Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Gering Hout & Beton B.V.
Gering Hout & Beton B.V.
Gering Hout & Beton B.V. produceert en plaatst al meer dan 60 jaar hout-beton schuttingen, poorten, overkappingen en bergingen in Oost-Nederland. Door de constante kwaliteit, het professionele advies in combinatie met vakmanschap is de "Gering schutting" uitgegroeid tot een begrip in Oost-Nederland. Hierdoor weten ook steeds meer Duitse klanten ons inmiddels te vinden. Het familiebedrijf Gering Hout & Beton B.V. wordt inmiddels gerund door de tweede generatie. Samen met de beste vakmensen wordt ervoor gezorgd dat de naam die Gering Hout & Beton B.V. heeft, dagelijks wordt waargemaakt.

In februari een schutting laten plaatsen en die beviel zo goed dat ik in april ook mijn twee poorten met kleine schuttingen heb laten vervangen. Het is erg mooi geworden en dit alles in 2x een halve dag.
Wel prijzig maar dan heb je ook wat.
Van de offerte tot het plaatsen was het allemaal goed overlegd en geregeld.

De medewerkers hebben hun werk naar behoren uitgevoerd.

Wij zullen Gering Hout en Beton uit Glanerbrug bij iedereen aanbevelen.
Van de offerte tot het plaatsen was het allemaal goed overlegd en geregeld.

De medewerkers hebben hun werk naar behoren uitgevoerd.

Wij zullen Gering Hout en Beton uit Glanerbrug bij iedereen aanbevelen.
Onze ervaring met Gering is gewoon goed, ze komen de afspraken na en doen wat ze zeggen.

Prijs kwaliteit is ook goed, goeie d gelijke producten.
Ons oude tuinhuis was hoognodig aan vervanging toe en dat hebben we door Gering laten uitvoeren. Prima advies gekregen in de buitenshowroom en de opdracht gegund aan hen. Ook een aantal schuttingdelen (van ongeveer 30 jaar oud) zijn in deze dagen vervangen. Kortom zeer tevreden met het geleverde werk en niet te vergeten over de mensen die het uitvoerden.
Goede afspraken gemaakt ten aanzien van verplaatsing schutting welke goed door Gering Beton worden nagekomen.
Prima plaatsing en levering.
wel wat miscommunicatie door niet extra te komen meten zoals was afgesproken.
De 2 medewerkers van jullie waren kundig, beleefd en hebben vakkundig werk afgeleverd
Ben hartstikke tevreden over zowel hun als het geleverde werk
Wat mij betreft plus 10
Fijne ervaring gehad bij het plaatsen van de overkapping. Vriendelijke mensen, goede communicatie en zij denken graag met je mee.
Wij zijn zeer tevreden.