Weekendesk.be/nl
Weekendesk.be/nl
Meer dan 10 jaar passie voor weekendjes weg! Is het je ooit overkomen dat je behoefte hebt om er even uit te zijn en een weekendje weg te gaan, maar dat je niet wist waar je moest zoeken, omdat het aanbod op de traditionele websites te duur is, te ver weg is of te klassiek is? Uiteindelijk ben je niet gegaan, omdat je niets gevonden hebt dat je aanstond? Juist daarom is Weekendesk ontstaan! Opgericht in het 2000, is Weekendesk de nr.1 op het gebied van weekends en korte thematische verblijven (wellness, gastronomie, ontspanning, avontuur…). Sinds de oprichting, hebben ongeveer 1 miljoen mensen een weekend geboekt via Weekendesk, waarvan bijna 300.000 in 2011, en wij zijn van plan deze missie voort te zetten: na leider te zijn geworden op de Franse en Belgische markt, zetten wij onze ontwikkeling voort met de lancering van websites in Spanje, Italië en Nederland! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Frankrijk, in Clichy, en wij hebben eveneens kantoren in Barcelona en Brussel. Onze teams van ongeveer 40 medewerkers in deze drie landen hebben slechts één passie: jou een prettig weekend bezorgen! Hun taak bestaat uit het identificeren van de meest aangename hotels, het tekenen van partnerschips, het creëren van arrangementen op maat die zo interessant mogelijk voor jou zijn, en natuurlijk het onderhandelen van de beste prijs…

De boeking gaat snel en is zeer efficiënt. Voor herhaling vatbaar!
Aangename kennismaking, goed voor te weten omdat wij dikwijls weekendjes uit gaan.
Ga zo door
Gemakkelijk om te reserveren
Er was een fout nr op mijn cadeaubon wegens verlies van de originele. Ik heb de nieuwe niet ontvangen.
Sietske heeft voor mij alles in orde gebracht.
gemakkelijk
gebruiksvriendelijke en uitgebreide informatie
Goed en duidelijk overzicht site
Weekendesk is gebruiksvriendelijk. De website is duidelijk en gedetailleerd. Weekendesk is niet misleidend in tegenstelling tot sommige andere websites!
alles is duidelijk