TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

Snelle en correcte levering. Goed product.
Snelle levering, en goede informtie over het bestelde artikel.
Snelle levering van degelijk materiaal aan correcte prijs
keurig op tijd bezorgd en info vooraf prima
Super en snelle service
correcte afhandeling van de bestelling
snel en correct geleverd.
7 dagen eerder bezorgt dat is een meevaller. 👍
zondag hoge drukspuit besteld ,donderdag geleverd (dat kan i.v.m. post .nl) maar dan blijkt het de verkeerde. Ze hebben op hun website het type en beschrijving door elkaar gehaald. De beschrijving van de machine van een zwaardere type. Bij aankoop vergelijk ik alleen de beschrijving, wat kan de machine. bij levering was het dus geen 195 Bar maar 170 bar druk wat de machine levert. ik de prijs vergeleken met andere verkoop sides op basis van beschrijving, zo krijg je een verkeerd beeld. nu heb ik ze gemaild om van de koop af te zien. het is niet wat er in de beschrijving stond . Ik wacht wel af.
Toestel werkt goed. Het voldoet aan de verwachtingen.