Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

Na het proberen van mijn nieuw geleverde hogedruk machine, bleek een onderdeel niet juist te werken.
Direct gemaild en binnen enkele dagen was het geregeld.
Dit maak je weinig mee.
Dat ik niet tevreden ben moet bij u bekend zijn.Heb al verschillende mails gestuurd maar nog stedds geen antwoord cq geld teruggestort.Misschien heeft u mijn bank gegevens niet ,dus hierbi ***
We weten allemaal wat Corona is en betekent voor ons, echter.... dat ik nog steeds mijn pakketje niet ontvangen heb na 12 dagen stemt mij erg slecht. Jullie verwijzen naar Post, en Post verwijst naar jullie terug.
Telefonisch zijn jullie al helemaal niet bereikbaar, op mijn email klacht kreeg ik als antwoord dat ik 72 uur moet wachten. Inmiddels zijn die ook al lang weer om.
Kortom een hele slechte zaak, ik geef jullie dus 0 sterren en verzoek jullie bij deze om het door mij betaalde bedrag van ordernummer *** retour te storten op mijn rekeningnummer:
***

Hoogachtend,

***
Ondanks de drukte een snelle levering, en dat voor een super concurrerende prijs.
Ik heb de producten nog niet ontvangen
zeer netjes en op tijd
Duidelijke website, redelijke prijzen, snelle levering, prima verpakking. Vandaag ontvangen dus nog geen oordeel over het product zelf.
Het is prima geregeld.
Alles vlot en zoals beloofd verlopene.
Alles perfect en volgens afspraak !