Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

8.6  /  10

Gemiddelde van 29 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1235

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Prijs / kwaliteit TOP! Snelle levering!

op 14.03.2024 om 19:30 uur

8 / 10

Vlotte afhandeling van de bestelling, betaling én levering.

op 22.02.2024 om 10:02 uur

10 / 10

Bestellen verliep snel en probleemloos net als de levering.

op 30.01.2024 om 22:18 uur

10 / 10

Super mooie aankoop . Zelfs leuke decoratieve wandbekleding .
    Zoveel mooier dan een krijtbord

op 29.01.2024 om 12:54 uur

10 / 10

Mooi design. Vlotte levering. Veel keuze en de prijs valt mee. Jammer dat onze gewone withboard magneten er niet op pakken. Dus de aangeraden magneten zeker mee bestellen.

op 27.01.2024 om 11:17 uur

perfekt

op 18.01.2024 om 14:48 uur

8 / 10

Ik was al lang op zoek naar een glassboard en via de site kwam ik erop. Heel tevreden van de snelle levering dan ook van het produkt.

op 18.01.2024 om 09:53 uur

10 / 10

Correcte en zoals beloofd binnen de beloofde tijd geleverd. Degelijk en mooi bord.
    Gemakkelijke bevestiging en OK.

op 28.12.2023 om 17:01 uur

10 / 10

Reçu ma commande dans les delai livreur très sympathique et le tableau que j'ai commandé est totalement conforme a mes attentes et ce qui est décrit dans leur site

op 25.12.2023 om 21:49 uur

10 / 10

Topservice! Zeer snelle en correcte verzending. Product volledig naar verwachting.

op 22.12.2023 om 20:37 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

14.03.2024 om 19:30 uur
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Wat is eKomi?

eKomi biedt een onafhankelijke en transparante service voor het verzamelen en beheren van beoordelingen. eKomi verzamelt authentieke beoordelingen van klanten voor webshops, producten en diensten.

meer »

Standaard