Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 146 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1335

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Snel geleverd en in nette verpakking. Product werkt prima en niet duur

op 09.10.2019 om 20:29 uur

10 / 10

Goede kwaliteit producten en een snelle levering!

op 07.10.2019 om 11:53 uur

10 / 10

Bestelde prompt geleverd, goed verpakt en artikel naar verwachting.

op 03.10.2019 om 17:04 uur

10 / 10

Bestelling is binnen een dag afgeleverd. Prima verpakt met niet te veel en niet te weinig verpakkingsmateriaal.

op 27.09.2019 om 09:20 uur

10 / 10

Supergave producten, mooi design, praktische toepassingen en gedegen installatie systeem en professioneel verpakt en verzonden. Volgende keer 100% zeker weer bij jullie bestellen!

op 26.09.2019 om 13:51 uur

10 / 10

Heel erg snelle bezorging en uitstekende kwaliteit whiteboard, ik heb niets dan lof

op 25.09.2019 om 13:58 uur

10 / 10

Bestelling zeer snel bezorgd. Alles in één doosje. Ik heb voor mezelf een klein planbord besteld omdat het grote planbord van mijn zoon al een jaar in gebruik is en heel goed bevalt. (Mijn planbord van een ander merk was na een half jaar al niet meer goed schoon/leeg te krijgen.)

op 25.09.2019 om 10:56 uur

8 / 10

De bestelling is goed afgehandeld. Product is snel geleverd en was netjes verpakt.

op 24.09.2019 om 21:22 uur

8 / 10

Dacht dat het magneet bord wit was aan de voorkant, heb het om moeten draaien magneten pakten niet op het wirte vlak. Ook de smileys was verkeerd. Jammer voor ons. Aflevering correct en vlug.
    Bedankt ***

op 21.09.2019 om 09:27 uur

8 / 10

Fraai product, het witte magneetbord met glazen front. Aflevering en montage instructie naar verwachting. Echter, het glazen magneetbord is veel minder magnetisch, waardoor alleen heel sterke magneten door het glas heen een brief of foto vasthouden. Het zou aan te bevelen zijn, er passende magneten bij te leveren.

op 19.09.2019 om 19:03 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International