Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

Super snelle levering en vriendelijk advies aan telefoon
Correcte en snelle levering!
Snelle levering. Top!
Goede prijs, service en levering.
Zeer snelle levering.
Kundig en beleefd en zeer snel op het bestelde adres. Bravo!
Snelle, correcte levering
Snelle levering. De eerst volgende dag geleverd.
Snel besteld en snel in huis, ja ik kan deze webwinkel aanbevelen!
Ga zo door, fijne dag!