Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 138 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1538

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

Goede overzichtelijke website,
    snelle levering en goede kwaliteit/ prijs verhouding
    Beveel jullie firma zeker aan bij anderen.
    Ben erg tevreden.

op 14.05.2021 om 11:54 uur

8 / 10

Snelle levering super kwaliteit bord alleen de magneetstrip is niet echt super, blijft heel slecht vastzitten. Die gebruiken we dus ook niet... jammer.
    Vandaar de 4 sterren. Als de strip nu ook nog goed was dan waren het 5 sterren.

op 13.05.2021 om 15:22 uur

10 / 10

Ben zeer tevreden over het geleverde flipover bord -degelijke kwaliteit- én over de snelle levering. Keurig verpakt en onbeschadigd afgeleverd. De montage was zo gepiept. Ik kende *** nog niet, maar ik kom zeker terug bij deze webwinkel.

op 10.05.2021 om 15:28 uur

8 / 10

Scherm is prima! De bijgeleverd schroeven en gele pluggen (4mm) waren echt niet voldoende voor dit scherm (te zwak)
    Klein verbeter tipje!
    De verzending heeft wel erg lang geduurd! (Doorr formaat bij Post NL drie dagen niet meegenomen op de route van de bezorger! (Aldus de bezorger)
    Verder zeer tevreden

op 03.05.2021 om 10:02 uur

8 / 10

snelle levering en goede aflevering

op 01.05.2021 om 13:34 uur

10 / 10

snelle levering, zeer compleet, zelfs een waterpasje bijgesloten. Top!!

op 28.04.2021 om 19:50 uur

Prima service en levering. Mooi product. Duidelijke beschrijving

op 20.04.2021 om 17:28 uur

10 / 10

Prima geregeld alles verliep vlekkeloos 👍

op 19.04.2021 om 19:25 uur

10 / 10

Had een tweede whiteboard nodig en besloot om te kijken waar mijn eerste whiteboard vandaan kwam. Ben er namelijk heel blij mee. Wat blijkt, is tien jaar geleden bij whiteboards.nl gekocht. Heeft vele verhuizingen meegemaakt en doet gewoon wat het moet doen. Magneten blijven sterk en zelfs de wisser is niet uit elkaar gevallen na zoveel tijd. De nieuwe whiteboard is net als de eerste lekker stevig fijn in gebruik.

op 19.04.2021 om 16:11 uur

Snel en goed afgehandeld

op 19.04.2021 om 08:53 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International