www.slaapkennerbeuningen.nl
www.slaapkennerbeuningen.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Jensen, Tempur, Pullman, Eastborn, Serta en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.slaapkennerbeuningen.nl

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en de wijze waarop wij als klant bediend werden. Prettige, professionele sfeer, grote keuze ivm assortiment.

Mijn aanbeveling zou zijn: betere communicatie ivm levertijd (met name als het bed later geveleverd wordt als afgesproken). Het is voor de klant belangrijk dat hij/zij goed op de hoogte gehouden worden. Ik had het fijn gevonden dat we vaker een berichtje hadden gekregen over de situatie/levertijd. Nu moesten wij steeds zelf initiatief nemen.
Professionele hulp in de zaak en perfecte aflevering!
leuk, nog een bloemetje achteraf
Geweldig
Wat fantastisch was , dat de bezorger keurig belde dat het wat later werd . Echt top dan kan je nog wat doen en zit je niet al die tijd te wachten .
Prima service en goede prijs kwaliteit verhouding
****
De levertijd was wat langer dan vermeld, maar verder zijn we dik tevreden.
Bij de aankoop had ik achteraf meer advies verwacht. Ik dacht dat ik eenzelfde soort bed had gekocht, als dat ik had uitgeprobeerd. Blijkt niet zo te zijn. De aankoopbon werd vooral snel geschreven, misschien bang dat ik ervan zou zien.
Zeer hulpvaardig en ook nog een bos bloemen!!!
Vriendelijk personeel. Goede service .
Snelle en correcte levering.
Zeker een aanrader