voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 179 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 532

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Gras en Groen Graszoden

10 / 10

Ik heb even gewacht met de review om te zien hoe het gras maanden later er uit zou zien. Op 10 april is na een snel gemaakte offerte en afspraak ons nieuwe gras gelegd. In zeer korte tijd heeft een team mannen het oude gras verwijderd, het nieuwe gelegd en alles netjes opgeruimd achtergelaten. Ik kan niet anders zeggen dan perfecte service vooraf, keurige levering en het gras ziet er nu maanden later nog perfect uit. Wel belangrijk dat je je houdt aan de instructies. De bijgeleverde mest doet ook wonderen. Kortom zeer tevreden en zeker een aanrader.

op 01.09.2017 om 20:19 uur

6 / 10

Hallo,
    hierbij enkele opmerkingen bij het aanleggen van mijn gazon, ik had de indruk dat dit heel vlug moest afgehandeld worden waarschijnlijk was ik de laatste en wilden ze vlug terug.Ik had gevraagd om te frezen maar dat moest klaarblijkelijk niet ze zouden er gratis wat aarde inwerken.Als alles klaar was en de rekening werd gemaakt is het frezen afgetrokken maar moest ik wel de aarde betalen *** euro voor anderhalve kruiwagen wat ik toch wel heel veel vond.Ook de meststof die gevraagd was is niet geleverd, ik moet ook veel paddestoelen verwijderen.
    groeten
    ***

op 03.08.2017 om 12:10 uur

10 / 10

Zeer professioneel bedrijft, snel en houden zich aan de afspraken. zeker een aanrader! Ook nadien nog bereidwillig om nog vragen te beantwoorden.

op 02.08.2017 om 18:14 uur

8 / 10

Ons gazon ligt er weer heel netjes bij. De werknemers van Gras en Groen waren zeer behulpzaam en het nieuwe gazon was snel gelegd.

op 01.08.2017 om 11:29 uur

10 / 10

Volgens afspraak is het gras binnen 2 weken gelegd. Ondanks lastige ondergrond met veel oneffenheden. Ik heb de instructies verder gevolgd (veel water geven) en het gras groeit fantastisch.

op 29.07.2017 om 21:42 uur

10 / 10

De personen die de grasmat aanbrachten hebben de problemen die ze tegenkwamen besproken en prima opgelost.
    Verbeterpunt ik als opdrachtgever had geen idee hoe ik in de bestelling de kwaliteit van de ondergrond aan moest geven. Misschien de klant hiermee helpen bij de aanvraag.
    Ik ben zeer tevreden de grasmat ligt er heel mooi bij dankzij de tips van de jullie en mijn grasmaai werk

op 28.07.2017 om 09:14 uur

8 / 10

Snelle en correcte service, prima telefonisch en ook per email contact.
    Gazon gaat goed.
    Duidelijke adviezen.

op 25.07.2017 om 10:32 uur

10 / 10

Van offerte tot uitvoering was alles goed georganiseerd. De leveringstermijn werd gerespecteerd, de uitvoering gebeurde snel en professioneel, de aanwijzingen duidelijk en correct. Ik heb Gras en Groen graszoden al aanbevolen bij vrienden van mij.

op 23.07.2017 om 10:11 uur

8 / 10

De afhandeling is correct verlopen, volgens afspraak.

op 14.07.2017 om 22:24 uur

+ prachtig donkergroen gras
    + vriendelijk en hard werkend personeel
    + goede instructies over verzorging van het gras inclusief brochure

- tot twee maal toe uitgesteld door weersomstandigheden
    - bij uitstel was de volgende afspraak pas na 2 weken mogelijk
    - na drie weken nog redelijk wat naden in het veld zichtbaar

op 14.07.2017 om 13:36 uur

Gras en Groen Graszoden

• Gras en Groen Graszoden levert en legt graszoden bij particulieren en bedrijven in heel Nederland en België!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 508 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: