Synoshop
Synoshop
Voor unieke vloeibare gezondheidsproducten bent u op de juiste plek. Links kunt u klikken op het soort product dat u zoekt, om u te helpen bij de keuze. Wilt u graag persoonlijk advies? Bel direct met het Synoshop Care Team via 036 – 763 03 50.

Ik vind het een super product, ik heb fibromyalgie en slik synofit nu 3 maanden en het lijkt te werken 😊 wel 2 per dag!
Zoals voorgaande keren, keurig geholpen en snelle levering.
Vanwege pijnklachten in rug, diverse gewrichten enz, ben ik n.a.v. publicaties gestart met Synofit.
Tot nu toe heb ik er goede ervaringen mee. Helaas ben ik een paar jaar geleden met Synofit gestopt vanwege de toch hoge kosten. Nu ik ouder wordt en weer meer pijn- en stijfheidsklachten krijg ben ik er ondanks de hoge kosten weer mee gestart. Jammer dat het zo duur is. Of dit een lange of korte periode wordt is toch grotendeels kostenafhankelijk. Annie B.
Makkelijk te bestellen en super snel geleverd
Ik ben zeer tevreden over de service maar de wijze waarop de 2 pakjes synofit worden verpakt kan beter. Het wordt gepresenteerd als brievenbuspakje maar de verpakkingsdoos is zo groot dat het niet er doorheen gaat. Misschien kan daar meer aandacht aan besteed worden.
Deze keer grotere bestelling gedaan, weer vlot geleverd .
Goede en snelle levering.
Snelle levering.
Eerste zending is niet aangekomen. Hoewel Post NL digitaal claimt dat het afgeleverd is, is het in werkelijkheid niet gebeurd. Tweede zending kwam een dag na de bestelling wel aan.
Alles naar wens gegaan ,prima service!!