Weekendesk.be/nl
Weekendesk.be/nl
Meer dan 10 jaar passie voor weekendjes weg! Is het je ooit overkomen dat je behoefte hebt om er even uit te zijn en een weekendje weg te gaan, maar dat je niet wist waar je moest zoeken, omdat het aanbod op de traditionele websites te duur is, te ver weg is of te klassiek is? Uiteindelijk ben je niet gegaan, omdat je niets gevonden hebt dat je aanstond? Juist daarom is Weekendesk ontstaan! Opgericht in het 2000, is Weekendesk de nr.1 op het gebied van weekends en korte thematische verblijven (wellness, gastronomie, ontspanning, avontuurā€¦). Sinds de oprichting, hebben ongeveer 1 miljoen mensen een weekend geboekt via Weekendesk, waarvan bijna 300.000 in 2011, en wij zijn van plan deze missie voort te zetten: na leider te zijn geworden op de Franse en Belgische markt, zetten wij onze ontwikkeling voort met de lancering van websites in Spanje, ItaliĆ« en Nederland! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Frankrijk, in Clichy, en wij hebben eveneens kantoren in Barcelona en Brussel. Onze teams van ongeveer 40 medewerkers in deze drie landen hebben slechts Ć©Ć©n passie: jou een prettig weekend bezorgen! Hun taak bestaat uit het identificeren van de meest aangename hotels, het tekenen van partnerschips, het creĆ«ren van arrangementen op maat die zo interessant mogelijk voor jou zijn, en natuurlijk het onderhandelen van de beste prijsā€¦

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
vlug en gemakkelijk te boeken
Beste
Ik heb geen opmerking van weekendesk wij zijn al heel dikwijls weg geweest met weekendesk en zowel voor inschrijven als ter plaats in het hotel loopt alles goed.
Ik ben een tevrede man.

Vriendelijke groeten

***
Uitstekend
De vele extra's zijn een grote troef voor Weekendesk.
Dank voor de aanbiedingen.
Ruim aanbod, goed gedocumenteerd
Alles goed uitgelegd en geinformeerd.
Vlotte website, alles duidelijk vermeld ; leuke formules waarbij je kiest voor OF ontbijt OF inclusief avondeten.
Kortom, een aanrader !
Met weekenddesk bekom je een goede keuze van kwalitatieve hotels in een ruime prijscategorie en met voldoende optiemogelijkheden.
super vlot en duidelijk
overzichtelijk- informatief
zeer goede website, gemakkelijk te gebruiken en overzichtelijk