Synofit Nederland
Synofit Nederland
Synofit kan u helpen om de gewrichten soepel te houden. Synofit is het enige product met 100% pure Groenlipmossel in een vloeibare vorm. Honderden trouwe gebruikers. Bestel Synofit in onze webshop. Gratis verzending!

Zeer snelle levering
Zeer snelle levering 👍
Bedankt voor de snelle levering doch ben ik na 3 dagen moeten stoppen met de groenlipmossel omwille van een maagontsteking.
Ik kan het totaal niet verdragen.
Bestelling was snel geleverd
Al jaren last van mijn knieën. Ik voelde ze bij iedere stap. Nu ik Synofit gebruik sinds begin augustus in combinatie met de creme , merk ik een duidelijke verbetering. Alles gaat een stuk soepeler.
beloofde korting was niet toegekend. hierover contact gehad en het werd direct gecorrigeerd. klasse service. we maken allemaal wel eens een foutje, maar het gaat er dan om hoe je die weer hersteld. En dat is in dit geval prima en snel gedaan.
heel snelle aflevering. Alles positief !
Ik ben zeer tevreden over het product. Een punt van verbeteren is: het dopje van de fles. Dat zit er te stevig op.Ik krijg dat moeilijk open en mijn moeder van 97 al helemaal niet. Dus druk ik het dopje niet helemaal vast maar dan moet je goed uitkijken dat als je gaat schudden de vloeistof niet door de keuken vliegt. Als het kan graag aanpassen. Mvg ***
Snelle en correcte afhandeling
alles oké