Synoshop
Synoshop
Voor unieke vloeibare gezondheidsproducten bent u op de juiste plek. Links kunt u klikken op het soort product dat u zoekt, om u te helpen bij de keuze. Wilt u graag persoonlijk advies? Bel direct met het Synoshop Care Team via 036 – 763 03 50.

Geen opmerkingen gewoon goede ervaringen met bestelling en levering
Gebruik synofit al 8 jaar, helpt mij om soepel te bewegen,ondanks reuma,en stenose !!
Ben zeer tevreden met het gebruik van de Synofit Premium Plus Vloeibaar. Loop al jaren met veel pijn door artrose in mijn heup. Door de corona was ik niet zo enthousiast om weer voor controle naar het ziekenhuis te gaan om de heup te laten vervangen. Er was überhaupt waarschijnlijk geen plaats voor mij geweest dus ben ik ten einde raad toch de Synofit gaan proberen. Nu ben ik zo'n 3 maanden onderweg en denk dat dit een wondermiddel voor mij betekent. Loop nu dagelijks ongeveer 10.000 stappen wat mijn streven is en dat gaat vrijwel pijnloos en ook daarna tijdens rust blijft die vervelende branderige pijn in heup en been weg. Als dit alles door dit middel komt ga ik het blijven gebruiken. John N.
Wij zijn heel tevreden met de afhandeling, contact en uiteraard met de supplementen van Synofit.
De supplementen werden verzonden met Post NL. Wij kregen de melding dat het pakket op een bepaalde datum en tijdstip geleverd zouden worden als brievenbus pakket. Daarna een melding met: is bezorgd. Het pakket was niet op die datum en tijdstip bij ons en ook niet bij de buren bezorgd! De volgende dag pas werd het pakket bezorgd. Hier zijn wij niet blij mee.
alles sleets vlot verlopen. reeds meerdere malen besteld.
ik gebruik al ca. 5 jaar Synofit i.v.m. artrose in mijn nek, wat pijnliijk was.
nadat ik Synofit ben gaan gebruiken, is deze pijn verdwenen en kan ik mijn hoofd al jaren weer pijnloos alle kanten op draaien.
Producten werden snel verzonden. Of de producten resultaat geven moet ik nog gaan uitvinden....
alles prima
De bestelling werd zeer snel en netjes afgeleverd.
Mijn dank hiervoor!
Snelle levering