www.slaapkennerbeuningen.nl
www.slaapkennerbeuningen.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Jensen, Tempur, Pullman, Eastborn, Serta en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.slaapkennerbeuningen.nl

Goede heldere afspraken. Perfecte levering en montage. Wij zijn tevreden!
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Namen de tijd en de informatie was helder en duidelijk.
Alles werd ook netjes afgeleverd, geplaatst en opgeruimd.

Bloemetje erg mooi en leuk!!!!
prima bedrijf, aan te bevelen voor anderen.
goed.
zeer goed.
voor on sgeen.
goede uitleg bij de verkoop, goede keuze mooie showroom, en goede montage van de bedden , mooi op tijd en netjes.
Heel goed advies en goede levering! Survive was super!
Een fijn bedrijf om een bed bij te kopen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goed geholpen en de werknemers die de aflevering verzorgden waren vakbekwaam en heel klantvriendelijk. Wij zijn zeer tevreden.
goed en deskundig geholpen
Fijn geholpen in de winkel. Ook de levering is zeer soepel verlopen, prettige bezorgers/monteurs. Heel leuk vinden wij het bloemetje dat een paar dagen later werd bezorgd namens de Slaapkenner. Kortom een aanrader!!
Hele prettige winkel. Goed advies en een perfecte levering en montage. Wij slapen fantastisch op de nieuwe AVEK bedden.
Goede uitleg over de matrassen en de mogelijkheid om deze uit te proberen.
Levering volgens afspraak.