Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
displaygigant.nl
displaygigant.nl
Displaygigant.nl is hét online kanaal voor al uw presentatiesystemen: stoepborden, krijtborden, posterlijsten, wissellijsten, kliklijsten, presentatiewanden, roll up banners, brochure displays, frames met spandoeken en uiteraard alle bijbehorende accessoires. Alles van de hoogste kwaliteit en tegen de scherpste prijzen die u op het internet zult vinden.

Zeer snelle levering. Goede service en mooie kwaliliteit rolbanners!
Kliklijst 2 x beschadigd door DHL afgeleverd. Communicatie met de Displaygigant hierover verliep prima en is goed opgelost.
Goed product. Keurig op tijd afgeleverd
Prima prijs/prestatie verhouding.
Alles conform afspraak en op tijd!
Tijdens het bestelproces is het mogelijk om meerdere produkten tegelijk te bestellen (van een soort) maar is het niét mogelijk om verschillende designs op te geven. Dat is een ABSOLUUT minpunt!
super service en vriendelijke contacten.
Banners netjes op tijd geleverd, alleen de verlichting zat er niet bij en tas was beschadigd. Zelf contact moeten opnemen en de verlichting zou de volgende dag met een spoedbestelling worden nageleverd. Helaas niet gebeurd. Éën dag later bestelling aangekomen. Ik heb de tweede keer telefonisch contact proberen op te nemen, maar de telefoonlijn werkte niet. Je hoorde wel jullie bedrijfsnaam en dan bleef het stil. Heb toen contact gezocht via e-mail.
Makkelijk te bestellen, snel gevelerd.
Goede afhandeling van mijn bestelling en goede feedback gedurende de bestelprocedure.
Het is de eerste keer dat ik iets via Displaygigant heb besteld. Dat is dan altijd afwachten hoe het order- en productie traject verloopt. Ondanks de krappe deadline bleven ze rustig en hielden het overzicht. Ook als er vragen waren werd er snel en duidelijk gereageerd. De Zippits waren op tijd bij de klant en het eindresultaat ziet er netjes uit. Tijdens het transport is een van de LED lampen gesneuveld. Na overleg en reclamatie komt er zonder discussie een nieuw exemplaar onze kant op. Al met al een aanrader en ik ga hier zeker meer producten bestellen. Ik zou alleen wel willen weten of er een showroom is waar de producten te zien en te voelen zijn. De meeste klanten willen van te voren zekerheid om later niet voor onverwachte verrassingen komen te staan. Met vriendelijke groet, ***