voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: displaygigant.nl

8.4 / 10

Gemiddelde van 112 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 906

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij displaygigant.nl

2 / 10

banner was slecht gemonteerd en DG nam geen verantwoordelijkheid. hebben hem uiteindelijk niet gebruikt tijdens de presentatie.
    Commentaar van displaygigant.nl:
    Dag Rob,

Dat is erg jammer.. en ook nog eens totaal onnodig geweest. De banner werkt namelijk prima, echter is inderdaad bij uw banner de bovenste clip los geschoten. Telefonisch, via de mail en door middel van een video hebben wij u hierover geïnformeerd. Op deze manier hebben wij zo helder en goed mogelijk geprobeerd uit te leggen hoe u deze banner opnieuw kunt vastzetten. Het is een vrij eenvoudige klus wat binnen een minuut op te lossen is. Hopelijk begrijpt u dat wij voor een dermate simpele klus geen 4 uur reistijd kunnen inplannen. Hopend alsnog op uw begrip. Mocht u er nog steeds niet uit komen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

op 16.06.2018 om 09:23 uur

10 / 10

Topservice, goed advies, snelle levertijd. Denken mee.

op 14.06.2018 om 09:35 uur

Verbetering:
    Ondanks dat je kan inloggen kon ik de voortgang van het proces niet volgen.
    Het zou toegevoegde waarde zijn wanneer jullie konden aangeven (wanneer je ingelogd bent) dat de productie is gestart, bezig is, afgerond wordt, klaar voor verzending is, verzonden is, afgeleverd is.
    Wellicht een voorspelling van wanneer de bestelling op de 'deurmat" ligt zou prettig zijn.

Overigens is de bestelling goed opgepakt, Het telefonisch contact is ook goed. het ontvangen resultaat is uitstekend! Kortom ik ben een tevreden klant.

op 10.06.2018 om 12:20 uur

10 / 10

Snel geregeld en geleverd. Denken met je mee en adviseren goed.

op 10.06.2018 om 09:44 uur

10 / 10

Het matetiaal, afwerking en opdruk zijn is erg mooi, we naken zeker nog een keer gebruik van jullie bedrijf

op 09.06.2018 om 10:48 uur

8 / 10

Prettig bedrijf om mee te werken!

op 08.06.2018 om 08:15 uur

10 / 10

Goede service en een snelle levering! Top!

op 05.06.2018 om 12:59 uur

8 / 10

Stand en doek erg goed. zeer tevreden. Plezierige communicatie en snelle afhandeling. Doek scherp en netjes geprint. Opzetten / installatie zeer duidelijk.

Enige punt van verbetering is de koffer. Deze is langwerpig en wat onhandig. Gezien de bestelde stand zou deze een normaler trolley formaat kunnen hebben, waardoor hij niet overall als bijzondere baggage wordt behandeld. (de koffer is aanmerkelijk langer dan de langste stang van de stand). Eventueel ook 4 in plaats van 2 wieltjes. Daar had ik graag een paar tientjes meer voor betaald.

op 04.06.2018 om 13:09 uur

10 / 10

Snel en topservice. 2 van onze banners hadden het begeven, zonder morren werden zonder verdere kosten 2 nieuwe opgestuurd.

op 04.06.2018 om 08:28 uur

10 / 10

Super snelle service, flexibele medewerkers (denk met je mee!) en goede kwaliteit!

op 03.06.2018 om 08:11 uur

displaygigant.nl

• Displaygigant.nl is hét online kanaal voor al uw presentatiesystemen: stoepborden, krijtborden, posterlijsten, wissellijsten, kliklijsten, presentatiewanden, roll up banners, brochure displays, frames met spandoeken en uiteraard alle bijbehorende accessoires. Alles van de hoogste kwaliteit en tegen de scherpste prijzen die u op het internet zult vinden.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 855 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: