Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 54 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1663

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

2 / 10

De bestelde ophangsets met referentie aan een bepaald type bord zijn een aanfluiting. Je ziet op de website alleen een doosje, niet wat je krijgt. Als je het doosje na ontvangst open maakt blijkt het niet te passen bij het type bord. Helaas is het goedkope troep.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Beste klant, wat vervelend dat u niet tevreden bent met het ophangset. Ik zie dat u het verkeerde ophangset besteld heeft. Als u kontakt opneemt met onze klantenservice gaan we u het juiste ophangset toesturen.

op 22.01.2023 om 22:06 uur

10 / 10

bijzonder tevreden met mijn bestelde beamerscherm, levering ging correct en op tijd. Website is dik in orde en prijs kwaliteitsverhouding is prima, volgende keer zou ik er zo weer bestellen

op 13.01.2023 om 13:37 uur

10 / 10

Mooi whiteboard voor een goede prijs. Snel geleverd. Ik zou whiteboards.nl aanraden. Alles goed geregeld.

op 06.01.2023 om 18:45 uur

10 / 10

Zeer snel geleverd zoals het op de site vermeld staat en nog zonder beschadigingen ook top

op 05.01.2023 om 11:58 uur

10 / 10

Vlot en netjes geleverd. Mooi whiteboard, goed verpakt.

op 04.01.2023 om 23:08 uur

8 / 10

****** heeft goed met me gecommuniceerd over de Post NL, en heeft ze direct aangesproken alleen het euvel is helaas niet opgelost, mijn pakket is nog steeds niet geleverd.
    Post NL is geen betrouwbare partner helaas om mee samen mee te werken, zie mijn history afgelopen 6 dagen

op 15.12.2022 om 09:20 uur

10 / 10

Snel, correct en goede prijs kwaliteitsverhouding

op 09.12.2022 om 07:01 uur

Snel en keurig geleverd

op 06.12.2022 om 19:33 uur

10 / 10

Prima product en een goede prijs + snelle levering.
    Al meerdere schermen gekocht en altijd prima kwaliteit

op 04.12.2022 om 11:33 uur

10 / 10

alles was geheel naar wens

op 02.12.2022 om 14:59 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International