Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

TS24
TS24
Door onze zeer brede en uitgebreide productkennis kunnen wij altijd advies op maat geven. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Met een team van een tiental enthousiaste collega's bouwen we aan TS24.nl en TS24.be om onze webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Zodoende profiteer je niet alleen van scherpe prijzen, maar ben je ook verzekerd van het eenvoudig vinden van de apparatuur en onderdelen voor al je kluswensen.

Zeer snelle levering
Hallo, het bestellen gaat prima maar het leveren gaat erg moeilijk. Ik wacht al bijna een week op mijn bestelling. Dat is toch erg slecht.
alles in orde zoals het moest zijn
quick delivery and goods are as described
Vlotte levering van een prima werkend product: een onkruidverwijdermachinetje waarmee ik snel een eenvoudig onkruid tussen tegels weghaal. Vewel sneller dan alle andere methoden en je hoeft er niet bij te bukken.
Het enige wat ik opmerk is dat de steel iets langer had mogen zijn en voor jongeren, die in het algemeen langer zullen zijn dan ik als oudere, wellicht te kort is.
Alles ok. Dank voor de goede zorgen.
Ik hoop dat men zending doorkomt, ik heb de airco 22/03 besteld. Met alle begrip dat het iets langer kan duren wegens de Corona crisis.
Heel tevreden
Gemakkelijk te bestellen en vlotte afhandeling
Prima webshop, snel verzonden