Weekendesk.be/nl
Weekendesk.be/nl
Meer dan 10 jaar passie voor weekendjes weg! Is het je ooit overkomen dat je behoefte hebt om er even uit te zijn en een weekendje weg te gaan, maar dat je niet wist waar je moest zoeken, omdat het aanbod op de traditionele websites te duur is, te ver weg is of te klassiek is? Uiteindelijk ben je niet gegaan, omdat je niets gevonden hebt dat je aanstond? Juist daarom is Weekendesk ontstaan! Opgericht in het 2000, is Weekendesk de nr.1 op het gebied van weekends en korte thematische verblijven (wellness, gastronomie, ontspanning, avontuur…). Sinds de oprichting, hebben ongeveer 1 miljoen mensen een weekend geboekt via Weekendesk, waarvan bijna 300.000 in 2011, en wij zijn van plan deze missie voort te zetten: na leider te zijn geworden op de Franse en Belgische markt, zetten wij onze ontwikkeling voort met de lancering van websites in Spanje, Italië en Nederland! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Frankrijk, in Clichy, en wij hebben eveneens kantoren in Barcelona en Brussel. Onze teams van ongeveer 40 medewerkers in deze drie landen hebben slechts één passie: jou een prettig weekend bezorgen! Hun taak bestaat uit het identificeren van de meest aangename hotels, het tekenen van partnerschips, het creëren van arrangementen op maat die zo interessant mogelijk voor jou zijn, en natuurlijk het onderhandelen van de beste prijs…

Duidelijke website met veel opties!
Heel handig en duidelijk.
Ik mis enkel een knopje om te filteren 'met ontbijt'.
prima overzicht en duidelijke menu .
Bij iedere reservering loopt alles altijd heel vlot, het is duidelijk uitgelegd
Ik raad mijn vrienden altijd aan om ook eens de website van weekendesk te raadplegen.
Steeds de scherpste prijs en de extra's zijn altijd mooi meegenomen.
ik reserveer mijn vakantie's altijd met weekendesk
Er is geen betere...
Gemakkelijk te boeken,
Alles klaar en overzichtelijk .
Na opzoek werk gedaan te hebben komt Weekendesk er het voordeligste uit.. De prijzen zijn hetzelfde voor het hotel dat ik boekte, maar bij Weekendesk krijg ik een gratis welkomstdrankje en tapas :-) Een leuke geste.. Dit heeft mij overhaald om via Weekendesk te boeken :-)
Website is duidelijk opgesteld, mooi gedetailleerd. Het is niet de eerste keer dat we bij Weekenddesk boeken en dat valt steeds goed mee. Geen verrassingen, alles verloopt correct.
Het werkt heel vlot ,
geen opmerking
Alles is vlot verlopen voor de boeking en kijk er naar uit om van 1-3 november te mogen genieten.