Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 75 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1004

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

8 / 10

op 24.06.2020 om 13:18 uur

Super!! vlotte levering

op 23.06.2020 om 13:41 uur

8 / 10

Colis parfaitement protégé. J'en suis enchantée mais j'ai été très déçue car l'inscription avec VOS marqueurs ne s'efface pas parfaitement sauf pour la couleur rouge

op 17.06.2020 om 16:00 uur

10 / 10

Snelle service, product beantwoordt aan verwachting, snelle montage van het whiteboard

op 15.06.2020 om 20:03 uur

10 / 10

gisteren besteld, vandaag geleverd! Wat een fijne service!

op 10.06.2020 om 15:53 uur

10 / 10

Zeer snel en in perfecte staat geleverd.

op 26.05.2020 om 17:49 uur

10 / 10

Zeer goede kwaliteit van alle bestelde producten, eenvoudig bevestigingssysteem, supersnelle levering.

op 14.05.2020 om 12:00 uur

10 / 10

Product voldoet volledig aan de verwachting. Goede kwaliteit en makkelijk te bevestiging.
    Magneet mocht misschien nog iets krachtiger zijn (heel kleine magneetjes pakken niet goed)

op 14.05.2020 om 07:16 uur

10 / 10

heel tevreden over de producten en de snelle levering

op 13.05.2020 om 19:05 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International