Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
displaygigant.nl
displaygigant.nl
Displaygigant.nl is hét online kanaal voor al uw presentatiesystemen: stoepborden, krijtborden, posterlijsten, wissellijsten, kliklijsten, presentatiewanden, roll up banners, brochure displays, frames met spandoeken en uiteraard alle bijbehorende accessoires. Alles van de hoogste kwaliteit en tegen de scherpste prijzen die u op het internet zult vinden.

We hadden 2 vlaggen met spoed besteld. We kregen er maar 1 geleverd en de tweede werd wel nageleverd maar kon om 14.00 niet meer met de post van 16.00 mee zodat we nog weer een dag langer moesten wachten en ik bijna mijn project niet op tijd af kon maken. Erg vervelend als je iets met spoed besteld en dan toch nog in tijdnood komt omdat dat niet met spoed in orde gebracht kan worden.
De service van Displaygigant.nl verloopt altijd vlot en professioneel.
De medewerkers staan altijd klaar voor deskundig advies.
De bestelling werd vlot en competent afgehandeld. De posters werden apart verstuurd, zeer goed ingepakt.
Goede service en topkwaliteit. Erg blij met de samenwerking.
Afwerking van de zoom van bredere banieren slecht.
Ik heb hier speciaal een foto van gestuurd en geen reactie op ontvangen
Verbeterpunten:
Betere informatie over de verzendstatus/track and trace
Zoom afwerking van bredere banieren niet netjes
kwaliteit van de strips is niet hoog. Niet goed afgewerkt.
de zij dopjes passen slecht en sommige pinnetjes ervan zitten scheef... liggen ook los in de doos.

wanneer je de poster in e rail schuift ontstaan er krassen op de poster omdat het ijzer niet goed is afgewerkt omdat er een braampje aan zit.
deze rails koop ik in ieder geval nooit meer
Goede telefonische ondersteuning, goede kwaliteit en snelle levering.
Ben zeer tevreden
Goed verder geholpen
Bij een vraag of een probleem krijg je snel een reactie
Kwaliteit is goed en mooi
Alles is perfect gegaan! Alleen is het doek met 2 ringen ipv ringen om de 30 cm geleverd maar dat wordt evt ook nog opgelost.