Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 120 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 869

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Fijn bedrijf. Overzichtelijke website, snelle en degelijke service. Ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn whiteboard!! Een aanrader.

op 15.10.2018 om 22:05 uur

Excellent

op 13.10.2018 om 13:21 uur

10 / 10

Erg snelle levering. 's Avonds besteld en de dag erna al in huis (België). Kwalitatief materiaal.

op 10.10.2018 om 15:05 uur

10 / 10

Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

op 04.10.2018 om 09:18 uur

10 / 10

Zeer professioneel. Vlugge levering.

op 02.10.2018 om 21:10 uur

8 / 10

snelle levering

op 20.09.2018 om 11:58 uur

10 / 10

Snelle levering, hele vriendelijke bezorger ook!
    Prijs-kwaliteit: TOP!

op 20.09.2018 om 09:33 uur

10 / 10

tableau super , bonne qualité , et livraison hyper rapide ( le lendemain ) parfait merci

op 19.09.2018 om 15:35 uur

2 / 10

Beste,

De bestelling alsook de levering zijn zeer Vlot verlopen. Het is wel jammer dat alle magneten in de planset niet sterk genoeg zijn voor ons glazen magnetisch planboard van Legamaster, dus enkel de stiften zijn bruikbaar.

Groeten
    Commentaar van SAM online stores België/Belgique:
    Geachte klant, Bedankt voor de feedback. Voor een glazen planboard heeft u extra sterke magneten nodig. In een planset zitten alleen producten geschikt zijn voor een whiteboard. Mocht u vragen hebben over de accessoires die geschikt zijn voor een glazen bord, willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice Met vriendelijke groet SAM online stores

op 07.09.2018 om 20:01 uur

8 / 10

Goede service, levering zoals verwacht en goed product.
    Helaas heel wat piepschuim in de verpakking, wat jammer is voor het milieu.

op 06.09.2018 om 13:00 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International