Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 117 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1114

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Zeer uitgebreide keuze en duidelijk info op de site. Het whiteboard was dan ook snel gevonden en besteld. Verzending was supersnel en degelijk verpakt. Bord van prima kwaliteit! Een echte aanrader.

op 14.05.2021 om 16:13 uur

10 / 10

Het bord voldeed volledig aan de verwachting.
    Levering volgens aangekondigd tijdslot.
    Zeer tevreden!

op 07.05.2021 om 16:36 uur

8 / 10

Zeer snelle levering, goede begeleiding, product ook goed ingepakt.
    Gemakkelijk om te bevestigen met duidelijke instructies, en scherm is van zeer goede kwaliteit voor de prijs.
    Enig nadeel: de elektriciteitskabel is veel te kort voor montage aan het plafond (1m).

op 05.05.2021 om 15:02 uur

10 / 10

correct bij bestelling en op tijd afgeleverd

op 04.05.2021 om 10:08 uur

2 / 10

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen!!!!

op 30.04.2021 om 16:33 uur

Snelle en correcte afhandeling

op 26.04.2021 om 15:24 uur

Immer gerne!

op 20.04.2021 om 08:57 uur

Goed geleverd

op 15.04.2021 om 10:27 uur

10 / 10

Alles perfect verlopen, volgende dag geleverd.

op 09.04.2021 om 18:05 uur

10 / 10

Het aangekochte krijtbord voldoet aan al onze wensen, prijs-kwaliteit optimaal, gebruiksvriendelijk

op 09.04.2021 om 14:02 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International