TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

keurige site en snelle bezorging! top!
Snelle levering en prima afhandeling!
snelle levering .prima service
goede service
Helaas functioneerde de door ons bestelde sprinkler niet op een zandbodem. Resultaat : een product van 14,95 retour gezonden. Onze kosten : ***verzendkosten om het te laten bezorgen,***verzendkosten om te retourneren. Dus bijna *** euro weggegooid geld !
Slechte webshop !!
Levering van een Gude bladzuiger met een enkel draaiuur loopt uit op een deceptie.
Vooraf duidelijk de technische staat nagevraagd, die was als nieuw. Uiteindelijk geleverd -zonder slang en aansluiting- blijkt de machine technisch toch niet zo goed te functioneren.....
Helaas is vervolgens de interactie met TS24 matig, beloven terug te bellen, gebeurt niet, uiteindelijk na een ruime week wordt de optie repareren of retourneren voorgesteld.
Dit apparaat is besteld om te gebruiken in het voorjaar, reparatie is dus geen optie (tenzij ter plaatse).
Uiteindelijk pas na een week wordt het apparaat weer opgehaald, overigens komt de transporteur op de eerste ophaal afspraak -zonder bericht- niet opdagen.
Na een maand is uiteindelijk dan ook het geld terug gestort, al met al geen fijne ervaring.
Goede vlotte communicatie.
Goed verpakt en snel geleverd.
Na onduidelijkheid over de bezorging, gebeld met klantenservice, probleem werd meteen opgepakt en na 3 dg werd bezorging uitgevoerd. Vriendelijke benadering en klantgericht.
Ben erg blij met dit prachtige paviljoen, zeer degelijk en erg mooi, dankjewel
slechte telefonische afspraken over verzenden en retourneren en de kosten hiervan
prima spullen en snel geleverd