Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 96 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1634

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

8 / 10

Prima Whiteboard. Voor mij de goede afmeting en een handig standaardje erbij. Er is ook een handig veegstiftje bij toegevoegd. Die kan je op de achterkant bewaren want er zit een magneetje in. Het veegstukje had van mij wel ietsje breder gemogen, maar het werkt verder wel goed. Levering was op tijd en hij kon door de brievenbus.

op 16.05.2022 om 15:07 uur

10 / 10

Zo besteld en keurig verpakt bezorgd. Ik werd zelfs de de bezorger gebeld of hij het bij de buren mocht afgeven.

op 13.05.2022 om 16:19 uur

10 / 10

Whiteboard voor mooie prijs. Aanrader. Whtieboards.nl bedankt.

op 11.05.2022 om 17:33 uur

2 / 10

Service is prima zolang je niets wil retouren of ruilen. Om een verkeerd gekozen projectiescherm te ruilen moesten wij ***,- euro betalen voor de retour. Dat is een veel te hoog bedrag voor een retour/ruiling. Uiteindelijk hebben we besloten om het scherm maar te houden. Het scherm waarvoor we hem wilde ruilen kopen we echter niet meer bij dit bedrijf.

op 04.05.2022 om 13:13 uur

10 / 10

Voor het kopen van een magnetisch whiteboard zonder zichtbare bevestiging had ik wat vragen. Telefonisch werd ik snel en adequaat geholpen. De dag erna was het product al binnen en gemonteerd.

op 27.04.2022 om 18:55 uur

8 / 10

Snelle service en bezorging!

op 20.04.2022 om 08:58 uur

10 / 10

Goed whiteboard. Snel geleverd en prima prijs. Whiteboards.nl is een aanrader.

op 18.04.2022 om 20:06 uur

10 / 10

Excellent product and timing delivery.

op 18.04.2022 om 16:14 uur

10 / 10

Goede service en hele snele levering!

op 29.03.2022 om 18:38 uur

10 / 10

Volgens afspraak de volgende dag geleverd. Goederen in goede staat ontvangen. Was prima ingepakt met piepschuim en karton, zodat met stoten het boord niet kon beschadigen.

op 29.03.2022 om 17:53 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International