Wolkyshop.com
Wolkyshop.com

Internet kopen is in toenemende mate populair, ik maak graag gebruik van de Wolkyshop.
De laatste keren ging er wat mis; bij de aankoop zou zoals in de mail vermeldt een leerspray bij worden geleverd.
De spray was niet bijgeleverd, ik heb gebeld en de spray werd nabesteld maar het adresnummer was niet correct vermeld.
Als Wolkyshop is het belangrijk om de juiste gegevens te gebruiken.
Ook werd mijn pakketje bij de buren aangeboden, terwijl ik expliciet heb aangegeven dat ik dat niet wil.
Bestelling snel geleverd
Helemaal geweldig ik ben blij met mijn wolkys
anders zou ik geen 5 sterren geven.
Goed kunnen bestellen, binnen 2 dagen waren de schoenen er,
Geweldig bedrijf, geweldige schoenen . Kunnen steunzolen in.Als ze kapot zijn bestel ik meteen nieuwe zo geweldig vind ik ze. Heb ze dagelijks aan met werken.
Voor het eerst via het web besteld zeer tevreden over de service en het gemak
Schoenen mooi iets breder zou fijn zijn kost het niet zoveel moeite om ze uit te lopen. Zijn ook modellen die ik niet aan kan

Een zeer vlotte afhandeling en zoals gewoonlijk trek ik de schoenen direct aan en kan er dan de hele dag oplopen. Geen blaren geen piintje, een perfecte pasvorm. Geweldig.
erg tevreden en keurig op tijd