Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

displaygigant.nl
displaygigant.nl
Displaygigant.nl is hét online kanaal voor al uw presentatiesystemen: stoepborden, krijtborden, posterlijsten, wissellijsten, kliklijsten, presentatiewanden, roll up banners, brochure displays, frames met spandoeken en uiteraard alle bijbehorende accessoires. Alles van de hoogste kwaliteit en tegen de scherpste prijzen die u op het internet zult vinden.

Prima service, snel en accuraat geholpen
Snelle levering, echter zat bestelde item niet strak in houder. Bovenhoek bubbelde enigzins.
Nice print and delivered on time. The only improvement to be done is to use another material to get flat borders.
Meerdere malen contact gehad, omdat wij graag sneller geleverd wilden hebben dan waar wij uiteindelijk voor gekozen hadden. Ik ben zeer goed te woord gestaan en Jesper heeft er alles aan gedaan om ons van dienst te zijn. En dat is gelukt. Super service!
Snelle levering. Mooie prints!
Snelle goede services. Deskundig personeel en zeer behulpzaam.
Vriendelijke medewerker met verstand van zaken en snelle levering
Mooi materiaal. Bij defect meteen een nieuwe toegestuurd gekregen!
Tevreden
Ik heb een bestelling geplaatst met een aflevering binnen 1 dag. Na een paar dagen was het pakket nog steeds niet geleverd. Heb toen zelf contact met jullie opgenomen en toen pas bleek dat het pakket nog bij DHL lag. Ik heb toen maar zelf contact gezocht met DHL en de dag erna werd het netjes afgeleverd.