Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.4  /  10

Gemiddelde van 78 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1042

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

4 / 10

CONCERNE FACTURE ***

1. Le livreur a refuser de nous livrer le colis devant notre porte d'entrée. Il a prétendu que l'entrée de l'allée était trop petite. Personne n'a jamais évoqué cette difficultés.
    Nous nous fessons livrer du mazout, nous avons fais construire une piscine, nous avons fait livrer un conteneur conçu pour le transport de marchandises donc immense...
    2. Il est difficile de pendre ce tableau. Juste fournir les dimensions entre les vis ne serait vraiment pas un luxe.
    3. Le porte marqueur blanc magnétique acheté en plus ne tient pas sur le tableau! C'est inacceptable.
    4. Les aimants conseillés sur votre site spécialement pour ce type de tableau ne sont pas assez puissant.
    5. La livraison a été rapide par contre.
    6. Je déconseillerai votre site aux personnes qui vont me demander où je l'ai acheté.
    Cordialement,

op 02.12.2020 om 10:47 uur

10 / 10

Super tableau! Et arrivé le lendemain de la commande! Waw merci pour le service!

op 01.12.2020 om 17:48 uur

8 / 10

de afhandeling was bijna perfect , een min puntje , voor mij was dat nu niet belangrijk , maar was voor 17u besteld , 's anderendaags geleverd . Ik had de vrijdag avond besteld en men heeft maar maandag afgeleverd .Nogmaals voor mij was dat nu geen probleem . nogmaals bedankt .

op 27.11.2020 om 15:16 uur

10 / 10

Item was delivered, everything fine. thanks!

op 18.11.2020 om 16:07 uur

alles perfect en correct een volle 5 sterren

op 17.11.2020 om 17:29 uur

10 / 10

Prima, mooie kwaliteit en goed verpakt voor verzending

op 09.11.2020 om 14:21 uur

10 / 10

Gebruiksvriendelijke webshop, zeer duidelijk. Snelle en verzorgde levering. Goed verpakt. Het whiteboard voldoet aan alle wensen, aanrader!

op 07.11.2020 om 16:16 uur

10 / 10

Alles keurig en tijdig geleverd
    1 tip de batterij afstandsbediening scherm was ontladen. Wss omdat de batterij bij de metalen bevestigingsitems was bevestigd
    Tip verpak batterij apart in een zakjz

op 28.10.2020 om 10:25 uur

Snel en goed geleverd. 👌

op 26.10.2020 om 12:16 uur

10 / 10

Bestelling verliep rimpeloos zoals het hoort.
    Ik ben zeer tevreden over de leveringsprocedure en de kwalitiet van het product.

op 18.10.2020 om 18:16 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International