Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
VINK LISSE B.V.
VINK LISSE B.V.
Bij VINK LISSE vindt u van kantoorstoel tot en met heftruck alles voor uw kantoor, bedrijf en magazijn - Alles voor het bedrijf.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Makkelijk bestellen, redelijk snelle levering. Ik vind het alleen lastig dat je geen idee hebt wanneer geleverd wordt. Ik was toevallig thuis toen de koerier kwam voor het eerste deel vd levering. Deel-2 heb ik opgehaald op een afhaalpunt.
Er waren verkeerde krukjes besteld (te laag) en deze werden zonder meer retour genomen en de bestelling voor de nieuwe krukjes kon telefonisch.
Weinig omkijken naar de retourzending.

Erg goede service.
Overzichtelijke site, prima communicatie en snelle levering.
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, veel dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Vink Lisse BV
Uw vinklisse.nl team
Volledig conform verwachting en vlot verzorgd.
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, fijn om te horen! Veel dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Vink Lisse BV
Uw vinklisse.nl team
Tevreden met de snelle levering
Uw vinklisse.nl team
goede en snelle levering..
klein min puntje alles was dat alle goederen los aangeleverd werden.
op pallet was makkelijker geweest.
Uw service is goed, maar ik heb al diverse keren aangegeven dat de verpakking van de artikelen die we bestellen heel slecht is. Om het e.e.a. weer goed te krijgen moet er zoveel onnodige handelingen verricht worden en dat is niet nodig. Het is zoveel verloren tijd, terwijl naar onze mening de expeditie van jullie de goederen goed moeten inpakken. Zoals u weet word er met de pakjes gewoon gesmeten en zoals met de Veerbalancers iets van plastic is verwerkt gaat dat stuk.
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, hartelijk dank voor uw gedetailleerde terugkoppeling op onze levering. Wij zijn in overleg met ons distributiecentrum om tot een permanente oplossing te komen voor de verpakking van dergelijke artikelen. Mocht deze situatie zich in de toekomst toch nog een keer voordoen, aarzel dan niet om ons hiervan op de hoogte te stellen. Zo kunnen wij meteen zorgen voor vervangende levering van eventueel beschadigde artikelen. Nogmaals onze dank voor uw terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Vink Lisse BV Uw vinklisse.nl team
Snelle levering. Duidelijke communicatie.
Uw vinklisse.nl team
na digitale bestelling snel en correct afgeleverd.
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, fijn om te horen! Veel dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Vink Lisse BV
Uw vinklisse.nl team
bij levertijden graag uitleggen, als er b.v. staat 47/17 kan dat gelezen worden als datum de 17e in week 47 terwijl je het moet lezen als week 47 in 2017
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, hartelijk dank voor uw opmerking. Wij hebben deze doorgespeeld aan onze Webshop beheerders. Met vriendelijke groet, Vink Lisse BV Uw vinklisse.nl team