Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 114 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 889

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Vlotte levering van de bestelling en materiaal in orde.

op 11.12.2018 om 08:55 uur

2 / 10

Le système de fixation de ce tableau est mal conçu. Les vis sont trop petites pour supporter le poids de l'ensemble, j'ai démoli un mur tout neuf (photos fournies au vendeur) et finalement renoncé. En plus du prix du tableau ça m'a coûté un replafonnage + peinture ! Contact au SAV du vendeur, qui commence par me poser des questions de base pour savoir si j'ai bien fait comme il fallait. Quand ils ont vu que oui, plus de nouvelles. Je vais porter ce produit à la déchetterie, c''est tout ce qu'il mérite. Qualité exécrable!
    Commentaar van SAM online stores België/Belgique:
    Bonjour. Nous produisons et vendons des centaines de tableaux par mois sur 10 pays européens depuis plus de 11 années. Comme communiqué par email, vous devez utiliser des chevilles adaptées au type de mur que vous avez. Il serait dommage de jeter un tableau de qualité pour un problème qui n'est pas localisé au niveau de la longueur des vis ... En cette période de fin d'année, vous pourriez même faire cadeau de ce tableau à une personne qui a un mur moins "exigeant".

op 10.12.2018 om 17:58 uur

les articles semble OK
    sauf petit souci de livraison, celle ci a ete effectuee en 5 jours ouvrables

op 06.12.2018 om 16:39 uur

10 / 10

Tableau livré dans les temps, correspond à mes attentes. Juste un peu difficile à placer (malgré l'intervention d'un très bon bricoleur.

op 05.12.2018 om 20:54 uur

10 / 10

Excellent service , rapidité respectée, emballage bien protecteur , recommandable : TB et grand merci
    ***

op 05.12.2018 om 09:42 uur

10 / 10

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Snelle levering. Goede kwaliteit.

op 04.12.2018 om 13:46 uur

10 / 10

Zeer snelle levering, volledig in orde

op 04.12.2018 om 09:35 uur

10 / 10

Ik vroeg telefonisch wat informatie en werd zeer vriendelijk geholpen.
    De bestelling is supervlug geleverd en was volledig in orde. Ziet er OK uit.

op 03.12.2018 om 20:07 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International