Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 88 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 900

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

snelle levering, prima materiaal

op 17.02.2019 om 08:59 uur

10 / 10

Alles prima verlopen, snelle levering, correcte prijs/kwaliteit. Top!

op 31.01.2019 om 14:01 uur

Perfecte levering

op 29.01.2019 om 14:08 uur

8 / 10

Bestelling en levering verliepen perfect.
    Correcte leverancier.

***

op 25.01.2019 om 13:29 uur

Produit demandé livré. Parfait

op 21.01.2019 om 18:36 uur

10 / 10

Bestelling plaatsen en levering is perfect verlopen, bestelling volledig in orde, geleverd zoals afgesproken!
    Factuur onmiddellijk ontvangen.

op 16.01.2019 om 17:44 uur

8 / 10

Dit zijn zeer kwaliteitsvolle prikborden maar de kleur die op de site word weergegeven stemt niet overeen met de geleverde kleur.
    Vorig jaar heb ik een rood prikbord gekocht en de geleverde kleur was meer naar de wijn-rode kant.
    Nu heb ik een donkerblauw besteld en de kleur gaat dicht naar zwart toe, zo donkerkleurig is die.

op 15.01.2019 om 19:04 uur

***

op 10.01.2019 om 17:48 uur

10 / 10

Heel praktisch en gemakkelijk te verplaatsen. Ideaal.

op 09.01.2019 om 20:36 uur

10 / 10

Livraison rapide, emballage sérieux empêchant toute dégradation, tableau costaud et de bonne qualité.

op 03.01.2019 om 12:39 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International