Synofit Nederland
Synofit Nederland
Synofit kan u helpen om de gewrichten soepel te houden. Synofit is het enige product met 100% pure Groenlipmossel in een vloeibare vorm. Honderden trouwe gebruikers. Bestel Synofit in onze webshop. Gratis verzending!

Had een telefonische vraag , en heb daar een goede uitleg over gehad !! Bedankt...
Ik heb Synofit voor sterke botten besteld. Ik had het product daarvoor al eens gekocht bij een apotheek. De levering gebeurde vrij snel, na twee dagen al werd het pakketje geleverd. Ik ben heel tevreden over het product en over de snelle levering. Waarschijnlijk blijf ik dit product gebruiken.
bestelling verliep heel soepel en professioneel
Ik ben tevreden over het product en over het verkrijgen ervan. De ene dag besteld, de volgende dag in huis...
Snelle service
Snel service.
Snel goede track and trace. En Paypal betaling was mogelijk.
Indertijd heb ik om 2 x 200 ml. gevraagd i.p.v. 1 x 400 ml i.v.m. de houdbaarheid. Nu is het dan zover. Hartelijk dank. Ga hier mee door!
Een mooie toegankelijke site, overzichtigtelijk en goede uitleg over de produkten
Prima! Sinds ik Synofit gebruik, heb ik minder last van pijn ten gevolg van artrose