Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

Supersnelle verzending en goede kwaliteit geleverd, duidelijke beschrijving van het product. Bedrijf komt na, wat het belooft.
Zeer tevreden.
Het product was zeer goed verpakt!
Perfecte service. Heel tevreden
Snelle levering
De leveringstermijn was korter dan genoemd , dit is positief, echter een meer reƫle benadering van het aantal weken tot levering zou prettiger zijn.
Goed en geleverd zo als afgesproken
snelle en correcte levering
bestelling gedaan keurig de volgende dag in huis zonder verzendkosten
Keurig afgehandeld middels overschrijvingsformulier
Prima bedrijf. Doen wat ze beloven. Goed bereikbare, vriendelijke klantenservice, die meedenkt in oplossingen!!

***