Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

Product dat ik graag wil gebruiken. Snelle, correcte levering.
Ik had 2 potjes besteld waarvan de ene direct werd verstuurd en de andere 2 dagen later binnenkwam (afhandeling door ***). De 1e was verstuurd omdat de 2e niet op voorraad was. Dit is zéér netjes! Maar ik realiseer me ook dat daarmee nu net de winstmarge onder druk komt omdat er 2 x verzonden moet worden. Van mij mogen jullie best even bellen om te vragen of het een paar dagen kan wachten.
Vriendelijke groet,
***
Correct en snel behandeld.
Nice stuff, speedy delivery, good products.
Door post.nl is er twee keer een vertraging geweest buiten jullie schuld, dus pas laat ontvangen. Verder prima geregeld. Hartelijk dank
topservice met correcte bezorging
De website was duidelijk. Het bestellen was gemakkelijk. Ik heb het pakje echter nog niet ontvangen door de sinterklaasdrukte bij de bezorgers. Het zou vandaag bezorgd worden maar ik heb het niet ontvangen hoewel ik wel op het aangegeven tijdstip thuis was. Er lag ook geen briefje in de bus. Wel een mail dat ze het niet konden bezorgen. U kunt hier niets aan doen maar ik vind het wel vervelend omdat ik de bestelde voedingssupplementen nodig heb voor mijn gezondheid.
de snelle service en goede prijs.
Duidelijke webshop, levering op tijd.
Prima produkt.
Goed prijzen en snelle verzending en gratis verzenden heb je al snel te pakken dus top!