Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Carrabas Speelgoed
Carrabas Speelgoed

Fantastisch
Snelle en correcte uitvoering van de bestelling.
prima service
Nette service. In de middag een kado online besteld en dezelfde avond nog bezorgt met kaartje en al! Super afhandeling!
Nadat de betaling via IDEAl niet vlekkeloos verliep, heel goed geholpen door een medewerkster.
Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
Ik heb 2 spellen besteld op een donderdagmiddag en op zaterdagochtend had ik ze in huis, keurig verpakt. Spellen zien er super uit.
Heel tevreden ben ik met de snelle en klantvriendelijke afhandeling van mijn bestelling en alhoewel ik al hoog bejaard ben heb ik geen enkele moeite gehad mijn bestelling te plaatsen ook het gebruik van Ideal was heel simpel; in de toekomst zal ik zeker uw bedrijf weten te vinden .
Geen bijzonderheden! Wij zijn helemaal tevreden met alles.
Snelle service en uitstekend verpakt.
Carrabas speelgoed heeft een zeer uitgebreide collectie. De dienstverlening is uitstekend, ik bezoek de winkel regelmatig en word zonder uitzondering vriendelijk, behulpzaam en vooral deskundig geholpen. De medewerkers zijn op de hoogte van de laatste trends en weten waar kinderen op welke leeftijd graag mee spelen. Zoek je goed speelgoed, dan is deze winkel zeker een bezoek waard!