Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

Zeer tevreden, zoals altijd. Snelle levering, goed prijs-/kwaliteitsverhouding. Makkelijk te bestellen, aantrekkelijk spaarsysteem als terugkerend klant.
Ik heb de spullen in goede orde ontvangen. En de webwinkel was gewoon goed. Fijne producten.
Op tijd, en bedankt voor de thee!
Verzending veel te duur.Zo'n klein flesje kan ook op een veel eevoudiger en veilige manier verzonden worden,zodat het gewoon door de brievenbus kan en niet in zo'n grote doos.
Tijdige levering, product zat met zegel dichtgeplakt, voordelig
Snel en goed
Goede service
Ik ben tevreden alleen is het wat moeilijk zoeken op de website als je een bepaald produkt zoekt .
Snelle levering
Ik ben tevreden👍