Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
VINK LISSE B.V.
VINK LISSE B.V.
Bij VINK LISSE vindt u van kantoorstoel tot en met heftruck alles voor uw kantoor, bedrijf en magazijn - Alles voor het bedrijf.

Snelle levering en duidelijke site
wij hebben helaas nog niets ontvangen! klopt dit?
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw,
Wij hebben uw vraag meteen in behandeling genomen en hebben inmiddels bevestiging van u ontvangen dat de zending inderdaad bij u was afgeleverd, echter intern even zoek. Gelukkig, alles weer geregeld. Met vriendelijke groet, het team van Vink Lisse. Uw vinklisse.nl team
alles volgens afspraak
lange levertijd
Snelle levering, zeer scherpe prijs
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Vink Lisse Uw vinklisse.nl team
Wij ervaren Vink Lisse als een service gericht bedrijf.
Correcte info bij vragen leveringen gaan snel, wanneer niet accoord bevonden keurig in de afhandeling.
Kortom een prima bedrijf.
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, wat ontzettend fijn om te horen! Veel dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Vink Lisse BV
Product is goed bevallen
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, wat fijn om te horen. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Vink Lisse
Uw vinklisse.nl team
de levertijden voor "voorraadartikelen" loopt op, als een snellere levering vanuit de klant gewenst is krijg ik 100% te horen dat dat aboluut niet mogelijk is en dat ik al blij moet zijn als er binnen de 7 werkdagen geleverd kan worden.

dus leveringsbetrouwbaarheid is onder de maat.
VINK LISSE B.V. Geachte heer / mevrouw, wat vervelend dat de levertijd niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses! Als u bij toekomstige bestellingen weer te maken krijgt met lange levertijden, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen zodat wij met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Onze dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Vink Lisse Uw vinklisse.nl team
Kasten zijn eenvoudig te monteren en staan erg mooi. Woningbouw is er erg tevreden over en bestelde er inmiddels nog 1 extra
Goede en snelle service