voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 65 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 65

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij www.slaapkennerbeuningen.nl

10 / 10

Van begin tot het eind, dus advies/verkoop en uiteindelijke levering van een matras, hebben wij als zeer prettig ervaren. Mocht mijn man overgaan om ook zijn matras te vervangen, gaan we eerst weer naar dit filiaal terug in de hoop weer zo prettig geholpen te worden.

op 21.12.2017 om 21:10 uur

6 / 10

het laatste consumenten onderzoek naar kwaiteit matrassen was niet voorhanden bij uitzoeken welke pullmann het beste was, terwijl verkoper vast wel wist wat de uitkomst was

op 15.12.2017 om 13:03 uur

10 / 10

super; bedankt voor de goede zorgen

op 12.12.2017 om 23:10 uur

10 / 10

Wij hebben een Grandeur donsdekbed gekocht!
    We kregen heel goed advies. Ook aan de beloofde levertijd werd voldaan. Zoals afgesproken werd ik gebeld op de dag dat het dekbed geleverd zou worden. Wij zijn erg tevreden.

op 12.12.2017 om 22:13 uur

8 / 10

Het matras werd tijdig geleverd. En ook prima om een bezorgmoment af te stemmen. Het was een ‘echte Auping’ dus de kwaliteit was ook in orde.

op 12.12.2017 om 18:18 uur

10 / 10

Ons tweede Tempur matras hier gekocht. Zo'n grote aankoop online bestellen vergt wat zoekwerk tot je een bedrijf tegenkomt waar je een goed gevoel bij hebt. Beuningen was dat. Je hoeft van te voren niets te betalen, dus al het risico ligt bij hen en niet bij de koper. Telefonisch goed contact gehad met deskundige medewerker. De bezorgdatum moest gewijzigd worden door een vergissing en ik kreeg hiervoor een prachtige bos bloemen. Ik ben tevreden over dit bedrijf!

op 12.12.2017 om 18:02 uur

8 / 10

Hartelijk dank voor de goede service en de mooie bos bloemen

op 12.12.2017 om 17:33 uur

8 / 10

De uitleg was prima voor de keuze van een matras en de verschillende soort bedden.
    De communicatie via mail was prima.
    De levering was ook prima binnen de gestelde termijn van 3 weken en het bed is professioneel en vlot in elkaar gezet.
    Helaas: bij het wisselen van de matras die toch te stug bleek moest ik 6 weken wachten waardoor ik deze maar kort kon uitproberen, want de 100 dagen wisselgarantie was toen al snel voorbij.
    Het zou het bedrijf gesierd hebben als ze extra weken hadden toegevoegd om de matras goed uit te proberen. Zeker als je zo'n duur bed als een Auping koopt.

op 22.11.2017 om 13:27 uur

10 / 10

Keurig netjes geholpen ,correcte prijs en zelfs een mooi boeketje gekregen

op 19.11.2017 om 21:18 uur

10 / 10

In de winkel werd uitgebreide informatie gegeven. De medewerker was vriendelijk en gaf adequate antwoorden op al onze vragen. Bij de communicatie over de niet beschikbare kastjes in de bestelde kleur werd snel en adequaat gereageerd op onze vragen en wensen en werd snel een goede oplossing gevonden. En ook over de wijze van aflevering en montage van bed en kasten (en naleveren van net binnengekomen hoeslakens) zijn we zeer tevreden.

op 18.11.2017 om 13:59 uur

www.slaapkennerbeuningen.nl

• U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Jensen, Tempur, Pullman, Eastborn, Serta en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.slaapkennerbeuningen.nl

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 61 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: