Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vegaoo.nl
Vegaoo.nl

Zeer tevreden! Correct afgehandeld. Artikelen prima verpakt en levering sneller dan verwacht! Top!
Snelle levering en goede producten!
Altijd even snel en stelt nooit teleur!
Heel vlotte levering
De kwaliteit van het product dat ik had was van zeer bedenkelijke kwaliteit!
Vegaoo.nl Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Mocht een kostuum niet geheel bevallen, dan kan deze uiteraard altijd retour gestuurd worden. Gelieve er echter wel rekening mee te houden dat de kostuums op onze website verkleedkleding betreft en dus van mindere kwaliteit kan zijn dan alledaagse kleding. De kostuums zijn dan ook bedoelt voor eenmalig of sporadisch gebruik en dat uit zich uiteraard ook in de lage aankoopprijs. We hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Het Vegaoo Team Uw vegaoo.nl team
Ninjapak een verkeerde maat gekomen. Op de site heb ik de grootste maat gekozen maar er is large grkomrn terwijl er ook xl is. Dus een onvoldoende beoordeling.
Vegaoo.nl Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling. We zien dat u niet eerder contact heeft opgenomen om het probleem met de levering te bespreken, waardoor we ook geen passende oplossing hebben kunnen aanbieden. Het is echter zo dat we met meerdere leveranciers en fabrikanten van verkleedkleding samenwerken, waardoor het zo nu en dan kan voorkomen dat er meerdere maten op de verpakking staan. Wellicht maakt de leverancier meerdere maten, waarvan enkele niet zijn opgenomen in ons assortiment. Volgens onze informatie is dus wel het juiste kostuum geleverd.

Met vriendelijke groet,
Het Vegaoo Team Uw vegaoo.nl team
Tof bedrijf, bestelling was in orde, was zelfs één dag vroeger aangekomen. Ben zeer tevreden. Verbetering niet nodig.
***
makkelijk te bestellen. zeer snel geleverd , ondanks dat ik op texel woon
Alles prima!!
Bestelling snel en goed afgeleverd. AfterPay is alleen een probleem. Heb na 2 weken nog steeds geen rekening en mail contact verloopt moeizaam