Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 125 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1135

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Prijs kwaliteit is super,zeer snelle levering en zeer goed verpakt.Mijn volgende scherm word zeker terug een SAM

op 28.07.2021 om 08:53 uur

10 / 10

correcte en snelle afhandeling. Prima product

op 15.07.2021 om 10:57 uur

10 / 10

Première commande! Tout est parfait , produit qui respire la qualité. Colis très bien emballé. 10/10

op 13.07.2021 om 16:43 uur

8 / 10

Zeer vlugge uitvoering van de bestelling . Uw leus : Voor 17u. besteld is de dag nadien geleverd is heel juist .

op 12.07.2021 om 14:35 uur

10 / 10

Snelle en correcte levering!

op 07.07.2021 om 21:41 uur

2 / 10

Produkt voldeed helemaal niet aan onze verwachtingen. Werd tegen een beschilderde muur gekleefd. Kwam er na één dag al af. Had mijn geld net zo goed rechttstreeks in de vuilbak kunnen kieperen !

op 05.07.2021 om 15:51 uur

10 / 10

Enorme snelle service en nog nooit een scherm zo goed ingepakt gezien. Echt top !

op 03.07.2021 om 20:26 uur

8 / 10

Heel goed produkt en goede service

op 02.07.2021 om 18:49 uur

6 / 10

Levering via PostNL. Aangekomen op woensdag ipv voorzien maandag.
    Kwaliteit product ok maar beloof geen leveringen als PostNL het niet kan leveren op tijd

op 25.06.2021 om 16:31 uur

10 / 10

Snelle levering, prachtig whiteboard, veilig verpakt.

op 22.06.2021 om 09:44 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International