Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9  /  10

Gemiddelde van 39 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1194

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Een groot white board leveren is steeds kwetsbaar voor beschadigingen.
    Wij waren zeer verrast tijdens het openen van de kartonnen doos (die visueel licht beschadigd was) door de professionele wijze van verpakking.
    Binnenin het pak was alles veilig en aldus was er geen beschadiging aan ons product.
    Top service ook bij nabellen met extra vragen, geen ellenlange wachttijd en een duidelijk en snel antwoord.
    Hier kunnen we zorgeloos bestellen! Topfirma!

op 20.01.2023 om 14:08 uur

8 / 10

Très rapide, et le livreur postNl était parfait.

op 06.01.2023 om 19:37 uur

10 / 10

Bij de eerste levering hadden we schade aan het artikel maar na telefonisch contact en de nodige bewijzen voor te leggen kregen we eerstdaags een nieuw artikel zoals ze hadden beloofd! Dus kwa service dik in orde…

op 22.12.2022 om 17:46 uur

10 / 10

Zeer goede klantenservice. Hebben mij heel goed geholpen en geïnformeerd.
    Zeker een aanrader wat betreft whiteboards en benodigdheden.

op 08.12.2022 om 11:30 uur

10 / 10

Al vaker whiteboards gekocht. We gaan wel steeds voor de Whiteboard Pro versies (wegens geëmailleerd en magnetisch en dus ook duurder) . Het email zorgt ervoor dat de borden tientallen jaren mooi wit blijven zonder krassen.
    Echte topkwaliteit voor een zeer correcte prijs.
    Snelle levering ook hoewel dat voor ons van minder belang is.

op 01.12.2022 om 10:14 uur

10 / 10

Heel tevreden met de 2 whiteboards voor mijn kleinkinderen. Ik kocht de emaille versie daar deze kwalitatiever zijn dan de goedkopere daar ze veelvuldig gebruikt worden zonder sporen na te laten van de vele stift tekeningen. Een aanrader!

op 23.11.2022 om 09:00 uur

correcte en snelle levering

op 09.11.2022 om 11:10 uur

2 / 10

Je n’ai toujours pas reçu mon colis après 7jours et on me demande mon avis sur la qualité du service. Et bien, je ne la trouve pas très bonne car je n’ai aucune nouvelle de où en est mon colis. Merci de bien vouloir me revenir. Et si vous avez besoin d’aide pour mieux régler l’envoi de vos e-mails automatiques, je peux vous aider…

op 31.10.2022 om 11:25 uur

10 / 10

Goede kwaliteit en goede service, vlot en tijdig geleverd.

op 27.10.2022 om 17:05 uur

8 / 10

Wat betreft het bestel -en betaalproces perfect zoals we toch al enige tijd gewoon mogen zijn en vertrouwd mee zijn
    Het leveringsproces kon wel beter , liever teveel communiceren dan helemaal niet ,track en trace onbestaande , 5 min voor levering aan mijn voordeur werd ik getelefoneerd door notabene de chauffeur ,gelukkig was ik thuis voor ontvangst .
    Transport was uitstekend , perfect verpakt
    En uiteindelijk het product , perfect niets aan op te merken , supertevreden waarvoor dank

op 26.10.2022 om 18:09 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International