www.slaapkennerbeuningen.nl
www.slaapkennerbeuningen.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Jensen, Tempur, Pullman, Eastborn, Serta en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.slaapkennerbeuningen.nl

Ik ben uiterst tevreden over de service van dit bedrijf. Ze wisten mij het bed tegen een scherpe prijs te bieden en vervolgens is deze heel netjes afgelverd en gemonteerd.
Een aantal dagen na levering ben ik zelfs blij verrast met een bosje bloemen.
Fijn geholpen door een deskundige medewerker die de juiste adviezen gaf, nadat hij goed had geluisterd naar onze wensen.
Van begeleiding in de winkel tot en met de plaatsing in de slaapkamer was alles keurig verzorgd.
1 minpunt is dat men de stroomkabel vanuit de contactdoos naar de elektrische aansluiting van het bed heeft klem gelegd onder het hoofdbord. Krijg ik in mijn eentje niet er onderuit.
Alles was super geregeld van het aankoop
Tot de levering.
Wij zijn heel tevreden met de verkoper die ons heeft geholpen. En niet onbelangrijk: we slapen heerlijk in ons nieuwe bed.
super fijn geholpen, veel product kennis!
We hebben jullie zaak als eerljik en netjes ervaren.
Bij deze hartelijk dank voor de mooie bos bloemen.
Groet ***
Overzichtelijke en duidelijke website, goed advies gekregen van dhr. Sengers en netjes geleverd door 2 hele correcte bezorgers. Ik slaap heerlijk en bedankt voor de mooie bloemen.
Serta bed van ***. Vriendelijk behandeld maar levering was verkeerd. Bed was 2m maar matras was 2.10m. Of ik wel wilde afrekenen want er was wel geleverd. Dat heb ik geweigerd en toen zouden ze het bed maar weer terugnemen. Hebben ze uiteindelijk maar niet gedaan en zelfde dag nieuwe, juiste matras geleverd. Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit alleen zo snel geregeld is omdat ik weigerde te betalen.

Bij bestelling waren gewenste poten niet leverbaar. Die zouden later nagestuurd worden. *** extra voor betaald omdat bed eerst geleverd zou worden met andere poten. Bed werd uiteindelijk wel direct met juiste poten geleverd maar wel *** moeten betalen. Andere poten zijn niet geleverd.

Nu 3 weken na levering begint aan mijn kant bed kuilvorming te vertonen. Klacht ingediend. Kijken wat reactie zal zijn.
We zijn goed ontvangen in de showroom, alle tijd om zelf te kijken. En te ontdekken, geen opdringerige verkopers. We hebben redelijk snel ons bed gekozen. Samen met verkoper alle opties en wensen besproken, ook hier geen opdringerige of “ik zou dit erg echt bij kopen” reacties. Eerlijk en duidelijk advies.
De communicatie is erg vriendelijk en duidelijk. Ons bed is mbv een verhuislift geplaatst. Alles heel goed geregeld, afspraken, kundige mensen en perfect geplaatst.
Bed slaapt geweldig!

Ook after sale is prima!

Als er weer een bed moet komen (al zal dat heel lang gaan duren) dan zou ik hem hier weer halen.