TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

Snelle levering en goedkoper dan elders,👍
helaas later geleverd dan beloofd hierdoor had ik verlies op mijn klus
Snel geleverd en netjes verpakt. Goede omschrijving van product. Kortom kwaliteit.
*****
Snelle nette afhandeling van mijn bestelling..
Duidelijke bestel side
Bestelde kachel bleek een deuk in te zitten na openen van de doos.
Na telefonisch contact met zeer vriendelijke klanten service had ik al een nieuwe kachel binnen voordat ik de andere had teruggestuurd.
Goede service, snel geregeld.
Dank
Zeer tevreden
Goede morgen, het pakket zou vrijdagavond worden afgeleverd, waarvoor ik ook extra heb betaald, maar kreeg een mail dat ik niet thuis was?????? Ik was wel degelijk thuis! Het pakketje werd zaterdagochtend gebracht. Dit heb ik wel meer meegemaakt bij andere bestellingen. Met vriendelijke groet
Bestelling goed afgehandeld
Bij de 1e levering hadden ze 2 poetspads vergeten. Na gebeld te hebben werd het meteen geregeld. Ik kreeg er 1 bij geleverd. Weer gebeld voor de laatste poetspad. Die werd ook gelijk de volgende dag geleverd. Niet leuk dat ik 3x thuis moest blijven, maar de snelheid om de fout te herstellen was zeer goed.