TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

Mijn bestelling was prima afgehandeld. Vandaag besteld,morgen thuis.
Snelle en correcte service.
Perfect product snel en werkt geweldig
Snelle levering, goed apparaat
Kwam op tijd, product was goed verpakt, apparaat was in orde.. enige was dat er in het waterbak een stukje elektriciteitsdraad lag wat we niet eerder hadden opgemerkt.
Toen we het opmerkte sloeg de paniek bij mijn zoon even toe, dat ie straks geen kortsluiting zou veroorzaken of dat het apparaat kapot zou zijn. Blijkbaar was het een draadje dat ee af fabriek in had gezeten.
Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen, goede prijs, goede service, op tijd geleverd!
alles is soepel gelopen, bestelling op tijd afgeleverd en de kar was goed te monteren en bevalt prima!
Heel fijn apparaat! Makkelijk te hanteren en niet al te groot. Past prima in de hoek van de woonkamer en koelt heerlijk. Bij het gebruik van de "cool-functie" hoor je wel het water "kabbelen". Ik zelf heb daar geen last van, maar je hoort het wel. Ben er blij mee, zeker met dit warme weer!
goede snelle levering
Goed en corret
Geen klachten, alles goed geregeld