Synofit Nederland
Synofit Nederland
Synofit kan u helpen om de gewrichten soepel te houden. Synofit is het enige product met 100% pure Groenlipmossel in een vloeibare vorm. Honderden trouwe gebruikers. Bestel Synofit in onze webshop. Gratis verzending!

winkelervaring is goed alhoewel ik het vervolg in een drogisterij ga halen voor persoonlijk advies.
praat graag face to face
Toen ik het bestelde had ik het direkt in huis alleen 1 ding vond ik vervelend ik had de twede keer nog een keer besteld toen kreeg ik in plaats van twee èèn grote fles.verder vind ik de service super.
bestelling is helemaal prima verlopen
Wij mijn zus en ik zijn zeer tevreden over de service en het product synofyt hadden we dit maar eerder leren kennen zeer dankbaar
***
Zoals gewoonlijk (bestelling en aflevering correct)
***
Synovit besteld omdat ik vanwege bijwerkingen geen arcoxia meer kan slikken. Nu hopen dat het effect heeft tegen de pijn
Een heel goed product en snelle levering.
Een link met tracking van B-Post leidt naar de Franstalige website....
Nu nog afwachten of het gaat helpen. Het gaat precies een werk van lange adem zijn.