Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 113 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1146

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Site très clair et stock important dans toutes les catégories représentées par la société. Délai de livraison court et livraison en temps et heure. Grand paquet en parfait état, tableau blanc conforme à mes attentes !

op 14.10.2021 om 22:32 uur

4 / 10

Beste, jammer genoeg de spons zijn echt niet voldoende , ik wil ze terug sturen en een terugbetaling . dank u om mij de info te geven.

op 08.10.2021 om 11:13 uur

10 / 10

Heel tevreden , snelle levering!

op 30.09.2021 om 13:11 uur

8 / 10

Bestelling en levering zijn vlot en correct verlopen. We zijn tevreden met het bestelde product.
    Het is ook fijn dat je kan bestellen zonder account aan te maken en dat je op factuur kan betalen na levering.

Wat me is opgevallen tijdens de levering, is dat de leverancier nogal bruut omging met de bestelling. Ondanks de grootte, werd ze bij wijze van spreken gauw even binnen gesmeten.

op 28.09.2021 om 14:14 uur

10 / 10

Zeer tevreden over alles levering producten kan er niks aan verbeteren zeer goed geholpen door Nederlandse collega van de firma die verwees naar Belgische site dank hiervoor

op 21.09.2021 om 23:36 uur

8 / 10

Supersnelle en super goede levering. Alleen jammer dat de bandjes buitenste doos heeft kapot gescheurd. Hierdoor konden deze het materiaal zelf kunnen beschadigen. Dit was gelukkig bij ons niet het geval.

op 26.08.2021 om 18:24 uur

10 / 10

Duidelijke website, super snelle levering, kwalitatief product en de correctie van mijn factuur werd snel in orde gebracht.

op 26.08.2021 om 08:59 uur

10 / 10

Perfect kan niet beter zeer tevreden

op 23.08.2021 om 15:25 uur

10 / 10

Heel goeie service, snelle levering. We zijn heel blij met onze aankoop, heel goede kwaliteit.

op 20.08.2021 om 23:15 uur

10 / 10

vlugge levering, gemakkelijk ophangsysteem, prijs - kwaliteit: super!

op 16.08.2021 om 10:35 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International