Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

Snelle levering en alles zeer goed verpakt. Een prima bedrijf ga ik vaker bestellen
Artikelen zijn goed verzorgt en de kokosolie die ik koop is een stuk voordeliger dan bij andere webwinkels en ook nog gratis verzenden,top
Het was zeer snel in huis. En net als de vorige keren weer super goed verpakt tegen breuk. Mijn complimenten weer. Alleen vond ik net jammer dat de overschrijving via iDeal niet direct werkte waardoor mijn kortingscode verlopen was toen ik het de volgende dag opnieuw probeerde te betalen.
Altijd op tijd met levering en goed geprijsd
Vlot en prima
snel verstuurd en goed verpakt
M’n bestelling vlot geleverd.
Vitami.nl heeft een mooi assortiment en leveren altijd optijd. Het is goed verpakt. De website werkt goed is en is prettig in gebruik. We kopen heel graag via deze website.
Goede en snelle levering. En op voorraad!
Snelle service