Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Snelle levering goede verpakking
Ingeschatte levertijd zou ik graag toegevoegd willen zien.
overzichtelijk website, artikelen snel te vinden en snelle levering
Mijn bestelling is naar tevredenheid afgehandeld , en op het doorgegeven tijdstip bezorgd.
Snelle levering. Ook in drukke jaarperiode.
snelle levering van het bestelde product!
Goede service! Heel tevreden.
De bestelling is goed verlopen.
Goed
Snelle bezorging en fijne producten.