Vitami.nl
Vitami.nl
Wij zijn Vitami.nl een online gezondheidswinkel voor hoogwaardige vitaminen, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Een webshop met een passie voor gezondheid én gezond eten. Bij ons kun je heel gemakkelijk kiezen uit een ruim assortiment van zuivere en kwalitatief hoogwaardige producten. Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant. Heb je vragen of wil je professioneel advies? Onze gespecialiseerde en gediplomeerde medewerkers staan je graag persoonlijk te woord. Wij zijn op verschillende manieren bereikbaar: Telefoon : +31 (0) 416 382448 Email: info@vitami.nl Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en willen graag weten hoe zij over Vitami.nl denken. Deze reviews helpen ons om onze webshop en dienstverlening te blijven verbeteren. En als onze klanten "gewoon" tevreden zijn vinden we het natuurlijk heel erg leuk om dat te horen. Lees hier hun eerlijke mening over Vitami.nl!

Ik bestelde een product omdat er stond 1-2 werkdagen levertijd en uiteindelijk kreeg ik een mail dat het een week levertijd had bij de leverancier. De juiste levertijd bij een product vermelden is voor een klant fijner, dan weet die waar die aan toe is.
alles ok, pakje prima ontvangen
Goed op de hoogte gehouden en het pakketje is binnen de tijd en goed geleverd.
****
Zoals altijd is alles keurig geregeld en goed verpakt, mooi correct bedrijf.
Ga zo door, een zeer tevreden klant.
Makkelijk bestellen, snelle levering! Top!
Snelle levering. Bestelde producten zijn precies zoals op de website staat aangegeven. Heel blij mee, tot een volgende keer !!!
Alleen jammer dat ze niet goed gelezen hadden dat ik het op zou komen halen had jullie ook weer geld gescheeld
Snelle levering, scherpe prijs.
Fijne snelle levering, goede producten en nette service. Ik kreeg vlot antwoord op mijn vraag (de vorige keer). Daarom herbesteld. Heel kleine tip/aanbeveling: misschien ergens melden dat er een strookje watten in de pot zitten, dan kijkt de nieuwe klant iets minder gek op. Maar verder alleen maar complimenten.