Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9  /  10

Gemiddelde van 77 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 916

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Site internet agréable, livraison rapide bref un service impeccable 👍 je recommande vivement !

op 17.05.2019 om 10:14 uur

Snelle en correcte levering

op 15.05.2019 om 17:33 uur

10 / 10

Commande via site facile et livraison rapide

op 14.05.2019 om 08:52 uur

10 / 10

Livraison rapide et matériel de qualité !

op 25.04.2019 om 13:28 uur

10 / 10

Mooi, groot scherm. Het mechanisme is zeer "smooth" en indrukwekkend bij het neerkomen.
    Twee minpunten: geen batterij bij de afstandsbediening, geen probleem als dit geen weinig voorkomend type was. Heb twee dagen met een onbruikbaar scherm gezeten omdat het niet naar beneden kon. De stroomkabel die korter is dan het scherm is ook wel een minpunt.
    Maar al dit valt op te lossen.
    Eens geïnstalleerd 10/10

op 24.04.2019 om 17:33 uur

10 / 10

Heel stevig en duurzaam materiaal. De "extra" magneten werken effectief.
    Correct en vlug geleverd.

op 12.04.2019 om 20:51 uur

Vlotte levering. Goede kwaliteit

op 04.04.2019 om 16:21 uur

4 / 10

De witborden zijn 5 dagen onderweg. Met een melding "bezorging is vertraagd" en "vertraagd door omstandigheden" is mijn klant niet geholpen.
    Commentaar van SAM online stores België/Belgique:
    Geachte klant, bedankt voor de feedback. Fijn dat u ook inmiddels per email contact heeft opgenomen met ons. De transporteur heeft uw pakket helaas beschadigd onderweg. Wij hebben direct een nalevering voor u verwerkt, die verstuurd wordt zodra het product weer op voorraad is. Met vriendelijke groet SAM online stores

op 02.04.2019 om 10:04 uur

10 / 10

Vlotte levering , uitstekende kwaliteit en afwerking ,geen enkel probleem opgetreden , alle beloftes nagekomen

op 02.04.2019 om 08:19 uur

10 / 10

Rapide-efficace et bon marché !

op 27.03.2019 om 15:14 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International