleen sterk af de excessieve hoeveelheid verpakkingsmateriaal echt nodig is. En zo ja, waarom geen karton ipv piepschuim? Een collega van me verwoordde het zo: Nu bij aankoop van ** euro piepschuim, een whiteboard kado!

op 12.07.2021 om 10:33 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International