Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Zazou
Zazou
Zazou.eu is de webshop met kleurrijke, stoere, vrolijke, grappige, retro, en voor het merendeel organisch en maatschappelijk verantwoorde kinderkleding. Voor kinderen van 0 - 14 jaar.

Snelle levering, keurig verpakte artikelen, kortom top!
Alles is vlot verlopen
Ik ben niet tevreden. Heb een shirt met een gat erin ontvangen en de verkeerde kussenhoes. Ik zou mijn geld terug krijgen, maar sinds 8 december niets meer gehoord en ook nog geen geld ontvangen. Hoop dat 't nu snel afgehandeld wordt.
Bestelling zeker OK.
Maar vind het niet kunnen dat de textielstiften bij de inkleurbroek ontbraken en jullie hiervoor niets tegemoet kwamen!?
Zeer vlotte afhandeling en tevreden met de aankoop
Dankjewel dat het zo snel verzonden werd!
Mooie kwaliteit kleding. Jammer alleen dat ik nog een trui wilde bestellen, hiervan was de prijs nog over de 39 euro.

De enige die niet afgeprijsd was,jammer!
Verder geen klagen. Hoop dat ZaZou blijft bestaan.

Vriendelijke groeten, ***
Snel verzonden en superaanbiedingen nu.
Fijne webwinkel. Mooie merken en goede acties. Snelle bezorging en reactie als er toch iets niet klopt. Direct bereikbaar en antwoord inclusief oplossing! Top!
Mooie kleding, echt tevreden over mijn eerste bestelling!
Super tevreden van mijn aankoop, snel geleverd!