www.slaapkennerbeuningen.nl
www.slaapkennerbeuningen.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Jensen, Tempur, Pullman, Eastborn, Serta en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.slaapkennerbeuningen.nl

Goede afspraak en voorlichting.
Snelle levering.
Alles perfect en leuk de bloemen
Goede en nette service.
Heldere afspraken over de levering van mijn bed en op de dag van levering zelf keurig op de hoogte gehouden over de tijd van aankomst.
Volgende dag een mooi boeket ontvangen van Slaapkenner Beuningen. Nogmaals bedankt hiervoor.
Mooi bedrijf bestellling correct afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden . Ook over de mannen van de bezorging. Papier en plastic netjes mee genomen.
Deskundig advies en faire prijs uiteindelijk.
De levering was keurig volgens afspraak.
Wij zijn dik tevreden.
Goeie prijs, levering en montage volgens afspraak.

Ook luek een bloemetje achteraf... Top...
Prima advies.
Zeer prettig geholpen, tijd gekregen om met elkaar te overleggen.
Binnen afgesproken tijd gelverd en oude matrassen meegenomen. Nieuwe matrassen netjes boven op bed gelegd.
Keurig geholpen.
Ben tevreden.
Wij hebben onze boxspring gekocht bij Slaapkenner Beuningen. Zijn daar zeer prettig geholpen en gingen met een tevreden gevoel naar huis. Nu is ons bed afgelopen vrijdag bezorgt en zijn daar heel tevreden over! De monteurs waren beleefd, rustig en gingen netjes te werk. We zijn daar “zeer” content over! Zaterdag werd er aangebeld en werd er een bos bloemen bezorgd! Slaapkenner Beuningen wenst U een goede nachtrust toe! Dit hadden we nog nooit meegemaakt! Dat is nog eens “klantvriendelijkheid”! Wij zullen Uw bedrijf zeker aan anderen aanraden! ***
Prettig geholpen in de winkel en een prima service bij aflevering. Matrassen werden naar boven gebracht, uitgepakt en op de bedden gelegd. Heel erg fijn.