Synofit Nederland
Synofit Nederland
Synofit kan u helpen om de gewrichten soepel te houden. Synofit is het enige product met 100% pure Groenlipmossel in een vloeibare vorm. Honderden trouwe gebruikers. Bestel Synofit in onze webshop. Gratis verzending!

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Eenvoudig te bestellen, snelle levering
snelle en verzorgde levering
bestelling is snel na betaling zonder verzendkosten in huis,
Ik woon in Zweden en heb mijn bestelling nog niet ontvangen......volgens Parcel tracking is onderweg en wel al in Zweden,maar nog niet op mijn adres.......
Synofit Nederland Beste klant, wij doen er alles aan uw bestelling z.s.m. bij u te krijgen. U heeft op 7 december uw bestelling via onze webshop geplaatst. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag aangeboden aan GLS. Jammer genoeg kunnen wij geen invloed uitoefenen op de afleverdatum. Echter i.v.m. de kerstdrukte kan het zijn dat uw bestelling iets vertraging oploopt.ls probeert uw order z.s.m. af te leveren. Uw synofit.nl team
Tot nu toe, na 120 cap. goede resultaten,
Meteen contact, snelle levering, prima
Hele snelle levering en bij elke stap in het besteltraject een mailtje met de stand van zaken. Heel prettig.
Fijn en gezond product i.p.v. veel pijnmedicatie te moeten gebruiken.
*****
De bestelling is niet bezorgd. Na twee dagen gebeld en een nieuwe zending gehad.
Alleen hadden we een vloeibare versie besteld, maar capsules gekregen.
Beetje jammer.
Synofit Nederland Beste klant, Uw eerste bestelling is door ons opgestuurd en volgens Post.Nl ook bij u afgeleverd. Echter u gaf aan niks ontvangen te hebben. Dat spijt ons zeer. Wij hebben als service kosteloos een nieuwe verpakking naar u opgestuurd. U mag uw bestelling omwisselen. Wij nemen hierover morgen even contact met u op. Uw synofit.nl team