Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

snelle en discrete levering
prima
al jaren bestel ik bij Jullie Annemarie borlind. ben tevreden over de levering maar vond het in de beginjaren fijn om monstertjes bij de bestelling te ontvangen. het bedrag van de bestelling verschilt niet met voorgaande jaren.
geen mogelijkheid om pakketje af te leveren bij een afhaal plaatst in de buurt of om een bezorgtijdstip te kiezen
Ik had calendulan emulsie besteld zoals op de site want daar kon ik niet aankomen in de winkel en krijg lotion gestuurd wat ik ook in de winkel kon kopen. Had dan van tevoren gebeld en gevraagd of lotion ook goed was als de emulsie er niet meer is. Als het het er niet meer is of niet op voorraaf zet het dan op de site erbij.
Een tip: producten die niet leverbaar zijn direct bij het product aangeven zodat deze ook niet besteld kan worden of verwijderen uit catalogus. Hierover geen contact en geld hoeft niet te worden teruggestort.
Fijn dat ik een persoonlijk antwoord kreeg bij mijn opmerking op het bestelformulier.
Top, snel!
Fijn gewinkeld
Het doet me goed om een pakket te ontvangen waar zoveel zorg aan besteed is, niet 1 of 2 keer maar altijd, je ziet dat alles zorgvuldig verpakt en verstuurd is, er zit zelfs een vriendelijk en persoonlijk kaartje bij . Dankjewel ***.!!! Ga zo door, met hartelijke groeten, ***
Redelijke prijs en snelle service!