Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 118 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1418

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Snel besteld en geleverd. Hoge kwaliteit stiften en magneten!

op 10.07.2020 om 06:46 uur

10 / 10

Alles helemaal goed. Van bestelling tot levering. Vijf sterren :)

op 08.07.2020 om 20:52 uur

6 / 10

Besteld en geleverd conform verwachting.
    Product valt wat tegen. Had verwacht dat de speciale glassboard magneten sterker zou zijn. Ze kunnen maximaal 1 A4 blaadje houden. Voor meer zijn ze niet sterk genoeg (schuiven weg). Tevens houders van glassboard zijn van geborsteld staal, bijbehorende pennenplankje zijn van chroom. Verder prima.

op 06.07.2020 om 17:46 uur

8 / 10

Bestelling is prima afgehandeld; vlot en goed verzorgd.

op 05.07.2020 om 23:29 uur

4 / 10

Mijn bestelling is prima verwerkt. Ik kreeg echter 1 pakket teveel geleverd. Na telefonisch daarvan melding gemaakt te hebben, zou ik na 30 min teruggebeld worden. Dat is echter niet gebeurd.

de bereikbaarheid van de klantenservice is niet goed, ik werd tot 3x gewoon weggedrukt.

op 03.07.2020 om 13:50 uur

10 / 10

Fantastisch whiteboard, echt een aanrader

op 01.07.2020 om 18:37 uur

10 / 10

Lekker snel, goed stevig verpakt (glassboard). Het board hangt al op de goede plek en heeft ook nog een artistieke uitstraling.

grt 4Ub2b, Hans van de Braak

op 01.07.2020 om 13:26 uur

10 / 10

Het product was snel, volgens afspraak, aangekomen. Mijn complimenten dat het product met zorg en zeer goed was verpakt waardoor deze schadeloos was aangekomen.

op 26.06.2020 om 11:21 uur

8 / 10

Bestelling is netjes volgens planning (volgende werkdag) bezorgd. De doos was erg beschadigd, maar gelukkig was het whiteboard goed ingepakt. Het whiteboard (classic) lijkt prima voor thuisgebruik, enig nadeel is dat goede whiteboardmarkers van bijv. Schneider slecht droog uitveegbaar zijn. De meebestelde markers ("middelgrote boardmarker set 8 gemengde kleuren") ben ik niet zo enthousiast over, op twee kleuren na (blauw en zwarts) zijn ze nauwelijks leesbaar.

op 17.06.2020 om 13:11 uur

10 / 10

Zeer tevreden over het geleverde product!
    Maar het pakket werd gebracht op een moment waarover wij geen bericht hadden gekregen.

op 12.06.2020 om 17:03 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International