Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 124 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1473

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

perfect, duidelijk en precies volgens verwachting

op 27.11.2020 om 10:29 uur

8 / 10

voldoet aan de verwachting, zijn er erg blij mee

op 24.11.2020 om 21:50 uur

6 / 10

Video om het geheel te monteren bestaat niet. Er zou een betere beschrijving van montage bij mogen, een papieren mal zou ook goed geholpen hebben!

op 24.11.2020 om 17:12 uur

10 / 10

Snelle levering. Geweldige kwaliteit voor de prijs. Ophangen van Glassdoor wel met (4) keilbouten gedaan om zeker te zijn dat ie niet van de muur komt vallen heb wel 4 gaten van de ophangbeugel iets moeten uitboren.
    Super tevreden en werkt TOP.

op 24.11.2020 om 08:32 uur

10 / 10

Gemakkelijk bestellen en vlotte levering

op 18.11.2020 om 14:02 uur

10 / 10

alles zoals verwacht, top!

op 17.11.2020 om 23:40 uur

10 / 10

Goed geholpen en snel geleverd. Niets op aan te merken.

op 17.11.2020 om 15:03 uur

8 / 10

Vlotte bestelling en aflevering. Ik had nog een vraag over de montage en die werd vlot afgehandeld

op 14.11.2020 om 17:39 uur

10 / 10

Snelle levering na bestelling.
    Ik kreeg van een besteld artikel de verkeerde kleur toegestuurd.Na een mail is dit super snel opgelost.
    Top service

op 12.11.2020 om 20:54 uur

10 / 10

Bestelling werd snel en perfect uitgevoerd. Het artikel was goed ingepakt.
    Geen enkel punt van aandacht.

op 08.11.2020 om 09:29 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International