Vivolanda
Vivolanda
Vivolanda is meer dan zo maar een webwinkel. Onze filosofie is dat wij onze klanten graag één betrouwbaar adres willen bieden waar zij alles kunnen kopen dat zij in het dagelijks leven wensen of nodig hebben. Vivolanda doet dat door als webwarenhuis haar eigen motto steeds weer uit te bouwen: alles online! Met ons ruime assortiment en scherpe prijzen doen wij onze klanten een aantrekkelijk aanbod. Bestelgemak, snelle levertijden en veilig online inkopen, zijn daarbij voor ons de uitgangspunten die garant staan voor tevreden gebruikers en trouwe klanten. Ervaar het zelf en wees welkom op vivolanda.nl.

Was de eerste keer dat Ik wat bij u bestelde
Was de goedkoopste zonder verzendkosten,prima dus
Snelle levering. Keurig op tijd. Product als omschreven.
Ik heb 3 weken op mijn bestelling moeten wachten.omdat het de 1e 2 keer is fout gegaan. Daar was ik niet zo blij mee.
Ik ben zeer tevreden, ruim aanbod, goede en snelle service
Bestelproces ging prima. Er werd verteld wat de levertijd was, meer dan een week. Toch gekozen dit te doen, aangezien de prijs erg scherp was en ik het product niet meteen nodig had. Helaas werd er niet geleverd op de verwachte datum en ik hoorde niets van Vivolanda. Toen ik zelf contact zocht kreeg ik wel snel reactie. Daarna werd het product snel geleverd.
goeie Service! snelle levering en product werkt na behoren!! zeker vaker bestellen bij Vivolanda
Snelle levering
Bestelling is prima afgehandeld, Vivolande doet wat wordt beloofd. Makkelijk en snel!
Prima.
Goede kwaliteit en heel snel geleverd!