voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 23 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 158

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Vogelhuisje.com

alles prima !

op 05.01.2017 om 11:21 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over Uw bedrijf op vragen wordt vriendelijk gereageerd. Het bestelde werd snel geleverd. Het zou wel prettig zijn indien er maten van bv de vogelvoederhuisjes wordt vermeld op Uw site.
    Commentaar van vogelhuisje.com:
    Dank u voor uw beoordeling. Op onze website worden de maten van de vogelhuisjes vermeld. Kijk onder bij Specificaties voor alle kenmerken van het product.

Met vriendelijke groet,

Team Vogelhuisje.com

op 12.11.2016 om 11:33 uur

8 / 10

Ruime keuze op de website en een extraatje bij de bestelling in de vorm van voer. De bestelling werd snel geleverd.
    Het enige minpuntje was de bezorging door DPD. Op dinsdag kreeg ik het berichtje dat ze die dag langskwamen. Helaas was dit mailtje een dag te laat.
    Het vogelhuisje heeft een kleine beschadiging opgelopen. Het proefmonster van vogelvoer was ook beschadigd en nagenoeg leeg.Het deksel was van het plastic bakje en was dit bakje gedeukt tijdens vervoer.

op 09.11.2016 om 21:52 uur

10 / 10

Super snelle llevering zeer goed matereaal van het vogelhuis bedankt.

op 04.11.2016 om 08:19 uur

8 / 10

alles was goed behalve het gratis pakketje dat er bij was daarvan was het dekseltje stuk het vogeleten zat verdeeld in de doos!

op 03.11.2016 om 12:17 uur

10 / 10

Ontzettend veel artikelen, een overzichtelijke site met duidelijke (en leuke!) foto's en betaalbare producten waar de vogels in mijn tuin gek op zijn. Sinds kort komt er ook vrij regelmatig een halsbandparkiet die dol is op het netje met zonnepitten en insecten. Een echte aanrader. Verbeterpunten....geen!!

op 01.11.2016 om 09:56 uur

8 / 10

Betalen ging eenvoudig, levering was op tijd, mistte wel info over de zending, bij andere online aankopen wordt je wel geïnformeerd over de status en de te verwachten
    levering aan huis.

op 30.10.2016 om 11:53 uur

10 / 10

De bestelling is erg makkelijk verlopen. 1 mailtje was genoeg en de rest liep als vanzelf. Een echte aanrader!

op 29.10.2016 om 09:46 uur

10 / 10

Goede service, vriendelijke mensen en prachtige producten!

op 23.10.2016 om 12:26 uur

10 / 10

Zeer gevarieerd aanbod , snelle levering en altijd correct
    Een aanrader als je diereneten online wil bestellen.

op 16.10.2016 om 12:42 uur

Vogelhuisje.com

• Breng leven in je tuin - Maak van je tuin een thuis voor gevleugelde vrienden Met een paar veranderingen in je tuin kan je deze erg aantrekkelijk maken voor een bezoek van alle soorten vogels uit jouw regio. Vogelhuisjes, voedertafels, nestkastjes en vogelbaden zijn simpele voorbeelden die ervoor zorgen dat de vogels zich thuis voelen in je tuin. Of wat denk je van een Pindakaaspothouder wat een hoop Mezen en de Grote Bonte Spechten aantrekt. Bij Vogelhuisje.com vindt je leuke, aparte en trendy vogelhuisjes geschikt in elk soort tuin. Zelfs als je geen tuin hebt, is er een geschikt vogelhuisjes voor je balkon, zoals verschillende Raamvoederhuisjes.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 151 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: