Synofit Nederland
Synofit Nederland
Synofit kan u helpen om de gewrichten soepel te houden. Synofit is het enige product met 100% pure Groenlipmossel in een vloeibare vorm. Honderden trouwe gebruikers. Bestel Synofit in onze webshop. Gratis verzending!

Mijn ervaring met Synofit is geweldig ,als ik het bestel is het er de dag erna of de dag daarna maar ik hebnooit lang hoeven wachten ,mits het ff uitverkocht is maar verder is de service super
Artikel besteld en werd keurig de volgende dag al geleverd !
professioneel, snelle service
Pijn en stijfheid worden minder.
Goeie duidelijke site duidelijke informatie snelle reactie klantenservices plus advies van een eigen apotheker dus wel zo veilig .
Goede snelle levering
snel bezorging helpen op die paar dagen nog niet
Ik had bij het zoeken op de website van Synofit ergens de 2x200 ml optie gezien ipv 1 x 400.
Toen ik daarna, blijkbaar op een andere manier, weer op de website kwam, kon ik die optie niet makkelijk weer terugvinden. Wellicht een overweging om die gewoon in het standaardrijtje bestelmogelijkheden op te nemen?
altijd goed, vlotte levering
***