Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.4  /  10

Gemiddelde van 76 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1024

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Na 4 pogingen om bij onze huisleverancier van kantoorspullen een onbeschadigd bord geleverd te krijgen, even een uitstapje gemaakt naar whiteboards.be. Hadden we dat maar meteen gedaan. Uitgebreide keuze, correcte prijzen, vlotte afwikkeling van de bestelling en punctuele levering. En bovenal, van de eerste keer een top kwaliteit bord dat voldoende stevig verpakt was om onbeschadigd geleverd te worden. En dat voor een prijs die exact hetzelfde was als de laagwaardige kwaliteit van onze huisleverancier. Uiteraard zie je het verschil niet in de webshop, maar des te meer bij de levering en wanneer het tegen de muur hangt. Aanrader!

op 17.09.2020 om 17:14 uur

8 / 10

De verpakking van het grote bord was beschadigd. Door het piepschuim is er geen schade aan het bord.

op 14.09.2020 om 14:08 uur

10 / 10

Snelle en keurige levering voor een correcte prijs .
    Whiteboard van zeer degelijke en mooi ogende kwaliteit

op 14.09.2020 om 13:31 uur

10 / 10

Alles prima. Hoge kwaliteit, top service

op 02.09.2020 om 15:14 uur

8 / 10

Beste,

Ik had een glassboard (magnetisch) besteld en de volgende dag netjes geleverd.

Echter het ophangen was niet zo éénvoudig.
    Er dienden 4 gaten geboord te worden in de muur en deze moesten precies op de juiste plaats zitten.
    Het had handig geweest mochten de boorgaten meegedrukt worden op de verpakking, dan konden deze éénvoudig op de muur overgebracht worden.

Nog éénvoudig zou geweest zijn om het glassboard achteraan te voorzien van een metalen hangpunt die inhaakt op een metalen haak die op de muur word bevestig. Op die manier heb je een volledig onzichtbare montage, een volledig strak en zwevend bord en veel éénvoudiger aan te brengen, en hoeft niet zo'n millimeter werk te zijn zoals dat wel het geval is bij de huidige montage.

Montage op de muur kan volgens mij dus beter en makkelijker. Voor de rest geen opmerkingen

op 02.09.2020 om 12:47 uur

10 / 10

Whiteboard Pro 60x90 besteld: was na een dag al geleverd. Prima kwaliteit en afwerking.
    Duidelijke website met goede uitleg.
    Zeker een aanrader!!

op 02.09.2020 om 10:46 uur

10 / 10

snel, goed ingepakt, alles in orde.

op 24.08.2020 om 17:31 uur

Beste,

De bestelde artikelen werden mooi en netjes geleverd.
    We zijn zeer tevreden

op 12.08.2020 om 20:29 uur

heel tevreden gr ***

op 12.08.2020 om 13:47 uur

10 / 10

Goede service en goed materiaal van krijtbordfolie.

op 11.08.2020 om 15:36 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International