Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Gras en Groen Graszoden
Gras en Groen Graszoden
Gras en Groen Graszoden levert en legt graszoden bij particulieren en bedrijven in heel Nederland en Belgiƫ!

Einde seizoen voor gras aanleg contact gehad met gras en groen . De antwoorden die ik ontving kwamen erop neer dat het grasseizoen voorbij was en men had op dat moment andere zaken waar men zich mee bezig hield.
Nu opnieuw erger ik mijzelf over de grasmat die door gras en groen is aangelegd.Bijzonder vervelend.

Ik ben ook absoluut niet te spreken over uw klantbehandeling Geen tijd en hetseizoen is voorbij we kunnen niets doen

Ik hoor graag een reactie van u

***
Ik heb even gewacht met de review om te zien hoe het gras maanden later er uit zou zien. Op 10 april is na een snel gemaakte offerte en afspraak ons nieuwe gras gelegd. In zeer korte tijd heeft een team mannen het oude gras verwijderd, het nieuwe gelegd en alles netjes opgeruimd achtergelaten. Ik kan niet anders zeggen dan perfecte service vooraf, keurige levering en het gras ziet er nu maanden later nog perfect uit. Wel belangrijk dat je je houdt aan de instructies. De bijgeleverde mest doet ook wonderen. Kortom zeer tevreden en zeker een aanrader.
Hallo,
hierbij enkele opmerkingen bij het aanleggen van mijn gazon, ik had de indruk dat dit heel vlug moest afgehandeld worden waarschijnlijk was ik de laatste en wilden ze vlug terug.Ik had gevraagd om te frezen maar dat moest klaarblijkelijk niet ze zouden er gratis wat aarde inwerken.Als alles klaar was en de rekening werd gemaakt is het frezen afgetrokken maar moest ik wel de aarde betalen *** euro voor anderhalve kruiwagen wat ik toch wel heel veel vond.Ook de meststof die gevraagd was is niet geleverd, ik moet ook veel paddestoelen verwijderen.
groeten
***
Zeer professioneel bedrijft, snel en houden zich aan de afspraken. zeker een aanrader! Ook nadien nog bereidwillig om nog vragen te beantwoorden.
Ons gazon ligt er weer heel netjes bij. De werknemers van Gras en Groen waren zeer behulpzaam en het nieuwe gazon was snel gelegd.

Volgens afspraak is het gras binnen 2 weken gelegd. Ondanks lastige ondergrond met veel oneffenheden. Ik heb de instructies verder gevolgd (veel water geven) en het gras groeit fantastisch.
De personen die de grasmat aanbrachten hebben de problemen die ze tegenkwamen besproken en prima opgelost.
Verbeterpunt ik als opdrachtgever had geen idee hoe ik in de bestelling de kwaliteit van de ondergrond aan moest geven. Misschien de klant hiermee helpen bij de aanvraag.
Ik ben zeer tevreden de grasmat ligt er heel mooi bij dankzij de tips van de jullie en mijn grasmaai werk
Snelle en correcte service, prima telefonisch en ook per email contact.
Gazon gaat goed.
Duidelijke adviezen.
Van offerte tot uitvoering was alles goed georganiseerd. De leveringstermijn werd gerespecteerd, de uitvoering gebeurde snel en professioneel, de aanwijzingen duidelijk en correct. Ik heb Gras en Groen graszoden al aanbevolen bij vrienden van mij.
De afhandeling is correct verlopen, volgens afspraak.