Weekendesk.be/nl
Weekendesk.be/nl
Meer dan 10 jaar passie voor weekendjes weg! Is het je ooit overkomen dat je behoefte hebt om er even uit te zijn en een weekendje weg te gaan, maar dat je niet wist waar je moest zoeken, omdat het aanbod op de traditionele websites te duur is, te ver weg is of te klassiek is? Uiteindelijk ben je niet gegaan, omdat je niets gevonden hebt dat je aanstond? Juist daarom is Weekendesk ontstaan! Opgericht in het 2000, is Weekendesk de nr.1 op het gebied van weekends en korte thematische verblijven (wellness, gastronomie, ontspanning, avontuur…). Sinds de oprichting, hebben ongeveer 1 miljoen mensen een weekend geboekt via Weekendesk, waarvan bijna 300.000 in 2011, en wij zijn van plan deze missie voort te zetten: na leider te zijn geworden op de Franse en Belgische markt, zetten wij onze ontwikkeling voort met de lancering van websites in Spanje, Italië en Nederland! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Frankrijk, in Clichy, en wij hebben eveneens kantoren in Barcelona en Brussel. Onze teams van ongeveer 40 medewerkers in deze drie landen hebben slechts één passie: jou een prettig weekend bezorgen! Hun taak bestaat uit het identificeren van de meest aangename hotels, het tekenen van partnerschips, het creëren van arrangementen op maat die zo interessant mogelijk voor jou zijn, en natuurlijk het onderhandelen van de beste prijs…

Het is zeer makkelijk en duidelijk om bij jullie te boeken. Altijd zeer tevreden over de aanbiedingen. Zijn uitstekend qua prijs/kwaliteit.
HANDIGE SITE MET VEEL MOGELIJKHEDEN OM TE ZOEKEN NAAR EEN BEPAALDE REGIO OF ACTIVITEIT
Zeer informerende website met interessante aanbiedingen.
snel, to the point, goede info
altijd de beste prijs
Een handige website om een leuk weekendje snel te boeken. Steeds goede aanbiedingen.
Leuke promoties in fijne hotels!
Doe zo voort :-)
Goede deals, vriendelijke klantenservice die meerdere talen beheerst. Deals zijn helaas niet super flexibel maar wel goede prijzen. Ik raad aan
Duidelijke website,vlotte reservatie