Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9  /  10

Gemiddelde van 84 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 944

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Zeer degelijke kwaliteit, stevig verpakt en bijzonder snel geleverd !

op 13.09.2019 om 21:57 uur

8 / 10

Op tijd geleverd. Duidelijke uitleg om het bord te hangen
    Product is wat we ervan verdacht hadden.

op 06.09.2019 om 21:21 uur

10 / 10

Ik heb al verschillende whiteboards en prikborden besteld en ook accessoires. Telkens was de levering zeer snel, verzorgd en correct. Top!
    Kwalitatief zeer goede materialen ... niets op aan te merken! Zeker een aanrader...

op 05.09.2019 om 19:29 uur

2 / 10

Eenvoudig te bestellen, vlotte levering en het product voldoet aan de verwachtingen. Wat wil je nog meer?

op 03.09.2019 om 13:40 uur

8 / 10

heel snelle levering!

op 31.08.2019 om 08:37 uur

10 / 10

zeer vlotte afhandeling en prima kwaliteit.

op 26.08.2019 om 20:52 uur

10 / 10

Correct en snel geleverd . Mooie producten !

op 24.08.2019 om 03:02 uur

10 / 10

Snelle levering,goede kwaliteit van het geleverde product.

op 23.08.2019 om 10:21 uur

Tres bien! Perfect!

op 19.08.2019 om 17:28 uur

6 / 10

Geleverde whiteboard voldoet aan de verwachtingen, de verrolbare voet jammer genoeg niet. Heel lang met de installatie bezig geweest, om vast te stellen dat voorgeboorde gaten niet overeenkwamen waardoor een installatie niet op een deftige manier kon. Gezien het gewicht dat op de voet komt (grootste whiteboard gekozen) niet evident. Ook jammer dat de leverfirma de pallet van de goederen absoluut niet terug wou meenemen. Een groot verschil met sommige andere firma's die zelfs alle verpakking willen terugnemen.

op 19.08.2019 om 14:57 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International