Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9  /  10

Gemiddelde van 72 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 969

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

Snel. Alles in orde.

op 24.01.2020 om 15:06 uur

10 / 10

zeer correcte en snelle levering

op 21.01.2020 om 22:23 uur

10 / 10

Livraison très rapide après avoir validé la commande. Article bien emballé, pas abîmé. Très satisafaite des produits et du service

op 03.01.2020 om 20:22 uur

10 / 10

Product voldoet aan de verwachtingen.
    Levering heeft wel een week geduurd.
    Heeft waarschijnlijk te maken met kerstperiode.

op 17.12.2019 om 20:06 uur

8 / 10

Alles was in orde

op 05.12.2019 om 14:41 uur

Snelle en correcte levering

op 20.11.2019 om 20:53 uur

10 / 10

Snelle en correcte levering, bedankt

op 20.11.2019 om 09:18 uur

10 / 10

Het product op zich is wat ik op de site gezien heb. De koerier moet wel een klein beetje meer moeite doen om het pakket in de speciale brievenbus te steken. Misschien het koerier bedrijf daar eens over aanspreken. Bedankt

op 18.11.2019 om 21:12 uur

10 / 10

Uitstekend whiteboard, goede prijs, snel geleverd.

op 15.11.2019 om 20:43 uur

10 / 10

Prima de overeenkomst voor levering nagekomen. Na een kort telefonisch contact werd het me duidelijk dat de kleine attributen ook in de grote verpakking zaten.

op 06.11.2019 om 19:13 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International