Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

8.8  /  10

Gemiddelde van 57 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1743

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

snelle service

op 25.04.2024 om 15:31 uur

10 / 10

Ons zwart glazen magneetbord goed verpakt ontvangen. Het ophangen ging ook prima, alles wat hiervoor nodig was, was meegeleverd. Wij zijn heel tevreden met hoe alles is gegaan en heel blij met onze aankoop!

op 22.04.2024 om 13:47 uur

8 / 10

Snelle leverering daarom tevreden! Bestellen ging ook eenvoudig. We zijn tevreden!

op 04.04.2024 om 15:16 uur

10 / 10

Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Er ontbrak bij de bestelling 1 kabel. Hier een mail over gestuurd en een vervangend exemplaar toegezonden gekregen zonder een discussie te hoeven voeren over of ik het wel of niet had ontvangen. De volgende dag had ik deze kabel ook snel binnen en kon ik gelukkig op tijd gebruik maken van alle bestelde producten.

op 01.04.2024 om 18:41 uur

10 / 10

Zeer mooi scherm! En snel en netjes geleverd! Erg tevreden over de gehele ervaring.

op 28.03.2024 om 16:48 uur

10 / 10

Ik heb een groot prikbord besteld 100x150cm .
    Binnen enkele dagen bezorgd, bij aflevering belde de bezorger mij nog even waar hij het grote prikbord moest neerzetten omdat er niemand thuis was.
    Zeer correct gedaan, nogmaals bedankt.

op 27.03.2024 om 20:43 uur

8 / 10

Het magneetbord is in het juiste formaat en mooi afgewerkt. Helaas bleek de levertijd van 8 weken niet te worden gehaald en werden we daar niet actief over geïnformeerd, dat is jammer. Ook zit er niets bij om het bord te stellen en recht op te hangen. De bevestigingspunten waren ook scheef gemonteerd.

op 20.03.2024 om 16:38 uur

10 / 10

Snelle levering. Geleverde is conform afspraak.
    Tip: bij de bestelling van een whiteboard van een groter formaat, zou het fijn zijn als jullie een services kunnen leveren om te helpen bij het ophangen.

op 08.03.2024 om 10:13 uur

10 / 10

Snelle levering! Nette afhandeling nadat er 1 artikel te weinig was geleverd. Top.

op 13.02.2024 om 07:52 uur

4 / 10

Het ontvangen product voldeed niet aan de verwachting. De omschrijving en afbeeldingen wijken af van het product. De ondersteuning vanuit de webwinkel voldeed niet aan de verwachting. Er leek niet begrepen te worden wat er mis was. Lastig met omruilen.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Beste klant, wat vervelend dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Dan gaan we ons best doen om een oplossing voor u te vinden.

op 12.02.2024 om 11:36 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

25.04.2024 om 15:31 uur
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Wat is eKomi?

eKomi biedt een onafhankelijke en transparante service voor het verzamelen en beheren van beoordelingen. eKomi verzamelt authentieke beoordelingen van klanten voor webshops, producten en diensten.

meer »

Standaard