Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 74 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 984

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

6 / 10

Le tableau blanc est parfait par contre les marqueurs ne fonctionnent pas tous correctement. Il n'y a que le noir, le bleu foncé, le vert et le rouge qui fonctionnent correctement les autres ont l'air comme usés alors qu'on vient d'ouvrir le paquet.

op 07.04.2020 om 17:21 uur

Snelle service. Goede communicatie prima product. Alles naar wens

op 06.04.2020 om 13:31 uur

10 / 10

Very fast delivery even during Corona time, high quality whiteboard, working perfectly

op 03.04.2020 om 10:22 uur

10 / 10

Site facile d utilisation, livraison rapide et colis bien emballé.

op 01.04.2020 om 16:01 uur

TB .Que dire de plus?

op 31.03.2020 om 17:44 uur

10 / 10

Excellente experience de l'achat en ligne a la livraison. Rapide et efficace. Je suis ravie de la qualite du tableau. Je recommande.

op 27.03.2020 om 13:54 uur

10 / 10

3de Whiteboard in huis nu ...
    Net als vorige keer : snelle levering en goede kwaliteit van het bord !!!

op 26.03.2020 om 15:54 uur

10 / 10

Zeer snelle en rimpelloze levering. Netjes beschermend ingepakt. Alle nodige ophangmateriaal ingesloten in de verpakking. Na aansluiting op stroombron een test uitgevoerd: prima ! Werkt ook vrijwel geruisloos. Dit product overtreft ruimschoots de verwachtingen.

op 19.03.2020 om 12:12 uur

6 / 10

Bestelling prima afgehandeld.

De informatie op de website kan beter. Bij de "Starter kit voor whiteboards Basic" staat geschreven "Deze starter kit functioneert uitstekend met al onze typen whiteboards."

Maar deze kit is NIET geschikt voor "Whiteboards Glas". Daar moest ik helaas proefondervindelijk achterkomen.

Een toevoeging "Niet geschikt voor Whiteboards Glas" is wel op zijn plaats.

op 16.03.2020 om 11:41 uur

8 / 10

Vlotte bediening en afhandeling.

op 09.03.2020 om 11:03 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International