Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9  /  10

Gemiddelde van 79 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 929

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Op tijd geleverd, goeie kwaliteit en goedkoop

op 11.07.2019 om 21:09 uur

10 / 10

Goede service ! Geen problemen bij het inboeken van de bestelling, het verrichten van de betaling en ècht supersnel geleverd !

op 03.07.2019 om 16:36 uur

10 / 10

zeer tevreden over de bestelling en de afhandeling

op 02.07.2019 om 11:51 uur

8 / 10

Bestelling prima afgehandeld zoals geplaatst. Levering
    binnen 24h00 bij bestelling voor 20h00. Bestelde product is van prima kwaliteit.

op 26.06.2019 om 19:49 uur

10 / 10

Vlugge en correcte levering, het beschreven en bestelde artikel was volledig naar mijn wens. Hartelijk dank.
    ***

op 26.06.2019 om 10:38 uur

10 / 10

Vlotte en eerlijke afhandeling. Mooi materiaal. Wij zijn zeer zeker tevreden.

op 24.06.2019 om 14:52 uur

très bon!!

op 20.06.2019 om 18:53 uur

10 / 10

Op 1 dag geleverd en uitstekend verpakt. Klasse.

op 19.06.2019 om 13:59 uur

8 / 10

Livraison rapide. Matériel de qualité et professionnel. Je recommande.

op 14.06.2019 om 20:10 uur

10 / 10

Ik ben heel tevreden over de snelle service. Mijn glazen magneetbord was ook heel goed verpakt. Dank je wel.

op 14.06.2019 om 18:53 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International