Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 116 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1089

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Kwalitatief whiteboard ontvangen, goed verpakt, mooi op tijd geleverd volgens de afspraken. Nadien heb ik nog de klantenservice gecontacteerd met een extra vraag, en ook daar een snelle en vlotte opvolging. Aan te raden!

op 27.02.2021 om 10:29 uur

Een woord : perfect

op 24.02.2021 om 19:48 uur

10 / 10

Zeer vlotte en snelle levering van het grote pak.
    Netjes verpakt om schade te voorkomen, en met zeer duidelijke montagetips. Schitterend!

op 19.02.2021 om 14:47 uur

10 / 10

Bestelling werd correct uitgevoerd, zelfs nadat bleek dat het adres niet volledig was. Dank u.

op 19.02.2021 om 10:08 uur

10 / 10

Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Product was ook degelijk verpakt. Positieve ervaring.

op 16.02.2021 om 15:05 uur

10 / 10

Snelle levering, mooi producten. Kan alleen maar aanraden!

op 15.02.2021 om 10:18 uur

Rapide et efficace, parfait

op 11.02.2021 om 18:29 uur

10 / 10

Snelle levering van een zeer kwalitatief product.
    Zeer blij met onze aankoop.

op 10.02.2021 om 17:50 uur

10 / 10

Prima service en zeer goede kwaliteit👍👍

op 08.02.2021 om 19:42 uur

10 / 10

Nous avons été servis rapidement et la personne qui nous a apporté le colis a é&té très aimable et efficace. Que demander de plus!!! Merci!

op 08.02.2021 om 15:58 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International