Wickey.nl
Wickey.nl

Wij hebben de Wickey Multiflyer besteld; dat verliep prima. Het was niet helemaal duidelijk welke ankers waarvoor nodig waren. Volgens de helpdesk was het voldoende om de garantie van 10 jaar te krijgen. Op de site was het niet duidelijk dat je de ankers nodig had voor de garantie, dus de site is niet helemaal duidelijk.
Goede klantenservice, snelle reactie. Erg behulpzaam bij vragen en verschaffen van correcte informatie.
Verder een gemakkelijke en overzichtelijke website.
Veel keus uit mooie toestellen. We waren eigenlijk op zoek naar een toestel zonder schommel. Uiteindelijk paste een toestel met een schommel toch beter bij ons en gelukkig past het in onze tuin. Graag hadden we hier meer opties in gezien. Verder kan Wickey nog meer adverteren in opties die passen bij je toestel. Kwamen na even zoeken bij meer accessoires. Vooral de optie voor alles in 1 kleur bestellen hadden we graag bij het toestel als tip willen zien. Verder een positieve ervaring en zijn erg benieuwd wanneer het wordt bezorgd!
Alles heel duidelijk en overzichtelijk, prijzen in vergelijking met andere goed! Het enige wat ik mis zijn de montagehandleidingen van de producten. Dit om b.v. marges voor het plaatsen te vinden en de verschillende configuraties te kunnen checken.
Breed aanbod, prettig overzicht. Er is duidelijk aangegeven wat aanvullend nodig is voor installatie van het speeltoestel.
Uitgebreid assortiment, we zijn zeer benieuwd naar het resultaat
Overzichtelijke site. Bestellen ging makkelijk. Ik moet het spul nog geleverd krijgen, maar ik heb daar wel vertrouwen in.
Verliep allemaal prima. Dus nu wachten op levering; kleinzoon kan niet wachten ;-)
Het online bekijken van de toestellen is een goede ervaring.
***