zamnesia.nl
zamnesia.nl
Dit is een verhaal over Zamnesia, een Europese onderneming met een ongekende passie voor geestverruimende substanties en aanverwante artikelen. We gaan hierbij in op de intergalactische begindagen van ons taboedoorbrekende bedrijf. In het begin gingen we bescheiden van start, maar inmiddels zijn we uitgegroeid tot een sterk bedrijf en hebben we momenteel 40 trouwe medewerkers in dienst. We houden allemaal wel van wat geestverruiming, maar de klantenservice lijdt daar gelukkig niet onder. Zamnesia biedt momenteel 5.000 kwalitatief hoogwaardige producten aan, waaronder meer dan 3.000 feminized en autoflowering cannabisvariëteiten, paddo-kweeksets, vakgereedschap, vaporizers, entheogene kruiden en zaden, bongs en CBD-oliën.

Snelle levering en alles was compleet dus ik heb niks te klagen
Snel geleverd en goede kwaliteit.vind alleen minimum bestelbedrag irritant
Super veilig verpakt, nog nooit iets van schade aan een besteld product gehad. Telkens vlot en op tijd geleverd. Altijd al een goeie service gehad. Super véél keuze op de site, zowel als beschikbare voorraad. En telkens voorzien van een volledige/duidelijke uitleg over het product. Handig dat alle beoordelingen kunnen gelezen worden
Altijd weer blij dat ik jullie pakje aan zie komen * Steeds op tijd geleverd, netjes en discreet verpakt!* En nog geen enkele keer een product gehad dat niet vers, beschadigd of een mindere werking had ** Salvia en truffels zijn van uitstekende kwaliteit en de shroom grow box is een leuke hobby, de paddo's opeten is nog leuker natuurlijk * Ik kan niet wachten om een volgende box te testen ** Next step: Peyote en San Pedro ** Ik ben een meer dan tevreden klant!!! Doe zo voort Team Zamnesia *****
Snel geleverd en een goed product *
De levering was mooi op tijd. De kwaliteit van de goederen is prima.
Goede service, snelle levering, product naar absolute tevredenheid: de Jetpackkratom SILVER Liquid Extract.
Intussen een nieuwe bestelling gedaan met meer producten, wordt morgen verwacht.
*****
Ik was er heel blij mee
Wat ik besteld had,volgende dag in huis.
Een hele snelle servise !