youpri.nl
youpri.nl
YouPri maakt jouw print persoonlijk!

Snelle service en reactie op gestelde vraag. Wel heb ik gemerkt dat er een klein verloop tussen de banen zit, waarvan ik vermoed dat dit in de tolerantie van de printer zit. Uitlijnen op zichthoogte en dan naar boven en naar onderen werken.
Geleverde behang en print is van mooie kwaliteit en erg makkelijk te plakken
Ik heb mijn bestelling van 24 maart nog niet ontvangen.
Zeer tevreden over de kwaliteit van het product.
Ook de levering en verpakking zijn een compliment waard.
Veel keuze uit mooie deurstickers, de levering was ook keurig (top ingepakt) en het aanbrengen op de deur was wel een klusje, maar het was fijn dat er wat extra ruimte was gegeven aan de opgegeven maat, zodat de sticker de deur mooi afdekt en je de kleine randjes gewoon weg kunt snijden. Overall een mooi product, zeker een aanrader.
Veel tevreden super blij mee...
De deursticker is goed op de deur gekomen. De deursticker moest ook 1 cm om het het hoekje van de deurstijl geplakt worden. Een stukje van ongeveer 50 cm lengte, liet los. Ik heb er schilders plakband op geplakt om het tegen de deur aan te houden, gedurende een weekend lang. Daarna liet het nog een keer los en heb ik de actie met het schilders plakband herhaald. De deursticker zit nu goed vast en ik ben er heel blij mee. Jullie website is duidelijk en overzichtelijk, de manier van bestellen is gemakkelijk en de communicatie over de levering was ook duidelijk. Bedankt!
Ik vind de proefdruk zeker een goede stap in het proces, op deze manier kan je uiteindelijk precies de print hebben die je wenst. we zijn mede daarom blij met het resultaat
snel geleverd, mooi product
Goed materiaal. Behangen is goed gelukt.
De afbeelding van het fotobehang is van een afstand heel gaaf en het behang zelf is ook vrij dik, dat is top! Ook is het snel geleverd.
Wat jammer is, is dat er vieze zwarte vingers op 2rollen van het behang zitten die ik er nog niet goed af heb gekregen. Ook komen de lijnen van de brandweerwagen niet helemaal goed uit. Als de lijnen bovenaan recht zitten, komen ze in het midden of onder niet overeen en zitten ze net iets boven of onder de lijn. Van een afstand valt dit niet op, dus mijn zoontje zal het vast niet opvallen, maar het is wel goed om te weten als je het koopt of aan het behangen bent.
Ook is het goed om te weten dat je echt alleen de maat van de muur op moet geven als je besteld, niet zelf alvast extra centimeters berekenen. Dit had ik wel gedaan en toen kwam de afbeelding niet goed uit. Dit tijdens de proefdruk aangegeven en toen werd moeiteloos de muurmaat + hun 5cm aangehouden met het maken van het fotobehang. Het teveel betaalde bedrag heb ik niet terug gekregen.