www.slaapkennerbeuningen.nl
www.slaapkennerbeuningen.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Jensen, Tempur, Pullman, Eastborn, Serta en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.slaapkennerbeuningen.nl

Uitstekend geholpen.
Super service!
Bij de installatie paste het bed niet door het trappengat, de heren van de installatie zijn zelfs een trap mee gaan halen omdat ik deze niet had thuis.
Na de installatie ook meteen de trap weer teruggebracht!

Super bedankt voor de fijne service!
Uitstekende service en alles netjes volgens afspraak nagekomen!
Prima service en bezorging.
Zeer tevreden over Slaapkenner.
- goed advies
- levertijd goed ingeschat
- montage zonder problemen
en afval meteen opgeruimd en meegenomen
- oude bed mee teruggenomen.
Goede service in alle opzichten , levering mooi op tijd na dat ik gevraagd had of het wat eerder kon Ivm omstandigheden . Heel erg tevreden !!
Prettig bedrijf/medewerkers, goede service, scherpe prijs!
Goede website en telefonisch contact. Prima prijsafspraak. Alle afspraken punctueel uitgevoerd.
Top alles netjes volgens afspraak
Prima hulp bij het kopen van een bed. Bezorging goed en vakkundig geplaatst. Erg tevreden!