Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.4  /  10

Gemiddelde van 42 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1183

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

matériel de bonne qualité, beau design. Reçu rapidement

op 13.09.2022 om 11:28 uur

10 / 10

Correct en snelle levering, gemakkelijk te bestellen.

op 31.08.2022 om 22:13 uur

10 / 10

Ik was op zoek naar een glassboard dat onzichtbaar opgehangen kan worden en waar geen aluminium kader omzit. En dat is geleverd! Super mooi, sierlijk, strak en vooral duurzaam. Gezien de fragiliteit was ik bezorgd over de levering maar ook hiervoor dikke complimenten. Jullie hebben duidelijk nagedacht over de verpakkingsmethode. De markers met glitters zijn een succes. Ik ben zeer tevreden

op 25.08.2022 om 06:17 uur

10 / 10

Snel geleverd !! Helemaal top service .
    Had dringend en tank pad nodig . Wand had en bruine zadel en tank pad maar men le pera zadel was zwart . De tankpad was er op 2 dagen top !!

op 22.08.2022 om 17:29 uur

10 / 10

SUPER service / snelle levering / mooi designbord ( het vierde nu al thuis )

op 21.08.2022 om 22:44 uur

10 / 10

de verpakking was een beetje beschadigd, mogenlijks door een val. Dit is echter niet erg aangezien deze zijn doel heeft bereikt. De inhoud van de verpakking was onbeschadigd. . .

op 09.08.2022 om 17:42 uur

10 / 10

alles perfect gelopen, bestelling, degelijke kwaliteit, degelijk verpakt, makkelijke bevestiging,...

op 04.08.2022 om 19:46 uur

10 / 10

Iets langer moeten wachten op de levering maar voor de rest

op 27.07.2022 om 16:04 uur

10 / 10

Het geleverde materiaal was perfect in orde.

op 08.07.2022 om 10:16 uur

*****

op 24.06.2022 om 10:29 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International