Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 147 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 856

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

Très rapide

op 10.08.2018 om 10:16 uur

8 / 10

Glasbord besteld, tijdig geleverd. Zeer degelijk, glasmagneten dik ok. Krijtstift schrijft soms moeilijk ook al duw je er op en heb je goed geschud. Kan niet droog weggeveegd worden zoals op de site staat, wel makkelijk met nat. Ook dunne tape bij besteld, na goed aanduwen helemaal ok.
    Op de site zou nog duidelijker mogen aangegeven worden wat bij welk soort bord hoort (accessoires), soms staat het er wel bij, soms is het gokken.

op 09.08.2018 om 21:05 uur

Perfecte levering !

op 25.07.2018 om 17:24 uur

10 / 10

Ruim aanbod en snelle levering.
    In onze school hangen ondertussen verschillende SAM-borden. Een aanrader!

op 23.07.2018 om 09:26 uur

6 / 10

Zeer tevreden van het whiteboard pro. Zeer degelijk product. Heel goed verpakt zodat het whiteboard in prima staat werd geleverd.
    Iets minder tevreden over de bovenste muurbevestiging, dit zijn haakjes die je over het bord schuift, maar je kan ze niet vergrendelen. Hopelijk blijven ze goed vanzelf op hun plaats zitten.

Helemaal niet tevreden over de levering via post.nl! Tot 2x toe melding gekregen dat mijn zending met een dag werd vertraagd
    Op dag 3 even de deur uit met een mededeling op de deur 'pakje afleveren bij de buren'. Dit werd niet gedaan. Pakje werd terug meegenomen door post.nl en de dag erna opnieuw afgeleverd... Eindelijk ontvangen!
    Commentaar van SAM online stores België/Belgique:
    Geachte klant, Bedankt voor de feedback. Fijn dat u zo tevreden bent met de bestelling. Mocht u vragen hebben over het juist en veilig installeren van het product, nemen wij graag contact met u op. De klacht over de iets langere levertijd hebben wij doorgestuurd aan de transporteur. Onze transporteur probeert bestelling als zo snel als mogelijk af te leveren. Met vriendelijke groet SAM online stores klantenservice

op 17.07.2018 om 21:00 uur

Perfecte levering uitstekend produkt

op 12.07.2018 om 17:43 uur

8 / 10

De afhandeling heeft iets langer geduurd dan op de website is aangegeven. Uiteindelijk is alles in orde gekomen. Zeer tevreden over mijn bestelling!

op 11.07.2018 om 08:55 uur

Snelle en correcte levering

op 03.07.2018 om 08:20 uur

10 / 10

Verzorgde verzending , grote keuze , op tijd geleverd .
    Ik weet waar ik de volgende jaren mijn kalenders ga bestellen .
    Prima doe zo verder , een grote aanrader !!!!!!!!!

op 16.06.2018 om 15:13 uur

Snelle levering
    Bord voldoet aan de verwachtingen

op 13.06.2018 om 16:41 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International