voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Vegaoo.nl

8.6 / 10

Gemiddelde van 1248 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 3374

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Vegaoo.nl

8 / 10

Goede service bij vegaoo! Er zaten vlekken op mijn jurkje en na een melding bij de klantenservice kreeg ik snel geld terug! Ik had het jurkje nodig en ze begrepen dat daarom retoursturen geen optie was! De kleding is van goede kwaliteit. Wij gaan zeker vaker bestellen!

op 25.04.2017 om 08:29 uur

6 / 10

Vlotte bestelling, maar pakje werd nog niet geleverd in afhaalpunt.
    Commentaar van vegaoo.nl:
    Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat uw pakket op 20/04 geleverd is in het door u gekozen afhaalpunt. Het pakket is hier dan ook ingescand en is daar fysiek aanwezig. U kunt uw bestelling in het afhaalpunt ophalen tot 14 dagen na moment van aflevering.

Met vriendelijke groet,
    Het Vegaoo Team

op 25.04.2017 om 08:10 uur

8 / 10

Prima in orde, goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje zou komen en deze werd ook op de afgesproken tijd afgeleverd, alleen zou het fijner zijn als het pakketje eerder verstuurd en ontvangen kon worden (de volgende dag).

op 24.04.2017 om 10:37 uur

10 / 10

Snelle levering, precies wat ik bestelde en in goede kwaliteit.

op 24.04.2017 om 07:45 uur

2 / 10

De bestelling die geplaatst is was er zeer snel en daar ben ik ook erg tevreden over. De kwaliteit van het pak wat ik besteld heb is echter zeer slecht. Mijn vriend heeft het pak twee keer aangedaan; één keer om het te passen (toen ging de mouw van het jasje al kapot) en de andere keer op het feestje waar we het pak voor hadden gekocht. Daar ging binnen de kortste keren de andere mouw kapot en het kruis van de broek. In het vervolg zou ik graag zien dat een pak waar je ongeveer €***,- ook een bepaalde kwaliteit heeft, want dit slaat natuurlijk nergens op. Verder zou ik graag mijn geld terug willen.
    Commentaar van vegaoo.nl:
    Beste Klant,
    Bedankt voor uw klantenbeoordeling. Fijn om te horen dat u te spreken bent over de levering van uw bestelling. In de beschrijving van het bestelde artikel staat vermeld dat het kostuum gemaakt is van plastic achtig stof, wat dus kwetsbaarder is dan alledaagse kleding en ook verkleedkleding van polyester. Dit betekent dan ook dat er voorzichtig mee omgegaan dient te worden. We hebben ook helaas geen melding ontvangen van de schade aan het artikel bij het passen, waardoor we ook geen passende oplossing hebben kunnen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Het Vegaoo Team

op 23.04.2017 om 12:11 uur

10 / 10

Wij zijn zeer snel en correct geholpen.

op 23.04.2017 om 10:01 uur

Goede snelle service!

op 23.04.2017 om 06:40 uur

10 / 10

Vond dit een erg fijne winkel. De prijzen waren in mijn ogen erg schappelijk. Verder ben ik erg tevreden over de levertijden. Voor een snelle levering is dit zeker iets wat je in overweging moet nemen.
    Een kleine verbetering kan zijn op het gebied van de site. De klantenportal oogt wat ouderwets maar bevat wel alle opties. Om deze redenen geef ik dan 5 sterren.

op 21.04.2017 om 20:54 uur

8 / 10

bestelde artikel kon niet geleverd worden doch mits positieve feedback een goed alternatief gevonden

op 21.04.2017 om 07:37 uur

10 / 10

Heldere site. Snelle levering.

op 20.04.2017 om 21:22 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2830 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: