Weekendesk.be/nl
Weekendesk.be/nl
Meer dan 10 jaar passie voor weekendjes weg! Is het je ooit overkomen dat je behoefte hebt om er even uit te zijn en een weekendje weg te gaan, maar dat je niet wist waar je moest zoeken, omdat het aanbod op de traditionele websites te duur is, te ver weg is of te klassiek is? Uiteindelijk ben je niet gegaan, omdat je niets gevonden hebt dat je aanstond? Juist daarom is Weekendesk ontstaan! Opgericht in het 2000, is Weekendesk de nr.1 op het gebied van weekends en korte thematische verblijven (wellness, gastronomie, ontspanning, avontuur…). Sinds de oprichting, hebben ongeveer 1 miljoen mensen een weekend geboekt via Weekendesk, waarvan bijna 300.000 in 2011, en wij zijn van plan deze missie voort te zetten: na leider te zijn geworden op de Franse en Belgische markt, zetten wij onze ontwikkeling voort met de lancering van websites in Spanje, Italië en Nederland! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Frankrijk, in Clichy, en wij hebben eveneens kantoren in Barcelona en Brussel. Onze teams van ongeveer 40 medewerkers in deze drie landen hebben slechts één passie: jou een prettig weekend bezorgen! Hun taak bestaat uit het identificeren van de meest aangename hotels, het tekenen van partnerschips, het creëren van arrangementen op maat die zo interessant mogelijk voor jou zijn, en natuurlijk het onderhandelen van de beste prijs…

Zeer overzichtelijk en makkelijk om te boeken.
Korting kan altijd beter
het is nutteloos kortingsbonnen te geven als de code ongeldig is ,pffff weg ***
perfecte en duidelijke website
altijd goede prijzen en interessante combinaties bij te boeken en zeer overzichtelijk
enkel engelstalig antwoord mogelijk.
Zeer duidelijke info op de website.
Misschien wel handig als er vermeld wordt of glutenvrij ontbijten mogelijk is.
Zeer duidelijke presentatie van het aanbod met de juiste prijs erbij
Hebben reeds geboekt met Weekenddesk, waren zeer tevreden van hun service en de accomodaties waren steeds super in orde.
schitterende site