Synofit Nederland

(10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Tevreden
Ben tot op heden niet tevreden.Heb het pakje nog steeds niet ontvangen. Op de site van DHL staat dat het 18-10 om 1uur11 is verstuurd vanaf sorteercentrum.
Synofit Nederland Beste Klant, Wij hebben direct na uw bericht contact opgenomen met de vervoerder. Uw bestelling is op de dag van aanvraag ook direct verstuurd.
Jammer genoeg duurt het langer om uw bestelling in Zweden afgeleverd te krijgen. Uw synofit.nl team
Nadat ik een vraag had gesteld, snel antwoord ontvangen!
Ook de levering prima!
Prima snelle levering, werd nog eerder geleverd zelfs, dan werd aangegeven. De gratis bijgeleverde tube gel al in gebruik genomen, een aardige attentie.
Kortom, een tevreden klant, ook wat de capsules betreft. Ik merk verbetering, had last van gewrichten vingers en van heup. Klachten zijn nagenoeg verdwenen.
Hiervoor gebruikte ik de vloeibare synovit, maar de capsules bevallen beter, geen nare smaak!
Ik zou bij de capsules een tube gel krijgen, die zat er echter niet bij. Twee dagen geleden er een e-mail over gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.
Synofit Nederland Beste Klant, Jammer genoeg hebben wij niet direct kunnen reageren op uw e-mail . De reden hiervoor is dat u een reactie heeft geplaatst op een orderbevestiging. Deze orderbevestigingen worden gelijk bewaard in een aparte file. Wij hebben onze procedure inmiddels hierop aangepast zodat wij toekomstige reacties ook in onze mailbox kunnen lezen. Onze excuses hiervoor. U heeft natuurlijk wel recht op uw gel. Deze sturen wij z.s.m. naar u toe. Uw synofit.nl team
Ik kon niet bestellen met mijn email dus telefonisch besteld ging goed
snelle levering en goed product.
Snelle afhandeling
Zeer snell en efficiënte afhandeling van de bestelling.
Invloed van de inhoud zal ik natuurlijk maar later kunnen beoordelen
Zeer snel geleverd, daarvoor mijn dank.
Over het product zelf kan ik u mededelen dat ik momenteel, dus na een 30-tal dagen, een redelijke verbetering van mijn toestand mag vaststellen. Ik hoop dat die positieve lijn zich doortrekt.