Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 119 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1446

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Zeer goed prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering, duidelijk en gebruikersvriendelijke bestelleingsproces.

op 11.09.2020 om 08:16 uur

8 / 10

Snelle service. Duidelijke communicatie. Klantvriendelijk.

op 10.09.2020 om 07:59 uur

10 / 10

Goed whiteboard voor een goed prijs. Binnen 1 dag gelverd. Niets op aan te merken.

op 09.09.2020 om 14:57 uur

10 / 10

Helemaal tevreden met geleverde prikbord.

op 08.09.2020 om 13:50 uur

10 / 10

Goed verpakt zonder beschadiging aangekomen. Snelle service.

op 08.09.2020 om 09:04 uur

10 / 10

Supersnel geleverd, goed ingepakt, prima producten en uitstekend advies via de chat. Ik ben tevreden. 👍 Bedankt voor de goede service!

op 07.09.2020 om 23:02 uur

2 / 10

Had een glazenmagneet bord gekocht en twee witte stiften.
    1. stiften deden het allebei niet
    2. de magneten (diverse geprobeerd) bleven niet plakken op het glas. Je moet hier blijkbaar supermagneten voor hebben.

op 07.09.2020 om 15:35 uur

10 / 10

Prima Ze kwamen een dag later door computerstoring bij de PTT Maar voor mij waren ze op tijd

op 05.09.2020 om 13:10 uur

10 / 10

geweldig goed geholpen en de levering was snel. dus een dikke duim.

op 04.09.2020 om 17:10 uur

8 / 10

Prompt afgeleverd op beloofde tijdstip. Materiaal goed verpakt. Montage instructies kunnen beter.

op 03.09.2020 om 16:21 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International