Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 146 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1311

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

bestelling snel en prima.

op 20.08.2019 om 10:43 uur

10 / 10

Alles in goede en complete staat ontvangen:)
    Snel geleverd, dus geen klagen!

vr gr ***

op 19.08.2019 om 15:15 uur

4 / 10

Mijn bestelling was 4x magneetband. 2x oranje en 2x zwart. In elk pakket zou 2 rollen moeten zitten van 1m. Dit was wel het geval van de oranje magneetband. In elk paket met de zwarte magneetband zat echter maar 1 rol.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat uw bestelling niet volledig is geleverd. Ik wil u vragen contact op te nemen met onze klanten service via 0344 820 236 of service.nl@saminternational.eu Natuurlijk wordt dit zo snel als mogelijk opgelost. Met vriendelijke groet SAM online stores

op 15.08.2019 om 17:15 uur

Alles conform verwachting.

op 13.08.2019 om 13:10 uur

Professioneel. Snelle levering

op 08.08.2019 om 16:14 uur

10 / 10

Vlotte Service en zeer correcte behandeling bij vragen.
    Bedrijf zeker een aanrader

op 01.08.2019 om 09:29 uur

10 / 10

Goed deskundig advies en een snelle levering.

op 30.07.2019 om 07:57 uur

10 / 10

Goeie en snelle levering.

op 30.07.2019 om 07:48 uur

6 / 10

Het product is prima ingepakt.
    Bij het monteren op de muur werken de beugels aan de onderkant prima omdat daar de prikborden op leunen. Dezelfde beugels voor de bovenkant zijn wel erg minimaal uitgevoerd en klemmen maar net. Vooral als de muur niet helemaal recht is komt er wat druk op te staan en schiet het er snel weer uit. Dat mag zeker beter.
    De kwaliteit van de bevestigingsmaterialen vind ik minimaal in verhouding tot het product en de prijs.

op 29.07.2019 om 16:29 uur

Goede en snelle service.

op 24.07.2019 om 21:08 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International