Synoshop
Synoshop
Voor unieke vloeibare gezondheidsproducten bent u op de juiste plek. Links kunt u klikken op het soort product dat u zoekt, om u te helpen bij de keuze. Wilt u graag persoonlijk advies? Bel direct met het Synoshop Care Team via 036 – 763 03 50.

Mijn Luna zou niet meer zonder de synopet kunnen. Een wondermiddel!!
Het is makkelijk om te geven en ik merk echt verschil mijn paard is soepeler door zijn lichaam ben echt tevreden . Als je bestel de volgende dag in huis 👍
Correct en snel
Super snelle en correcte levering!
Zeer tevreden over de snelle en vlotte leveringen.
Geen commentaar op de levering.
U heeft mijn mail adres.
Winkelervaring was prima. Duidelijke informatie op de website en het product werd snel geleverd
Op jullie website had ik ooit een keer gelezen dat de inname van synofit niet gelijktijdig met zuivelproducten ingenomen zou moeten worden. Nu ben ik bezig met synofit vloeibaar maar ik kan die info nergens meer terugvinden op de bijsluiter en op de site. Heb er over gebeld met led klantenservice en daar werd inderdaad bevestigd dat gelijktijdige inname synofit en zuivel wordt afgeraden. Is dat iets om nog duidelijk te vermelden op de bijsluiter van het product?
De bestelling was er vlug, de verpakking perfect en het product voldeed aan mijn verwachtingen.
Makkelijk om na te bestellen en snelle levering