Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

youpri.nl
youpri.nl
YouPri maakt jouw print persoonlijk!

Prachtig behang, ben er echt ontzettend blij mee! Het is even een klusje om het netjes op te hangen, maar met wat geduld lukt het iedereen. Ook mooi dat je zowel een klein patroon kunt kiezen of - zoals wij hebben gedaan - hele grote vissen kunt krijgen. Het staat geweldig in onze kinderkamer.
poster ziet er mooi uit, is goed op de deur te plakken, mooi resultaat
Snelle levering, kleuren wijken wel iets af. Afwerking niet helemaal netjes, bovenaan iets beschadigd, door het metalen frame. De eigen foto is in de lengte aan elkaar geplakt op één plek en daardoor passen de beide kanten niet tegen elkaar qua uitstraling....daar mag wel even een opmerking bij staan genoteerd, zodat de koper hier ook rekening mee houdt.
De levering had wat sneller gemogen van mij. Vind 10 werkdagen best lang.
De lampenkap voldoet geheel aan onze wensen.
De poster stickers zijn echt heel mooi, ik had het wel fijn gevonden als er wat meer begeleiding bij het kiezen zou zijn qua beschermingslaag, nu heb ik allemaal vlekken en strepen van de rakel
goed ingepakt aangeleverd. het moet nog opgehangen worden maar ziet er zeker prachtig uit.
snel en netjes ontvangen
Heel tevreden over het produkt
Erg tevreden met mijn lampenkap. Via chat goed geholpen en naar aanleiding daarvan bestelling geplaatst. Ook via mail tevreden contact gehad m.b.t de digitale proefdruk. Heel blij met het resultaat.